quote:Mijn eigen N. zou nog geen stap in het spelershome hoeven te zetten
Op zondag 2 november 2003 21:49 schreef tong80 het volgende:
Leuk artikel trouwens over de sekte die Heerenveen heet.Men mag daar geen oorbel dragen, geen staartje en een modieus sikje is helemaal uit den bozen.
Maradona zou dus bij de eerste proeftraining terug zijn gestuurd naar Argentinië.
Maar kheb het niet gelezen, was het een goed researchverhaal of de bekende rancune van Doesburg en Barsom e.d? (Nooijertjes wellicht)
quote:En dat aangeven dat hij tijd nodig had deed hij door te draaien en door zijn knie te gaan?
Op zondag 2 november 2003 21:49 schreef SCH het volgende:[..]
Dat klopt niet, het was zo hard dat hij last had van zijn gehoor, nogal logisch. Hij gaf alleen aan even tijd nodig te hebben en toen floot de scheids maar voor de rust. Een bespottelijke actie van het publiek, maar goed, voor de rest was het wel okay.
Heb je trouwens gezien dat Utrecht zelfs een paar keer de bal uitschoot voor Heerenveen? Dat moet jou goed bevallen zijn SCH!
quote:Natuurlijk was het rancune. Maar er waren er wel veel die rancune hadden.
Op zondag 2 november 2003 21:52 schreef SCH het volgende:[..]
Mijn eigen N. zou nog geen stap in het spelershome hoeven te zetten
Maar kheb het niet gelezen, was het een goed researchverhaal of de bekende rancune van Doesburg en Barsom e.d? (Nooijertjes wellicht)
En de staf erkende de regeltjes die er gelden.
Tong zou ook niet in de kleedkamer worden getollereerd.
quote:Hoe dan ook - de schuld ligt bij de bommenwerper lijkt me. Buiten het stadion nog 2 x
Op zondag 2 november 2003 21:52 schreef Eilanden het volgende:
En dat aangeven dat hij tijd nodig had deed hij door te draaien en door zijn knie te gaan?
quote:Dingen die vanzelfsprekend zijn vallen me niet zo op. Maar ze hebben zich mijn commentaar dus aangetrokken
Heb je trouwens gezien dat Utrecht zelfs een paar keer de bal uitschoot voor Heerenveen? Dat moet jou goed bevallen zijn SCH!![]()
quote:Ik moet VI nageven dat men meer spelers aan het woord liet dan alleen bovenstaande spelers. En uit de reactie van ik geloof Echteld, die zelfs bij Foppe stage heeft gelopen, kan je wel afleiden dat er een kern van waarheid zit in wat bovenstaande spelers in het verleden hebben aangegeven.
Op zondag 2 november 2003 21:52 schreef SCH het volgende:[..]
Mijn eigen N. zou nog geen stap in het spelershome hoeven te zetten
Accessoires, sikjes, maar ook moderne kleding zijn bij Foppe min of meer uit den boze...
quote:Ik snap niet waarom ze dan spelers met een paardestaart kopen. En sikjes zijn er nog steeds.
Op zondag 2 november 2003 21:53 schreef tong80 het volgende:[..]
Natuurlijk was het rancune. Maar er waren er wel veel die rancune hadden.
En de staf erkende de regeltjes die er gelden.
Tong zou ook niet in de kleedkamer worden getollereerd.
En Tong heeft niks te zoeken in onze kleedkamer
quote:Yup ... dus als Knopper nog even aanleert niet 400 meter door te rollen, terwijl er niets aan de hand is, dan zijn we allebei tevreden. De bal werd zelfd voor hem uitgeschoten, maar toen hij in de gaten had dat er niet werd gefloten stond hij boos in een milliseconde weer op
Op zondag 2 november 2003 21:53 schreef SCH het volgende:[..]
Hoe dan ook - de schuld ligt bij de bommenwerper lijkt me. Buiten het stadion nog 2 x
[..]Dingen die vanzelfsprekend zijn vallen me niet zo op. Maar ze hebben zich mijn commentaar dus aangetrokken
quote:Dan toch wel raar dat sikjes NIET zijn toegestaan, terwijl een complete baard bij Sibon wel mag?
Op zondag 2 november 2003 21:57 schreef SCH het volgende:[..]
Ik snap niet waarom ze dan spelers met een paardestaart kopen. En sikjes zijn er nog steeds.
quote:De spelers die een staartje hebben moeten zelfs tekenen dat ze die eraf halen.
Op zondag 2 november 2003 21:57 schreef SCH het volgende:[..]
Ik snap niet waarom ze dan spelers met een paardestaart kopen. En sikjes zijn er nog steeds.
En Tong is blij dat ie daar niet welkom is.
Genoeg burgelijke dorpjes, waar ze gaan steigeren bij de aanblik van een oorbel, hier in de buurt.
quote:Ik denk dan ook dat het een broodje aap verhaal is.
Op zondag 2 november 2003 21:59 schreef Eilanden het volgende:[..]
Dan toch wel raar dat sikjes NIET zijn toegestaan, terwijl een complete baard bij Sibon wel mag?
quote:Omdat ze anders met het argument kunnen komen dat ze Sinterklaas wel tolereren.
Op zondag 2 november 2003 21:59 schreef Eilanden het volgende:[..]
Dan toch wel raar dat sikjes NIET zijn toegestaan, terwijl een complete baard bij Sibon wel mag?
quote:Lees het artikel maar eens dan.
Op zondag 2 november 2003 22:00 schreef SCH het volgende:[..]
Ik denk dan ook dat het een broodje aap verhaal is.
quote:Hij is nog steeds in dienst van Ajax, sorry, dat valt niet onder mijn verantwoordelijkheid
Op zondag 2 november 2003 21:58 schreef Eilanden het volgende:[..]
Yup ... dus als Knopper nog even aanleert niet 400 meter door te rollen, terwijl er niets aan de hand is, dan zijn we allebei tevreden. De bal werd zelfd voor hem uitgeschoten, maar toen hij in de gaten had dat er niet werd gefloten stond hij boos in een milliseconde weer op
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:02 schreef tong80 het volgende:[..]
Lees het artikel maar eens dan.
Denk toch wel dat er een kern van waarheid inzit
quote:Het zou mijn idee niet zijn maar als dit zo is, is het wel duidelijk en zie ik het probleem niet en snap ik niet waarom spelers er achteraf over zeiken. Dan tekenen ze toch niet?
Op zondag 2 november 2003 22:00 schreef tong80 het volgende:
De spelers die een staartje hebben moeten zelfs tekenen dat ze die eraf halen.
quote:Zal best, maar ik denk ook dat er over iedere club een dergelijk verhaal te schrijven is.
Op zondag 2 november 2003 22:04 schreef Eilanden het volgende:
Denk toch wel dat er een kern van waarheid inzit
quote:Dat is een voetnoot in het artikel.
Op zondag 2 november 2003 22:05 schreef SCH het volgende:[..]
Het zou mijn idee niet zijn maar als dit zo is, is het wel duidelijk en zie ik het probleem niet en snap ik niet waarom spelers er achteraf over zeiken. Dan tekenen ze toch niet?
Je hebt gelijk. Maar het blijft iets vreemds houden.
Over 20 jaar leven ze in Heerenveen nog in 2001.
De sikjes, oorbellen en blauwe haren waren niet te tellen.
En ze houden allemaal van Grunge, Punk en hardrock.
quote:Ik vind al die opsmuk eigenlijk nogal ouderwets.
Op zondag 2 november 2003 22:08 schreef tong80 het volgende:
Wel leuk dat vandaag de meest vooruitstrevende sporters hun ijzers onderbonden in Heerenveen.
[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 02-11-2003 22:37]
quote:Bob Marley speelde beter
Op zondag 2 november 2003 22:36 schreef Fulton het volgende:
Hebben jullie niet gezien hoe Maceo Rigters eruit zag ofzo.
Bob Marley terug in Utrecht.
ik ben ff een weekje niet op fok
quote:wat ga je doen en waarom en met wie en hoevaak ?
Op zondag 2 november 2003 22:45 schreef mitt het volgende:
tot volgende week Hools.ik ben ff een weekje niet op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |