quote:Moussy, ga jij eens even gauw naar die dokter!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 3 november 2003 13:22 schreef moussy het volgende:
Wow Lois!! Dat was vast dé avond van je levenIk kan wel janken van de pijn in mn rug. Sinds vanmiddag schiet het ook nog eens uit naar mn buik en bovenbeen... Ik heb net een brufen 600 genomen, maar dat helpt ook voor geen meter, dus ik denk dat ik straks een ritje huisartsenpost ga doen. Ik kan niet zitten, niet liggen, alleen maar hangen en wurgen, das wel een gegronde reden volgens mij.
Ik zit nog in twijfel of ik de huisarts morgen bel dat ie maar hier thuis moet komen, of dat ik een afspraak maak voor donderdag, als Peet vroeg thuis is.
quote:Ben je gek meid! Dan komt hij maar bij jou langs hoor!!! Niet te lang wachten!
Op maandag 3 november 2003 20:20 schreef moussy het volgende:
Ik zit nog in twijfel of ik de huisarts morgen bel dat ie maar hier thuis moet komen, of dat ik een afspraak maak voor donderdag, als Peet vroeg thuis is.
quote:Dat gaat geweldig!!
Op woensdag 5 november 2003 08:06 schreef Troel het volgende:
Ik wil NIET dat de hele discussie opnieuw op gang wordt gebracht, maar ben eigenlijk toch wel benieuwd naar René! Moussy, hoe gaat het nu met haar en haar klasgenootje?
In de herftsvakantie wilde ze zelfs bij T spelen en de moeder en ik hebben het er over gehad en we gaan het een keer proberen als ze er weer om vraagt Ik blijf er dan wel bij hoor. T heeft namelijk nog nooit een vriendje of vriendinnetje mee naar huis gehad, dus het is nog maar de vraag hoe hij hier op zal reageren.
Ik kom net terug van de huisarts. De pijn die ik heb is het gevolg van 2 voldragen zwangerschappen vlak na elkaar. Mijn spieren zijn verschrikkelijk slap geworden hier door dat ze hun werk niet goed meer doen. Ik moet nu door naar fysio. Pijnstillers hebben eigenlijk geen nut (was ik al achter) omdat daar spierverslappers in zitten......
quote:Mooi zo (wat dat eerste betreft dan)
Op woensdag 5 november 2003 10:00 schreef moussy het volgende:[..]
Dat gaat geweldig!!
In de herftsvakantie wilde ze zelfs bij T spelen en de moeder en ik hebben het er over gehad en we gaan het een keer proberen als ze er weer om vraagt
Ik blijf er dan wel bij hoor. T heeft namelijk nog nooit een vriendje of vriendinnetje mee naar huis gehad, dus het is nog maar de vraag hoe hij hier op zal reageren.
Ik kom net terug van de huisarts. De pijn die ik heb is het gevolg van 2 voldragen zwangerschappen vlak na elkaar. Mijn spieren zijn verschrikkelijk slap geworden hier door dat ze hun werk niet goed meer doen. Ik moet nu door naar fysio. Pijnstillers hebben eigenlijk geen nut (was ik al achter) omdat daar spierverslappers in zitten......
en ook goed dat je naar de huisarts bent gegaan! Nu op naar fysio!
[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 05-11-2003 13:06]
Doodmoe ben ik van afgelopen nacht, gister heb ik me de hele dag lopen uitsloven, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat was ik druk druk druk met dingen doen, boodschappen doen, schoonmaken, Chiara niets te kort laten komen, koken, taart bakken, enzovoort. Vervolgens uren in de weer met een kind dat niet helemaal lekker is, en niet goed dr slaap kan vatten. Een rotnacht ten gevolge... En dan nu lijkt het wel of ze me vergeten zijn... Behalve mijn ouders en zusjes, die hebben me alvast gefeliciteerd...
Ik dacht dat om 10:30 uur mijn eerste visite zou komen, maar die is er nog steeds niet. Telefoon wordt daar niet opgenomen, moet ik me zorgen maken? Na 2 uur zorgen, heb ik alleen nog maar de balen.
De postbode is vandaag weer eens laat.
Remco had vanmiddag vrij genomen, om een cadeautje te kopen ds die is ook weer pleite.
Chiara is ook een beetje humeurig van afgelopen nacht.
Vriendin 2 is nu ook al laat.
Vriendin 3 belde net op dat ze er aan komt.
BLEEEEEHHHH en toen zat ik hoopvol in het felicitatietopic te kijken...
De rest komt zaterdag.
En nu bedenk ik me dat ik gewoon nog wel langer in bed had kunnen blijven liggen, of vanochtend de taart had kunnen bakken. Nou ja, van dit soort dingen, in deze situatie word ik chagrijnig.
quote:Ik snap je heeeeel goed...
Op woensdag 5 november 2003 14:04 schreef melonovy het volgende:
"mijn verjaardag is zo stom-verhaal"
Mijn vader en ik vieren onze verjaardag altijd samen (hij is van 8 juni, ik van 5), maar meestal niet op de verjaardag zelf.
De hele familie komt dan voor een barbecue... Dan zijn er dus echt mensen die naar me toe komen en me feliciteren met de verjaardag van mijn vader.
En dit jaar werd ik 21, mijn ouders waren op vakantie, en ik zou een feestje geven. Met barbecue, want we hadden nog een heleboel over. Er waren toch een stuk of 14 mensen die zeiden dat ze zouden komen, vanaf een uur of 6.
Dus, kwart voor zes, je zet de laatste dingen klaar en gaat zichten wachten. Half 8 komen er 3 mensen. Ow wat leuk, wil je wat eten? Nee we hebben al gegeten! Ow nou ja, kan... Toen belde mijn vriendin dat ze pas om half 9 kon komen... Al met al heeft er niemand gegeten van al dat lekkere spul. Er zijn in totaal 7 mensen gekomen, waarvan er eentje bij mij opgebeld is of ie asjeblieft kon komen. twee gingen er na een half uurtje weer weg. Voor de rest had er niemand afgebeld...
's Avonds had ik echt zin om een potje uit te janken bij mijn vriend. Bah, wat voel je je dan alleen zeg...
Tja in dit geval ben ik maar al te blij dat het in engeland toch wel heel anders is. Daar komt gewoon niemand, ook wel alleen maar je weet wel waar je aantoe bent. En in dat geval kun je zelf gewoon dingen gaan doen.
ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan hoe dat elders gaat
quote:Ik weet dat ze in Frankrijk geen verjaardagen vieren, maar meer de naamdagen...
Op woensdag 5 november 2003 15:56 schreef easy-going het volgende:
Worden verjaardagen in Engeland niet gevierd Lewis?ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan hoe dat elders gaat
Zo. *op het bankje zitten gaat* En hoe is het nu met iedereen? En waars Kleintje en Brighteyes?
Zo heb ik al een heel lijstje bij elkaar van mensen die er hier niet meer inkomen of die ik gewoon nu met een korreltje zout neem. Wat ik echt haat is als je ze ziet in de pub is het vaak leuk en lollig en we moeten nodig eens afspreken ofzo. Maar het wordt gewoon nooit gemeend want het gebeurt gewoon niet. En ik weet ook wel dat dit in nederland ook wel gebeurt, maar hier weet je gewoon dat mensen gewoon echt te druk zijn met hun eigen leventje. Ze denken hier echt niet aan anderen hoor, want ze hebben het gewoon te druk met zichzelf.
Sorry hoor als ik dat zo lees dat mensen gewoon niet opkomen dagen dan wordt ik gewoon boos. Ik vindt dat zo irritant, je hebt toch een beetje fatsoen of niet. Nou ja dat was ik weer met mijn hormonen
[Dit bericht is gewijzigd door Lewis.de.boxer op 05-11-2003 16:56]
Vorig jaar zat ik op mijn verjaardag met mijn ouders en mijn oma, dát was het!! Verder kwam niemand opdagen, geen belletjes geen kaartjes, helemaal niks!!
Zo was dat ook met de kerst we hadden wél 7 kerstkaarten gekregen
en nu, nu Cas geboren is, wil iedereen me weer kennen, maar kunnen die personen stuk voor stuk aftaaien.
Ik heb trouwens wat grappigs, nou mn knip vond het het leukst. Ik heb altijd erg dure schoenen vanwege mijn kleine voeten (maat 36) maar deze reis heb ik toch een paar leuke kinderschoenen gevonden Van leer, met voetbed en zelfs mijn brede kakken met hoge wreef konden er met gemak in. Het lijken wel sloffen... voor wel 9 euro
Melonovy, wat een afknapper zo op je verjaardag Dan vier je het maar lekker met ons hier!
Ga maar rond met die lekkere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |