gister had je'm ook kunnen horen, nu is-ie er af gehaald.quote:
ja, begin volgend jaarquote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef methodmich het volgende:
Hmm, dat betekent dus elke dag snel zijn.
Zal er een nieuw album aan komen?
Ik heb er 15,29 voor betaald. Dus weet niet of ik goedkoper was geweest als ik het op jouw manier had gedaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:44 schreef ranja het volgende:
Nou, die verwachting werken ze wel zelf in de hand. Ik koop de meeste albums toch bij amazon of play.com omdat het daar goedkoper is. Dan kan het inderdaad kloppen dat er weinig van verkocht worden in de winkels...
Overigens heb jij 'm nu wel eerder dan ik, ik heb nog geen verstuurbericht gehad
Dat is wel goedkoop ja. Ik heb om een of andere reden de cd los besteld in plaats van in een bundeltje zonder verzendkosten en betaalde 9.33 pond. Dat is net wat minder nog.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:46 schreef methodmich het volgende:
Ik heb er 15,29 voor betaald. Dus weet niet of ik goedkoper was geweest als ik het op jouw manier had gedaan?
Okee, inderdaad. Maar scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is wel goedkoop ja. Ik heb om een of andere reden de cd los besteld in plaats van in een bundeltje zonder verzendkosten en betaalde 9.33 pond. Dat is net wat minder nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |