eerst maar eens wat te eten zoeken
quote:De laatste minuten zijn berucht dit weekeinde
Op zondag 2 november 2003 18:28 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis van uitwedstrijd van het 1e.. schitterende wedstrijd 2-0 voorgestaan tot 10 minuten voor het einde en dan toch weer met 2-2 eindigeneerst maar eens wat te eten zoeken
quote:echt wel!! daar in de kantine nog even naar Feijenoord staan kijken
Op zondag 2 november 2003 18:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
De laatste minuten zijn berucht dit weekeinde
quote:geniaal
Op zondag 2 november 2003 19:41 schreef tong80 het volgende:
De laatste minuut zit al dagen vol beloningen.
Daarom graag voor mij een glaasje zoetebier.
quote:Welke club??
Op zondag 2 november 2003 18:28 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis van uitwedstrijd van het 1e.. schitterende wedstrijd 2-0 voorgestaan tot 10 minuten voor het einde en dan toch weer met 2-2 eindigeneerst maar eens wat te eten zoeken
wat bezielt iemand toch in vredesnaam om steward te worden, te weinig borstvoeding gehad ofzo?
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt vrolijk binnengelopenHmmm .. ik had eigenlijk gehoopt dat SCH binnen zou zijn
![]()
Nou ja, dan
ik vast naar SCH!
Gefeliciteerd, terechte overwinning. Ik heb de jongens zelden zo beroerd zien spelen - nooit gedacht dat ik heimwee naar Denneboom zou hebben
1 ding moet me van het hart, 3 keer een bom, waarvan 1 op het veld, dat kan toch echt niet, mag wel een strafje op volgen
quote:Heb je me nog gezien?
Op zondag 2 november 2003 20:13 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft het vandaag weer eens met iedereen en alles aan de stok gehad maar is toch best gelukkigwat bezielt iemand toch in vredesnaam om steward te worden, te weinig borstvoeding gehad ofzo?
quote:Was jij die nieuwe 'spits' of zat je in het borstzakje van Bossche?
Op zondag 2 november 2003 20:16 schreef mitt het volgende:Heb je me nog gezien?
quote:Maar je mocht gewoon weer naar huis na de wedstrijd?
Op zondag 2 november 2003 20:13 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft het vandaag weer eens met iedereen en alles aan de stok gehad maar is toch best gelukkig
quote:Gelukkig, je hebt me niet gezien.
Op zondag 2 november 2003 20:17 schreef SCH het volgende:[..]
Was jij die nieuwe 'spits' of zat je in het borstzakje van Bossche?
quote:Vuurwerk hoorde inderdaad niet, maar de reactie van Vonk was lachwekkend! Toneelspeler! Toen die uitgelachen werd, stopte die er ook maar mee....
Op zondag 2 november 2003 20:15 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
![]()
terug naar Eilanden.
Gefeliciteerd, terechte overwinning. Ik heb de jongens zelden zo beroerd zien spelen - nooit gedacht dat ik heimwee naar Denneboom zou hebben
![]()
1 ding moet me van het hart, 3 keer een bom, waarvan 1 op het veld, dat kan toch echt niet, mag wel een strafje op volgen
Meestal is Vonk wel een aardige keeper, maar ik vond dit toch ook wel een zwakke wedstrijd van hem...
Hier een biertje!
quote:Vertel. (Heb de samenvatting niet gezien....)
Op zondag 2 november 2003 21:38 schreef Eilanden het volgende:[..]
Vuurwerk hoorde inderdaad niet, maar de reactie van Vonk was lachwekkend! Toneelspeler! Toen die uitgelachen werd, stopte die er ook maar mee....
Meestal is Vonk wel een aardige keeper, maar ik vond dit toch ook wel een zwakke wedstrijd van hem...
quote:Ben ik niet met je eens. Het was een aardige bom. De scheids was saved by the pauze bel anders had ie een probleem gehad - zal wel een sanctie van de KNVB komen naar ik aanneem.
Op zondag 2 november 2003 21:38 schreef Eilanden het volgende:Vuurwerk hoorde inderdaad niet, maar de reactie van Vonk was lachwekkend! Toneelspeler! Toen die uitgelachen werd, stopte die er ook maar mee....
quote:Hij paste zich aan het niveau van de rest van het team aan denk ik.
Ik heb vandaag meer met Utrecht dan met Heerenveen, dankzij de stewards van Utrecht konden mijn maatjes uiteindelijk nog mee het vak in.
quote:Werd ook niet echt in beeld gebracht tijdens de samenvatting, alleen de knal was te horen.
Op zondag 2 november 2003 21:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Vertel. (Heb de samenvatting niet gezien....)
Op slag van rust werd er vrij stevig vuurwerk op het veld gegooid, maar dat vuurwerk kwam wel op behoorlijke afstand van Vonk neer. Na die knal begon Vonk de stervende zwaan te spelen, maar omdat dat niet geloofwaardig was begon het publiek te lachen, waarna Vonk maar met z'n stukje stopte
Men mag daar geen oorbel dragen, geen staartje en een modieus sikje is helemaal uit den bozen.
Maradona zou dus bij de eerste proeftraining terug zijn gestuurd naar Argentinië.
quote:Dat klopt niet, het was zo hard dat hij last had van zijn gehoor, nogal logisch. Hij gaf alleen aan even tijd nodig te hebben en toen floot de scheids maar voor de rust. Een bespottelijke actie van het publiek, maar goed, voor de rest was het wel okay.
Op zondag 2 november 2003 21:46 schreef Eilanden het volgende:
Op slag van rust werd er vrij stevig vuurwerk op het veld gegooid, maar dat vuurwerk kwam wel op behoorlijke afstand van Vonk neer. Na die knal begon Vonk de stervende zwaan te spelen, maar omdat dat niet geloofwaardig was begon het publiek te lachen, waarna Vonk maar met z'n stukje stopte
quote:Dat had ik wel willen zien...
Op zondag 2 november 2003 21:46 schreef Eilanden het volgende:[..]
Werd ook niet echt in beeld gebracht tijdens de samenvatting, alleen de knal was te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |