abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17211961
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:28 schreef JeFFire het volgende:

[..]

Man, houd je mond en ga je haar kammen.

Wie, jack?

Maar hij had toch gelijk over Mulder. Eerst vrij grote mond over het Ned. elftal, kan hij het nu eens recht in het gezicht zeggen, draait hij er maar wat om heen en laat hij het aan Borst over.

pi_17212001
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:37 schreef twi het volgende:

[..]

Ik mis trouwens het tikkie terug, of een ander grappig moment aan het einde van het programma. Dat zat er in het verleden wel bij.

Het Tikkie Terug is dacht ik morgen, trouwens de grappige momenten hebben ze imo altijd wel in de compilatie van de wedstrijden.
  maandag 16 februari 2004 @ 00:43:31 #203
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17212067
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:40 schreef jamai22 het volgende:

[..]

Het Tikkie Terug is dacht ik morgen, trouwens de grappige momenten hebben ze imo altijd wel in de compilatie van de wedstrijden.

Aha, heb ik de laatste tijd niet echt gevolgd. Vorige week was Martin van Geel, toen heb ik geen Tikkie Terug gezien, maar de paar keer daarvoor (m.u.v. de gebroeders Koeman, waar overigens destijds geen zak aan was) heb ik overgeslagen wegens oninteressante gasten. Morgen Hofland, ben benieuwd of die nog wat zinnigs kan zeggen. Hoop dat er wordt gevraagd naar de situatie rond z'n gewenste transfer.
  maandag 16 februari 2004 @ 00:50:04 #204
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_17212174
Is er ook nog herhaling?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 16 februari 2004 @ 00:50:41 #205
46511 Linz
held der helden
pi_17212181
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:50 schreef jojomen4 het volgende:
Is er ook nog herhaling?
nee helaas...
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  maandag 16 februari 2004 @ 00:53:15 #206
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_17212216
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:50 schreef Linz het volgende:

[..]

nee helaas...

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 16 februari 2004 @ 00:53:17 #207
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17212217
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:50 schreef Linz het volgende:

[..]

nee helaas...

Het enige wat ik niet snap. Geen herhalingen van Studio Sport/Voetbal.
  maandag 16 februari 2004 @ 00:55:34 #208
46511 Linz
held der helden
pi_17212248
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:53 schreef twi het volgende:

[..]

Het enige wat ik niet snap. Geen herhalingen van Studio Sport/Voetbal.

ja, erger me er ook aan, soms mis ik ook wel eens uitzending Ik zal wel eens een mailtje sturen hierover.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_17212296
Ik dacht op het laatst, gaat vd Sar nu in huilen uitbarsten.....?
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17212319
wat een zielige trieste tering mongool is die Van de SAR
Nothing to see here, carry on
pi_17212340
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:59 schreef Speed1971 het volgende:
Ik dacht op het laatst, gaat vd Sar nu in huilen uitbarsten.....?
Nee, dat is waarschijnlijk net na de uitzending gebeurd...
pi_17212415
Naast het boek over strafschoppen, had hij ook wel een LOI spoedcursus Nederlands mogen krijgen.
pi_17212459
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:15 schreef JeFFire het volgende:

[..]
Wel jammer van Borst dat ie zulke aanpakken nooit eens hanteert bij andere Oranje-spelers als Davids of Kluivert.

Kan ie daarna meteen naar Studio 8 om als figurant te spelen voor IC of Hartslag..:Y)

Ach, tis geen operadirecteur, ex-vriendinnetje of gewillig meisje in de discotheek, dus zoveel zal Borst niet te vrezen hebben.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:17 schreef twi het volgende:

[..]

Allemaal heel leuk en aardig, maar dat Hugo gaat vertellen wat hij zou doen als 'ie op de lijn zou staan is ZOOOOOOO gemakkelijk. Hugo heeft nog nooit op welke lijn dan ook gestaan, en dan gaat 'ie van der Sar even wijzen wat 'ie moet doen. Dat was ook behoorlijk genant. En dat 'ie niet professioneel bezig is, omdat 'ie een bepaald boekje niet leest terwijl hij wel dag in dag uit fysiek met keepen en keeperstraining bezig is, is ook gelul. Sommige mensen zijn goed in penalties nemen. Sommigen zijn goed in penalties stoppen. Tot op zekere hoogte kun je dat trainen, maar soms houdt het op. Als je je op directe tegenstanders hebt gericht, hun penalties hebt bekeken en een boekje van een of andere wetenschapper links laat liggen, ben je in mijn ogen professioneel bezig met voetballen in de praktijk. Voetballen in theorie moeten we aan de leken overlaten.

Ik had het ook over kluivert die rustig een biertje staat te drinken sochtends. Maar als jij vaste keeper bent in het Nederlands elftal dan zou je bij de top 20 van de wereld moeten horen. Als jij slechts 5% van alle strafschoppen pakt, dan pak je dus duidelijk te weinig punten voor je team. Strafschoppen zijn zo vaak beslissend voor de uitkomst van een duel en al helemaal op eindtoernooien. In het verleden heeft al het gezeik rondom strafschoppen zich gefocust op seedorf maar ik heb Flappie dr ook geen een uit zien halen. Waar aan de andere kant Toldo en Taffarel toch echt hun steentje bijdragen. Dan zou je hem er idd 2 min voor tijd wel eens uit kunnen halen. En het liefst helemaal niet mee laten doen, goed voor de geeiste verjonging en motivatie.

Maar goed, dat vind ik van het halve NL 11tal...

quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:43 schreef twi het volgende:

[..]
Morgen Hofland, ben benieuwd of die nog wat zinnigs kan zeggen. Hoop dat er wordt gevraagd naar de situatie rond z'n gewenste transfer.

Lijkt me niet meer dan logisch. Voor de rest zal ie toch niet zoveel boeiends te vertellen hebben
  maandag 16 februari 2004 @ 01:24:55 #214
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17212597
Het verhaal over twee linkspoten zal wel terugkomen. Waterreus kan overigens niet op de goal in Oranje, die is nog een onzekerdere factor als van der Sar de afgelopen maanden. Alleen aan Ajax al heeft 'ie drie doelpunten cadeau gegeven. Dan kan je naar Gentenaar grijpen, maar hoeveel wedstrijden op niveau heeft die nou gekeept? Kijk je naar Feyenoord, met Zoetebier en Lodewijks kan je niet meer aankomen. Andere recente aardige keepers? Timmer bij AZ. Heeft ook geen meerwaarde. Aerts, leuk maar (nog?) te licht.

Westerveld doet het ook niet bijzonder goed en is toch ook al (bijna?) dertig. Kom je uit op Stekelenburg, die te weinig in de basis staat om aanspraak te maken op een vaste stek in Oranje. Gekkenwerk eigenlijk, want hoewel ik Lobont een uitstekende keep vind, doet Stekelenburg niks voor 'm onder en dan hoort de Nederlander in de goal te staan.

Kortom: wisselen voor de penalties, ok. Dat zei van der Sar zelf ook. Al kun je die wissel beter voor veldspelers gebruiken. Maar behalve penalty-series is van der Sar voor mij nog altijd onomstreden de doelman van het Nederlands Elftal. Een stuk minder onomstreden dan een paar jaar geleden, maar toch...

maandag 16 februari 2004 @ 01:35:44 #215
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_17212730
Allereerst wil ik zeggen dat v.d. Sar zich niet van z'n allerbeste kant liet zien. Maar nu moet ik zeggen dat er wel behoorlijk op de man werd gespeeld. "Je hebt gespeeld bij Ajax, Juventus, grote clubs in het verleden. Nu zit je bij een klein clubje Je carrière is voorbij, je bent een uitgerangeerd keepertje, merk je nog wat van het verschil?", "Zou een keeper een paar minuten voor de penalties gewisseld moeten worden? Dat is niet persoonlijk bedoeld alhoewel we het specifiek hadden over jou wisselen voor Westerveld hoor, maar zou het werken want ik ga zo ook nog even vertellen dat je maar heel weinig penalties pakt?", "Wat vind jij nou van de verjonging en heb jij al het gevoel dat je niet meer kunt want jij bent ook al 33, ouwe zak van die generatie die ik zometeen weer eens ga afzeiken?"

En verder waren er alleen maar vragen over of er nou ruzie is in het Nederlands Elftal, iets wat de afgelopen maanden echt uitentreure in de media is besproken door elke pseudo-journalist in Nederland die ooit in een plaatjesboek heeft gezien hoe een voetbal eruit ziet. Ik kan me voorstellen dat hij niet echt lekker zat, daarzo. Terwijl hij mijns inziens juist precies doet in het NE waar hij voor is, en zeker geen ruzie-stoker is.

quote:
Op maandag 16 februari 2004 01:11 schreef Erasmusch het volgende:
Maar als jij vaste keeper bent in het Nederlands elftal dan zou je bij de top 20 van de wereld moeten horen.
Als jij vaste keeper van het Nederlands Elftal bent, dan ben je simpelweg de beste Nederlandse keeper. Of je nou bij de beste 5% ter wereld behoort, of de slechtste 5% maakt dan geen ruk uit. En Van der Sar is nog steeds de beste Nederlandse keeper, punt uit. Waterreus is niet beter en ook niet echt slechter, maar ook geen penaltykiller. Westerveld is beter met penalty's, maar ik vind 'm zeker niet beter dan Van der Sar of Waterreus. Gentenaar is redelijk, en Stekelenburg is er nog niet klaar voor. Lodewijks en Zoetebier zijn ook geen absolute top.
quote:
In het verleden heeft al het gezeik rondom strafschoppen zich gefocust op seedorf maar ik heb Flappie dr ook geen een uit zien halen.
Omdat de meeste andere landen gewoon wel spelers hebben die er een penalty in kunnen schieten. Of wou je zeggen dat het aan Toldo ligt dat Stam huizenhoog over schiet, De Boer 'm met 5 kilometer per uur schiet, en dat Seedorf 'm consistent de richting van het andere doel op schiet? Een goed ingeschoten penalty is gewoon raak, punt uit.

Overigens is het ironisch dat Van der Sar juist wel Ajax de Wereldbeker heeft bezorgd door een penalty te stoppen in de penalty-reeks, maar dat terzijde

maandag 16 februari 2004 @ 01:36:22 #216
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_17212739
Ik zag net een samenvatting van Fulham, en Sar keepte echt wel goed. Voor mij blijft hij gewoon de nr. 1
pi_17212962
Flappie etaleerde maar weer eens even het kinderachtige gedrag dat we kennen van het nederlands elftal spelers.

Ik dacht werkelijk dat hij huilend naar zijn mammie zou rennen, maar dat blijf uit.

maandag 16 februari 2004 @ 01:58:11 #218
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_17213028
quote:
Op maandag 16 februari 2004 01:52 schreef Duiveltja het volgende:
Flappie etaleerde maar weer eens even het kinderachtige gedrag dat we kennen van het nederlands elftal spelers.
En Hugo Borst etaleerde maar weer eens even het kinderachtige gedrag dat we kennen van de nederlandse media.

Kom op, van alle spelers die je kunt aanpakken over dat gedoe in het Nederlands Elftal, is Van der Sar wel zo ongeveer de laatste die je iets kunt verwijten.

pi_17213172
Het feit dat Fulham als kleine club wordt betiteld is al hilarisch, ik zou dan als Van Der Sar zijnde al heel hard lachend zijn weggelopen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_17213244
quote:
Op maandag 16 februari 2004 01:58 schreef Leshy het volgende:

[..]

En Hugo Borst etaleerde maar weer eens even het kinderachtige gedrag dat we kennen van de nederlandse media.

Kom op, van alle spelers die je kunt aanpakken over dat gedoe in het Nederlands Elftal, is Van der Sar wel zo ongeveer de laatste die je iets kunt verwijten.

vd Sar werd ook niet echt aangepakt. Hij werd wel even op zijn statistieken over penalty's aangepakt, maar hij gaf zelf ook wel aan dat dat niet zijn beste kant was.
pi_17213322
quote:
Op maandag 16 februari 2004 02:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

vd Sar werd ook niet echt aangepakt. Hij werd wel even op zijn statistieken over penalty's aangepakt, maar hij gaf zelf ook wel aan dat dat niet zijn beste kant was.

Alsof er ooit iemand aangepakt wordt in dat programma
Zodra er ook maar iets pittigs qua discussie ontstaat, begint Jack te blaten dat we naar de samenvattingen moeten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_17214284
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:13 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Het ging over Borst, jij bracht er Derksen bij. En ook Derksen staat een stuk steviger in de schoenen dan Mulder en Kraay sr. die jij net zat te verdedigen.
[..]

Bommetjes leggen is heel iets anders. Bv. je afvragen of die gasten wel serieus genoeg bezig zijn met hun sport, of ze zich wel goed voorbereiden. Wat dat betreft kunnen veel van die oudjes een voorbeeld nemen aan nistelrode en vd vaart. .

Als het statistisch is bewezen dat vd sar ver onder het gemiddelde zit met het aantal gestopte penalty's, dan zou je als gedreven prof die er alles aan wil doen om te winnen, toch eens ff wat extra aandacht daaraan moeten besteden.

En niet boos naar Hugo kijken als ie een onbeleefde vraag stelt die de verwende miljonairs niet gewend zijn. Niet iedereen loopt zo te slijmen als jack.

Als er ook maar 1 is die elke dag bezig is met zijn spel te verbeteren dan is het Van der Sar wel, loopt bij elke training voorop, werkt nog steeds keihard.. En Van der Sar een verwende miljonair.... juist hij is de speler van Oranje die gewoon normaal is gebleven, ook een van de redenen waarom ie bij Juventus weg is. Maar jah, dat had je geweten als of de Sportweek leest of als Borst goede vragen had gesteld.

Maar goed Van der Sar is een (ex) Ajacied dus daar mag je op zeiken. Vergeet maar ff wat ie allemaal gedaan heeft voor Oranje, die ballen die hij eruit haalde zodat we nog wel de penalties mochten gaan nemen, vergeet maar ff dat hij een belangrijke speler was in 95 toen Ajax de cl won, vergeet maar ff dat we mede dankzij Van der Sar de wereldbeker voor teams pakte met penalties..

Ow nee, stom, das waar. Das allemaal joden geluk

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_17215858
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:38 schreef jamai22 het volgende:Maar hij had toch gelijk over Mulder. Eerst vrij grote mond over het Ned. elftal, kan hij het nu eens recht in het gezicht zeggen, draait hij er maar wat om heen en laat hij het aan Borst over.
Okay..maar is van der Sar de juiste man om dit tegen te vertellen? Imo echt niet, van der Sar is onderdeel van het team..maar verder ook helemaal niets. Zijn ego is slechts een tiende groot als die van bv. een Seedorf of Kluivert.

En juist nu we geplaatst zijn voor het EK moet de pers weer gaan lopen zieken op al die spelers. Nee, dat zal voor topresultaten zorgen in Portugal..:(

maandag 16 februari 2004 @ 10:14:30 #224
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_17216123
quote:
Op maandag 16 februari 2004 07:04 schreef Ajaxno1 het volgende:
..........
vergeet maar ff dat hij een belangrijke speler was in 95 toen Ajax de cl won, vergeet maar ff dat we mede dankzij Van der Sar de wereldbeker voor teams pakte met penalties..
Hij stopte toch ook een penaltie tegen Altletico Madrid ??
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 februari 2004 @ 10:55:09 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_17216967
k heb niet de hele discussie gelezen, maar k vond het wel geweldig van Sar dat ie nog wel liet merken die niet helemaal blij was dat ze in een keer heel geniepig over die pingels wilden gaan praten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')