abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14343534
vervolg van Speeltuinbankje #11
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:22 schreef moussy het volgende:
Wow Lois!! Dat was vast dé avond van je leven

Ik kan wel janken van de pijn in mn rug. Sinds vanmiddag schiet het ook nog eens uit naar mn buik en bovenbeen... Ik heb net een brufen 600 genomen, maar dat helpt ook voor geen meter, dus ik denk dat ik straks een ritje huisartsenpost ga doen. Ik kan niet zitten, niet liggen, alleen maar hangen en wurgen, das wel een gegronde reden volgens mij.

Moussy, ga jij eens even gauw naar die dokter!!!!!!!!!!!!!!!
pi_14346707
hmm, dat klinkt niet lekker Moussy! Sterkte ermee!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 november 2003 @ 17:07:47 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_14350680
Ben je al naar de dokter geweest, Mous?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_14355700
ja, hoe is het nu?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 3 november 2003 @ 20:20:45 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_14356268
Tja... Ik ben dus niet geweest. Peet was onverwachts laat uit zn werk en ik red het niet om naar de huisartsenpraktijk te lopen. Omdat René vanmiddag bij een vriendinnetje was heb ik de hele middag op de bank door kunnen brengen.

Ik zit nog in twijfel of ik de huisarts morgen bel dat ie maar hier thuis moet komen, of dat ik een afspraak maak voor donderdag, als Peet vroeg thuis is.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 3 november 2003 @ 20:44:13 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_14356899
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:20 schreef moussy het volgende:

Ik zit nog in twijfel of ik de huisarts morgen bel dat ie maar hier thuis moet komen, of dat ik een afspraak maak voor donderdag, als Peet vroeg thuis is.

Ben je gek meid! Dan komt hij maar bij jou langs hoor!!! Niet te lang wachten!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 november 2003 @ 20:55:05 #7
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14357209
Hehe, hallo allemaal. Ben ik weer. En ook nu heb ik eigenlijk helemaal geen zin in computeren, maar ben toch even benieuwd hoe het met iedereen is.
Moussy, laat die huisarts bij jou langskomen, hier moet je toch niet langer mee wachten?! Goed om jezelf denken hoor!
E.T., welkom terug
Troel, beterschap!
Nou, ik ga weer 'weg', wachten tot ik weer zin heb om te typen. Ben zoooooo moe en heb nergens zin in. Ja, in haken dus ik ga weer verder frutten aan dat mutsje voor Tristan.
  maandag 3 november 2003 @ 23:20:52 #8
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14362307
alleu!
patat ftw :)
  woensdag 5 november 2003 @ 08:06:39 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_14393726
Ik wil NIET dat de hele discussie opnieuw op gang wordt gebracht, maar ben eigenlijk toch wel benieuwd naar René! Moussy, hoe gaat het nu met haar en haar klasgenootje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2003 @ 10:00:10 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_14395509
quote:
Op woensdag 5 november 2003 08:06 schreef Troel het volgende:
Ik wil NIET dat de hele discussie opnieuw op gang wordt gebracht, maar ben eigenlijk toch wel benieuwd naar René! Moussy, hoe gaat het nu met haar en haar klasgenootje?
Dat gaat geweldig!!

In de herftsvakantie wilde ze zelfs bij T spelen en de moeder en ik hebben het er over gehad en we gaan het een keer proberen als ze er weer om vraagt Ik blijf er dan wel bij hoor. T heeft namelijk nog nooit een vriendje of vriendinnetje mee naar huis gehad, dus het is nog maar de vraag hoe hij hier op zal reageren.

Ik kom net terug van de huisarts. De pijn die ik heb is het gevolg van 2 voldragen zwangerschappen vlak na elkaar. Mijn spieren zijn verschrikkelijk slap geworden hier door dat ze hun werk niet goed meer doen. Ik moet nu door naar fysio. Pijnstillers hebben eigenlijk geen nut (was ik al achter) omdat daar spierverslappers in zitten......

woensdag 5 november 2003 @ 10:39:06 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_14396406
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:00 schreef moussy het volgende:

[..]

Dat gaat geweldig!!

In de herftsvakantie wilde ze zelfs bij T spelen en de moeder en ik hebben het er over gehad en we gaan het een keer proberen als ze er weer om vraagt Ik blijf er dan wel bij hoor. T heeft namelijk nog nooit een vriendje of vriendinnetje mee naar huis gehad, dus het is nog maar de vraag hoe hij hier op zal reageren.

Ik kom net terug van de huisarts. De pijn die ik heb is het gevolg van 2 voldragen zwangerschappen vlak na elkaar. Mijn spieren zijn verschrikkelijk slap geworden hier door dat ze hun werk niet goed meer doen. Ik moet nu door naar fysio. Pijnstillers hebben eigenlijk geen nut (was ik al achter) omdat daar spierverslappers in zitten......

Mooi zo (wat dat eerste betreft dan)

en ook goed dat je naar de huisarts bent gegaan! Nu op naar fysio!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 november 2003 @ 11:11:26 #12
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_14397237

Last van dikke vingers vandaag
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  woensdag 5 november 2003 @ 11:27:37 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_14397654
never mind

[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 05-11-2003 13:06]

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14402530
shit, ik ben chagrijnig... waarom nou?

Doodmoe ben ik van afgelopen nacht, gister heb ik me de hele dag lopen uitsloven, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat was ik druk druk druk met dingen doen, boodschappen doen, schoonmaken, Chiara niets te kort laten komen, koken, taart bakken, enzovoort. Vervolgens uren in de weer met een kind dat niet helemaal lekker is, en niet goed dr slaap kan vatten. Een rotnacht ten gevolge... En dan nu lijkt het wel of ze me vergeten zijn... Behalve mijn ouders en zusjes, die hebben me alvast gefeliciteerd...

Ik dacht dat om 10:30 uur mijn eerste visite zou komen, maar die is er nog steeds niet. Telefoon wordt daar niet opgenomen, moet ik me zorgen maken? Na 2 uur zorgen, heb ik alleen nog maar de balen.
De postbode is vandaag weer eens laat.
Remco had vanmiddag vrij genomen, om een cadeautje te kopen ds die is ook weer pleite.
Chiara is ook een beetje humeurig van afgelopen nacht.
Vriendin 2 is nu ook al laat.
Vriendin 3 belde net op dat ze er aan komt.
BLEEEEEHHHH en toen zat ik hoopvol in het felicitatietopic te kijken...

De rest komt zaterdag.

En nu bedenk ik me dat ik gewoon nog wel langer in bed had kunnen blijven liggen, of vanochtend de taart had kunnen bakken. Nou ja, van dit soort dingen, in deze situatie word ik chagrijnig.

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_14404645
Melonovy ga eens gauw kijken in het verjaardags topic. Er staan er al wat meer in voor je. Enne tover die lach terug op je gezicht dat staat beter hoor.
  woensdag 5 november 2003 @ 15:34:25 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_14405187
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:04 schreef melonovy het volgende:
"mijn verjaardag is zo stom-verhaal"
Ik snap je heeeeel goed...

Mijn vader en ik vieren onze verjaardag altijd samen (hij is van 8 juni, ik van 5), maar meestal niet op de verjaardag zelf.

De hele familie komt dan voor een barbecue... Dan zijn er dus echt mensen die naar me toe komen en me feliciteren met de verjaardag van mijn vader.

En dit jaar werd ik 21, mijn ouders waren op vakantie, en ik zou een feestje geven. Met barbecue, want we hadden nog een heleboel over. Er waren toch een stuk of 14 mensen die zeiden dat ze zouden komen, vanaf een uur of 6.

Dus, kwart voor zes, je zet de laatste dingen klaar en gaat zichten wachten. Half 8 komen er 3 mensen. Ow wat leuk, wil je wat eten? Nee we hebben al gegeten! Ow nou ja, kan... Toen belde mijn vriendin dat ze pas om half 9 kon komen... Al met al heeft er niemand gegeten van al dat lekkere spul. Er zijn in totaal 7 mensen gekomen, waarvan er eentje bij mij opgebeld is of ie asjeblieft kon komen. twee gingen er na een half uurtje weer weg. Voor de rest had er niemand afgebeld...

's Avonds had ik echt zin om een potje uit te janken bij mijn vriend. Bah, wat voel je je dan alleen zeg...

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14405726
Dat is naar mijn gevoel gewoon onbeschoft dat mensen het laten afweten terwijl ze van te voren zeggen te komen. Niemand kan mij wijsmaken dat iedereen op dat moment een excuus heeft om niet fatsoenlijk te laten weten dat ze niet komen. Dus ik kan mij ook inderdaad heel goed voorstellen dat je je dan alleen voelt of gewoon klote.

Tja in dit geval ben ik maar al te blij dat het in engeland toch wel heel anders is. Daar komt gewoon niemand, ook wel alleen maar je weet wel waar je aantoe bent. En in dat geval kun je zelf gewoon dingen gaan doen.

pi_14405898
Worden verjaardagen in Engeland niet gevierd Lewis?

ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan hoe dat elders gaat

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 5 november 2003 @ 15:58:01 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_14405926
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:56 schreef easy-going het volgende:
Worden verjaardagen in Engeland niet gevierd Lewis?

ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan hoe dat elders gaat

Ik weet dat ze in Frankrijk geen verjaardagen vieren, maar meer de naamdagen...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14406484
Ja hoe zit dat in Engeland? Ze hebben wel een pub-traditie, ik dacht dat je ze voortdurend in die tvseries naar de pub ziet gaan voor verjaardagen, na het werk, na weet-ik-het...en Melonovy: dat is ook allemaal niet leuk!!! Men noet komen of afbellen, simpel zat (ik ben trouwens een notoire laatkomer)..

Zo. *op het bankje zitten gaat* En hoe is het nu met iedereen? En waars Kleintje en Brighteyes?

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_14406870
Nee hier komen ze langs met een cadeautje en kaartje of ze sturen het op. Maar je viert het hier niet. En inderdaad verjaardagen zoals je 18de, 21ste en 30ste wordt hier gevierd in de pub. Nou ja dat gebeurt heel vaak dan he. Meestal gaan we hier inderdaad ook als je jarig bent naar de pub om even een pintje te halen ofzo. De pub is hier echt zo'n tweede huiskamer. Daar schijnen de engelsen niet zo'n moeite mee te hebben om naartoe te komen. Zodra je thuis afspreekt met ze dan komt het er vaak niet van of ze komen gewoon niet opdagen.

Zo heb ik al een heel lijstje bij elkaar van mensen die er hier niet meer inkomen of die ik gewoon nu met een korreltje zout neem. Wat ik echt haat is als je ze ziet in de pub is het vaak leuk en lollig en we moeten nodig eens afspreken ofzo. Maar het wordt gewoon nooit gemeend want het gebeurt gewoon niet. En ik weet ook wel dat dit in nederland ook wel gebeurt, maar hier weet je gewoon dat mensen gewoon echt te druk zijn met hun eigen leventje. Ze denken hier echt niet aan anderen hoor, want ze hebben het gewoon te druk met zichzelf.
Sorry hoor als ik dat zo lees dat mensen gewoon niet opkomen dagen dan wordt ik gewoon boos. Ik vindt dat zo irritant, je hebt toch een beetje fatsoen of niet. Nou ja dat was ik weer met mijn hormonen

[Dit bericht is gewijzigd door Lewis.de.boxer op 05-11-2003 16:56]

† In Memoriam † woensdag 5 november 2003 @ 19:11:04 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_14411357
Owww Melonovy, wat voel ik met je mee.

Vorig jaar zat ik op mijn verjaardag met mijn ouders en mijn oma, dát was het!! Verder kwam niemand opdagen, geen belletjes geen kaartjes, helemaal niks!!

Zo was dat ook met de kerst we hadden wél 7 kerstkaarten gekregen

en nu, nu Cas geboren is, wil iedereen me weer kennen, maar kunnen die personen stuk voor stuk aftaaien.

Ik heb trouwens wat grappigs, nou mn knip vond het het leukst. Ik heb altijd erg dure schoenen vanwege mijn kleine voeten (maat 36) maar deze reis heb ik toch een paar leuke kinderschoenen gevonden Van leer, met voetbed en zelfs mijn brede kakken met hoge wreef konden er met gemak in. Het lijken wel sloffen... voor wel 9 euro

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 november 2003 @ 19:32:04 #23
13151 crew  Rewimo
pi_14411888
Hee, da's leuk werk Moussy Ik heb ook altijd moeite met schoenen, ik heb geen aparte maat (40) maar wel hele brede voeten.

Melonovy, wat een afknapper zo op je verjaardag Dan vier je het maar lekker met ons hier! Ga maar rond met die lekkere dingen

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 5 november 2003 @ 19:41:06 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_14412163
Ik heb maat 42 /43, dat is ook altijd errug leuk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2003 @ 19:45:19 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_14412289
Vervelend he, brede voeten. Ik kwam altijd op dure schoenen uit van rond de 100, 150 euro, of bergschoenen, die echte, óf van dat model ik-heb-net-leren-lopen, soms zelfs met nijntje of pokémon er op
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 november 2003 @ 19:48:10 #26
13151 crew  Rewimo
pi_14412384
Ik heb nu fijne schoenen van Schoenenreus (40 euro of zo), wilde ik een tweede paar kopen hadden ze ze niet meer Doe ik wel vaker, als ze me goed bevallen, meteen een tweede paar kopen. Ik heb zulke rare voeten, ik loop schoenen ook altijd stuk (kan links niet afwikkelen door gebrek aan gewricht in grote teen).
  woensdag 5 november 2003 @ 19:48:23 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_14412396
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:45 schreef moussy het volgende:
Vervelend he, brede voeten. Ik kwam altijd op dure schoenen uit van rond de 100, 150 euro, of bergschoenen, die echte, óf van dat model ik-heb-net-leren-lopen, soms zelfs met nijntje of pokémon er op
Dus als we leuke kleine, doch volwassen schoenen tegenkomen moeten we jou inschakelen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2003 @ 19:52:15 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_14412511
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Dus als we leuke kleine, doch volwassen schoenen tegenkomen moeten we jou inschakelen?

Als ze betaalbaar zijn wel ja. Ik wil ook wel eens zo maar een paar schoenen kopen 3x dragen en in de kast zetten zonder er buikpijn van te hebben

Rewimo, deze komen ook bij de schoenenreus vandaan. Ik vind wel dat ze er véél schoenen van kunststof hebben. Om zweetracers te voorkomen wil ik altijd schoenen van leer.

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 november 2003 @ 19:53:10 #29
13151 crew  Rewimo
pi_14412542
Ja ik ook. Heb gemazzeld met deze, loop er al voor het tweede jaar op Dat gebeurt me niet vaak.
  woensdag 5 november 2003 @ 20:01:54 #30
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_14412822
Over schoenen gesproken..
Bij de Hema hebben ze ontzettend leuke (simpele) kinderschoenen.
Helemaal leer, met stevige hiel, voor 15 euri
Bruine, donkerblauwe, en rode met roze veters (als ik een meid had gehad had ik ze gekocht).
edit- alleen de rode hebben dus roze veters hè? Freek heeft nu donkerblauwe Hij loopt erop alsof ie klompen aanheeft .

[Dit bericht is gewijzigd door Leah op 05-11-2003 20:04]

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2003 @ 20:03:39 #31
7074 moussy
kuttekop
pi_14412885
Dat red ik volgens mij ook niet op "goedkope" schoenen. Mijn eerste dure heb ik 6 jaar geleden gekocht, voor 200 piek en die heb ik vorig jaar na jaren van oplappen en nieuwe zolen weggegooid omdat ze gewoon niet lekker meer zaten.

Een ander paar van 189 gulden heb ik na 3 jaar lopen ook weggegooid. Dat afscheid deed wel zeer, omdat ik het model vreselijk leuk vond, maar de fabriek gestopt was met gewone schoenen maken, dus er was met geen mogelijkheid meer aan te komen.

Nu heb ik nog 2 paar schoenen van rond die prijs, die overigens nu nog in de winkels staan, maar dan voor dezelfde prijs maar met een euro-teken er voor.

woensdag 5 november 2003 @ 21:17:30 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14415315
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:14 schreef Catootje het volgende:
Zo. *op het bankje zitten gaat* En hoe is het nu met iedereen? En waars Kleintje en Brighteyes?
Hier ben ik!

Wat lief dat je toch altijd aan iedereen denkt!
Brighteyes huppelt overal een beetje tussendoor. Op dit moment een beetje verdwaasd aangezien ex-vriendje me een nogal heftige onthulling heeft gedaan. Is op zich wel ok, want dat wat het is, is niet verenigbaar met onze relatie (ik zou niet kunnen/willen wat hij wil) en dus is het voor mij makkelijker te accepteren. (Ik had toch iets in mijn achterhoofd van, over een jaar of 5...) Het gaat dus nooit meer gebeuren, en het ligt dus ook niet aan mij. Pfoe.
Neemt niet weg dat het af en toe nog steeds behoorlijk pijn doet, want ik moet toch weer mijn leventje zonder hem gaan inrichten. Maar 2 maanden verder kan ik zeggen dat ik het toch niet slecht doe.

En verder gieren de IK-WIL-EEN-KINDJE-gevoelens nog net zo vrolijk door en als ik dan vandaag met LadyS meeleef, dan zou ik dat zo graag een keertje meemaken. Maar goed, mijn tijd komt vanzelf wel! Het is nu de tijd van de 2e streepjes dames!

woensdag 5 november 2003 @ 21:29:46 #33
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14415621
ik koop tegenwoordig nooit meer goedkope schoenen a la schoenenreus. De schoenen die ik haal gaan altijd lang mee, zitten goed, en blijven ook lang mooi. En de service van de winkel is ook goed. Ze helpen je met de keuze, doen je schoenen voor je aan enzo geweldig

-toevoeging-

als kinderen kochten mijn ouders bij die winkel ook altijd onze schoenen voor ons. Daar letten ze ook op hoe je voeten waren zodat de schoenen pasten bij de voeten qua bouw en vorm enzo. Heel goed allemaal. Ik zal verder geen reclame maken maar zolang die winkel er is blijf ik er mijn schoenen wel kopen.

En die winkel waar ik het over heb is: Uyttenboogaart in Apeldoorn!

† In Memoriam † donderdag 6 november 2003 @ 22:20:00 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_14443716
Hélémaal vergeten!!

Gister kon ik het kruidvat mama-babypakket ophalen. Jemug, wát een inhoud!! Ik schrok er zo van, was bijna in shock.

Wél 1 vochtig washandje van zwitsal (die zuur rook, combineerde leuk met het zure-melk-kotsie)
Wél 1 bon voor een gratis fruithapje, maar, die moet je wel eerst even zelf kopen.
Én een heel pak(je) spatlappen van Libresse waar je je mee kan afdrogen. Ik zal ze op de badkamer leggen, worden ze in ieder geval gebruikt. René vindt het trouwens leuke stickers. Er zit er dus 1 op mn muur geplakt en er zitten er 2 in dr schoenen Ze vroeg aan mij wat dat nou was. Dus ik zei dat ze die in dr schoenen kon plakken, zodat ze warme tenen zou krijgen

Ik zal ze er zo even uit peuteren, het staat zo lullig als ze morgen moet gymmen.

Dat wassum, was dat ff de moeite om op te gaan halen

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 06-11-2003 22:22]

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 november 2003 @ 22:21:38 #35
13151 crew  Rewimo
pi_14443767
Wauw, Moussy, wat een verwenpartij zeg!

Dat ze zoiets nog durven uitdelen

† In Memoriam † donderdag 6 november 2003 @ 22:22:44 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_14443802
een verwennerij he, ik was helemaal in mijn nopjes
pi_14443860
***PROEST*** Moussy, ik moet erg hard lachen om je verhaal!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_14443873
Lois had hem gisteren ook opgehaald, hele grote doos en wat zit erin, zowat niets. Doe het dan in een kleiner doosje, hoef je ook niet zo te slepen.
Owja bij Lois zat er ook nog 1 luier in. Hoera een spatlap voor de baby en spatlappen voor mama. Alsof het ouderschap alleen maar uit lekken bestaat ofzo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 november 2003 @ 22:27:29 #39
13151 crew  Rewimo
pi_14443958
Hadden ze er ook wel een spatlap voor papa bij kunnen doen
pi_14444017
* kruipt na 2,5 maand ook weer op het bankje*

es ff kijken:

quote:
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
3 september 2003: Daniël, zoon van Mister-X (papa)
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
8 september 2003: Kim, dochter van SixCat (papa)
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
17 oktober 2003: Thomas, zoon van Lies en Zooi
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
jullie allemaal van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon of dochter Ik zal wel ff zoeken op het forum naar verhalen en foto's, want ik loop een beetje achter nou natuurlijk

en kunnen jullie me vertellen of er nog bijzondere dingen gebeurd zijn de afgelopen 2,5 maand, ik wil weer ff op de hoogte worden gebracht en heb geen tijd om alle topics door te lezen

pi_14444084
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:29 schreef Sylvana het volgende:
en kunnen jullie me vertellen of er nog bijzondere dingen gebeurd zijn de afgelopen 2,5 maand, ik wil weer ff op de hoogte worden gebracht en heb geen tijd om alle topics door te lezen
hoi,
leuk dat je er weer bent hoor, maar duh, ik heb dus geen zin om samenvattingen te maken voor jou
Je hebt namelijk hartstkke veel gemist!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 6 november 2003 @ 22:32:05 #42
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_14444085
Ik kan die doos van Kruidvat ook ophalen, maar mijn printer doet het niet, dus ik kan mijn bon die ik via email heb gehad niet uitprinten . Wat is dat trouwens deze zwangerschap met dozen? Ik heb me opgegeven voor de Blijde Doos (maar niks gehad) en mijn buurmeisje heeft me opgegeven voor die andere doos (Felicitat? of zoiets, maar ook niks van gehoord).
Gelden die dozen niet voor tweede zwangerschappen of zo? Wel krijg ik gelukkig weer het blad "In Verwachting" van Prenatal, dus daar ben ik wel blij mee, maar ik vind het jammer van die Blijde Doos.

Sylvana, welkom terug hier. Er zijn weer een hoop zwangeren en babies bijgekomen, maar dat is in de lijstjes terug te vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door livelink op 06-11-2003 22:34]

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_14444124
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:27 schreef Rewimo het volgende:
Hadden ze er ook wel een spatlap voor papa bij kunnen doen
Dat washandje dus!

Welkom terug Sylvana! Er is best veel gebeurd, beetje moeilijk om daar een samenvatting van te maken. Maar als je de lijstjes allemaal ziet wie er geboren is en wie er zwanger is ben je alweer een stukje op de hoogte.

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 november 2003 @ 22:34:11 #44
13151 crew  Rewimo
pi_14444157
Hee Sylvana, waar was je al die tijd? Ja je hebt heel wat gemist Even samenvatten? Te veel om op te noemen. Kijk hier maar eens bijvoorbeeld: Het Grote Ballorig-Meeting-Fototopic!!!
  donderdag 6 november 2003 @ 22:35:00 #45
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14444183
Dan moet er administratief iets fout zijn gegaan, Livelink, want zelfs bij derde zwangerschappen krijg je een Felicitas doos hoor
  † In Memoriam † donderdag 6 november 2003 @ 22:36:02 #46
7074 moussy
kuttekop
pi_14444218
Livelink, alleen de code overschrijven die onder de streepjes code staat, heb je genoeg aan. Nu maar hopen dat ze mee willen werken.
pi_14444298
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:32 schreef livelink het volgende:
mijn buurmeisje heeft me opgegeven voor die andere doos (Felicitat? of zoiets, maar ook niks van gehoord).
Felicitas.. maar Proficiat bestaat ook nog.
  donderdag 6 november 2003 @ 22:42:28 #48
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14444417
oe, ik kan mezelf nu ook natuurlijk opgeven voor al die dozen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_14444464
ik had een computerverbod omdat ik hier in B&H foto's van mezelf in ondergoed had gepost en die foto's had me zusje aan me ouders laten zien en die vonden dak te ver was gegaan...

Ik ben al druk aan het rondkijken hier, dus ik hoop snel weer helemaal op de hoogte te zijn

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 november 2003 @ 22:44:23 #50
13151 crew  Rewimo
pi_14444475
In aansluiting op het schoenenprobleem heb ik vandaag een goedkoop horloge gekocht Ik kan namelijk niet tegen metaal, en de enige horloges die geen metalen achterkant hebben zijn Swatches. Ik heb dus al jarenlang alleen Swatches gedragen. Op zich niet erg, want ze zijn erg leuk. De laatste is helaas erg onbetrouwbaar geworden doordat er water is in gekomen Maar vandaag kwam ik notabene bij Etos een leuk horloge tegen met een kunststof achterkant Ben ik voor 8,99 klaar in plaats van minimaal 50 euro!
  † In Memoriam † donderdag 6 november 2003 @ 22:47:08 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_14444562
Oeh, Rewimo, zó herkenbaar. Ik heb er een paar maanden geleden 1 bij de Action gekocht, voor wel 2 euro

René dr schoen

donderdag 6 november 2003 @ 22:47:37 #52
37150 livelink
pi_14444578
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:36 schreef moussy het volgende:
Livelink, alleen de code overschrijven die onder de streepjes code staat, heb je genoeg aan. Nu maar hopen dat ze mee willen werken.
Ja, dat was ik ook van plan om te proberen. Als ze moeilijk gaan doen, houdt het gewoon op. Als ik jullie zo hoor, is het niet zo de moeite waard.

Het is trouwens inderdaad de Felicitas-doos. Ik vind het niet zo erg dat ik die niet gekregen heb, want ik begreep dat er dan ook mensen later langskomen en ik ben niet goed in Nee zeggen. Dat zou dan vrees ik een hele dure doos worden. Alleen die Blijde Doos vind ik wel jammer. Ik kan me herinneren dat daar toch leuke dingen inzaten.

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 november 2003 @ 22:48:04 #53
13151 crew  Rewimo
pi_14444597
Loopt wel lekker zacht natuurlijk
  donderdag 6 november 2003 @ 22:48:44 #54
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_14444617
nou met die dozen was bij mij ook heel wat hoor
kreeg ze netjes en dan de laatste komen ze thuis brengen zo'n hostess doet dat en die probeer je van alles aan te smeren..
het was dat ze toevallig zag dat hier slingers hingen met hoera een zoon anders had ik hem nooit gehad
en in het bgin stond er van
als je kind 1 jaar word krijg je een bon en dan kan je dan bij bart smit inleveren en dan krijg je kind een cadeau..
die heb ik dus nooit gekregen..
maar ik krijg nog wel elke keer een proef verpakking van pampers als ze iets nieuws hebben
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 november 2003 @ 22:49:03 #55
13151 crew  Rewimo
pi_14444630
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:47 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, dat was ik ook van plan om te proberen. Als ze moeilijk gaan doen, houdt het gewoon op. Als ik jullie zo hoor, is het niet zo de moeite waard.

Het is trouwens inderdaad de Felicitas-doos. Ik vind het niet zo erg dat ik die niet gekregen heb, want ik begreep dat er dan ook mensen later langskomen en ik ben niet goed in Nee zeggen. Dat zou dan vrees ik een hele dure doos worden. Alleen die Blijde Doos vind ik wel jammer. Ik kan me herinneren dat daar toch leuke dingen inzaten.

Je mag die bon ook naar me mailen hoor. Met je adres. Print ik hem morgen even op mijn werk, heb je hem zaterdag in de bus
  donderdag 6 november 2003 @ 22:56:13 #56
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14444885
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je mag die bon ook naar me mailen hoor. Met je adres. Print ik hem morgen even op mijn werk, heb je hem zaterdag in de bus

Als Rewimo er toch niet was

[Dit bericht is gewijzigd door daniman op 06-11-2003 23:00]

† In Memoriam † donderdag 6 november 2003 @ 22:58:29 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_14444966
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:56 schreef daniman het volgende:

[..]

Als Remiwo er toch niet was

en je beide ogen niet, dan was je steke-blind
  donderdag 6 november 2003 @ 22:59:34 #58
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14444999
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:58 schreef moussy het volgende:

[..]

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 november 2003 @ 23:00:38 #59
13151 crew  Rewimo
pi_14445039
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:59 schreef daniman het volgende:

[..]

Ken je die uitdrukking niet?
  donderdag 6 november 2003 @ 23:03:13 #60
37150 livelink
pi_14445121
Dank je Rewimo, maar ik zal toch eerst de Moussy-methode maar proberen. Als dat niet lukt, mail ik hem alsnog wel even.
  donderdag 6 november 2003 @ 23:05:15 #61
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14445193
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:58 schreef moussy het volgende:

[..]

donderdag 6 november 2003 @ 23:05:27 #62
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14445201
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ken je die uitdrukking niet?

geloof ik wel es eerder gehoord...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 november 2003 @ 23:06:20 #63
13151 crew  Rewimo
pi_14445229
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:03 schreef livelink het volgende:
Dank je Rewimo, maar ik zal toch eerst de Moussy-methode maar proberen. Als dat niet lukt, mail ik hem alsnog wel even.
Okee, ik hoor het wel
pi_14445682
Ik heb vandaag toevallig mijn 2e Babydoos opgehaald bij Prenatal. Ik had ook al 2 Blije dozen
Ik had eerst dus een Blije doos opgehaald (tijdens mijn zwangerschap) en een maand later werd er eentje bezorgd omdat ik de doos niet opgehaald zou hebben.
Een week of 6 geleden kreeg ik een bon binnen om de Babydoos op te halen. Netjes gedaan, en toen kreeg ik vorige week een brief met een herinnering dat ik de doos niet opgehaald had. Vandaag maar ff gedaan dus.
de inhoud van deze doos: 1 eerste hapje, 1 eerste sapje, 1 groentehapje voor vanaf 6 maanden, 1 maatbeker, 1 tubetje peutertandpasta,1 lepeltje,1 pampers luier, 1 pakje Pampers doekjes, de Party (het blad) van begin september en wat foldertjes
  donderdag 6 november 2003 @ 23:18:52 #65
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14445700
morgenavond moet ik maar es wat snoep gaan kopen, want 11 november komen er geheit kinderen aan de deur! Zowiezo mijn buurmeisje wel...

waarom ben ik daar niet mee opgegroeid?

† In Memoriam † donderdag 6 november 2003 @ 23:53:29 #66
43556 miss_dynastie
pi_14446993
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:24 schreef Karin het volgende:
Hoera een spatlap voor de baby en spatlappen voor mama. Alsof het ouderschap alleen maar uit lekken bestaat ofzo
Haha wat een giller...
nu gauw, nog aan het lachen, weer in lurkstand gaat
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 07:30:33 #67
13151 crew  Rewimo
pi_14450277
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:18 schreef easy-going het volgende:
de inhoud van deze doos: 1 eerste hapje, 1 eerste sapje,
Kijk uit met het sapje. Bij Christan is dat een keer compleet verkeerd gevallen Brullen bij oma, in de auto... Alleen Centangeli kreeg hem toen nog stil Sindsdien heb ik het niet zo op dat Eerste Sapje...
  vrijdag 7 november 2003 @ 08:12:28 #68
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14450504
Als je het eerste sapje verdunt met wat (afgekoeld gekookt) water, gaat het waarschijnlijk niet mis
pi_14451113
Bedankt voor de sapjes waarschuwing/tip

Ik heb beide sapjes leuk he 2 dozen nog even lekker in een hoekje in de kast staan. Het schijnt dat hij dat helemaal nog niet nodig heeft, dus dan geef ik het ook nog niet

vrijdag 7 november 2003 @ 11:04:11 #70
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_14453334
Dit zijn wat uitspraken van een geadopteerde vrouw:

"I think everyone should be adopted because you get to meet your birth parents when you're old enough to cope with them."

"You suddenly have twice as many people to blame for all your problems."

"As far as the side effects are concerned, the key to dealing with a fear of abandonment is to date people you don't like, so if they do leave you, it doesn't matter."

"Only one down side. If you'd been adopted by Mia Farrow, you could be married to Woody Allen..."
- Alison Larkin

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_14456207
dit is zo'n gezellig lurktopic...kan nu geen babyschoentje meer zien zonder te gniffelen ....

IK zit nog effe tijd te doden, lees dus her en der bij, (heeee sylvana!! Heee Brighteyes-burnin'-like-fire gogogogogooo!!)

DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2003 @ 12:43:52 #72
7074 moussy
kuttekop
pi_14456273
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:04 schreef Spindizzy het volgende:
Dit zijn wat uitspraken van een geadopteerde vrouw:

"I think everyone should be adopted because you get to meet your birth parents when you're old enough to cope with them."

"You suddenly have twice as many people to blame for all your problems."

"As far as the side effects are concerned, the key to dealing with a fear of abandonment is to date people you don't like, so if they do leave you, it doesn't matter."

"Only one down side. If you'd been adopted by Mia Farrow, you could be married to Woody Allen..."
- Alison Larkin

tis weer koud en ik loop weer als een oud wijf én Peet draait deze week ook nog eens over uren, pfft zit ff niet mee. Voor mn gevoel moet ik op handen en knieën René naar school brengen

pi_14456349
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:22 schreef moussy het volgende:
een verwennerij he, ik was helemaal in mijn nopjes
Boordevol leuke kadootjes voor jou en je kleintje
Zolang er was is, is er leven.
pi_14459106
grmbl.... eindelijk de foto's van me pa gehad, van damey en duncan zijn de meest recente fotows nogal vreselijk donker....

Weet iemand of ik dat nog lichter kan maken met het een of ander en zo ja waarmee? Dus welk proggie enzo... ik heb nl nu alleen paint op de pc staan en ben niet zo crea-ster wat dit betreft....

vrijdag 7 november 2003 @ 14:29:22 #75
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_14459659
Ik gebruik zelf Photoshop voor zulk soort dingen, maar ik geloof dat het met Paint Shop Pro ook zou moeten lukken.
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2003 @ 14:34:59 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_14459812
met irfanview kan het ook en dant kan je zo downloaden.

http://www.irfanview.com/

pi_14460100
tnx mous!!!
pi_14460654
Heeft iemand nog die link toevallig waarmee je een waarschuwing krijgt als iemand in je favoriete forum iets heeft gemeld.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 15:18:07 #80
13151 crew  Rewimo
pi_14461238
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 15:18:27 #81
13151 crew  Rewimo
pi_14461248
Knijp!
pi_14461680
Bedankt hoor. ik ga het even proberen of het lukt
pi_14462488
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:15 schreef Angel22 het volgende:
grmbl.... eindelijk de foto's van me pa gehad, van damey en duncan zijn de meest recente fotows nogal vreselijk donker....

Weet iemand of ik dat nog lichter kan maken met het een of ander en zo ja waarmee? Dus welk proggie enzo... ik heb nl nu alleen paint op de pc staan en ben niet zo crea-ster wat dit betreft....

Dat doe ik altijd met psp is een leuk trucje voor.
  vrijdag 7 november 2003 @ 18:11:32 #84
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14465998
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:18 schreef Rewimo het volgende:
www.hottopic.nl
geweldig progje idd!

maar ik heb het geluid wel uitgezet nu, want dat wordt op een gegeven moment razend irritant!

pi_14468148
Ik kom heel even hier zitten om te vertellen dat ik nu een appeltaart ga bakken. Morgen komen mijn ouders, zusjes, neefjes en zwagers op visite. Ik heb nog een hoop te doen, dus eigenlijk is het een beetje dom van me dat ik me op dit bankje begeef.

Tot later, als ik het dingen-doen zat ben!

Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 19:43:15 #86
13151 crew  Rewimo
pi_14468193
Zeg, je deelt toch wel even uit van die appeltaart hè? Zelfgebakken appeltaart
  vrijdag 7 november 2003 @ 19:46:39 #87
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_14468286
Met nootjes? En slagroom?
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2003 @ 20:02:10 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_14468675
Stuur maar op!!
  vrijdag 7 november 2003 @ 20:13:26 #89
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14468917
oe wat lekker, appeltaart!!!

maar ik heb hier ook wat lekkers!! Namelijk: een chocoladereep met nootjes

vrijdag 7 november 2003 @ 20:15:44 #90
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_14468959
Denken jullie ook even aan de pril-zwangeren (lees: misselijken) onder ons?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 20:33:19 #91
13151 crew  Rewimo
pi_14469338
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:15 schreef pluisje het volgende:
Denken jullie ook even aan de pril-zwangeren (lees: misselijken) onder ons?
Ja hoor, ik eet jouw stuk wel op
  vrijdag 7 november 2003 @ 20:34:08 #92
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14469365
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja hoor, ik eet jouw stuk wel op

vreetzak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 20:35:27 #93
13151 crew  Rewimo
pi_14469392
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:34 schreef daniman het volgende:

[..]

vreetzak!

O, had jij het willen hebben?
  vrijdag 7 november 2003 @ 20:36:29 #94
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14469417
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

O, had jij het willen hebben?

samen delen?

pi_14469423
Ik had er een paar weken geleden ook 2 gemaakt, echt super lekker gewoon met slagroom erop. Maar diegenen die misselijk zijn, dat komt wel goed hoor. Wij lusten altijd meer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 20:37:36 #96
13151 crew  Rewimo
pi_14469437
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:36 schreef daniman het volgende:

[..]

samen delen?

Okee, ik wil de achterkant, die is het lekkerst
  vrijdag 7 november 2003 @ 20:39:11 #97
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14469467
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:37 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Okee, ik wil de achterkant, die is het lekkerst

mij best, als ik maar de meeste slagroom heb
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 20:40:03 #98
13151 crew  Rewimo
pi_14469488
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:39 schreef daniman het volgende:

[..]

mij best, als ik maar de meeste slagroom heb

Jij mag alle slagroom
  vrijdag 7 november 2003 @ 20:40:40 #99
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14469496
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jij mag alle slagroom

woei!!!!
  vrijdag 7 november 2003 @ 20:41:16 #100
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_14469509
*op stukje mandarijn sabbelt*

Normaal ben ik helemaal geen fruit-eter, maar nu vind ik het echt heerlijk

Ik pas nu trouwens al een paar broeken niet meer
Ze gaan makkelijk over mijn heupen enzo, maar die buik knalt eruit

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 20:42:11 #101
13151 crew  Rewimo
pi_14469520
Volhouden met dat fruit, daar groeien baby's (en mama's ) prima op
  vrijdag 7 november 2003 @ 20:43:15 #102
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14469537
pff ik lees een topic over de ban van Swets... wat een typisch fok-ruzie topic is dat weer zeg!
  vrijdag 7 november 2003 @ 20:43:56 #103
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_14469548
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:42 schreef Rewimo het volgende:
Volhouden met dat fruit, daar groeien baby's (en mama's ) prima op
Ja, dat merk ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 21:01:42 #104
13151 crew  Rewimo
pi_14469885
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:43 schreef daniman het volgende:
pff ik lees een topic over de ban van Swets... wat een typisch fok-ruzie topic is dat weer zeg!
Weet niet wat er nou aan de hand is, maar ik baal er wel van dat E.T. hier nu weg is
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:02:43 #105
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14469909
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Weet niet wat er nou aan de hand is, maar ik baal er wel van dat E.T. hier nu weg is

ik weet het ook niet, vind het allemaal maar vaag!
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:03:53 #106
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_14469928
Uit MED:
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 16:30 schreef Knorretje het volgende:
alle ip bans op swets en E.T. zijn opgeheven (wordt echter pas na 12-en vanacht pas geupdated ofzo ) wat inhoudt dat E.T. iig morgen weer mee kan posten en swets kan lurken op beiden sites.
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:04:56 #107
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14469947
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:03 schreef pluisje het volgende:
Uit MED:
[..]

aha, het is dus tussen beide partijen toch weer een beetje afgekoeld...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 21:05:03 #108
13151 crew  Rewimo
pi_14469951
O gelukkig Blij dat het (wat het dan ook was) opgelost is
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:06:56 #109
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14469989
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:05 schreef Rewimo het volgende:
O gelukkig Blij dat het (wat het dan ook was) opgelost is
Rewimo, wat is de zesde kinderziekte? (ja ik heb ff wat oude topics die ik nog niet gezien had tegengekomen)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 21:08:47 #110
13151 crew  Rewimo
pi_14470036
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:06 schreef daniman het volgende:

[..]

Rewimo, wat is de zesde kinderziekte? (ja ik heb ff wat oude topics die ik nog niet gezien had tegengekomen)

Zesde ziekte is een zgn. vlekjesziekte, een virus waar kinderen vlekjes van krijgen maar over het algemeen niet echt ziek van zijn.
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:12:16 #111
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14470114
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zesde ziekte is een zgn. vlekjesziekte, een virus waar kinderen vlekjes van krijgen maar over het algemeen niet echt ziek van zijn.

wat een gekke naam dan!

Ik zou eigenlijk van sommige kinderziektes niet eens weten wat ze inhouden, ik heb ze ook lang niet allemaal gehad volgens mij dan

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 21:15:15 #112
13151 crew  Rewimo
pi_14470166
Vijfde en zesde ziekte gaan ook vaak ongemerkt voorbij
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:17:54 #113
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14470213
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Vijfde en zesde ziekte gaan ook vaak ongemerkt voorbij
ja maar ook de rode ziektes (roodvonk en de rode hond) heb ik voor zover ik weet niet gehad!

De waterpokken wel, ik zat er helemaal onder volgens mijn moeder!
Zij ging toen veel voor mij zingen

vrijdag 7 november 2003 @ 21:21:05 #114
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14470275
zo, de appeltaart staat in de oven... ohhh hij gaat errug lekker worden!!!
Ik lees dat jullie 'm al aan het delen zijn, prima hoor, ik bak er zo nog 1.
Zo, en dan nu de ravage opruimen

laterz!

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:24:11 #115
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14470348
zo, een selectie van mijn twee cd's peer gynt hoogtepunten gaan nu op 1 bandje

Jeg elsker Norge!

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 21:25:40 #116
13151 crew  Rewimo
pi_14470378
Sinds mijn moeder me ooit vertelde dat ze Peer Gynt op haar begrafenis wil laten spelen luister ik er niet meer naar
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:30:00 #117
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14470467
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:25 schreef Rewimo het volgende:
Sinds mijn moeder me ooit vertelde dat ze Peer Gynt op haar begrafenis wil laten spelen luister ik er niet meer naar
jammer, want Peer gynt heeft juist ook van die vrolijke stukjes!

-toevoeging-

als ik begraven wordt, wil ik van verschillende requiems wat, maar ook een vrolijk muziekje op het eind, omdat ik van vrolijkheid en gezelligheid hou!

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 21:31:18 #118
13151 crew  Rewimo
pi_14470499
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:30 schreef daniman het volgende:

[..]

jammer, want Peer gynt heeft juist ook van die vrolijke stukjes!

Ik vind het hele mooie muziek maar ik kan er dus echt niet meer naar luisteren...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 21:32:40 #119
13151 crew  Rewimo
pi_14470531
Wat ik ook erg leuk vind is Carnaval des Animaux van Saint Saëns En de Danse Macabre mag ik ook graag horen (van het Spookslot in de Efteling, weet je wel ).
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:35:36 #120
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14470599
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik vind het hele mooie muziek maar ik kan er dus echt niet meer naar luisteren...

ik snap het wel... als je het dan hoort associeer je het automatisch met de dood natuurlijk...

heb ik ook gehad toen mijn parkietjes stierven... muziek die ik daar vlak voor of na geluisterd had deden mij automatisch denken aan mijn parkietjes.

vrijdag 7 november 2003 @ 21:36:20 #121
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14470618
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik ook erg leuk vind is Carnaval des Animaux van Saint Saëns En de Danse Macabre mag ik ook graag horen (van het Spookslot in de Efteling, weet je wel ).
ik heb nu enkele mp3tjes van efteling muziek, waaronder die van de fata morgana!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 21:37:51 #122
13151 crew  Rewimo
pi_14470656
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:36 schreef daniman het volgende:

[..]

ik heb nu enkele mp3tjes van efteling muziek, waaronder die van de fata morgana!

Leuk! Ik heb die van Carnaval Festival (thuis, ik ben nu bij qltel)
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:39:22 #123
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14470680
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:37 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Leuk! Ik heb die van Carnaval Festival (thuis, ik ben nu bij qltel)

ik ook, en vogelrok en monsieur canibal
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 21:41:21 #124
13151 crew  Rewimo
pi_14470720
O eh, msn wil hier niet trouwens, mocht je je afvragen waarom je me niet ziet daar
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:45:27 #125
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14470805
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:41 schreef Rewimo het volgende:
O eh, msn wil hier niet trouwens, mocht je je afvragen waarom je me niet ziet daar
het viel me al op dat je niet online was...

Even een vraagje uit nieuwsgierigheid:
ga je nu elk weekend naar QLTel of komt hij sweekends ook wel es naar jou toe?

er komt zo iets lekkers aan

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 21:46:59 #126
13151 crew  Rewimo
pi_14470845
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:45 schreef daniman het volgende:

[..]

het viel me al op dat je niet online was...

Even een vraagje uit nieuwsgierigheid:
ga je nu elk weekend naar QLTel of komt hij sweekends ook wel es naar jou toe?

Wij zijn zeer geëmancipeerd en wisselen het dus af
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:47:43 #127
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14470864
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wij zijn zeer geëmancipeerd en wisselen het dus af

aha!
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:51:49 #128
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14470976
Als sinterklaas voorbij is, dan heb ik alweer een avatar klaar

mijn parkietje met vuurwerk op de achtergrond

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 21:55:06 #129
13151 crew  Rewimo
pi_14471060
Help me eens kiezen uit:

deze

deze

en deze

of een van die andere geweldige kerstgifjes op mijn gifjespagina

vrijdag 7 november 2003 @ 21:56:02 #130
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471074
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Help me eens kiezen uit:

deze
[afbeelding]

deze
[afbeelding]

en deze
[afbeelding]

geen idee, ze zien er allemaal leuk uit!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 21:56:59 #131
13151 crew  Rewimo
pi_14471101
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:56 schreef daniman het volgende:

[..]

geen idee, ze zien er allemaal leuk uit!

Ja, daar heb ik wat aan
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:01:55 #132
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14471211
Et voila, de appelkruimeltaart is klaar, we kunnen aanvallen!

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:02:44 #133
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14471233
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik wat aan

de bovenste vind ik de leukste!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 22:02:49 #134
13151 crew  Rewimo
pi_14471235
qltel wil ook een stuk(je)

Ik begin vast trouwens

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 22:03:38 #135
13151 crew  Rewimo
pi_14471255
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:02 schreef melonovy het volgende:

[..]

de bovenste vind ik de leukste!

Kijk, aan jou heb ik wat
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:04:21 #136
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471273
lekkerrrrrrrrrrrrrr!!!!!

Heerlijk is ie, Melonovy

vrijdag 7 november 2003 @ 22:04:35 #137
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14471280
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:02 schreef Rewimo het volgende:
qltel wil ook een stuk(je)

Ik begin vast trouwens

ja, ik heb een paar stukjes over, hij is er op tijd bij, dus, hij mag kiezen... met of zonder de slagroom....
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:05:25 #138
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14471299
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:04 schreef daniman het volgende:
lekkerrrrrrrrrrrrrr!!!!!

Heerlijk is ie, Melonovy

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:06:41 #139
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471321
mijn avatar voor na sinterklaas (kerst-icon skip ik)

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 22:07:13 #140
13151 crew  Rewimo
pi_14471329
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:04 schreef melonovy het volgende:

[..]

ja, ik heb een paar stukjes over, hij is er op tijd bij, dus, hij mag kiezen... met of zonder de slagroom....

Mèt natuurlijk, wat een vraag! hoor ik hier naast me

Errug lekker hoor, Melonovy Eh, is er nog wat over?

vrijdag 7 november 2003 @ 22:07:51 #141
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471342
ik vind die onderste trouwens wel leuk rewimo!
  FOK!fossiel vrijdag 7 november 2003 @ 22:08:05 #142
2628 Karin
pi_14471347
Ik neem ook lekker een stukje appeltaart! Heerlijk.

Schijnt trouwens heel goed te zijn voor de borstvoeding Melonovy die appeltaart. Tenminste dat stond op mijn lijstje die ik van mijn kraamhulp had gekregen, voedingsmiddelen ingedeeld op goed en minder goed als je borstvoeding geeft. Jij mag dus lekker veel appeltaart!

Bleh Peet kwam gisteren met het nieuws dat hij over 2 weken 2 dagen naar Parijs moet voor zijn werk. Hartstikke leuk voor hem natuurlijk maar ik hou er absoluut niet van om alleen thuis te zijn 's nachts. En binnenkort gaat hij misschien ook naar Engeland, Denemarken en nog iets, ben het even kwijt door de schok. Het is nu gelukkig maar voor 1 nachtje.

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 22:09:38 #143
13151 crew  Rewimo
pi_14471380
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:07 schreef daniman het volgende:
ik vind die onderste trouwens wel leuk rewimo!
Spuit 11!

Je parkietje is leuk trouwens! Pas je wel op dat ie zich niet brandt?

vrijdag 7 november 2003 @ 22:09:41 #144
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14471381
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:08 schreef Karin het volgende:
Ik neem ook lekker een stukje appeltaart! Heerlijk.

Schijnt trouwens heel goed te zijn voor de borstvoeding Melonovy die appeltaart. Tenminste dat stond op mijn lijstje die ik van mijn kraamhulp had gekregen, voedingsmiddelen ingedeeld op goed en minder goed als je borstvoeding geeft. Jij mag dus lekker veel appeltaart!

ah joh, nooit geweten...

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:11:49 #145
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471424
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Spuit 11!

Je parkietje is leuk trouwens! Pas je wel op dat ie zich niet brandt?

mijn vader jakob kan wel met vuur overweg

ja, die blijft er nog wel ff in, haha

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 22:13:05 #146
13151 crew  Rewimo
pi_14471458
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:11 schreef daniman het volgende:

[..]

mijn vader jakob kan wel met vuur overweg

ja, die blijft er nog wel ff in, haha

Zeker weten, ik hoor niet anders
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:15:05 #147
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471508
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zeker weten, ik hoor niet anders

ik vond die houte goene pannestoel met hele witte stippen ook wel geinig
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 22:15:55 #148
13151 crew  Rewimo
pi_14471525
Ja, dat was ie ook
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:17:03 #149
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471553
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat was ie ook
ik zag het ook meteen voor me: jij die in de keuken bezig bent, en dan christan die opeens naast je staat en een liedje voor je komt zingen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 22:19:13 #150
13151 crew  Rewimo
pi_14471612
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:17 schreef daniman het volgende:

[..]

ik zag het ook meteen voor me: jij die in de keuken bezig bent, en dan christan die opeens naast je staat en een liedje voor je komt zingen...

Nee, zo ging het niet helemaal: ik zat achter de comp en hij was naast me aan het spelen en toen begon hij dat te zingen Heerlijk
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:21:55 #151
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471681
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, zo ging het niet helemaal: ik zat achter de comp en hij was naast me aan het spelen en toen begon hij dat te zingen Heerlijk

nee ok, maar zo'n voorstelling had ik ik heb namelijk als kleine daniman ook wel eens voor mijn moeder gezongen, onder het geluid van op elkaar klinkende pannendeksels!

of mijn beroemde liedje:

ik vind jou lief!
ik vind jou lief!
ik vind jou lieieieiehieieieiehief!
ik vind jou lief!
ik vind jou lief!
ik vind jou lieieieiehieieieiehief!

ik lust graag pap,
ik lust graag pap,
... etc.

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 22:23:07 #152
13151 crew  Rewimo
pi_14471713
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:45 schreef daniman het volgende:
Ik wacht al een tijdje...
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:24:19 #153
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471736
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:23 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik wacht al een tijdje...

dat sloeg op die appeltaart!
ik was met Melo aan het chatten en ze zei dat ze hem zo ging posten!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 22:26:32 #154
13151 crew  Rewimo
pi_14471764
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:24 schreef daniman het volgende:

[..]

dat sloeg op die appeltaart!
ik was met Melo aan het chatten en ze zei dat ze hem zo ging posten!

Ooooow, ik dacht dat jij met een doos chocola rond zou gaan ofzo, of eh, lekkere Irish Coffee voor bij de appeltaart...
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:27:59 #155
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_14471794
*aan appeltje knabbelt*

Bedankt Melonovy

vrijdag 7 november 2003 @ 22:28:33 #156
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471803
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:26 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ooooow, ik dacht dat jij met een doos chocola rond zou gaan ofzo, of eh, lekkere Irish Coffee voor bij de appeltaart...

ik heb mijn reep al bijna op
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 november 2003 @ 22:31:05 #157
13151 crew  Rewimo
pi_14471847
Dan doe ik het wel

Proost!

vrijdag 7 november 2003 @ 22:31:10 #158
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471850
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:28 schreef daniman het volgende:

[..]

ik heb mijn reep al bijna op

en nu is ie helemaal op!
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:31:37 #159
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471859
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Dan doe ik het wel

[afbeelding]

Proost!

lekker!

ik pak zo een biertje!

vrijdag 7 november 2003 @ 22:33:58 #160
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471895
als je in het noors een glas bier wil bestellen:

"jeg vill gjerne et glass øl"

spreek uit als: "jij wil jerne et glass (engelse g) eul"

vrijdag 7 november 2003 @ 22:35:04 #161
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14471916
elke keer als ik die muziek hoor van Peer gynt, dan wil ik weer dolgraag naar noorwegen toe...

-zucht- waarom duurt het nog zolang voordat het weer zomer is...

ik wil naar mijn favo land toe!

† In Memoriam † vrijdag 7 november 2003 @ 23:09:08 #162
7074 moussy
kuttekop
pi_14472587
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:08 schreef Karin het volgende:
Bleh Peet kwam gisteren met het nieuws dat hij over 2 weken 2 dagen naar Parijs moet voor zijn werk. Hartstikke leuk voor hem natuurlijk maar ik hou er absoluut niet van om alleen thuis te zijn 's nachts. En binnenkort gaat hij misschien ook naar Engeland, Denemarken en nog iets, ben het even kwijt door de schok. Het is nu gelukkig maar voor 1 nachtje.
Kan je niet samen met Bram mee naar Parijs? Of juist even zonder? De avonden dat jullie daar dan zouden zijn heeft hij toch wel tijd voor jou?
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:17:12 #163
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14472763
Ja, lekker romantisch, samen in Parijs wil ik ook wel
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:18:05 #164
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14472782
Maar dan wel met MIJN man
  FOK!fossiel vrijdag 7 november 2003 @ 23:19:00 #165
2628 Karin
pi_14472798
Hij gaat erheen met zijn directeur. En het zou dus maar voor 1 avond zijn. Bovendien vind ik Parijs echt geen leuke stad. Op zich zou het wel lekker zijn eventjes 2 daagjes samen eruit te zijn maar ik denk dat ik Bram nog niet zo lang kan missen En dan zou ik het ook wel fijn vinden om echt 2 dagen met Peet op pad te zijn ipv dat hij aan het werk is overdag.
Leuk idee maar ik had het zelf ook al snel verworpen.
Als hij nou naar het hotel op Sint Maarten zou gaan wat van de aandeelhouders is zou ik toch wel harder gaan twijfelen
  zaterdag 8 november 2003 @ 08:24:45 #166
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14476928
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Help me eens kiezen uit:

deze
[afbeelding]

deze
[afbeelding]

en deze
[afbeelding]

ik vind deze wel grappig

zaterdag 8 november 2003 @ 08:26:40 #167
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14476936
en deze ook wel

FOK!fossiel zaterdag 8 november 2003 @ 08:51:13 #168
2628 Karin
pi_14476974
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 08:24 schreef LadyS het volgende:

[..]

ik vind deze wel grappig

[afbeelding]

Die is zeker grappig!
  zaterdag 8 november 2003 @ 10:11:03 #169
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14477372
Allebei leuk, LadyS

Zo, het allereerste broodmix zit in mijn gisteren gearriveerde broodbakmachine. Om kwart voor 2 kan hij eruit. Tenminste.... als het lukt natuurlijk Er zit ook een snel-programma op, maar eerst maar eens 'normaal' proberen. Ben heel benieuwd!

† In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 10:17:37 #170
7074 moussy
kuttekop
pi_14477423
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Allebei leuk, LadyS

Zo, het allereerste broodmix zit in mijn gisteren gearriveerde broodbakmachine. Om kwart voor 2 kan hij eruit. Tenminste.... als het lukt natuurlijk Er zit ook een snel-programma op, maar eerst maar eens 'normaal' proberen. Ben heel benieuwd!

Ik kan op snel alleen maar witbrood bakken, maar kweenie hoe dat is met die mixen.

Maak je wel even een foto van het resultaat?

Iemand nog tips wat ik vandaag aan ga slingeren? Maïsbrood, waldkorn, gewoon volkoren, wit of notenbrood.... Kweet ut ff niet.

zaterdag 8 november 2003 @ 10:31:25 #171
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14477533
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:17 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik kan op snel alleen maar witbrood bakken, maar kweenie hoe dat is met die mixen.

Maak je wel even een foto van het resultaat?

Iemand nog tips wat ik vandaag aan ga slingeren? Maïsbrood, waldkorn, gewoon volkoren, wit of notenbrood.... Kweet ut ff niet.

Er zit dus witbrood in! Sterre mocht namelijk kiezen uit wit-, bruin- of meergranen (van dat proefpakket van Soezie).
Zelf houd ik heel erg van maïsbrood, dus dat zou ik bakken als ik jou was, Moussy

Ik zal wel even een foto plaatsen, hopelijk wordt het niet zo'n ontploft brood als op die foto van BBL2!

† In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 10:33:13 #172
7074 moussy
kuttekop
pi_14477548
haha welnee joh, dat heb ik ook nog nooit gehad. Zelfs niet met een kapotte deksel

Ik heb wel al baksteentjes gebakken en brood met gróte gaten er in.

zaterdag 8 november 2003 @ 10:38:37 #173
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14477591
Nog 3 uur en 7 minuten.
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 10:40:45 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_14477604
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Nog 3 uur en 7 minuten.
Duurt lang he ....
  zaterdag 8 november 2003 @ 11:15:01 #175
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14477926
LOL!!

nou jullie moeten maar even laten weten of het eigen brood gesmaakt heeft als je het op hebt

† In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 12:19:49 #176
7074 moussy
kuttekop
pi_14478866
Ik ben boos!!

Ons grote aquarium is net verkocht en de man die hem wilde hebben doet niks anders dan zeuren en zanikken. We helpen potdomme nog met het bezorgen van dat ding. Normaal kan je hem gewoon uit huis halen en zoek je het maar uit

zaterdag 8 november 2003 @ 12:21:22 #177
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14478887
Tss das niet leuk nee, als zo'n iemand steeds loopt te zeuren! Hij vond het zeker te duur enzo?
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 12:24:08 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_14478925
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 12:21 schreef daniman het volgende:
Tss das niet leuk nee, als zo'n iemand steeds loopt te zeuren! Hij vond het zeker te duur enzo?
Hij is gister al geld komen brengen. Maar hij verdomde het zelfs om iemand te regelen die kon helpen tillen. Dus dat hebben we zelf maar gedaan voor hier. Maar hij heeft niet eens een tiller voor bij zn eigen huis. en ik heb tegen Peet gezegd dat hij dat ding (ruim 100 kilo) écht niet alleen gaat tillen!!

Dan laat ie hem maar op de stoep staan hoor, en hebben wij de stempel van aso op ons kop, maar ik ben geen filantropische instelling.

We hebben een aanhanger geleend, mijn kussens van de bank zijn mee, zou die óók zelf meenemen, de aanhanger hangt achter onze auto, hij wordt neer gezet, tis een ook keer goed hoor!!

bah, ontevreden mensen

zaterdag 8 november 2003 @ 12:26:58 #179
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14478970
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 12:24 schreef moussy het volgende:

[..]

Hij is gister al geld komen brengen. Maar hij verdomde het zelfs om iemand te regelen die kon helpen tillen. Dus dat hebben we zelf maar gedaan voor hier. Maar hij heeft niet eens een tiller voor bij zn eigen huis. en ik heb tegen Peet gezegd dat hij dat ding (ruim 100 kilo) écht niet alleen gaat tillen!!

Dan laat ie hem maar op de stoep staan hoor, en hebben wij de stempel van aso op ons kop, maar ik ben geen filantropische instelling.

We hebben een aanhanger geleend, mijn kussens van de bank zijn mee, zou die óók zelf meenemen, de aanhanger hangt achter onze auto, hij wordt neer gezet, tis een ook keer goed hoor!!

bah, ontevreden mensen

ja, alsof ze denken dat alles maar voor hun geregeld wordt... nou dat kunnen ze zelf ook!

Gewoon ff iets ontspannends gaan doen!
Had je je brood al gebakken/geproefd?

† In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 12:44:00 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_14479209
Ik ben helemaal vergeten mijn bbm aan te zetten

Ik bak trouwens dagelijks brood, dus ik weet wel hoe het moet gaan smaken

zaterdag 8 november 2003 @ 12:46:42 #181
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14479256
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 12:44 schreef moussy het volgende:
Ik ben helemaal vergeten mijn bbm aan te zetten

Ik bak trouwens dagelijks brood, dus ik weet wel hoe het moet gaan smaken

ik heb anderhalf jaar geleden ook een week bij mensen in Uithuizen (groningen) gelogeerd, die hadden ook een broodbakmachine. Elke ochtend lekker vers brood!
  zaterdag 8 november 2003 @ 13:11:45 #182
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14479631
tot vanavond forumvrienden!

ik ga vanmiddag weg, maar vanavond is jullie daniman er weer

zaterdag 8 november 2003 @ 14:15:09 #183
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14480870
Zo, de kust is veilig!
Hier is het resultaat van 4 uur bakken: het allereerste (wit)brodje uit de machine

Bovenaanzicht

Zijaanzicht

Moussy, hoe lang moet dat ding afkoelen voordat je het kunt snijden zonder dat je 't stukscheurt vanbinnen? Ik kan bijna niet wachten, maar ik wil mijn creatie (nou ja, van de machine ) niet verpesten natuurlijk

zaterdag 8 november 2003 @ 14:18:49 #184
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_14480938
Iedereen is aan het bakken geslagen Ik ga strax ook al de keuken in om koekjes te bakken en champignonbroodjes

Edit: Hmmmmm, warm brood met boter en suiker

† In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 14:21:57 #185
7074 moussy
kuttekop
pi_14480999
Hij is mooi!!!

Ik gebruik een electrisch mes om warm brood te snijden. en zorg dan dat de plakjes kaas al klaar liggen, dan smelt dat zo lekker

pi_14481016
Nou echt wel, ik duik zo ook de keuken in om brownies te gaan maken errug lekker. Heb van de week ook muffins en pepernoten zelf gemaakt... ben erg van de bakkerige deze weken....
  zaterdag 8 november 2003 @ 14:26:45 #187
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14481087
Leuk, kunnen jullie ook een foto van jullie bakkunsten laten zien? Ik ben vooral erg benieuwd naar die champignonbroodjes. Of zijn het die afbakdingen van Albert Heijn? Nee toch he

Handige tip, een elektrisch mes!

zaterdag 8 november 2003 @ 14:34:26 #188
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14481218
Wat lekkerrrrrrrr is het! Ik heb er chocoladepasta op gedaan.
Wouter roept de hele tijd: 'MMMMM dit is het lekkerste brood dat ik ooit gegeten heb!'
  zaterdag 8 november 2003 @ 15:17:12 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14481963
Het is wel bak en braad dag hier.
Ik heb vanmiddag al scones gebakken en nu staat er een pan zelfgemaakte courgettesoup te pruttelen. Althans het voorstadium er van.

*bedenk me ineens dat ik nog foto's op moet halen.
Nou dat gaan we zo maar eens doen dan. Eerst mijn soepje af maken.

zaterdag 8 november 2003 @ 15:56:29 #190
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_14482643
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:26 schreef Spuuglokje het volgende: Ik ben vooral erg benieuwd naar die champignonbroodjes. Of zijn het die afbakdingen van Albert Heijn? Nee toch he
Nee natuurlijk niet Zal strakkies foto maken Koekjes zijn spuuglelijk maar wel lekker (misschien toch maar 's koekjesvormpjes kopen. Al vind ik ook wel dat je best mag zien dat ze zelfgemaakt zijn)

De champignonbroodjes zijn reuzesimpel: uitje fruiten in boter, kleine stukjes champignon erbij. Poosje bakken (tot het vocht dat ze uitzweten verdampt is). Zout erbij en veel zwarte peper. Op ontdooide plakjes bladerdeeg gooien. Dichtplakken en 20 minuten in een oven van 200 graden.
Gek genoeg zijn ze koud het lekkerst.

Oh en vleeseters zouden er natuurlijk ook gehakt bij kunnen doen. Klinkt wel of dat best lekker is.

De koekjes

Edit: foto van koekjes gemaakt en toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door Spindizzy op 08-11-2003 16:07]

zaterdag 8 november 2003 @ 17:01:09 #191
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14484036
Nou jee zeg, die koekjes zijn helemaal niet spuuglelijk, ze zijn prachtig!!! En ik krijg er al gelijk zin in. En die champignonbroodjes ga ik ook eens maken, want het lijkt me dat dat bijna niet kan mislukken. Mjammjam, lekker allemaal hoor!
pi_14484521
Ik mail dit topic effe naar Yvonne. Nóg meer redenen voor een culinair forum. . . .

Het water loopt me de mond in. .

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 november 2003 @ 18:04:37 #193
13151 crew  Rewimo
pi_14485380
Ik krijg honger van jullie

Gelukkig staat qltel in de keuken om lekkere hamburgers te bakken en frietjes goudgeel te frituren

zaterdag 8 november 2003 @ 18:22:21 #194
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14485762
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg honger van jullie

Gelukkig staat qltel in de keuken om lekkere hamburgers te bakken en frietjes goudgeel te frituren

Kijk, daar krijg ik ook alweer honger van, terwijl ik net gegeten heb Dat wordt nog wat als er straks ook een McDonalds in Veendam komt, oeioei!
  zaterdag 8 november 2003 @ 18:43:40 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14486132
Mag ik even zuchten...

Ik wordt soms zo moe van mezelf. Waarom laat ik me iedere keer weer door mezelf voor de gek houden.
Natuurlijk kan ik dit niet. Jakkes, getver, brrrrr, heb er genoeg van, wil dat het over is. Blegh.

[sorry, moest er even uit]

zaterdag 8 november 2003 @ 18:56:17 #196
37150 livelink
pi_14486349
Brighteyes, ik heb niet echt een idee waar het over gaat, maar ik wil je wel even sterkte wensen, want het klinkt alsof je het nodig hebt. Ik hoop ook voor je dat het snel overgaat.
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:00:42 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14486456
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:56 schreef livelink het volgende:
Brighteyes, ik heb niet echt een idee waar het over gaat, maar ik wil je wel even sterkte wensen, want het klinkt alsof je het nodig hebt. Ik hoop ook voor je dat het snel overgaat.
thanks.

Het is uit met mijn vriend, al 2 maanden. We willen vrienden blijven. Hij kan dat, ik niet. Hij is al verder, ik nog niet. En ik denk dus iedere keer weer dat ik het wel kan. En dan laat ik me toch weer 'verleiden' tot verdriet.

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 november 2003 @ 19:11:09 #198
13151 crew  Rewimo
pi_14486744
Ach, Brighteyes Misschien elkaar een poosje helemaal niet zien? Zou dat helpen?
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:14:28 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14486847
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:11 schreef Rewimo het volgende:
Ach, Brighteyes Misschien elkaar een poosje helemaal niet zien? Zou dat helpen?
Dat wilde ik (en hij) dus niet, maar ik denk dat ik er toch aan moet gaan geloven.
Eerst vanavond maar even door zien te komen en dan van de week nog een keertje om de tafel om alle mondelinge afspraken op papier te zetten en dan maar eens 'de deur dicht doen'.
Ik heb het geprobeerd, we wilden het beide heel graag,. afgelopen donderdag zijn we nog samen weggeweest en was heel gezellig, maar het gaat dus blijkbaar niet.
pi_14486854
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

thanks.

Het is uit met mijn vriend, al 2 maanden. We willen vrienden blijven. Hij kan dat, ik niet. Hij is al verder, ik nog niet. En ik denk dus iedere keer weer dat ik het wel kan. En dan laat ik me toch weer 'verleiden' tot verdriet.

*breekt even in* om Brighteyes een dikke *KNUF* te geven.

I know the feeling beeb.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:17:30 #201
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14486925
sterkte Brighteyes! Geen leuk nieuws nee!

en ja, ik ben dus weer terug

zaterdag 8 november 2003 @ 19:25:57 #202
37150 livelink
pi_14487151
Oh jee, Brighteyes, dat is inderdaad heel erg verdrietig. Dit werkt dus duidelijk niet voor jou, hoe jammer het ook is.
Nogmaals veel sterkte voor vanavond.
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 20:40:31 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_14489076
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:17 schreef daniman het volgende:

en ja, ik ben dus weer terug

sorry.. ik heb je niet gemist

Ik heb wel mn dag gehad hoor

Ik heb vorige week vast wel verteld dat we een appel in de kinderwagen gegooid heben gekregen Vandaag moesten we nog snel even naar de markt en wie zie ik daar, juist die 3 knulletjes... Tja, toen moest ik éven uit mijn plaat gaan.

pi_14490930
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:40 schreef moussy het volgende:
[sub]
Ik heb vorige week vast wel verteld dat we een appel in de kinderwagen gegooid heben gekregen Vandaag moesten we nog snel even naar de markt en wie zie ik daar, juist die 3 knulletjes... Tja, toen moest ik éven uit mijn plaat gaan.
vertel, vertel!

SENSATIE!!!!

Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 8 november 2003 @ 22:11:29 #205
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_14490961
quote:

Tja, toen moest ik éven uit mijn plaat gaan.

Moesten ze heel hard huilen?
  zaterdag 8 november 2003 @ 22:24:11 #206
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14491198
Eerst even een hele dikke knuffel voor Brighteyes Meis, wat een rotsituatie

Moussy, vertel eens even, ik heb dit verhaal dus niet meegekregen. Wat een geluk zeg, dat je ze weer zag, kon je tenminste lekker even je hart luchten, dan hoef je ook niet meer in je hoofd te broeden over hoe je ze moet terugpakken he. Dat moet een opluchting zijn, zeker?

† In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 23:04:49 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_14491907
Het was geen pedagogische aanpak hoor Voor René wel, want die mekkerde de rest van de dag dat als je met appels gooit je naar de politie toe moet

Goed...

Vorige week waren we even naar de markt geweest. Vrij laat dus de helft was al aan het opruimen. Ik zie wat knulletjes over de markt schieen die appels aan het jatten waren, ach, kwajongens denk ik nog. Maar dat we naar de auto liepen stonden de knulletjes op het dak van de parkeergarage. Peet steekt met Cas in de wagen over, komt er in eens een appel naar beneden zeilen richting kinderwagen, dus als een idioot vlieg ik naar die knulletjes, (appel bleek raak te zijn, maar op de rand van de cosie) Die het dus op een rennen zetten en van het parkeerdak afspringen, tja, dat doe ik niet.

Wij de kinderen getroost, René was in shock omdat ik dr los liet en alleen liet staan, Cas was aan het janken omdat hij zich het lazerus geschrokken was en we zijn weer naar huis gegaan. Na eerst een rondje gereden te hebben...

Vanmiddag moest ik even foto's halen in de stad, dus bij de markt. We rijden het parkeerdek op en wat zie ik!! Die drie knulletjes!! Heel rustig stappen we uit, laten de kinderen zitten en lopen op dat grut af. Peet buldert; Heren, ik denk dat wij éven moeten praten. Een jongetje draait zich om en krijgt direct een tril-lipje. Oke, die laten we met rust Een ander probeert weg te rennen, maar die kon ik nog net aan zijn jas vast grijpen. Dát doen we dus niet.

Ze gaven toe dat ze met appels hadden lopen smijten en dat ze het deze keer leuk vonden om tegen een kinderwagen aan te pleuren. Waarop ik dus over de pies ging en vroeg of ze wel helemaal lekker waren. Nou zegt Peet, als je dat zo leuk vindt, weet ik nog wat leuks, dus hij dirigeert ze naar de auto. Stap maar in, dan gaan we even naar het politieburo. Jánken!! Na wat gemopper, gebulder van Peet en getier van mij kregen we het adres van de daadwerkelijke gooier. Eerst naar de markt dan komt de rest.

Beneden staan ondertussen de mannen van de vuilniswagen afval weg te werken, dus hij vraagt wat er aan de hand is, en wij leggen het uit. Och zegt ie, dat doen ze iedere week. Ze gooien zelfs met bloemkolen!! Dat was voor mij de druppel...

Wij zijn toen maar even naar het adres van de gooier gegaan. Fout adres, máár de man wist waar het jongetje woonde, dus zijn we er heen gegaan. Jongetje deed zelf open en ik vroeg naar de moeder.

Moeder komt en ik zeg dat er een probleempje is en dat het opgelost moet worden. Ik leg het uit, ow zegt ze, zal je aub aangifte willen doen en mijn zoon mee willen nemen naar het buro, ik word hier helemaal gek van, van dit soort praktijken van meneer Dat ging me een beetje te ver, maar in overleg met moeder gingen we "gooier" even bang maken Ook een tril-lip en van moeder kreeg hij gigantisch op zijn lazer en huisarrest. Ze wilde ook nog wel het telefoonnummer van de ouders van het weglopertje geven. Maar zegt ze, dat heeft geen nut, de ouders doen er geen moer mee.

Weglopertje was wel al bij gooier geweest en schijnt zo geschrokken te zijn dat hij niet meer naar buiten durft, omdat hij bang is om ons tegen te komen en dat we hem alsnog naar het buro brengen

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 november 2003 @ 23:13:17 #208
13151 crew  Rewimo
pi_14492043
Lekker stel, Moussy Gelukkig heeft die ene tenminste een moeder die er wat aan doet

Je schrikt je wel het rambam als zoiets gebeurt, dus ik vind het heel goed dat jullie die gastjes de stuipen op het lijf gejaagd hebben Hopelijk kappen ze er nu mee. Hoe oud waren die knulletjes eigenlijk?

zaterdag 8 november 2003 @ 23:13:18 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14492044
Toch vind ik dit wel een super-kicken verhaal.
Moussy Heel mooi opgelost en mazzel gehad dat in ieder geval een ouder het zich een beetje aantrekt!

Het zal maar raak zijn zeg, zo'n appel.

pi_14492055
Goh moussy, dan heb je mazzel dat die moeder meewerkte. Daar zijn er niet veel van.

Oh ja dank je melonovy ik heb mijn stukje appeltaart ook op hoor, was erg lekker, echt mijn favoriete taart

Trouwens ook leuk om te horen dat appeltaart zo goed is voor de moeder als ze borstvoeding geeft. Ik denk dat ik na de geboorte en ervoor ook maar eens heel vaak ga oefenen. En iedereen is toch aan het bakken. Zit gewoon in de lucht hoor, want ik doe het ook regelmatig. Maar morgen ga ik lekker een cake bakken, met stukjes perzik erin. Heerlijk is dat. Of appel erin is ook lekker. Mmm heb er nu al zin in.

zaterdag 8 november 2003 @ 23:18:17 #211
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14492133
you go Moussy (en Peet)
  zaterdag 8 november 2003 @ 23:18:55 #212
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14492148
quote:

sorry.. ik heb je niet gemist

het is een schande
  zaterdag 8 november 2003 @ 23:21:54 #213
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14492207
Over appeltaart gesproken.. Ik heb vandaag op de markt Boer'n vla met appeltaartensmaak gekocht

was wel lekker trouwens, maar het smaakte niet echt naar appeltaart

zaterdag 8 november 2003 @ 23:25:04 #214
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14492264
Strakke actie van jullie, Mous! En wat fijn dat die moeder geen asociaal wijf was dat haar zoontje gelijk gaf of in bescherming nam, maar ook vond dat ie eventjes goed aangepakt moest worden.

Dit doet me denken aan een gebeurtenis van een paar jaar terug. Wij reden op de ringweg Groningen, waren er 2 jongetjes op het viaduct die over de rand hingen. Nou heeft onze vroegere buurvrouw eens een steen op haar voorruit gehad van iemand die zo lollig was dat te gooien toen hij op zo'n brug stond, dus iedere keer als wij mensen zien dralen bij een brug als we er onderdoor moeten, denken we daar aan. Net toen wij eronderdoor reden, kwakte er 1 een klodder spuug op de voorruit (wel knap dat het 'raak' was , maar we schokken in eerste instantie wel). Maar vlak na dat viaduct kon je van de weg af naar Kardinge, een sportcentrum. Daar ging Ad-Jan afslaan, want hij zag die jongetjes nietsvermoedend die richting op lopen. Parkeren, hij liep naar die 2 toe en zei: komen jullie eens mee (op boze toon). Maakte wel indruk, zo'n grote kerel, ze liepen als makke schaapjes mee . AJ wees op de voorruit en zei:'En nu gauw afvegen, die gore troep.' Ik had mooi uitzicht op die jochies die bangig en ijverig met hun mouw onze ruit schoonpoetsten, hehehe

zaterdag 8 november 2003 @ 23:27:46 #215
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14492318
ook een hele coole actie!
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 23:29:19 #216
7074 moussy
kuttekop
pi_14492354
hahah spuuglokje

Ik zei trouwens nog tegen gooier dat hij maar blij moest zijn dat ik niet van het dak af was gesprongen, want als ik ze te pakken had gehad , had ik ze gegrepen. Ik had ze niet invalide geslagen hoor puntje bij paaltje hou ik toch mn handen thuis Ja!! zegt die moeder en van mij kreeg ie dan nog een toetje!!

zaterdag 8 november 2003 @ 23:32:25 #217
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14492428
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 23:29 schreef moussy het volgende:
hahah spuuglokje

Ik zei trouwens nog tegen gooier dat hij maar blij moest zijn dat ik niet van het dak af was gesprongen, want als ik ze te pakken had gehad , had ik ze gegrepen. Ik had ze niet invalide geslagen hoor puntje bij paaltje hou ik toch mn handen thuis Ja!! zegt die moeder en van mij kreeg ie dan nog een toetje!!

SUPERRRRMOUSSY!!!!
pi_14492438
Moussy & BlachCrow, goedie actie hoor van jullie! Die jeugd van tegenwoordig...
Zonder gekheid, sommige kinderen moeten echt een beetje beter aangepakt worden.
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 8 november 2003 @ 23:33:41 #219
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14492456
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 23:32 schreef melonovy het volgende:
Zonder gekheid, sommige kinderen moeten echt een beetje beter aangepakt worden.
idd!

Hoe jong ze ook zijn, vandalisme (want dat was het) moet tegengegaan worden!

zaterdag 8 november 2003 @ 23:36:53 #220
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14492519
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 23:29 schreef moussy het volgende:
Hahaha ja, als het om je kind gaat komt natuurlijk helemaal die leewin in je boven. Ik had je wel in het echt tekeer willen zien gaan
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 23:37:15 #221
7074 moussy
kuttekop
pi_14492525
Ze waren trouwens een jaar of 11, 12 Voor gooier is de WA verzekering al aangepast (en dat moet geloof ik na hun 12de)
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 23:39:02 #222
7074 moussy
kuttekop
pi_14492558
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 23:36 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Hahaha ja, als het om je kind gaat komt natuurlijk helemaal die leewin in je boven. Ik had je wel in het echt tekeer willen zien gaan

Dat wil je niet hoor

Ik ben echt héél erg als het om mijn kinderen gaat of als ik het gevoel krijg belazerd te worden, zoals vanmorgen.

zaterdag 8 november 2003 @ 23:44:27 #223
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14492663
Ik ben trouwens hartstikke moe , weer te laat op bed gegaan gisteravond. En nu is het ook alweer half twaalf geweest . Maar morgenvroeg zal ik wakker worden met een goed gevoel, want ik weet dat er een lekker broodje gebakken wordt (de timer is al ingeschakeld, om half negen precies kan ie eruit). Want tja, stel je voor, dat ik nou wel eens langer kan blijven liggen dan tot 7 uur, dan zou ik er tóch uit moeten voor het broodje. Dus vandaar een veilige marge. Maar ik ben bang dat ik dus ruim een uur dat brood er uit ga zitten kijken
Voor straks welterusten allemaal, tot morgen waarschijnlijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 08-11-2003 23:47]

zaterdag 8 november 2003 @ 23:45:55 #224
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14492702
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 23:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben trouwens hardstikke moe , weer te laat op bed gegaan gisteravond. En nu is het ook alweer half twaalf geweest . Maar morgenvroeg zal ik wakker worden met een goed gevoel, want ik weet dat er een lekker broodje gebakken wordt (de timer is al ingeschakeld, om half negen precies kan ie eruit). Want tja, stel je voor, dat ik nou wel eens langer kan blijven liggen dan tot 7 uur, dan zou ik er tóch uit moeten voor het broodje. Dus vandaar een veilige marge. Maar ik ben bang dat ik dus ruim een uur dat brood er uit ga zitten kijken
Voor straks welterusten allemaal, tot morgen waarschijnlijk!
welterusten en tot morgen!!!!
  zaterdag 8 november 2003 @ 23:48:47 #225
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14492768
Word ik gequote terwijl ik er nog een typefout in had staan, waaaaah
  zaterdag 8 november 2003 @ 23:52:44 #226
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14492844
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 23:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Word ik gequote terwijl ik er nog een typefout in had staan, waaaaah
hahahahahahaha!!!!!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 23:55:53 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_14492899
Owww, jij bent als de bbm staat te bakken wakker hoor, dan lig je met een knorrende maag te kwijlen van die heerlijke geur die door je huis heen gaat!

ik schaam me trouwens wel altijd voor mijn felle gedrag na zulke actie's

zondag 9 november 2003 @ 00:02:00 #228
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14493008
HEEEEEEEEEEEEERLIJK!!! zo'n glaasje paddy's whiskey!
  zondag 9 november 2003 @ 00:09:35 #229
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14493158
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 23:55 schreef moussy het volgende:

ik schaam me trouwens wel altijd voor mijn felle gedrag na zulke actie's

joh... nergens voor nodig, ik heb daar iig wel begrip voor. Je moet je kroost toch beschermen, tis gewoon een oerdrang, de bekende en al genoemde leeuwin.
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 9 november 2003 @ 00:11:38 #230
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14493198
inderdaad, maak je maar geen zorgen moussy, veel meer mensen zouden denk ik net zo gereageerd hebben!
  zondag 9 november 2003 @ 00:17:51 #231
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14493318
*** tijd om dag te zeggen ***

...

DAG DAG!!

Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 9 november 2003 @ 00:19:48 #232
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14493364
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:17 schreef melonovy het volgende:

...

DAG DAG!!

trusten, melo!
  zondag 9 november 2003 @ 00:20:27 #233
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14493387
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:17 schreef melonovy het volgende:

...

DAG DAG!!

* LadyS kan dat echt niet meer horen
  zondag 9 november 2003 @ 00:22:12 #234
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14493433
teletubbie trauma?
  zondag 9 november 2003 @ 00:22:45 #235
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14493453
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:22 schreef daniman het volgende:
teletubbie trauma?
  zondag 9 november 2003 @ 00:23:59 #236
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14493479
*ook slapen gaat*

zondag 9 november 2003 @ 00:24:43 #237
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14493494
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:23 schreef LadyS het volgende:
*ook slapen gaat*

trusten
pi_14507804
Bo is weer ziek, vannacht tussenin gelegenen vanmiddag heel kort geslapen. Flinke dunne luiers en gewoon zielig. Janneke ook veel gehuild vanmidag. Gerard aan het werk en ik.... ongesteld... heb een kutbui dus. Hopelijk blijven de kids lekker ff liggen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 9 november 2003 @ 20:13:40 #239
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14508734
pfff Jessie, dat klinkt niet zo positief allemaal. Sterkte ermee! Beterschap voor Bo.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 november 2003 @ 20:14:42 #240
13151 crew  Rewimo
pi_14508762
Ach, arme Bo... Beterschap meissie, dikke kus van Christan hoor!
  zondag 9 november 2003 @ 21:11:00 #241
30488 coolbabe
My little pwny
pi_14510059
Sterkte Jessie, hoop dat alle ziekte en ongesteldheid snel overwaait.

Zo ik kom even hier zitten terwijl de verf droogt. Ik ben aan het schilderen voor Jasper voor Sinterklaas. Hij wil dolgraag iets hebben van Spongebob Squarepants maar er is niets te koop van die malloot.
Nu ben ik dus zelf maar aan de slag gegaan.
Voorlopig resultaat:

Ik hoop hem vandaag of morgen af te hebben

Ik heb trouwens een paar weken terug ook gepoogd zelf een wit-brood te bakken maar het resultaat was een heel compact iets dat meer naar cake smaakte

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 9 november 2003 @ 21:41:40 #242
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14510672
zijn er nog mensen hier die zin hebben om ff te chatten op IRC?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 november 2003 @ 21:47:01 #243
13151 crew  Rewimo
pi_14510787
Ja, en waar blijf je nou dan?
  zondag 9 november 2003 @ 21:49:22 #244
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14510842
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:47 schreef Rewimo het volgende:
Ja, en waar blijf je nou dan?
ik was er al
  † In Memoriam † maandag 10 november 2003 @ 09:36:04 #245
43556 miss_dynastie
pi_14517178
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:11 schreef coolbabe het volgende:
Hij wil dolgraag iets hebben van Spongebob Squarepants maar er is niets te koop van die malloot.
Hoi coolbabe, misschien is het een idee om een t-shirtje voor hem te maken van spongebob? Je kunt een afbeelding printen op zo'n transferpapier, en dat op een t-shirtje strijken misschien???
pi_14519413
heb je hier wat aan coolbabe???

http://www.feestartikelen.nl/

HIer hebben ze onwijs veel spongebob artikelen....

---edit--- http://www.spongebobsquarepants.nl/ nog een linkje...

[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 10-11-2003 11:23]

† In Memoriam † maandag 10 november 2003 @ 11:25:26 #247
7074 moussy
kuttekop
pi_14519499
Leuk!!

Onderzetters kan je bijvoorbeeld al zo tegen de muur aan plakken

† In Memoriam † maandag 10 november 2003 @ 13:37:46 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_14523082
Hoe krijg je je man in de stress, les 1

Zeg dat je wil gaan verbouwen...... en dat er een kamer bij moet

maandag 10 november 2003 @ 13:42:09 #249
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14523229
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:37 schreef moussy het volgende:
Hoe krijg je je man in de stress, les 1

Zeg dat je wil gaan verbouwen...... en dat er een kamer bij moet

"liefje, ik denk dat we nog een kamertje nodig hebben, dus we moeten maar gaab verbouwen"

† In Memoriam † maandag 10 november 2003 @ 13:47:40 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_14523392
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:42 schreef LadyS het volgende:

[..]

"liefje, ik denk dat we nog een kamertje nodig hebben, dus we moeten maar gaan verbouwen"

Het ging meer zo:

*ring ring*
Met Vera... Met mij.
Ow Peet we moeten er een kamer bij bouwen hoor. Cas kan écht niet op dat kleine kamertje blijven. En dat kleine kamertje daar vinden we wel een bestemming voor.
Toch geen gevuld ledikant he?
Neuh.. denk ik.
Ow...
*stilte*
*zucht*
Tja, nou .... Kan het geen kamer voor al het linnengoed worden?
Mwoah.... Maar waar belde je voor?
Niks, laat maar.
Oke
Doei
Tot vanavond

Er komt geen 4de hoor, maar ik wilde hem gewoon ff klieren Ik ben er wel zeker van dat Cas niet op dat kleine kamertje kan blijven, maar dat die muur dan maar doorgebroken meot worden , en dat stukkie bij René d'r kamer komt of zo

Jubileum moderator maandag 10 november 2003 @ 14:27:01 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_14524634
Hahahaha

Ik kom net van de DHZ zaak, ik heb even een extra slot gekocht voor de voordeur. Tot onze grote schrik en verbazing had Eefje gisteren uitgevogeld hoe je de voordeur open moet maken (een voordeur waar menig volwassene mee staat te klooien).
Dat was dus "hoe krijg je je ouders in de stress" les 5

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_14525387
Kijk Lois, dat is nog es vooruitgang JOE GOO EEF!! Whehe..ik lees weinig anders meer over Eef dan dat ze dit doet en dat kan en zo zegt Ik vind dat maar beregezellig (en is ondertussen blij dat Gertje nog handzaam verpakt meeloopt met moeders)!!
DANYEL EN THIJS
  maandag 10 november 2003 @ 16:06:24 #253
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14527575
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:47 schreef moussy het volgende:

[..]

Het ging meer zo:

Toch geen gevuld ledikant he?
Neuh.. denk ik.

Prachtig!!!!
pi_14531743
Hahaha die vent van mij begint langzamerhand in de stress te raken omdat ie echt vreselijk uitverbouwd is. We hebben niets anders gedaan de laatste maanden en hij is het nu zo zat, dat ie echt depri was gisteren omdat ie zo weinig tijd voor hemzelf heeft de laatste tijd
pi_14535536
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:38 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hahaha die vent van mij begint langzamerhand in de stress te raken omdat ie echt vreselijk uitverbouwd is. We hebben niets anders gedaan de laatste maanden en hij is het nu zo zat, dat ie echt depri was gisteren omdat ie zo weinig tijd voor hemzelf heeft de laatste tijd
oei, moet ie es zien na de bevalling aaiaaiaii!
DANYEL EN THIJS
  maandag 10 november 2003 @ 20:49:56 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_14535628
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:27 schreef Lois het volgende:
Hahahaha

Ik kom net van de DHZ zaak, ik heb even een extra slot gekocht voor de voordeur. Tot onze grote schrik en verbazing had Eefje gisteren uitgevogeld hoe je de voordeur open moet maken (een voordeur waar menig volwassene mee staat te klooien).
Dat was dus "hoe krijg je je ouders in de stress" les 5

WHIOEET!

Goedzo Eva!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')