abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15639607
Nee
Zou het ook nooit expres doen

Beetje vies van mezelf wat dat betreft

De sub doet het weer trouwens

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_15639639
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:45 schreef Asmo het volgende:
GADVERDAMME! Kan niet snappen dat mensen dat doen! Nou ja ikzelf vind het gewoon vies!, en heb het gelukkig ook nog nooit gedaan en ga dat ook niet doen!

Je liefdesdrankje is toch niet voor jou maar voor je vriendin!!!!

Oftewel " Gatverdamme, die troep is voor m'n vriendin" ?
zeg je nu.
pi_15641854
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:45 schreef Asmo het volgende:
GADVERDAMME! Kan niet snappen dat mensen dat doen! Nou ja ikzelf vind het gewoon vies!, en heb het gelukkig ook nog nooit gedaan en ga dat ook niet doen!

Je liefdesdrankje is toch niet voor jou maar voor je vriendin!!!!

hoe kun jij in vredes naam weten dat het goor is als je het zelf nog nooit geproeft hebt?
pi_15648609
quote:
Op maandag 3 november 2003 01:29 schreef Grayburn het volgende:
Swowball of hoe heet dat? Ik snap de ophef niet, smaakt niet echt vies ofzo.
De ene keer smaakt t weer anders dan de andere keer. Het ligt er ook aan wat die persoon heeft gegeten. Soms proef je niks, andere keer is t niet vies en een keer erop ga je bijna over je nek. Dus jongens, jullie moeten maar eens wat vaker proberen... hahaha... je merkt vanzelf dat t soms echt ranzig kan zijn, vieze na smaak ook... haha
  woensdag 24 december 2003 @ 00:06:24 #80
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15656548
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 15:59 schreef punkjunk het volgende:

[..]

hoe kun jij in vredes naam weten dat het goor is als je het zelf nog nooit geproeft hebt?

misschien vind hij het wel lekker

tis niet lekker

Drugs are good mkay?
pi_15669559
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:49 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Oftewel " Gatverdamme, die troep is voor m'n vriendin" ?
zeg je nu.

Jah inderdaad!
Opzich...
  woensdag 24 december 2003 @ 15:50:04 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15670561
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:06 schreef Party_P het volgende:

[..]

misschien vind hij het wel lekker

tis niet lekker

meer fruit eten makker.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_15670646
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:34 schreef Popperdepop het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan... Waarom zoveel ophef
Op welke trefwoorden zocht je toen je dit topic vond
pi_15670840
Nou sorry wat een gezeur zeg he. als ik m'n vriendin net heb gebeft dan zoen ik haar gewoon en als ze me gepijpt heeft zij mij ook! maarja sommige vrouwen hebben nog een klein beetje haar daar dus dat haal ik dan eerst uit mijn mond voordat ik verder ga (vice versa ook, flossen met je eigen schaamhaar ).

het geslachtsdeel is gewoon een deel van je lichaam, een verzameling van zenuwen met een stuk huid erover en als je dat gewoon elke dag wast onder de douche is er helemaal niks vies aan. (MG vind beffen leuk , want je hebt een soort macht )

woensdag 24 december 2003 @ 16:14:04 #85
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15671188
quote:
Op woensdag 24 december 2003 16:01 schreef mg794613 het volgende:
Nou sorry wat een gezeur zeg he. als ik m'n vriendin net heb gebeft dan zoen ik haar gewoon en als ze me gepijpt heeft zij mij ook! maarja sommige vrouwen hebben nog een klein beetje haar daar dus dat haal ik dan eerst uit mijn mond voordat ik verder ga (vice versa ook, flossen met je eigen schaamhaar ).

het geslachtsdeel is gewoon een deel van je lichaam, een verzameling van zenuwen met een stuk huid erover en als je dat gewoon elke dag wast onder de douche is er helemaal niks vies aan. (MG vind beffen leuk , want je hebt een soort macht )

Maar het gaat hier niet om het geslachtsdeel zelf, maar om wat er uit komt.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_15671376
quote:
Op woensdag 24 december 2003 16:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Maar het gaat hier niet om het geslachtsdeel zelf, maar om wat er uit komt.

Maakt me ook niet uit, als het maar niet de volledige lading is!
pi_15672554
quote:
Op maandag 3 november 2003 01:26 schreef GWD het volgende:
Ik niet dus, maar ik kan me best voorstellen dat iemand eens zoiets heeft van ..hmm, hoe zou het eigenlijk smaken.

en dan heel stiekum even proeft....

iemand?

Ja hoor deed ik als 15-jarige regelmatig na 't rukken. Ben je meteen van de troep af.

Dat vind ik tegenwoordig wel wat veel van 't goeie, maar vies vind ik 't absoluut niet. Erg lekker ook niet, gewoon neutraal.

Zoenen na pijpen dus geen enkel probleem mee. Dan vind ik 't zelfs wel geil om "mezelf" in haar mond te proeven (niet een heel kwakkie, maar gewoon dat de smaak nog is blijven hangen).

BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_15672828
Ik ben vrouw en proef mezelf ook wel eens.... dus volgens mij kan ik daar uit opmaken dat als ik man was geweest... ik ook wel nieuwsgierig was geweest hoe ik proef
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 24 december 2003 @ 17:20:42 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15673092
quote:
Op woensdag 24 december 2003 17:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben vrouw en proef mezelf ook wel eens.... dus volgens mij kan ik daar uit opmaken dat als ik man was geweest... ik ook wel nieuwsgierig was geweest hoe ik proef
echt wel. er is geen man in hier die nog nooit zijn eigen zaad heeft geproeft. net zoals je weet hoe bloed smaakt van jezelf. maar dat maakt het voor sommigen nog geen pretje. zaadsmaak is heel erg afhankelijk van je voedsel.
  woensdag 24 december 2003 @ 20:35:28 #90
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15678441
quote:
Op woensdag 24 december 2003 17:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

echt wel. er is geen man in hier die nog nooit zijn eigen zaad heeft geproeft. net zoals je weet hoe bloed smaakt van jezelf. maar dat maakt het voor sommigen nog geen pretje. zaadsmaak is heel erg afhankelijk van je voedsel.

ja ok, met bloed kun je wel vergelijken, maar is wel (heel) anders. Als je bijvoorbeeld in je vinger hebt gesneden en het bloed flink, dan gaat die vinger vaak wel snel naar je mond om het bloed eraf te halen, totdat je bij de kraan + pleisters bent.
Drugs are good mkay?
  woensdag 24 december 2003 @ 20:53:14 #91
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_15678865
Als je ananas eet schijnt je zaad nog zoeter te smaken, anyway me ex heeft het wel eens in dr mond gehouwe en toen heftig met mij getongd. Vond het leuk opzich smaakt het niet echt bijzonder lekker maar het is wel gezond, dr zitten veel eiwitten in
ik ben de jager met de pet.
  woensdag 24 december 2003 @ 22:19:06 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15680897
quote:
Op woensdag 24 december 2003 20:35 schreef Party_P het volgende:

[..]

ja ok, met bloed kun je wel vergelijken, maar is wel (heel) anders. Als je bijvoorbeeld in je vinger hebt gesneden en het bloed flink, dan gaat die vinger vaak wel snel naar je mond om het bloed eraf te halen, totdat je bij de kraan + pleisters bent.

zo gaat het soms met een beetje sperma op je vingertjes ook. best handig toch om te weten hoe je smaakt voordat je haar mond volblaft?
  woensdag 24 december 2003 @ 22:20:19 #93
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15680942
Ja hoor, heb ik wel eens geproefd...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_15680970
uiteraard
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_15701297
Bah, eten meer mensen sperma als dat ik dacht
Opzich...
pi_15701335
quote:
Op donderdag 25 december 2003 20:55 schreef Asmo het volgende:
Bah, eten meer mensen sperma als dat ik dacht
tis niet zo dat de meeste mannelijke fokkers ladingen zaad naar binnen werken hoor, toch??
Drugs are good mkay?
  donderdag 25 december 2003 @ 21:09:32 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_15701529
Ja natuurlijk. Anders had een meisje kunnen zeuren dat het vies is en ze daarom niet slikt. Nu weet ik dat het niet vies is en heeft ze geen excuus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_15701590
quote:
Op donderdag 25 december 2003 21:09 schreef speknek het volgende:
Ja natuurlijk. Anders had een meisje kunnen zeuren dat het vies is en ze daarom niet slikt. Nu weet ik dat het niet vies is en heeft ze geen excuus.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_15701734
Heb het een keer geproeft, nadat mn vriedin had geslikt en toen met me
zoende. Eerlijk gezegd vond ik toen dat me ex nie zo had moeten zeiken dat het vies is, vond het best meevallen, smaakt naar nix.
Maar dat kan ook komen omdat ik zo bloedgeil werd van me vriendin
pi_15701752
liever niet....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')