quote:Meneertje Ali B weigert ZELF als NL aangesproken te worden.
Op zaterdag 20 december 2003 12:59 schreef IndoBeauty het volgende:
Whatever het is wel duidelijk dat er gereageerd wordt omdat ie marokaan is erg jammer niet iedereen is hetzelfde
quote:
De zomer heb ik doorgebracht in Nederland (helaas geen marokko dit jaar) met veel optredens.
Hier en daar wat Bloemendaal (Nederlandse Marinas Meer) en chillen in Oost met de achtergebleven Mocros.Je bent ondertussen een echte bekende Nederlander geworden, je kan geen tijdschrift openslaan of Ali B staat erin. Hoe bevalt dat nou?
Allereerst wil ik zeggen dat ik nog steeds een bekende Marokkaan ben. Alles gaat heel snel ik sta er niet zo bij stil. Bekend zijn is voor mij niet echt interessant, voor mij is dit gewoon werk zoals iedereen zijn werk heeft. Ik voel me lekkerder als een bal van de straat. Want dat is wat ik gewend ben.
quote:Nou iig niet dat ik een graatmager iel kutventje in een boksring ben
en wat die klip betreft net of ie die zelf heeft gekozen ik wil jou wel ens zien op tv.......kijken wat er dan gezegt wordt.
quote:Nu nog wat hoofdletters en interpunctie en je komt er wel.
Op zaterdag 20 december 2003 13:01 schreef IndoBeauty het volgende:
en jah ik weet het cultuur is niet het juiste woord en klip is met een C
quote:Hij zoekt het nu op in de dikke sandalen
Op zaterdag 20 december 2003 13:02 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Nu nog wat hoofdletters en interpunctie en je komt er wel.
quote:Oh jawel maar het gaat erom dat hij enorm stoer loopt te doen in een boksring terwijl hij gewoon veels te mager en dun is om ook maar mee te mogen doen met boksen. Dat is het hele eieren eten. Hij zou in de 1e ronde al eruit liggen met zijn 55kg.
Op zaterdag 20 december 2003 13:03 schreef IndoBeauty het volgende:
ik zou het niet weten......ken je niet ...en jij hem ook niet dus...uiterlijk is niet alles ben jij zo'n casanovo dan??
Had hij nou gewoon een clip gemaakt waar dat iig niet in voorkwam dan was het al minder lachwekkend.
quote:Och het is een 1e indicator van intelligentie. Zeker op een i-net forum.
Op zaterdag 20 december 2003 13:05 schreef IndoBeauty het volgende:
Wat kan jou het schelen hoe ik typ??
AL DOE IK ALLES IN HOOFDLETTERS!
quote:Il puta madre.
Que pasa con tigo tio???
quote:Woej
Op zaterdag 20 december 2003 13:07 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Och het is een 1e indicator van intelligentie. Zeker op een i-net forum.
[..]Il puta madre.
quote:Of als jurylid mee doen
Op zaterdag 20 december 2003 13:12 schreef IndoBeauty het volgende:
had IK zeker aan mee willen doen , maar helaas voor idols ben ik te oud ben al over de 25
quote:Un pocco.
Op zaterdag 20 december 2003 13:15 schreef IndoBeauty het volgende:
Gracias tu eres muy irritanto
quote:Fok! is een Nederlands forum en als je zonodig spaanse teksten wilt spuien ga je maar ergens anders heen.
Op zaterdag 20 december 2003 13:19 schreef IndoBeauty het volgende:
Vale es no problemo hombre
quote:Vooral als je ze in een taal gaat voeren die bijna niemand verstaat zeker?
Op zaterdag 20 december 2003 13:58 schreef IndoBeauty het volgende:
Jonge jonge wat een frustraties....
Ik als Nederlandse vindt het hier wel wat op deze site
Tenminste wat te beleven zoals ik nu zie hahahaha echt cool ik hou van discussies !!
quote:Flikker toch op pauperkind.
Op zaterdag 20 december 2003 13:58 schreef IndoBeauty het volgende:
Jonge jonge wat een frustraties....
Ik als Nederlandse vindt het hier wel wat op deze site
Tenminste wat te beleven zoals ik nu zie hahahaha echt cool ik hou van discussies !!
Ali-b is een stakker, die zijn school niet heeft afgemaakt, en de hele dag op straat hangt te rappen met zijn whigga's en denk dat ie het nog goed kan ook.
maar wij weten beter.
maak niet meer tijd vuil aan hem...!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |