quote:Moussy, ga jij eens even gauw naar die dokter!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 3 november 2003 13:22 schreef moussy het volgende:
Wow Lois!! Dat was vast dé avond van je levenIk kan wel janken van de pijn in mn rug. Sinds vanmiddag schiet het ook nog eens uit naar mn buik en bovenbeen... Ik heb net een brufen 600 genomen, maar dat helpt ook voor geen meter, dus ik denk dat ik straks een ritje huisartsenpost ga doen. Ik kan niet zitten, niet liggen, alleen maar hangen en wurgen, das wel een gegronde reden volgens mij.
Ik zit nog in twijfel of ik de huisarts morgen bel dat ie maar hier thuis moet komen, of dat ik een afspraak maak voor donderdag, als Peet vroeg thuis is.
quote:Ben je gek meid! Dan komt hij maar bij jou langs hoor!!! Niet te lang wachten!
Op maandag 3 november 2003 20:20 schreef moussy het volgende:
Ik zit nog in twijfel of ik de huisarts morgen bel dat ie maar hier thuis moet komen, of dat ik een afspraak maak voor donderdag, als Peet vroeg thuis is.
quote:Dat gaat geweldig!!
Op woensdag 5 november 2003 08:06 schreef Troel het volgende:
Ik wil NIET dat de hele discussie opnieuw op gang wordt gebracht, maar ben eigenlijk toch wel benieuwd naar René! Moussy, hoe gaat het nu met haar en haar klasgenootje?
In de herftsvakantie wilde ze zelfs bij T spelen en de moeder en ik hebben het er over gehad en we gaan het een keer proberen als ze er weer om vraagt Ik blijf er dan wel bij hoor. T heeft namelijk nog nooit een vriendje of vriendinnetje mee naar huis gehad, dus het is nog maar de vraag hoe hij hier op zal reageren.
Ik kom net terug van de huisarts. De pijn die ik heb is het gevolg van 2 voldragen zwangerschappen vlak na elkaar. Mijn spieren zijn verschrikkelijk slap geworden hier door dat ze hun werk niet goed meer doen. Ik moet nu door naar fysio. Pijnstillers hebben eigenlijk geen nut (was ik al achter) omdat daar spierverslappers in zitten......
quote:Mooi zo (wat dat eerste betreft dan)
Op woensdag 5 november 2003 10:00 schreef moussy het volgende:[..]
Dat gaat geweldig!!
In de herftsvakantie wilde ze zelfs bij T spelen en de moeder en ik hebben het er over gehad en we gaan het een keer proberen als ze er weer om vraagt
Ik blijf er dan wel bij hoor. T heeft namelijk nog nooit een vriendje of vriendinnetje mee naar huis gehad, dus het is nog maar de vraag hoe hij hier op zal reageren.
Ik kom net terug van de huisarts. De pijn die ik heb is het gevolg van 2 voldragen zwangerschappen vlak na elkaar. Mijn spieren zijn verschrikkelijk slap geworden hier door dat ze hun werk niet goed meer doen. Ik moet nu door naar fysio. Pijnstillers hebben eigenlijk geen nut (was ik al achter) omdat daar spierverslappers in zitten......
en ook goed dat je naar de huisarts bent gegaan! Nu op naar fysio!
[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 05-11-2003 13:06]
Doodmoe ben ik van afgelopen nacht, gister heb ik me de hele dag lopen uitsloven, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat was ik druk druk druk met dingen doen, boodschappen doen, schoonmaken, Chiara niets te kort laten komen, koken, taart bakken, enzovoort. Vervolgens uren in de weer met een kind dat niet helemaal lekker is, en niet goed dr slaap kan vatten. Een rotnacht ten gevolge... En dan nu lijkt het wel of ze me vergeten zijn... Behalve mijn ouders en zusjes, die hebben me alvast gefeliciteerd...
Ik dacht dat om 10:30 uur mijn eerste visite zou komen, maar die is er nog steeds niet. Telefoon wordt daar niet opgenomen, moet ik me zorgen maken? Na 2 uur zorgen, heb ik alleen nog maar de balen.
De postbode is vandaag weer eens laat.
Remco had vanmiddag vrij genomen, om een cadeautje te kopen ds die is ook weer pleite.
Chiara is ook een beetje humeurig van afgelopen nacht.
Vriendin 2 is nu ook al laat.
Vriendin 3 belde net op dat ze er aan komt.
BLEEEEEHHHH en toen zat ik hoopvol in het felicitatietopic te kijken...
De rest komt zaterdag.
En nu bedenk ik me dat ik gewoon nog wel langer in bed had kunnen blijven liggen, of vanochtend de taart had kunnen bakken. Nou ja, van dit soort dingen, in deze situatie word ik chagrijnig.
quote:Ik snap je heeeeel goed...
Op woensdag 5 november 2003 14:04 schreef melonovy het volgende:
"mijn verjaardag is zo stom-verhaal"
Mijn vader en ik vieren onze verjaardag altijd samen (hij is van 8 juni, ik van 5), maar meestal niet op de verjaardag zelf.
De hele familie komt dan voor een barbecue... Dan zijn er dus echt mensen die naar me toe komen en me feliciteren met de verjaardag van mijn vader.
En dit jaar werd ik 21, mijn ouders waren op vakantie, en ik zou een feestje geven. Met barbecue, want we hadden nog een heleboel over. Er waren toch een stuk of 14 mensen die zeiden dat ze zouden komen, vanaf een uur of 6.
Dus, kwart voor zes, je zet de laatste dingen klaar en gaat zichten wachten. Half 8 komen er 3 mensen. Ow wat leuk, wil je wat eten? Nee we hebben al gegeten! Ow nou ja, kan... Toen belde mijn vriendin dat ze pas om half 9 kon komen... Al met al heeft er niemand gegeten van al dat lekkere spul. Er zijn in totaal 7 mensen gekomen, waarvan er eentje bij mij opgebeld is of ie asjeblieft kon komen. twee gingen er na een half uurtje weer weg. Voor de rest had er niemand afgebeld...
's Avonds had ik echt zin om een potje uit te janken bij mijn vriend. Bah, wat voel je je dan alleen zeg...
Tja in dit geval ben ik maar al te blij dat het in engeland toch wel heel anders is. Daar komt gewoon niemand, ook wel alleen maar je weet wel waar je aantoe bent. En in dat geval kun je zelf gewoon dingen gaan doen.
ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan hoe dat elders gaat
quote:Ik weet dat ze in Frankrijk geen verjaardagen vieren, maar meer de naamdagen...
Op woensdag 5 november 2003 15:56 schreef easy-going het volgende:
Worden verjaardagen in Engeland niet gevierd Lewis?ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan hoe dat elders gaat
Zo. *op het bankje zitten gaat* En hoe is het nu met iedereen? En waars Kleintje en Brighteyes?
Zo heb ik al een heel lijstje bij elkaar van mensen die er hier niet meer inkomen of die ik gewoon nu met een korreltje zout neem. Wat ik echt haat is als je ze ziet in de pub is het vaak leuk en lollig en we moeten nodig eens afspreken ofzo. Maar het wordt gewoon nooit gemeend want het gebeurt gewoon niet. En ik weet ook wel dat dit in nederland ook wel gebeurt, maar hier weet je gewoon dat mensen gewoon echt te druk zijn met hun eigen leventje. Ze denken hier echt niet aan anderen hoor, want ze hebben het gewoon te druk met zichzelf.
Sorry hoor als ik dat zo lees dat mensen gewoon niet opkomen dagen dan wordt ik gewoon boos. Ik vindt dat zo irritant, je hebt toch een beetje fatsoen of niet. Nou ja dat was ik weer met mijn hormonen
[Dit bericht is gewijzigd door Lewis.de.boxer op 05-11-2003 16:56]
Vorig jaar zat ik op mijn verjaardag met mijn ouders en mijn oma, dát was het!! Verder kwam niemand opdagen, geen belletjes geen kaartjes, helemaal niks!!
Zo was dat ook met de kerst we hadden wél 7 kerstkaarten gekregen
en nu, nu Cas geboren is, wil iedereen me weer kennen, maar kunnen die personen stuk voor stuk aftaaien.
Ik heb trouwens wat grappigs, nou mn knip vond het het leukst. Ik heb altijd erg dure schoenen vanwege mijn kleine voeten (maat 36) maar deze reis heb ik toch een paar leuke kinderschoenen gevonden Van leer, met voetbed en zelfs mijn brede kakken met hoge wreef konden er met gemak in. Het lijken wel sloffen... voor wel 9 euro
Melonovy, wat een afknapper zo op je verjaardag Dan vier je het maar lekker met ons hier!
Ga maar rond met die lekkere dingen
quote:Dus als we leuke kleine, doch volwassen schoenen tegenkomen moeten we jou inschakelen?
Op woensdag 5 november 2003 19:45 schreef moussy het volgende:
Vervelend he, brede voeten. Ik kwam altijd op dure schoenen uit van rond de 100, 150 euro, of bergschoenen, die echte, óf van dat model ik-heb-net-leren-lopen, soms zelfs met nijntje of pokémon er op
quote:Als ze betaalbaar zijn wel ja. Ik wil ook wel eens zo maar een paar schoenen kopen 3x dragen en in de kast zetten zonder er buikpijn van te hebben
Op woensdag 5 november 2003 19:48 schreef Troel het volgende:[..]
Dus als we leuke kleine, doch volwassen schoenen tegenkomen moeten we jou inschakelen?
Rewimo, deze komen ook bij de schoenenreus vandaan. Ik vind wel dat ze er véél schoenen van kunststof hebben. Om zweetracers te voorkomen wil ik altijd schoenen van leer.
[Dit bericht is gewijzigd door Leah op 05-11-2003 20:04]
Een ander paar van 189 gulden heb ik na 3 jaar lopen ook weggegooid. Dat afscheid deed wel zeer, omdat ik het model vreselijk leuk vond, maar de fabriek gestopt was met gewone schoenen maken, dus er was met geen mogelijkheid meer aan te komen.
Nu heb ik nog 2 paar schoenen van rond die prijs, die overigens nu nog in de winkels staan, maar dan voor dezelfde prijs maar met een euro-teken er voor.
quote:Hier ben ik!
Op woensdag 5 november 2003 16:14 schreef Catootje het volgende:
Zo. *op het bankje zitten gaat* En hoe is het nu met iedereen? En waars Kleintje en Brighteyes?
Wat lief dat je toch altijd aan iedereen denkt!
Brighteyes huppelt overal een beetje tussendoor. Op dit moment een beetje verdwaasd aangezien ex-vriendje me een nogal heftige onthulling heeft gedaan. Is op zich wel ok, want dat wat het is, is niet verenigbaar met onze relatie (ik zou niet kunnen/willen wat hij wil) en dus is het voor mij makkelijker te accepteren. (Ik had toch iets in mijn achterhoofd van, over een jaar of 5...) Het gaat dus nooit meer gebeuren, en het ligt dus ook niet aan mij. Pfoe.
Neemt niet weg dat het af en toe nog steeds behoorlijk pijn doet, want ik moet toch weer mijn leventje zonder hem gaan inrichten. Maar 2 maanden verder kan ik zeggen dat ik het toch niet slecht doe.
En verder gieren de IK-WIL-EEN-KINDJE-gevoelens nog net zo vrolijk door en als ik dan vandaag met LadyS meeleef, dan zou ik dat zo graag een keertje meemaken. Maar goed, mijn tijd komt vanzelf wel! Het is nu de tijd van de 2e streepjes dames!
-toevoeging-
als kinderen kochten mijn ouders bij die winkel ook altijd onze schoenen voor ons. Daar letten ze ook op hoe je voeten waren zodat de schoenen pasten bij de voeten qua bouw en vorm enzo. Heel goed allemaal. Ik zal verder geen reclame maken maar zolang die winkel er is blijf ik er mijn schoenen wel kopen.
En die winkel waar ik het over heb is: Uyttenboogaart in Apeldoorn!
Gister kon ik het kruidvat mama-babypakket ophalen. Jemug, wát een inhoud!! Ik schrok er zo van, was bijna in shock.
Wél 1 vochtig washandje van zwitsal (die zuur rook, combineerde leuk met het zure-melk-kotsie)
Wél 1 bon voor een gratis fruithapje, maar, die moet je wel eerst even zelf kopen.
Én een heel pak(je) spatlappen van Libresse waar je je mee kan afdrogen. Ik zal ze op de badkamer leggen, worden ze in ieder geval gebruikt. René vindt het trouwens leuke stickers. Er zit er dus 1 op mn muur geplakt en er zitten er 2 in dr schoenen
Ze vroeg aan mij wat dat nou was. Dus ik zei dat ze die in dr schoenen kon plakken, zodat ze warme tenen zou krijgen
Ik zal ze er zo even uit peuteren, het staat zo lullig als ze morgen moet gymmen.
Dat wassum, was dat ff de moeite om op te gaan halen
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 06-11-2003 22:22]
Dat ze zoiets nog durven uitdelen
es ff kijken:
quote:jullie allemaal van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon of dochter
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
3 september 2003: Daniël, zoon van Mister-X (papa)
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
8 september 2003: Kim, dochter van SixCat (papa)
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
17 oktober 2003: Thomas, zoon van Lies en Zooi
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
en kunnen jullie me vertellen of er nog bijzondere dingen gebeurd zijn de afgelopen 2,5 maand, ik wil weer ff op de hoogte worden gebracht en heb geen tijd om alle topics door te lezen
quote:hoi,
Op donderdag 6 november 2003 22:29 schreef Sylvana het volgende:
en kunnen jullie me vertellen of er nog bijzondere dingen gebeurd zijn de afgelopen 2,5 maand, ik wil weer ff op de hoogte worden gebracht en heb geen tijd om alle topics door te lezen
Sylvana, welkom terug hier. Er zijn weer een hoop zwangeren en babies bijgekomen, maar dat is in de lijstjes terug te vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door livelink op 06-11-2003 22:34]
quote:Dat washandje dus!
Op donderdag 6 november 2003 22:27 schreef Rewimo het volgende:
Hadden ze er ook wel een spatlap voor papa bij kunnen doen
Welkom terug Sylvana! Er is best veel gebeurd, beetje moeilijk om daar een samenvatting van te maken. Maar als je de lijstjes allemaal ziet wie er geboren is en wie er zwanger is ben je alweer een stukje op de hoogte.
quote:Felicitas.. maar Proficiat bestaat ook nog.
Op donderdag 6 november 2003 22:32 schreef livelink het volgende:
mijn buurmeisje heeft me opgegeven voor die andere doos (Felicitat? of zoiets, maar ook niks van gehoord).
Ik ben al druk aan het rondkijken hier, dus ik hoop snel weer helemaal op de hoogte te zijn
René dr schoen
quote:Ja, dat was ik ook van plan om te proberen. Als ze moeilijk gaan doen, houdt het gewoon op. Als ik jullie zo hoor, is het niet zo de moeite waard.
Op donderdag 6 november 2003 22:36 schreef moussy het volgende:
Livelink, alleen de code overschrijven die onder de streepjes code staat, heb je genoeg aan. Nu maar hopen dat ze mee willen werken.
Het is trouwens inderdaad de Felicitas-doos. Ik vind het niet zo erg dat ik die niet gekregen heb, want ik begreep dat er dan ook mensen later langskomen en ik ben niet goed in Nee zeggen. Dat zou dan vrees ik een hele dure doos worden. Alleen die Blijde Doos vind ik wel jammer. Ik kan me herinneren dat daar toch leuke dingen inzaten.
quote:Je mag die bon ook naar me mailen hoor. Met je adres. Print ik hem morgen even op mijn werk, heb je hem zaterdag in de bus
Op donderdag 6 november 2003 22:47 schreef livelink het volgende:[..]
Ja, dat was ik ook van plan om te proberen. Als ze moeilijk gaan doen, houdt het gewoon op. Als ik jullie zo hoor, is het niet zo de moeite waard.
Het is trouwens inderdaad de Felicitas-doos. Ik vind het niet zo erg dat ik die niet gekregen heb, want ik begreep dat er dan ook mensen later langskomen en ik ben niet goed in Nee zeggen. Dat zou dan vrees ik een hele dure doos worden. Alleen die Blijde Doos vind ik wel jammer. Ik kan me herinneren dat daar toch leuke dingen inzaten.
quote:Als Rewimo er toch niet was
Op donderdag 6 november 2003 22:49 schreef Rewimo het volgende:[..]
Je mag die bon ook naar me mailen hoor. Met je adres. Print ik hem morgen even op mijn werk, heb je hem zaterdag in de bus
[Dit bericht is gewijzigd door daniman op 06-11-2003 23:00]
quote:en je beide ogen niet, dan was je steke-blind
Op donderdag 6 november 2003 22:56 schreef daniman het volgende:[..]
Als Remiwo er toch niet was
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:58 schreef moussy het volgende:[..]
en je beide ogen niet, dan was je steke-blind
quote:Ken je die uitdrukking niet?
Op donderdag 6 november 2003 22:59 schreef daniman het volgende:[..]
![]()
quote:geloof ik wel es eerder gehoord...
Op donderdag 6 november 2003 23:00 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ken je die uitdrukking niet?
quote:Okee, ik hoor het wel
Op donderdag 6 november 2003 23:03 schreef livelink het volgende:
Dank je Rewimo, maar ik zal toch eerst de Moussy-methode maar proberen. Als dat niet lukt, mail ik hem alsnog wel even.
waarom ben ik daar niet mee opgegroeid?
quote:Haha
Op donderdag 6 november 2003 22:24 schreef Karin het volgende:
Hoera een spatlap voor de baby en spatlappen voor mama. Alsof het ouderschap alleen maar uit lekken bestaat ofzo
quote:Kijk uit met het sapje. Bij Christan is dat een keer compleet verkeerd gevallen
Op donderdag 6 november 2003 23:18 schreef easy-going het volgende:
de inhoud van deze doos: 1 eerste hapje, 1 eerste sapje,
Ik heb beide sapjes leuk he 2 dozen nog even lekker in een hoekje in de kast staan. Het schijnt dat hij dat helemaal nog niet nodig heeft, dus dan geef ik het ook nog niet
"I think everyone should be adopted because you get to meet your birth parents when you're old enough to cope with them."
"You suddenly have twice as many people to blame for all your problems."
"As far as the side effects are concerned, the key to dealing with a fear of abandonment is to date people you don't like, so if they do leave you, it doesn't matter."
"Only one down side. If you'd been adopted by Mia Farrow, you could be married to Woody Allen..."
- Alison Larkin
IK zit nog effe tijd te doden, lees dus her en der bij, (heeee sylvana!! Heee Brighteyes-burnin'-like-fire gogogogogooo!!)
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:04 schreef Spindizzy het volgende:
Dit zijn wat uitspraken van een geadopteerde vrouw:"I think everyone should be adopted because you get to meet your birth parents when you're old enough to cope with them."
"You suddenly have twice as many people to blame for all your problems."
"As far as the side effects are concerned, the key to dealing with a fear of abandonment is to date people you don't like, so if they do leave you, it doesn't matter."
"Only one down side. If you'd been adopted by Mia Farrow, you could be married to Woody Allen..."
- Alison Larkin
tis weer koud en ik loop weer als een oud wijf én Peet draait deze week ook nog eens over uren, pfft zit ff niet mee. Voor mn gevoel moet ik op handen en knieën René naar school brengen
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:22 schreef moussy het volgende:
een verwennerij he, ik was helemaal in mijn nopjes
Weet iemand of ik dat nog lichter kan maken met het een of ander en zo ja waarmee? Dus welk proggie enzo... ik heb nl nu alleen paint op de pc staan en ben niet zo crea-ster wat dit betreft....
quote:Dat doe ik altijd met psp is een leuk trucje voor.
Op vrijdag 7 november 2003 14:15 schreef Angel22 het volgende:
grmbl.... eindelijk de foto's van me pa gehad, van damey en duncan zijn de meest recente fotows nogal vreselijk donker....Weet iemand of ik dat nog lichter kan maken met het een of ander en zo ja waarmee? Dus welk proggie enzo... ik heb nl nu alleen paint op de pc staan en ben niet zo crea-ster wat dit betreft....
quote:geweldig progje idd!
Op vrijdag 7 november 2003 15:18 schreef Rewimo het volgende:
www.hottopic.nl
maar ik heb het geluid wel uitgezet nu, want dat wordt op een gegeven moment razend irritant!
Tot later, als ik het dingen-doen zat ben!
maar ik heb hier ook wat lekkers!!
Namelijk: een chocoladereep met nootjes
quote:Ja hoor, ik eet jouw stuk wel op
Op vrijdag 7 november 2003 20:15 schreef pluisje het volgende:
Denken jullie ook even aan de pril-zwangeren (lees: misselijken) onder ons?
quote:vreetzak!
Op vrijdag 7 november 2003 20:33 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ja hoor, ik eet jouw stuk wel op
quote:O, had jij het willen hebben?
Op vrijdag 7 november 2003 20:34 schreef daniman het volgende:[..]
vreetzak!
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:35 schreef Rewimo het volgende:[..]
O, had jij het willen hebben?
samen delen?
quote:Okee, ik wil de achterkant, die is het lekkerst
Op vrijdag 7 november 2003 20:36 schreef daniman het volgende:[..]
samen delen?
![]()
quote:mij best, als ik maar de meeste slagroom heb
Op vrijdag 7 november 2003 20:37 schreef Rewimo het volgende:[..]
Okee, ik wil de achterkant, die is het lekkerst
quote:Jij mag alle slagroom
Op vrijdag 7 november 2003 20:39 schreef daniman het volgende:[..]
mij best, als ik maar de meeste slagroom heb
![]()
![]()
quote:woei!!!!
Op vrijdag 7 november 2003 20:40 schreef Rewimo het volgende:[..]
Jij mag alle slagroom
Normaal ben ik helemaal geen fruit-eter, maar nu vind ik het echt heerlijk
Ik pas nu trouwens al een paar broeken niet meer
Ze gaan makkelijk over mijn heupen enzo, maar die buik knalt eruit
quote:Ja, dat merk ik
Op vrijdag 7 november 2003 20:42 schreef Rewimo het volgende:
Volhouden met dat fruit, daar groeien baby's (en mama's) prima op
quote:Weet niet wat er nou aan de hand is, maar ik baal er wel van dat E.T. hier nu weg is
Op vrijdag 7 november 2003 20:43 schreef daniman het volgende:
pff ik lees een topic over de ban van Swets... wat een typisch fok-ruzie topic is dat weer zeg!
quote:ik weet het ook niet, vind het allemaal maar vaag!
Op vrijdag 7 november 2003 21:01 schreef Rewimo het volgende:[..]
Weet niet wat er nou aan de hand is, maar ik baal er wel van dat E.T. hier nu weg is
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 16:30 schreef Knorretje het volgende:
alle ip bans op swets en E.T. zijn opgeheven (wordt echter pas na 12-en vanacht pas geupdated ofzo) wat inhoudt dat E.T. iig morgen weer mee kan posten en swets kan lurken op beiden sites.
quote:aha, het is dus tussen beide partijen toch weer een beetje afgekoeld...
Op vrijdag 7 november 2003 21:03 schreef pluisje het volgende:
Uit MED:
[..]
quote:Rewimo, wat is de zesde kinderziekte? (ja ik heb ff wat oude topics die ik nog niet gezien had tegengekomen)
Op vrijdag 7 november 2003 21:05 schreef Rewimo het volgende:
O gelukkigBlij dat het (wat het dan ook was) opgelost is
quote:Zesde ziekte is een zgn. vlekjesziekte, een virus waar kinderen vlekjes van krijgen maar over het algemeen niet echt ziek van zijn.
Op vrijdag 7 november 2003 21:06 schreef daniman het volgende:[..]
Rewimo, wat is de zesde kinderziekte? (ja ik heb ff wat oude topics die ik nog niet gezien had tegengekomen)
quote:wat een gekke naam dan!
Op vrijdag 7 november 2003 21:08 schreef Rewimo het volgende:[..]
Zesde ziekte is een zgn. vlekjesziekte, een virus waar kinderen vlekjes van krijgen maar over het algemeen niet echt ziek van zijn.
Ik zou eigenlijk van sommige kinderziektes niet eens weten wat ze inhouden, ik heb ze ook lang niet allemaal gehad volgens mij dan
quote:ja maar ook de rode ziektes (roodvonk en de rode hond) heb ik voor zover ik weet niet gehad!
Op vrijdag 7 november 2003 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Vijfde en zesde ziekte gaan ook vaak ongemerkt voorbij
De waterpokken wel, ik zat er helemaal onder volgens mijn moeder!
Zij ging toen veel voor mij zingen
laterz!
Jeg elsker Norge!
quote:jammer, want Peer gynt heeft juist ook van die vrolijke stukjes!
Op vrijdag 7 november 2003 21:25 schreef Rewimo het volgende:
Sinds mijn moeder me ooit vertelde dat ze Peer Gynt op haar begrafenis wil laten spelen luister ik er niet meer naar
-toevoeging-
als ik begraven wordt, wil ik van verschillende requiems wat, maar ook een vrolijk muziekje op het eind, omdat ik van vrolijkheid en gezelligheid hou!
quote:Ik vind het hele mooie muziek maar ik kan er dus echt niet meer naar luisteren...
Op vrijdag 7 november 2003 21:30 schreef daniman het volgende:[..]
jammer, want Peer gynt heeft juist ook van die vrolijke stukjes!
quote:ik snap het wel... als je het dan hoort associeer je het automatisch met de dood natuurlijk...
Op vrijdag 7 november 2003 21:31 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik vind het hele mooie muziek maar ik kan er dus echt niet meer naar luisteren...
heb ik ook gehad toen mijn parkietjes stierven... muziek die ik daar vlak voor of na geluisterd had deden mij automatisch denken aan mijn parkietjes.
quote:ik heb nu enkele mp3tjes van efteling muziek, waaronder die van de
Op vrijdag 7 november 2003 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik ook erg leuk vind is Carnaval des Animaux van Saint SaënsEn de Danse Macabre mag ik ook graag horen (van het Spookslot in de Efteling, weet je wel
).
quote:Leuk! Ik heb die van Carnaval Festival
Op vrijdag 7 november 2003 21:36 schreef daniman het volgende:[..]
ik heb nu enkele mp3tjes van efteling muziek, waaronder die van de
fata morgana!
quote:ik ook, en vogelrok en monsieur canibal
Op vrijdag 7 november 2003 21:37 schreef Rewimo het volgende:[..]
Leuk! Ik heb die van Carnaval Festival
(thuis, ik ben nu bij qltel)
quote:het viel me al op dat je niet online was...
Op vrijdag 7 november 2003 21:41 schreef Rewimo het volgende:
O eh, msn wil hier niet trouwens, mocht je je afvragen waarom je me niet ziet daar
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid:
ga je nu elk weekend naar QLTel of komt hij sweekends ook wel es naar jou toe?
er komt zo iets lekkers aan
quote:Wij zijn zeer geëmancipeerd en wisselen het dus af
Op vrijdag 7 november 2003 21:45 schreef daniman het volgende:[..]
het viel me al op dat je niet online was...
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid:
ga je nu elk weekend naar QLTel of komt hij sweekends ook wel es naar jou toe?er komt zo iets lekkers aan
![]()
quote:aha!
Op vrijdag 7 november 2003 21:46 schreef Rewimo het volgende:[..]
Wij zijn zeer geëmancipeerd en wisselen het dus af
mijn parkietje met vuurwerk op de achtergrond
deze
deze
en deze
of een van die andere geweldige kerstgifjes op mijn gifjespagina
quote:geen idee, ze zien er allemaal leuk uit!
Op vrijdag 7 november 2003 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Help me eens kiezen uit:deze
[afbeelding]deze
[afbeelding]en deze
[afbeelding]of een van die andere geweldige kerstgifjes op mijn gifjespagina
quote:Ja, daar heb ik wat aan
Op vrijdag 7 november 2003 21:56 schreef daniman het volgende:[..]
geen idee, ze zien er allemaal leuk uit!
quote:de bovenste vind ik de leukste!
Op vrijdag 7 november 2003 21:56 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ja, daar heb ik wat aan
Ik begin vast trouwens
quote:Kijk, aan jou heb ik wat
Op vrijdag 7 november 2003 22:02 schreef melonovy het volgende:[..]
de bovenste vind ik de leukste!
quote:ja, ik heb een paar stukjes over, hij is er op tijd bij, dus, hij mag kiezen... met of zonder de slagroom....
Op vrijdag 7 november 2003 22:02 schreef Rewimo het volgende:
qltel wil ook een stuk(je)Ik begin vast trouwens
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:04 schreef daniman het volgende:
lekkerrrrrrrrrrrrrr!!!!!Heerlijk is ie, Melonovy
quote:Mèt natuurlijk, wat een vraag! hoor ik hier naast me
Op vrijdag 7 november 2003 22:04 schreef melonovy het volgende:[..]
ja, ik heb een paar stukjes over, hij is er op tijd bij, dus, hij mag kiezen... met of zonder de slagroom....
Errug lekker hoor, Melonovy Eh, is er nog wat over?
Schijnt trouwens heel goed te zijn voor de borstvoeding Melonovy die appeltaart. Tenminste dat stond op mijn lijstje die ik van mijn kraamhulp had gekregen, voedingsmiddelen ingedeeld op goed en minder goed als je borstvoeding geeft. Jij mag dus lekker veel appeltaart!
Bleh Peet kwam gisteren met het nieuws dat hij over 2 weken 2 dagen naar Parijs moet voor zijn werk. Hartstikke leuk voor hem natuurlijk maar ik hou er absoluut niet van om alleen thuis te zijn 's nachts. En binnenkort gaat hij misschien ook naar Engeland, Denemarken en nog iets, ben het even kwijt door de schok. Het is nu gelukkig maar voor 1 nachtje.
quote:Spuit 11!
Op vrijdag 7 november 2003 22:07 schreef daniman het volgende:
ik vind die onderste trouwens wel leuk rewimo!
Je parkietje is leuk trouwens! Pas je wel op dat ie zich niet brandt?
quote:ah joh, nooit geweten...
Op vrijdag 7 november 2003 22:08 schreef Karin het volgende:
Ik neem ook lekker een stukje appeltaart! Heerlijk.Schijnt trouwens heel goed te zijn voor de borstvoeding Melonovy die appeltaart. Tenminste dat stond op mijn lijstje die ik van mijn kraamhulp had gekregen, voedingsmiddelen ingedeeld op goed en minder goed als je borstvoeding geeft. Jij mag dus lekker veel appeltaart!
quote:mijn vader jakob kan wel met vuur overweg
Op vrijdag 7 november 2003 22:09 schreef Rewimo het volgende:[..]
Spuit 11!
Je parkietje is leuk trouwens! Pas je wel op dat ie zich niet brandt?
ja, die blijft er nog wel ff in, haha
quote:Zeker weten, ik hoor niet anders
Op vrijdag 7 november 2003 22:11 schreef daniman het volgende:[..]
mijn vader jakob kan wel met vuur overweg
ja, die blijft er nog wel ff in, haha
quote:ik vond die houte goene pannestoel met hele witte stippen ook wel geinig
Op vrijdag 7 november 2003 22:13 schreef Rewimo het volgende:[..]
Zeker weten, ik hoor niet anders
quote:ik zag het ook meteen voor me: jij die in de keuken bezig bent, en dan christan die opeens naast je staat en een liedje voor je komt zingen...
Op vrijdag 7 november 2003 22:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat was ie ook
quote:Nee, zo ging het niet helemaal: ik zat achter de comp en hij was naast me aan het spelen en toen begon hij dat te zingen
Op vrijdag 7 november 2003 22:17 schreef daniman het volgende:[..]
ik zag het ook meteen voor me: jij die in de keuken bezig bent, en dan christan die opeens naast je staat en een liedje voor je komt zingen...
quote:nee ok, maar zo'n voorstelling had ik
Op vrijdag 7 november 2003 22:19 schreef Rewimo het volgende:[..]
Nee, zo ging het niet helemaal: ik zat achter de comp en hij was naast me aan het spelen en toen begon hij dat te zingen
Heerlijk
of mijn beroemde liedje:
ik vind jou lief!
ik vind jou lief!
ik vind jou lieieieiehieieieiehief!
ik vind jou lief!
ik vind jou lief!
ik vind jou lieieieiehieieieiehief!
ik lust graag pap,
ik lust graag pap,
... etc.
quote:Ik wacht al een tijdje...
Op vrijdag 7 november 2003 21:45 schreef daniman het volgende:
er komt zo iets lekkers aan![]()
quote:dat sloeg op die appeltaart!
Op vrijdag 7 november 2003 22:23 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik wacht al een tijdje...
quote:Ooooow, ik dacht dat jij met een doos chocola rond zou gaan ofzo, of eh, lekkere Irish Coffee voor bij de appeltaart...
Op vrijdag 7 november 2003 22:24 schreef daniman het volgende:[..]
dat sloeg op die appeltaart!
ik was met Melo aan het chatten en ze zei dat ze hem zo ging posten!
quote:ik heb mijn reep al bijna op
Op vrijdag 7 november 2003 22:26 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ooooow, ik dacht dat jij met een doos chocola rond zou gaan ofzo, of eh, lekkere Irish Coffee voor bij de appeltaart...
Proost!
quote:en nu is ie helemaal op!
Op vrijdag 7 november 2003 22:28 schreef daniman het volgende:[..]
ik heb mijn reep al bijna op
![]()
![]()
quote:lekker!
Op vrijdag 7 november 2003 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Dan doe ik het welProost!
ik pak zo een biertje!
"jeg vill gjerne et glass øl"
spreek uit als: "jij wil jerne et glass (engelse g) eul"
-zucht- waarom duurt het nog zolang voordat het weer zomer is...
ik wil naar mijn favo land toe!
quote:Kan je niet samen met Bram mee naar Parijs? Of juist even zonder? De avonden dat jullie daar dan zouden zijn heeft hij toch wel tijd voor jou?
Op vrijdag 7 november 2003 22:08 schreef Karin het volgende:
Bleh Peet kwam gisteren met het nieuws dat hij over 2 weken 2 dagen naar Parijs moet voor zijn werk. Hartstikke leuk voor hem natuurlijk maar ik hou er absoluut niet van om alleen thuis te zijn 's nachts. En binnenkort gaat hij misschien ook naar Engeland, Denemarken en nog iets, ben het even kwijt door de schok. Het is nu gelukkig maar voor 1 nachtje.
quote:ik vind deze wel grappig
Op vrijdag 7 november 2003 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Help me eens kiezen uit:deze
[afbeelding]deze
[afbeelding]en deze
[afbeelding]of een van die andere geweldige kerstgifjes op mijn gifjespagina
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 08:24 schreef LadyS het volgende:[..]
ik vind deze wel grappig
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Allebei leuk, LadySZo, het allereerste broodmix zit in mijn gisteren gearriveerde broodbakmachine. Om kwart voor 2 kan hij eruit.
![]()
Tenminste.... als het lukt natuurlijk
Er zit ook een snel-programma op, maar eerst maar eens 'normaal' proberen. Ben heel benieuwd!
Maak je wel even een foto van het resultaat?
Iemand nog tips wat ik vandaag aan ga slingeren? Maïsbrood, waldkorn, gewoon volkoren, wit of notenbrood.... Kweet ut ff niet.
quote:Er zit dus witbrood in!
Op zaterdag 8 november 2003 10:17 schreef moussy het volgende:[..]
Ik kan op snel alleen maar witbrood bakken, maar kweenie hoe dat is met die mixen.
Maak je wel even een foto van het resultaat?
![]()
Iemand nog tips wat ik vandaag aan ga slingeren? Maïsbrood, waldkorn, gewoon volkoren, wit of notenbrood.... Kweet ut ff niet.
Ik zal wel even een foto plaatsen, hopelijk wordt het niet zo'n ontploft brood als op die foto van BBL2!
Ik heb wel al baksteentjes gebakken en brood met gróte gaten er in.
quote:Duurt lang he ....
Op zaterdag 8 november 2003 10:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Nog 3 uur en 7 minuten.
nou jullie moeten maar even laten weten of het eigen brood gesmaakt heeft als je het op hebt
Ons grote aquarium is net verkocht en de man die hem wilde hebben doet niks anders dan zeuren en zanikken. We helpen potdomme nog met het bezorgen van dat ding. Normaal kan je hem gewoon uit huis halen en zoek je het maar uit
quote:Hij is gister al geld komen brengen. Maar hij verdomde het zelfs om iemand te regelen die kon helpen tillen. Dus dat hebben we zelf maar gedaan voor hier. Maar hij heeft niet eens een tiller voor bij zn eigen huis. en ik heb tegen Peet gezegd dat hij dat ding (ruim 100 kilo) écht niet alleen gaat tillen!!
Op zaterdag 8 november 2003 12:21 schreef daniman het volgende:
Tss das niet leuk nee, als zo'n iemand steeds loopt te zeuren! Hij vond het zeker te duur enzo?
Dan laat ie hem maar op de stoep staan hoor, en hebben wij de stempel van aso op ons kop, maar ik ben geen filantropische instelling.
We hebben een aanhanger geleend, mijn kussens van de bank zijn mee, zou die óók zelf meenemen, de aanhanger hangt achter onze auto, hij wordt neer gezet, tis een ook keer goed hoor!!
bah, ontevreden mensen
quote:ja, alsof ze denken dat alles maar voor hun geregeld wordt...
Op zaterdag 8 november 2003 12:24 schreef moussy het volgende:[..]
Hij is gister al geld komen brengen. Maar hij verdomde het zelfs om iemand te regelen die kon helpen tillen. Dus dat hebben we zelf maar gedaan voor hier. Maar hij heeft niet eens een tiller voor bij zn eigen huis. en ik heb tegen Peet gezegd dat hij dat ding (ruim 100 kilo) écht niet alleen gaat tillen!!
Dan laat ie hem maar op de stoep staan hoor, en hebben wij de stempel van aso op ons kop, maar ik ben geen filantropische instelling.
We hebben een aanhanger geleend, mijn kussens van de bank zijn mee, zou die óók zelf meenemen, de aanhanger hangt achter onze auto, hij wordt neer gezet, tis een ook keer goed hoor!!
bah, ontevreden mensen
Gewoon ff iets ontspannends gaan doen!
Had je je brood al gebakken/geproefd?
Ik bak trouwens dagelijks brood, dus ik weet wel hoe het moet gaan smaken
quote:ik heb anderhalf jaar geleden ook een week bij mensen in Uithuizen (groningen) gelogeerd, die hadden ook een broodbakmachine. Elke ochtend lekker vers brood!
Op zaterdag 8 november 2003 12:44 schreef moussy het volgende:
Ik ben helemaal vergeten mijn bbm aan te zetten![]()
Ik bak trouwens dagelijks brood, dus ik weet wel hoe het moet gaan smaken
ik ga vanmiddag weg, maar vanavond is jullie daniman er weer
Bovenaanzicht
Zijaanzicht
Moussy, hoe lang moet dat ding afkoelen voordat je het kunt snijden zonder dat je 't stukscheurt vanbinnen? Ik kan bijna niet wachten, maar ik wil mijn creatie (nou ja, van de machine ) niet verpesten natuurlijk
Edit: Hmmmmm, warm brood met boter en suiker
Ik gebruik een electrisch mes om warm brood te snijden. en zorg dan dat de plakjes kaas al klaar liggen, dan smelt dat zo lekker
*bedenk me ineens dat ik nog foto's op moet halen.
Nou dat gaan we zo maar eens doen dan. Eerst mijn soepje af maken.
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:26 schreef Spuuglokje het volgende: Ik ben vooral erg benieuwd naar die champignonbroodjes. Of zijn het die afbakdingen van Albert Heijn? Nee toch he
De champignonbroodjes zijn reuzesimpel: uitje fruiten in boter, kleine stukjes champignon erbij. Poosje bakken (tot het vocht dat ze uitzweten verdampt is). Zout erbij en veel zwarte peper. Op ontdooide plakjes bladerdeeg gooien. Dichtplakken en 20 minuten in een oven van 200 graden.
Gek genoeg zijn ze koud het lekkerst.
Oh en vleeseters zouden er natuurlijk ook gehakt bij kunnen doen. Klinkt wel of dat best lekker is.
De koekjes
Edit: foto van koekjes gemaakt en toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door Spindizzy op 08-11-2003 16:07]
Het water loopt me de mond in. .
Gelukkig staat qltel in de keuken om lekkere hamburgers te bakken en frietjes goudgeel te frituren
quote:Kijk, daar krijg ik ook alweer honger van, terwijl ik net gegeten heb
Op zaterdag 8 november 2003 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg honger van jullie![]()
Gelukkig staat qltel in de keuken om lekkere hamburgers te bakken en frietjes goudgeel te frituren
Ik wordt soms zo moe van mezelf. Waarom laat ik me iedere keer weer door mezelf voor de gek houden.
Natuurlijk kan ik dit niet. Jakkes, getver, brrrrr, heb er genoeg van, wil dat het over is. Blegh.
[sorry, moest er even uit]
quote:thanks.
Op zaterdag 8 november 2003 18:56 schreef livelink het volgende:
Brighteyes, ik heb niet echt een idee waar het over gaat, maar ik wil je wel even sterkte wensen, want het klinkt alsof je het nodig hebt. Ik hoop ook voor je dat het snel overgaat.
Het is uit met mijn vriend, al 2 maanden. We willen vrienden blijven. Hij kan dat, ik niet. Hij is al verder, ik nog niet. En ik denk dus iedere keer weer dat ik het wel kan. En dan laat ik me toch weer 'verleiden' tot verdriet.
quote:Dat wilde ik (en hij) dus niet, maar ik denk dat ik er toch aan moet gaan geloven.
Op zaterdag 8 november 2003 19:11 schreef Rewimo het volgende:
Ach, BrighteyesMisschien elkaar een poosje helemaal niet zien? Zou dat helpen?
quote:*breekt even in* om Brighteyes een dikke *KNUF* te geven.
Op zaterdag 8 november 2003 19:00 schreef Brighteyes het volgende:[..]
thanks.
Het is uit met mijn vriend, al 2 maanden. We willen vrienden blijven. Hij kan dat, ik niet. Hij is al verder, ik nog niet. En ik denk dus iedere keer weer dat ik het wel kan. En dan laat ik me toch weer 'verleiden' tot verdriet.
I know the feeling beeb.
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:17 schreef daniman het volgende:en ja, ik ben dus weer terug
Ik heb wel mn dag gehad hoor
Ik heb vorige week vast wel verteld dat we een appel in de kinderwagen gegooid heben gekregen Vandaag moesten we nog snel even naar de markt en wie zie ik daar, juist die 3 knulletjes... Tja, toen moest ik éven uit mijn plaat gaan.
quote:vertel, vertel!
Op zaterdag 8 november 2003 20:40 schreef moussy het volgende:
[sub]
Ik heb vorige week vast wel verteld dat we een appel in de kinderwagen gegooid heben gekregenVandaag moesten we nog snel even naar de markt en wie zie ik daar, juist die 3 knulletjes... Tja, toen moest ik éven uit mijn plaat gaan.
SENSATIE!!!!
quote:Moesten ze heel hard huilen?
Op zaterdag 8 november 2003 20:40 schreef moussy het volgende:Tja, toen moest ik éven uit mijn plaat gaan.
Moussy, vertel eens even, ik heb dit verhaal dus niet meegekregen. Wat een geluk zeg, dat je ze weer zag, kon je tenminste lekker even je hart luchten, dan hoef je ook niet meer in je hoofd te broeden over hoe je ze moet terugpakken he. Dat moet een opluchting zijn, zeker?
Goed...
Vorige week waren we even naar de markt geweest. Vrij laat dus de helft was al aan het opruimen. Ik zie wat knulletjes over de markt schieen die appels aan het jatten waren, ach, kwajongens denk ik nog. Maar dat we naar de auto liepen stonden de knulletjes op het dak van de parkeergarage. Peet steekt met Cas in de wagen over, komt er in eens een appel naar beneden zeilen richting kinderwagen, dus als een idioot vlieg ik naar die knulletjes, (appel bleek raak te zijn, maar op de rand van de cosie) Die het dus op een rennen zetten en van het parkeerdak afspringen, tja, dat doe ik niet.
Wij de kinderen getroost, René was in shock omdat ik dr los liet en alleen liet staan, Cas was aan het janken omdat hij zich het lazerus geschrokken was en we zijn weer naar huis gegaan. Na eerst een rondje gereden te hebben...
Vanmiddag moest ik even foto's halen in de stad, dus bij de markt. We rijden het parkeerdek op en wat zie ik!! Die drie knulletjes!! Heel rustig stappen we uit, laten de kinderen zitten en lopen op dat grut af. Peet buldert; Heren, ik denk dat wij éven moeten praten. Een jongetje draait zich om en krijgt direct een tril-lipje. Oke, die laten we met rust Een ander probeert weg te rennen, maar die kon ik nog net aan zijn jas vast grijpen. Dát doen we dus niet.
Ze gaven toe dat ze met appels hadden lopen smijten en dat ze het deze keer leuk vonden om tegen een kinderwagen aan te pleuren. Waarop ik dus over de pies ging en vroeg of ze wel helemaal lekker waren. Nou zegt Peet, als je dat zo leuk vindt, weet ik nog wat leuks, dus hij dirigeert ze naar de auto. Stap maar in, dan gaan we even naar het politieburo. Jánken!! Na wat gemopper, gebulder van Peet en getier van mij kregen we het adres van de daadwerkelijke gooier. Eerst naar de markt dan komt de rest.
Beneden staan ondertussen de mannen van de vuilniswagen afval weg te werken, dus hij vraagt wat er aan de hand is, en wij leggen het uit. Och zegt ie, dat doen ze iedere week. Ze gooien zelfs met bloemkolen!! Dat was voor mij de druppel...
Wij zijn toen maar even naar het adres van de gooier gegaan. Fout adres, máár de man wist waar het jongetje woonde, dus zijn we er heen gegaan. Jongetje deed zelf open en ik vroeg naar de moeder.
Moeder komt en ik zeg dat er een probleempje is en dat het opgelost moet worden. Ik leg het uit, ow zegt ze, zal je aub aangifte willen doen en mijn zoon mee willen nemen naar het buro, ik word hier helemaal gek van, van dit soort praktijken van meneer Dat ging me een beetje te ver, maar in overleg met moeder gingen we "gooier" even bang maken
Ook een tril-lip en van moeder kreeg hij gigantisch op zijn lazer en huisarrest. Ze wilde ook nog wel het telefoonnummer van de ouders van het weglopertje geven. Maar zegt ze, dat heeft geen nut, de ouders doen er geen moer mee.
Weglopertje was wel al bij gooier geweest en schijnt zo geschrokken te zijn dat hij niet meer naar buiten durft, omdat hij bang is om ons tegen te komen en dat we hem alsnog naar het buro brengen
Je schrikt je wel het rambam als zoiets gebeurt, dus ik vind het heel goed dat jullie die gastjes de stuipen op het lijf gejaagd hebben Hopelijk kappen ze er nu mee. Hoe oud waren die knulletjes eigenlijk?
Het zal maar raak zijn zeg, zo'n appel.
Oh ja dank je melonovy ik heb mijn stukje appeltaart ook op hoor, was erg lekker, echt mijn favoriete taart
Trouwens ook leuk om te horen dat appeltaart zo goed is voor de moeder als ze borstvoeding geeft. Ik denk dat ik na de geboorte en ervoor ook maar eens heel vaak ga oefenen. En iedereen is toch aan het bakken. Zit gewoon in de lucht hoor, want ik doe het ook regelmatig. Maar morgen ga ik lekker een cake bakken, met stukjes perzik erin. Heerlijk is dat. Of appel erin is ook lekker. Mmm heb er nu al zin in.
quote:het is een schande
Op zaterdag 8 november 2003 20:40 schreef moussy het volgende:sorry.. ik heb je niet gemist
![]()
was wel lekker trouwens, maar het smaakte niet echt naar appeltaart
Dit doet me denken aan een gebeurtenis van een paar jaar terug. Wij reden op de ringweg Groningen, waren er 2 jongetjes op het viaduct die over de rand hingen. Nou heeft onze vroegere buurvrouw eens een steen op haar voorruit gehad van iemand die zo lollig was dat te gooien toen hij op zo'n brug stond, dus iedere keer als wij mensen zien dralen bij een brug als we er onderdoor moeten, denken we daar aan. Net toen wij eronderdoor reden, kwakte er 1 een klodder spuug op de voorruit (wel knap dat het 'raak' was , maar we schokken in eerste instantie wel). Maar vlak na dat viaduct kon je van de weg af naar Kardinge, een sportcentrum. Daar ging Ad-Jan afslaan, want hij zag die jongetjes nietsvermoedend die richting op lopen. Parkeren, hij liep naar die 2 toe en zei: komen jullie eens mee (op boze toon). Maakte wel indruk, zo'n grote kerel, ze liepen als makke schaapjes mee
. AJ wees op de voorruit en zei:'En nu gauw afvegen, die gore troep.' Ik had mooi uitzicht op die jochies die bangig en ijverig met hun mouw onze ruit schoonpoetsten, hehehe
Ik zei trouwens nog tegen gooier dat hij maar blij moest zijn dat ik niet van het dak af was gesprongen, want als ik ze te pakken had gehad , had ik ze gegrepen. Ik had ze niet invalide geslagen hoor puntje bij paaltje hou ik toch mn handen thuis
Ja!! zegt die moeder en van mij kreeg ie dan nog een toetje!!
quote:SUPERRRRMOUSSY!!!!
Op zaterdag 8 november 2003 23:29 schreef moussy het volgende:
hahah spuuglokje![]()
Ik zei trouwens nog tegen gooier dat hij maar blij moest zijn dat ik niet van het dak af was gesprongen, want als ik ze te pakken had gehad , had ik ze gegrepen. Ik had ze niet invalide geslagen hoor
puntje bij paaltje hou ik toch mn handen thuis
quote:idd!
Op zaterdag 8 november 2003 23:32 schreef melonovy het volgende:
Zonder gekheid, sommige kinderen moeten echt een beetje beter aangepakt worden.
Hoe jong ze ook zijn, vandalisme (want dat was het) moet tegengegaan worden!
quote:Hahaha ja, als het om je kind gaat komt natuurlijk helemaal die leewin in je boven. Ik had je wel in het echt tekeer willen zien gaan
Op zaterdag 8 november 2003 23:29 schreef moussy het volgende:
Ik zei trouwens nog tegen gooier dat hij maar blij moest zijn dat ik niet van het dak af was gesprongen, want als ik ze te pakken had gehad , had ik ze gegrepen. Ik had ze niet invalide geslagen hoorpuntje bij paaltje hou ik toch mn handen thuis
quote:Dat wil je niet hoor
Op zaterdag 8 november 2003 23:36 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Hahaha ja, als het om je kind gaat komt natuurlijk helemaal die leewin in je boven. Ik had je wel in het echt tekeer willen zien gaan
Ik ben echt héél erg als het om mijn kinderen gaat of als ik het gevoel krijg belazerd te worden, zoals vanmorgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 08-11-2003 23:47]
quote:welterusten en tot morgen!!!!
Op zaterdag 8 november 2003 23:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben trouwens hardstikke moe, weer te laat op bed gegaan gisteravond. En nu is het ook alweer half twaalf geweest
. Maar morgenvroeg zal ik wakker worden met een goed gevoel, want ik weet dat er een lekker broodje gebakken wordt (de timer is al ingeschakeld, om half negen precies kan ie eruit). Want tja, stel je voor, dat ik nou wel eens langer kan blijven liggen dan tot 7 uur, dan zou ik er tóch uit moeten voor het broodje. Dus vandaar een veilige marge. Maar ik ben bang dat ik dus ruim een uur dat brood er uit ga zitten kijken
Voor straks welterusten allemaal, tot morgen waarschijnlijk!
quote:hahahahahahaha!!!!!!!!
Op zaterdag 8 november 2003 23:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Word ik gequote terwijl ik er nog een typefout in had staan, waaaaah![]()
![]()
ik schaam me trouwens wel altijd voor mijn felle gedrag na zulke actie's
quote:joh... nergens voor nodig, ik heb daar iig wel begrip voor. Je moet je kroost toch beschermen, tis gewoon een oerdrang, de bekende en al genoemde leeuwin.
Op zaterdag 8 november 2003 23:55 schreef moussy het volgende:ik schaam me trouwens wel altijd voor mijn felle gedrag na zulke actie's
quote:trusten, melo!
Op zondag 9 november 2003 00:17 schreef melonovy het volgende:
*** tijd om dag te zeggen ***...
*** tijd om dag te zeggen ***
DAG DAG!!![]()
![]()
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:17 schreef melonovy het volgende:
*** tijd om dag te zeggen ***...
*** tijd om dag te zeggen ***
DAG DAG!!![]()
![]()
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:22 schreef daniman het volgende:
teletubbie trauma?
quote:trusten
Op zondag 9 november 2003 00:23 schreef LadyS het volgende:
*ook slapen gaat*
![]()
Zo ik kom even hier zitten terwijl de verf droogt. Ik ben aan het schilderen voor Jasper voor Sinterklaas. Hij wil dolgraag iets hebben van Spongebob Squarepants maar er is niets te koop van die malloot.
Nu ben ik dus zelf maar aan de slag gegaan.
Voorlopig resultaat:
Ik hoop hem vandaag of morgen af te hebben
Ik heb trouwens een paar weken terug ook gepoogd zelf een wit-brood te bakken maar het resultaat was een heel compact iets dat meer naar cake smaakte
quote:ik was er al
Op zondag 9 november 2003 21:47 schreef Rewimo het volgende:
Ja, en waar blijf je nou dan?
quote:Hoi coolbabe, misschien is het een idee om een t-shirtje voor hem te maken van spongebob? Je kunt een afbeelding printen op zo'n transferpapier, en dat op een t-shirtje strijken misschien???
Op zondag 9 november 2003 21:11 schreef coolbabe het volgende:
Hij wil dolgraag iets hebben van Spongebob Squarepants maar er is niets te koop van die malloot.
HIer hebben ze onwijs veel spongebob artikelen....
---edit--- http://www.spongebobsquarepants.nl/ nog een linkje...
[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 10-11-2003 11:23]
Onderzetters kan je bijvoorbeeld al zo tegen de muur aan plakken
Zeg dat je wil gaan verbouwen...... en dat er een kamer bij moet
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:37 schreef moussy het volgende:
Hoe krijg je je man in de stress, les 1Zeg dat je wil gaan verbouwen...... en dat er een kamer bij moet
"liefje, ik denk dat we nog een kamertje nodig hebben, dus we moeten maar gaab verbouwen"
quote:Het ging meer zo:
Op maandag 10 november 2003 13:42 schreef LadyS het volgende:[..]
![]()
"liefje, ik denk dat we nog een kamertje nodig hebben, dus we moeten maar gaan verbouwen"
*ring ring*
Met Vera... Met mij.
Ow Peet we moeten er een kamer bij bouwen hoor. Cas kan écht niet op dat kleine kamertje blijven. En dat kleine kamertje daar vinden we wel een bestemming voor.
Toch geen gevuld ledikant he?
Neuh.. denk ik.
Ow...
*stilte*
*zucht*
Tja, nou .... Kan het geen kamer voor al het linnengoed worden?
Mwoah.... Maar waar belde je voor?
Niks, laat maar.
Oke
Doei
Tot vanavond
Er komt geen 4de hoor, maar ik wilde hem gewoon ff klieren Ik ben er wel zeker van dat Cas niet op dat kleine kamertje kan blijven, maar dat die muur dan maar doorgebroken meot worden , en dat stukkie bij René d'r kamer komt of zo
Ik kom net van de DHZ zaak, ik heb even een extra slot gekocht voor de voordeur. Tot onze grote schrik en verbazing had Eefje gisteren uitgevogeld hoe je de voordeur open moet maken (een voordeur waar menig volwassene mee staat te klooien).
Dat was dus "hoe krijg je je ouders in de stress" les 5
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:47 schreef moussy het volgende:[..]
Het ging meer zo:
Toch geen gevuld ledikant he?
Neuh.. denk ik.
quote:oei, moet ie es zien na de bevalling
Op maandag 10 november 2003 18:38 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hahaha die vent van mij begint langzamerhand in de stress te raken omdat ie echt vreselijk uitverbouwd is. We hebben niets anders gedaan de laatste maanden en hij is het nu zo zat, dat ie echt depri was gisteren omdat ie zo weinig tijd voor hemzelf heeft de laatste tijd
quote:WHIOEET!
Op maandag 10 november 2003 14:27 schreef Lois het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
Ik kom net van de DHZ zaak, ik heb even een extra slot gekocht voor de voordeur. Tot onze grote schrik en verbazing had Eefje gisteren uitgevogeld hoe je de voordeur open moet maken (een voordeur waar menig volwassene mee staat te klooien).
Dat was dus "hoe krijg je je ouders in de stress" les 5
Goedzo Eva!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |