* * * vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 08-11-2003 20:30]
quote:Jeetje Luckepuck, wat een ellende zeg... echt niet cool gewoon!!!
Op maandag 3 november 2003 12:09 schreef Luckepuk het volgende:
Ik mag voorlopig niet bevallen *benen stijf tegen elkaar houdt*
En waarom niet zie ik jullie denken? nou lees hieronder (is lang verhaal wat ik net gemaild heb naar dinnetje en ik copy/paste het gewoon ff hoor)
Zondagmiddags met hub op de huisartsenpost geweest omdat hij het weer zo benauwd had (hub heeft combi van longemfyseem en astmatische bronchitus).Die medicijnen die hub moest hebben kon ik dus niet halen aangezien ik geen vervoer had... dus dacht ik: morgen moet ik naar de vlos toe, daar tegenover zit onze eigen apo.. dan haal ik daar die medicijnen wel even langs...
Forgit it.... We lagen goed en wel een half uur op bed en ik dacht dat die er in bleef? hij kreeg het steeds en steeds benauwder? Stomtoevallig had ik Wen (=vriendin) een half uur daarvoor op MSN moeten beloven om haar hulp in te roepen indien nodig... en ik had hulp nodig op dat moment? Dus ik Wen de nest uit gebeld, wen met vlechtjes in staart zonder make up de auto in gestierd en vanacht om half 3 zaten we samen bij de nachtapo.... (tis zo´n schat die wen! Alleen moet ze wat minder hard over die drempels scheuren!)
Maar goed, de medicijnen waren er... Hub gelijk ff flink wat pillen laten slikken en het leek te werken....
Inderdaad... leek... want goed een half uur later zie ik um zo onder mijn vingers weg glijden? hij kreeg steeds minder lucht en werd steeds benauwder? Ik weer die HuisArtsenPost gebeld en wonder boven wonder kon er nu wel een arts aan huis langskomen, goed 5 minuten later was de arts er... die kijkt Hub aan... en pakt haar mobieltje en belt een ambulance? Nog geen half uur later zaten we al in het ziekenhuis? Om een kort verhaal lang te maken, hij heeft het dus weer flink te pakken met zijn longemfyseem en zit nu aan een stootkuur prednison(en nog iets met een moeilijk woord) via het infuus, krijgt 5x per dag medicijnen via beneveling en hangt met draadjes zuurstof in zijn neus...
en ik zit weer alleen thuis... Ze geven hem nu aan medicijnen binnen 5 dagen wat een normaal mens binnen 2 weken binnen krijgt omdat ik dus in principe elk moment kan gaan bevallen. Het feit dat ik dus nu thuis zit en hij daar ligt zit hem helemaal niet lekker (daarom mocht ik dus ook niet bellen van hem vanacht?) en daarom heb ik um moeten beloven dat ik leon (=mijn broertje) laat logeren hier. Die komt dus straks hier naar toe. Mochten bij mij nu de weeën komen en ik daadwerkelijk aan de bevalling ga dan wordt het dus toch weer het diakonessenziekenhuis ipv het kinderziekenhuis aangezien Hub daar dus ligt... Kheb al geregeld dat hij in dat geval met een rolstoel naar de vloskamer wordt gebracht. Hopenlijk mag hij voor het weekend weer naar huis toe... Maar goed, ik ben dus nu al wakker sinds 11 uur zondagochtend... kheb nog geen oog dicht gedaan. Straks tussen 12 en 2 uur komt Albert Heijn mijn boodschappen brengen dus ik hou het wakker zijn nog wel even vol tot dat Appie geweest is en dan duik ik daarna mijn bedje wel weer in....
So far huize luck... waar schijnbaar echt niets normaal kan gaan de laatste weken...
bij het kruidvat hebben ze nu in de aanbieding : veilig zwanger en veilig bevallen van Beatrice Smulder (ofzo). Een handig pocketformaat voor maar 3.99 euro p.stuk.
Voor de geinteresseerden onder ons.
Neee, luckepuck, je doet je naam geen eer aan Wat een pechverhaal en wat maakt hubbie het spannend zo in de laatste dagen. Was het nu Bright die (ook) de geboorte van zijn kind had gemist
Lijkt me in ieder geval vreselijk naar als man zijnde. Je voelt je al een beetje een buitenstaander omdat je niet zelf zwanger bent en het dus 'maar moet aannemen' zeg maar, en dan wordt het geboortemoment ook nog es van je afgepakt. Luckepuck bevalt dus niet deze week. Wie wel? Heb wel weer zin in fotookes.
Ow effe een reality-tjek: Het is toch niet zo heeel erg raar dat ik met een pasgeboren kind vna nog geen drie weken oud een weekeinde efteling niet zie zitten? Zeker als je bedenkt dat ik van groningen naar kaatsheuvel zou moeten? (familie )
Prenatal heeft overigens winterjasjes in de aanbieding!!
quote:echt niet raar hoor, toen mijn neefje 2 maanden was bleven mn tante en neefje ook nog gewoon thuis toen wij op familieweekend gingen.
Op maandag 3 november 2003 13:39 schreef Catootje het volgende:
bedankt voor de tip little!Neee, luckepuck, je doet je naam geen eer aan
Wat een pechverhaal en wat maakt hubbie het spannend zo in de laatste dagen. Was het nu Bright die (ook) de geboorte van zijn kind had gemist
Lijkt me in ieder geval vreselijk naar als man zijnde. Je voelt je al een beetje een buitenstaander omdat je niet zelf zwanger bent en het dus 'maar moet aannemen' zeg maar, en dan wordt het geboortemoment ook nog es van je afgepakt. Luckepuck bevalt dus niet deze week. Wie wel? Heb wel weer zin in fotookes.
Ow effe een reality-tjek: Het is toch niet zo heeel erg raar dat ik met een pasgeboren kind vna nog geen drie weken oud een weekeinde efteling niet zie zitten? Zeker als je bedenkt dat ik van groningen naar kaatsheuvel zou moeten? (familie
)
Prenatal heeft overigens winterjasjes in de aanbieding!!
Nee natuurlijk niet meid, daar moet je toch niet aan denken als je kindje net geboren is, trouwens je zal zelf ook nog wel moe zijn. En ja als je borstvoeding gaat geven dan lijkt het me helemaal 10 keer niks.
Catoot, gewoon niet gaan. Verwachten ze nou werkelijk dat jij met zo'n ukkie in de Efteling gaat lopen Of zo'n hele reis maken
Weet je wat, je bevalt gewoon pas na 42 weken, dan is Gertje net een week oud en dan zullen ze het toch wel snappen
quote:Nee dat vind ik echt niet raar. Blijf lekker thuis, fotoos spammen van een vers Gertje
Op maandag 3 november 2003 13:39 schreef Catootje het volgende:Ow effe een reality-tjek: Het is toch niet zo heeel erg raar dat ik met een pasgeboren kind vna nog geen drie weken oud een weekeinde efteling niet zie zitten? Zeker als je bedenkt dat ik van groningen naar kaatsheuvel zou moeten? (familie
)
En als ze gaan zeuren dan zeg maar dat wij hier zeggen dat ze gek zijn ja!
En Catootje, zijn ze nou helemaal betoeterd! Tuurlijk ga je niet met een 3 weken oud kindje een heel weekend de hort op. Dan ben je zelf nog aan het genieten van alle vertroetelingen en aan het bijkomen van de schok.
Meaghan inderdaad je moet je altijd elke dag melden als je in je laatste weken zit. Anders worden wij ongerust zie je. Nou ja misschien zit je nu wel met die kleine in je armen.
Ik ben gisteravond naar zwangerschaps gym geweest en deze keer hadden ze een video met jawel de geboorte van het kindje. Mijn hubby zat al van moet dat nou, maar het viel hem echt 100% mee. Eigenlijk maakt hij zich banger dan ikzelf. En alles blijkt gewoon elke keer mee te vallen. Volgende week een huf en puf les. Verders voel ik mij goed, babes is heel erg beweeglijk. Het lijkt wel alsof ie constant ligt te rollen door mijn buik heen
Trouwens ijfke waar blijf jij nou, meld jij je ook eens. Is alweer te lang geleden he, dying voor een updateje van jouw.
Meaghan is toch al bevallen? Ze heeft alleen nog niet gerapporteerd, dus nu direct doen!!
Belana, hou je taai joh! Een pittige verkoudheid komt momenteel erg veel voor! Doe rustig aan
Belana, beterschap. Doe maar even heel rustig aan, hoor.
Luckepuk, zit de baby er nog? En gaat het al weer iets beter met je man? Ik hoop het voor jullie.
Lewis, bij ons hebben ze tot grote opluchting van mijn vriend geen film laten zien bij de zwangerschapsgym. Hij heeft alleen een beetje moeten leren hoe hij mij moest masseren. Tot nog toe heeft hij echter nog niks in de praktijk hoeven te brengen.
Hier is alles nog steeds rustig. In verband met de komende keizersnede ben ik hard bezig om aan mijn ijzerpeil te werken. Ik gebruik nu dan ook braaf de Roosvicee Ferro . Volgens mij kreeg ik van Bright de tip om het door de sinaasappelsap te doen en dan krijg ik het inderdaad nog wel weg. Bedankt voor die tip nog
Meaghan ben je al aan het bevallen?
Met mij gaat het redelijk, ik heb een aardige weerstand blijkbaar.
Verder heb ik niet zoveel te melden. Humptie is een druktemaker, zoals altijd. Ik ben inmiddels zo nieuwsgierig hoe die ligt in mijn buik. Ik heb daar hele theorieen over, maar of die kloppen?
Gisteren heeft Kbot maar even een oorthermometer gekocht, die wilden we toch al hebben, want dat leek ons ideaal met zo'n kleine en nu voor mezelf was het ook wel ff lekker. Moet toch in de gaten houden of ik koorts heb, ik geloof dat dat niet echt goed is voor de beeb. Magoe, geen koorts hier hoor dus.
Inmiddels heb ik de "duik in je weeen - boeken e.d " van Lois te leen, dus ik kan me inlezen in de wondere wereld van de bevalling.
quote:JA, ik zit te wachten op een nieuw tweede-streepjes topic, maar ik kan het nog niet vinden.
Op woensdag 5 november 2003 10:52 schreef Troel het volgende:
Nou LadyS, waar blijf je??
Misschien heeft ze het potje p over haar toetsenbord gegooid.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:52 schreef Troel het volgende:
Nou LadyS, waar blijf je??
* LadyS is nog een beetje van de schrik aan het bekomen
quote:Ik vind het echt heel erg leuk voor je!
Op woensdag 5 november 2003 11:17 schreef LadyS het volgende:[..]
![]()
hallooo* LadyS is nog een beetje van de schrik aan het bekomen
quote:Ik ben er ook heel erg blij mee, alleen ben toch geschrokken zeg maar .. hahaha
Op woensdag 5 november 2003 11:19 schreef Troel het volgende:[..]
Ik vind het echt heel erg leuk voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |