abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14343534
vervolg van Speeltuinbankje #11
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:22 schreef moussy het volgende:
Wow Lois!! Dat was vast dé avond van je leven

Ik kan wel janken van de pijn in mn rug. Sinds vanmiddag schiet het ook nog eens uit naar mn buik en bovenbeen... Ik heb net een brufen 600 genomen, maar dat helpt ook voor geen meter, dus ik denk dat ik straks een ritje huisartsenpost ga doen. Ik kan niet zitten, niet liggen, alleen maar hangen en wurgen, das wel een gegronde reden volgens mij.

Moussy, ga jij eens even gauw naar die dokter!!!!!!!!!!!!!!!
pi_14346707
hmm, dat klinkt niet lekker Moussy! Sterkte ermee!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 november 2003 @ 17:07:47 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_14350680
Ben je al naar de dokter geweest, Mous?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_14355700
ja, hoe is het nu?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 3 november 2003 @ 20:20:45 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_14356268
Tja... Ik ben dus niet geweest. Peet was onverwachts laat uit zn werk en ik red het niet om naar de huisartsenpraktijk te lopen. Omdat René vanmiddag bij een vriendinnetje was heb ik de hele middag op de bank door kunnen brengen.

Ik zit nog in twijfel of ik de huisarts morgen bel dat ie maar hier thuis moet komen, of dat ik een afspraak maak voor donderdag, als Peet vroeg thuis is.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 3 november 2003 @ 20:44:13 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_14356899
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:20 schreef moussy het volgende:

Ik zit nog in twijfel of ik de huisarts morgen bel dat ie maar hier thuis moet komen, of dat ik een afspraak maak voor donderdag, als Peet vroeg thuis is.

Ben je gek meid! Dan komt hij maar bij jou langs hoor!!! Niet te lang wachten!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 november 2003 @ 20:55:05 #7
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14357209
Hehe, hallo allemaal. Ben ik weer. En ook nu heb ik eigenlijk helemaal geen zin in computeren, maar ben toch even benieuwd hoe het met iedereen is.
Moussy, laat die huisarts bij jou langskomen, hier moet je toch niet langer mee wachten?! Goed om jezelf denken hoor!
E.T., welkom terug
Troel, beterschap!
Nou, ik ga weer 'weg', wachten tot ik weer zin heb om te typen. Ben zoooooo moe en heb nergens zin in. Ja, in haken dus ik ga weer verder frutten aan dat mutsje voor Tristan.
  maandag 3 november 2003 @ 23:20:52 #8
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14362307
alleu!
patat ftw :)
  woensdag 5 november 2003 @ 08:06:39 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_14393726
Ik wil NIET dat de hele discussie opnieuw op gang wordt gebracht, maar ben eigenlijk toch wel benieuwd naar René! Moussy, hoe gaat het nu met haar en haar klasgenootje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2003 @ 10:00:10 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_14395509
quote:
Op woensdag 5 november 2003 08:06 schreef Troel het volgende:
Ik wil NIET dat de hele discussie opnieuw op gang wordt gebracht, maar ben eigenlijk toch wel benieuwd naar René! Moussy, hoe gaat het nu met haar en haar klasgenootje?
Dat gaat geweldig!!

In de herftsvakantie wilde ze zelfs bij T spelen en de moeder en ik hebben het er over gehad en we gaan het een keer proberen als ze er weer om vraagt Ik blijf er dan wel bij hoor. T heeft namelijk nog nooit een vriendje of vriendinnetje mee naar huis gehad, dus het is nog maar de vraag hoe hij hier op zal reageren.

Ik kom net terug van de huisarts. De pijn die ik heb is het gevolg van 2 voldragen zwangerschappen vlak na elkaar. Mijn spieren zijn verschrikkelijk slap geworden hier door dat ze hun werk niet goed meer doen. Ik moet nu door naar fysio. Pijnstillers hebben eigenlijk geen nut (was ik al achter) omdat daar spierverslappers in zitten......

woensdag 5 november 2003 @ 10:39:06 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_14396406
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:00 schreef moussy het volgende:

[..]

Dat gaat geweldig!!

In de herftsvakantie wilde ze zelfs bij T spelen en de moeder en ik hebben het er over gehad en we gaan het een keer proberen als ze er weer om vraagt Ik blijf er dan wel bij hoor. T heeft namelijk nog nooit een vriendje of vriendinnetje mee naar huis gehad, dus het is nog maar de vraag hoe hij hier op zal reageren.

Ik kom net terug van de huisarts. De pijn die ik heb is het gevolg van 2 voldragen zwangerschappen vlak na elkaar. Mijn spieren zijn verschrikkelijk slap geworden hier door dat ze hun werk niet goed meer doen. Ik moet nu door naar fysio. Pijnstillers hebben eigenlijk geen nut (was ik al achter) omdat daar spierverslappers in zitten......

Mooi zo (wat dat eerste betreft dan)

en ook goed dat je naar de huisarts bent gegaan! Nu op naar fysio!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 november 2003 @ 11:11:26 #12
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_14397237

Last van dikke vingers vandaag
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  woensdag 5 november 2003 @ 11:27:37 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_14397654
never mind

[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 05-11-2003 13:06]

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14402530
shit, ik ben chagrijnig... waarom nou?

Doodmoe ben ik van afgelopen nacht, gister heb ik me de hele dag lopen uitsloven, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat was ik druk druk druk met dingen doen, boodschappen doen, schoonmaken, Chiara niets te kort laten komen, koken, taart bakken, enzovoort. Vervolgens uren in de weer met een kind dat niet helemaal lekker is, en niet goed dr slaap kan vatten. Een rotnacht ten gevolge... En dan nu lijkt het wel of ze me vergeten zijn... Behalve mijn ouders en zusjes, die hebben me alvast gefeliciteerd...

Ik dacht dat om 10:30 uur mijn eerste visite zou komen, maar die is er nog steeds niet. Telefoon wordt daar niet opgenomen, moet ik me zorgen maken? Na 2 uur zorgen, heb ik alleen nog maar de balen.
De postbode is vandaag weer eens laat.
Remco had vanmiddag vrij genomen, om een cadeautje te kopen ds die is ook weer pleite.
Chiara is ook een beetje humeurig van afgelopen nacht.
Vriendin 2 is nu ook al laat.
Vriendin 3 belde net op dat ze er aan komt.
BLEEEEEHHHH en toen zat ik hoopvol in het felicitatietopic te kijken...

De rest komt zaterdag.

En nu bedenk ik me dat ik gewoon nog wel langer in bed had kunnen blijven liggen, of vanochtend de taart had kunnen bakken. Nou ja, van dit soort dingen, in deze situatie word ik chagrijnig.

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_14404645
Melonovy ga eens gauw kijken in het verjaardags topic. Er staan er al wat meer in voor je. Enne tover die lach terug op je gezicht dat staat beter hoor.
  woensdag 5 november 2003 @ 15:34:25 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_14405187
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:04 schreef melonovy het volgende:
"mijn verjaardag is zo stom-verhaal"
Ik snap je heeeeel goed...

Mijn vader en ik vieren onze verjaardag altijd samen (hij is van 8 juni, ik van 5), maar meestal niet op de verjaardag zelf.

De hele familie komt dan voor een barbecue... Dan zijn er dus echt mensen die naar me toe komen en me feliciteren met de verjaardag van mijn vader.

En dit jaar werd ik 21, mijn ouders waren op vakantie, en ik zou een feestje geven. Met barbecue, want we hadden nog een heleboel over. Er waren toch een stuk of 14 mensen die zeiden dat ze zouden komen, vanaf een uur of 6.

Dus, kwart voor zes, je zet de laatste dingen klaar en gaat zichten wachten. Half 8 komen er 3 mensen. Ow wat leuk, wil je wat eten? Nee we hebben al gegeten! Ow nou ja, kan... Toen belde mijn vriendin dat ze pas om half 9 kon komen... Al met al heeft er niemand gegeten van al dat lekkere spul. Er zijn in totaal 7 mensen gekomen, waarvan er eentje bij mij opgebeld is of ie asjeblieft kon komen. twee gingen er na een half uurtje weer weg. Voor de rest had er niemand afgebeld...

's Avonds had ik echt zin om een potje uit te janken bij mijn vriend. Bah, wat voel je je dan alleen zeg...

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14405726
Dat is naar mijn gevoel gewoon onbeschoft dat mensen het laten afweten terwijl ze van te voren zeggen te komen. Niemand kan mij wijsmaken dat iedereen op dat moment een excuus heeft om niet fatsoenlijk te laten weten dat ze niet komen. Dus ik kan mij ook inderdaad heel goed voorstellen dat je je dan alleen voelt of gewoon klote.

Tja in dit geval ben ik maar al te blij dat het in engeland toch wel heel anders is. Daar komt gewoon niemand, ook wel alleen maar je weet wel waar je aantoe bent. En in dat geval kun je zelf gewoon dingen gaan doen.

pi_14405898
Worden verjaardagen in Engeland niet gevierd Lewis?

ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan hoe dat elders gaat

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 5 november 2003 @ 15:58:01 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_14405926
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:56 schreef easy-going het volgende:
Worden verjaardagen in Engeland niet gevierd Lewis?

ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan hoe dat elders gaat

Ik weet dat ze in Frankrijk geen verjaardagen vieren, maar meer de naamdagen...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14406484
Ja hoe zit dat in Engeland? Ze hebben wel een pub-traditie, ik dacht dat je ze voortdurend in die tvseries naar de pub ziet gaan voor verjaardagen, na het werk, na weet-ik-het...en Melonovy: dat is ook allemaal niet leuk!!! Men noet komen of afbellen, simpel zat (ik ben trouwens een notoire laatkomer)..

Zo. *op het bankje zitten gaat* En hoe is het nu met iedereen? En waars Kleintje en Brighteyes?

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_14406870
Nee hier komen ze langs met een cadeautje en kaartje of ze sturen het op. Maar je viert het hier niet. En inderdaad verjaardagen zoals je 18de, 21ste en 30ste wordt hier gevierd in de pub. Nou ja dat gebeurt heel vaak dan he. Meestal gaan we hier inderdaad ook als je jarig bent naar de pub om even een pintje te halen ofzo. De pub is hier echt zo'n tweede huiskamer. Daar schijnen de engelsen niet zo'n moeite mee te hebben om naartoe te komen. Zodra je thuis afspreekt met ze dan komt het er vaak niet van of ze komen gewoon niet opdagen.

Zo heb ik al een heel lijstje bij elkaar van mensen die er hier niet meer inkomen of die ik gewoon nu met een korreltje zout neem. Wat ik echt haat is als je ze ziet in de pub is het vaak leuk en lollig en we moeten nodig eens afspreken ofzo. Maar het wordt gewoon nooit gemeend want het gebeurt gewoon niet. En ik weet ook wel dat dit in nederland ook wel gebeurt, maar hier weet je gewoon dat mensen gewoon echt te druk zijn met hun eigen leventje. Ze denken hier echt niet aan anderen hoor, want ze hebben het gewoon te druk met zichzelf.
Sorry hoor als ik dat zo lees dat mensen gewoon niet opkomen dagen dan wordt ik gewoon boos. Ik vindt dat zo irritant, je hebt toch een beetje fatsoen of niet. Nou ja dat was ik weer met mijn hormonen

[Dit bericht is gewijzigd door Lewis.de.boxer op 05-11-2003 16:56]

† In Memoriam † woensdag 5 november 2003 @ 19:11:04 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_14411357
Owww Melonovy, wat voel ik met je mee.

Vorig jaar zat ik op mijn verjaardag met mijn ouders en mijn oma, dát was het!! Verder kwam niemand opdagen, geen belletjes geen kaartjes, helemaal niks!!

Zo was dat ook met de kerst we hadden wél 7 kerstkaarten gekregen

en nu, nu Cas geboren is, wil iedereen me weer kennen, maar kunnen die personen stuk voor stuk aftaaien.

Ik heb trouwens wat grappigs, nou mn knip vond het het leukst. Ik heb altijd erg dure schoenen vanwege mijn kleine voeten (maat 36) maar deze reis heb ik toch een paar leuke kinderschoenen gevonden Van leer, met voetbed en zelfs mijn brede kakken met hoge wreef konden er met gemak in. Het lijken wel sloffen... voor wel 9 euro

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 november 2003 @ 19:32:04 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_14411888
Hee, da's leuk werk Moussy Ik heb ook altijd moeite met schoenen, ik heb geen aparte maat (40) maar wel hele brede voeten.

Melonovy, wat een afknapper zo op je verjaardag Dan vier je het maar lekker met ons hier! Ga maar rond met die lekkere dingen

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 5 november 2003 @ 19:41:06 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_14412163
Ik heb maat 42 /43, dat is ook altijd errug leuk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2003 @ 19:45:19 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_14412289
Vervelend he, brede voeten. Ik kwam altijd op dure schoenen uit van rond de 100, 150 euro, of bergschoenen, die echte, óf van dat model ik-heb-net-leren-lopen, soms zelfs met nijntje of pokémon er op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')