verwacht: feb 2004 the sims 2
[edit]kan een mod van de III een IV maken?
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 02-11-2003 22:32]
quote:tis dan ook maar goed dat we het denken niet aan jou over laten
Op zondag 2 november 2003 18:44 schreef Naj_Geetsrev het volgende:! Ik denken van 'komt The Sims 3 nu al uit!'
quote:TS geeft al aan dat het deel 4 moet zijn
Op zondag 2 november 2003 18:44 schreef Naj_Geetsrev het volgende:! Ik denken van 'komt The Sims 3 nu al uit!'
quote:lezen schat
Op zondag 2 november 2003 18:43 schreef Sanne het volgende:
Twee keer een deel 3?
quote:daarom dacht ik dus dat er maar twee waren
Op zondag 2 november 2003 18:45 schreef Sanne het volgende:
Je bent deze vergeten:
(Centraal) The Sims -deel 2-
ook apart te zien is dat je nu meerdere verdiepingen kunt maken. dus geen twee zoals nu.
zou het dan drie of meer kunnen zijn. ook in het filmje kun je zien dat er drie zijn.
http://thesims2.ea.com/videos.php hier kun je wat filmpjes zien
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:39 schreef nikky het volgende:
wat screenshots van the sims 2[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ook apart te zien is dat je nu meerdere verdiepingen kunt maken. dus geen twee zoals nu.
zou het dan drie of meer kunnen zijn. ook in het filmje kun je zien dat er drie zijn.http://thesims2.ea.com/videos.php hier kun je wat filmpjes zien
Als die uitkomt ben ik weken niet aanspreekbaar
Ik zou bijna zeggen afteltopic. Nog 16 weken
quote:deze klopt dus nog steeds niet...
Op zondag 2 november 2003 16:02 schreef nikky het volgende:
[Centraal] The Sims deel I
The Sims - deel 3 deel II ( met dank aan sanne)
The Sims - deel 3 deel III
Dit topic is deel 4 (in tegenstelling tot deel III)
De vorige topics zijn:
[Centraal] The Sims
The Sims - deel 3
quote:na veel aanpassingen issie nu goed
Op zondag 2 november 2003 21:52 schreef Sanne het volgende:[..]
deze klopt dus nog steeds niet...
Dit topic is deel 4 (in tegenstelling tot deel III)
De vorige topics zijn:
[Centraal] The Sims
The Sims - deel 3
hoop ik
en topictitel verbetering stond er al voordat iemand er al in had gepost
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:33 schreef nikky het volgende:[..]
na veel aanpassingen issie nu goed
hoop ik
en topictitel verbetering stond er al voordat iemand er al in had gepost![]()
En ik heb al 1 kristal gehad! Nu kan ik beter goochelen én meer magie-munten verdienen
(en ik ga mee eerst nog bezig houden met Abracadabra en over een paar maanden hou ik me wel weer bezig met The Sims 2
)
quote:ik heb de spreuken ik wou dat de afwas af was , hypnotiseren , padfose , van gedaante veranderen (helaas lukt het me nog niet zo goed ik krijg steeds slangen in huis),ik kan kabouters tot leven toveren
Op maandag 3 november 2003 10:26 schreef Elvi het volgende:
Heeft er al iemand geheime recepten gevonden bij Abracadabra?
Ik heb er 2:
Geheime taart: Bakmix, Boter, Elfenstof
Geheime nectar: Paddenzweet, duiven, druivenEn ik heb al 1 kristal gehad! Nu kan ik beter goochelen én meer magie-munten verdienen
![]()
(en ik ga mee eerst nog bezig houden met Abracadabra en over een paar maanden hou ik me wel weer bezig met The Sims 2
![]()
)
http://www.thesimsresource.com/mmstrategy.php
zie deze site
quote:die van de kinderen heb ik ook nog niet ,die paddestoelen willen niet zo snel groeien
Op maandag 3 november 2003 11:30 schreef Elvi het volgende:
Oh ik heb alle spells enzo al! Behalve die van de kinderen. En de geheime spells (die staan niet int boek) ook nog nie allemaal.
quote:Dan moet je die paddenstoel-stoel kopen en daarop gaan zitten (vaak herhalen) dan groeien ze in je tuin. Je hoort dan een soort *plop*
Op maandag 3 november 2003 11:39 schreef glossy het volgende:[..]
die van de kinderen heb ik ook nog niet ,die paddestoelen willen niet zo snel groeien
quote:ja dat weet ik allen ik vind dat die paddestoelen niet zo snel groeien ik laat de kids regelmatig op de paddestoelen zitten
Op maandag 3 november 2003 13:25 schreef Elvi het volgende:[..]
Dan moet je die paddenstoel-stoel kopen en daarop gaan zitten (vaak herhalen) dan groeien ze in je tuin. Je hoort dan een soort *plop*
Kinderen kunnen elfenstof krijgen door veel met die nieuwe speelkist te spelen.
En drakentranen en schubben kunnen ze krijgen door veel met zo'n draak te spelen. Verzorgen en kietelen dus.
quote:Klopt... Ik wil die Beauty or Beast Jr maken maar daar heb je dus 3 paddestoelen voor nodig... En daarna wil ik dat mn kind-sim opgroeit
Op maandag 3 november 2003 17:03 schreef glossy het volgende:[..]
ja dat weet ik allen ik vind dat die paddestoelen niet zo snel groeien ik laat de kids regelmatig op de paddestoelen zitten
quote:Ziet dat er n beetje leuk uit? Gewone persoonlijkheid enzo?
Op maandag 3 november 2003 19:17 schreef glossy het volgende:
mijn kind is opgegroeid tot een volwassen vrouw door de opgroei truc
quote:je kind word een gewone volwassene ziet er verders niet anders uit
Op dinsdag 4 november 2003 09:02 schreef Elvi het volgende:[..]
Ziet dat er n beetje leuk uit? Gewone persoonlijkheid enzo?
quote:nee geen ervaring mee mijn dierenboel cd is kapot
Op dinsdag 4 november 2003 14:47 schreef Elvi het volgende:
Dieren kunnen ook in mensen veranderen! Iemand ervaring dáármee? Ik ga het strax es proberen.
The Sims is KUT! Ik heb het al tig keer opnieuw proberen te installeren met de savegames van m'n nichtjes erbij, maar hij wil niet Al die kut expansion packs ook, moeten die in een bepaalde volgorde ofzo?
Ik heb honderden softwarepakketten geinstalleerd, maar dit slaat alles
Wanneer komt er een ultra-pack met alle expansion packs op 1 DVD, met ééééééééén installatieprogramma?
* frustratie *
Ik heb ergens een keer een goede tutorial gelezen over hoe je het beste opnieuw kunt installeren. Er schijnt soms nog iets in de registry te blijven staan. Als ik die site heb gevonden zal ik die hier posten.
[edit]
Ik heb het even opgezocht maar wat ik bedoelde was de Simseraser (te downloaden bij www.thesims.com en het staat als het goed is ook op de cd). Dat progje haalt wat er nog in de registry blijft staan weg.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door boku op 04-11-2003 16:48]
quote:Registry opschonen is erg belangrijk als je opnieuw gaat installeren.
Op dinsdag 4 november 2003 16:09 schreef boku het volgende:
Installatie kan inderdaad erg vervelend zijn. Ze hoeven niet in de juiste volgorde geinstalleerd te worden al raad Maxis dat wel aan.Ik heb ergens een keer een goede tutorial gelezen over hoe je het beste opnieuw kunt installeren. Er schijnt soms nog iets in de registry te blijven staan. Als ik die site heb gevonden zal ik die hier posten.
[edit]
Ik heb het even opgezocht maar wat ik bedoelde was de Simseraser (te downloaden bij www.thesims.com en het staat als het goed is ook op de cd). Dat progje haalt wat er nog in de registry blijft staan weg.
[/edit]
Mixen van officiele met illegale packs werkt niet trouwens.
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:06 schreef Georges het volgende:[..]
Registry opschonen is erg belangrijk als je opnieuw gaat installeren.
Als je dat niet doet lukt het geheid niet.
Ik heb EA wel eens gebeld en ze gaven die oplossing, werkt prima.Mixen van officiele met illegale packs werkt niet trouwens.
Hmmz. Bij mij wel. Ik heb Deluxe, House Party, Hotdate en Beestenboel origineel en Vacation, Superstar en Makin' Magic als illigale copy maar alles werkt perfect (ook met ongeveer 2 Gb aan downloads). De enige reden waarom hij af en toe traag is of eruit klapt komt door conflicting object id's, maar daar heb je objectid.exe voor.
quote:Apart, bij mij werkte het niet. Dacht ook ergens gelezen te hebben op de site van EA dat het niet gaat.
Op dinsdag 4 november 2003 19:41 schreef boku het volgende:[..]
Hmmz. Bij mij wel. Ik heb Deluxe, House Party, Hotdate en Beestenboel origineel en Vacation, Superstar en Makin' Magic als illigale copy maar alles werkt perfect (ook met ongeveer 2 Gb aan downloads). De enige reden waarom hij af en toe traag is of eruit klapt komt door conflicting object id's, maar daar heb je objectid.exe voor.
quote:Jij zit trouwens toch ook wel eens op het officiele forum van EA van de Sims onder dezelfde naam? Dat forum met de burgermeester.
Op dinsdag 4 november 2003 19:48 schreef boku het volgende:
Inderdaad erg vreemd. En ik wil EA (en Maxis) ook wel steunen, maar dat ze dan elke keer met een Deluxe en een Double Deluxe uitkomen vind ik erg ver gaan. Al is het wel een manier om mensen die nog niet bekend zijn met de Sims enthausiast te krijgen. lk als Sims-freak wil ik ze graag allemaal orgineel in mijn kast hebben staan (uiteindelijkdan).
quote:Yep.
Op dinsdag 4 november 2003 19:51 schreef Georges het volgende:[..]
Jij zit trouwens toch ook wel eens op het officiele forum van EA van de Sims onder dezelfde naam? Dat forum met de burgermeester.
Je naam komt me bekend voor.
quote:Is ie echt zo leuk?
Op woensdag 5 november 2003 12:44 schreef berney het volgende:
Ik vind m zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf..
quote:Absoluut,
Op vrijdag 7 november 2003 14:44 schreef Sanne het volgende:[..]
Is ie echt zo leuk?
Dertig euro waard leuk?
Nu the sims 2 nog. .
Ps, weet iemand een crack voor simenhancer en objectmanager. Ik heb wel cracks van andere versies maar nu abracadabra erbij is doet ie het niet meer is een probeerversie.
quote:dia kan je kopen in magic town in het donker groene gedeelte.
Op zaterdag 8 november 2003 16:17 schreef Lyssa het volgende:
hoe kan je een draakje krijgen als huisdier?? i wanna i wanna!!
Zelfde geldt voor dat bubbelblaasapparaat. Heb er twee vlakbij elkaar staan, maar die ene wordt niet gebruikt.
quote:stukske grond kopen, in de tuinkoop-optie, sorry ik kon het niet rotter uitleggen
Op maandag 10 november 2003 19:51 schreef Lyssa het volgende:
ik heb nu stekjes gekocht.. vlierbessen en druiven.. maar waar plant je ze in??
ik heb een bonenstaak hij is nog klein maar hij groeit iedere dag een klein stukje
quote:alleen een ander stukje grond dan he. Maar dit is inderdaad duidelijker
Op maandag 10 november 2003 19:59 schreef glossy het volgende:
het gaat net zo als dat je groenten verbouwdik heb een bonenstaak hij is nog klein maar hij groeit iedere dag een klein stukje
quote:dat was mn probleem idd,
Op maandag 10 november 2003 20:00 schreef Mone het volgende:[..]
alleen een ander stukje grond dan he. Maar dit is inderdaad duidelijker
If you have a T&L capable video card with at least 32 MB of video RAM (such as nvidia GeForce 2 or better or ATI Radeon 7000 or better) then you need at least:
600 MHz P3 processor
256 MB RAM if Windows XP
128 MB RAM if Windows 98, Windows ME, or Windows 2000
If you have a non-T&L capable video card (such as TNT2, Intel, or Rage for example) then you need at least:
1.5 GHz processor
256 MB RAM if Windows XP
128 MB RAM if Windows 98, Windows ME, or Windows 2000
Recommened video cards (and the more video memory the better):
ATI Radeon 9800 Pro
Nvidia Geforce 4
quote:superstar vind ik niet zo veel aan maar abracadabra vind ik erg leuk
Op donderdag 13 november 2003 11:42 schreef Burdie het volgende:
Sims 2 ziet er leuk uitZijn die nieuwe twee (superstar en making magic) ook leuk?? Het gaat zo snel nu met de nieuwe spellen..
quote:kazaa vind ik k*t of je hebt een virus of als je klaar bent met downloaden is het een totaal ander spel.
Op vrijdag 14 november 2003 17:54 schreef Burdie het volgende:[..]
Ik kan ze niet vinden op kazaa
(ik wil ze wel even geprobeerd hebben voordat ik ze koop
)
ik heb hem bij de nieuws groepen vandaan (abracadabra)
quote:Adres/url?
Op vrijdag 14 november 2003 17:57 schreef glossy het volgende:[..]
kazaa vind ik k*t of je hebt een virus of als je klaar bent met downloaden is het een totaal ander spel.
ik heb hem bij de nieuws groepen vandaan (abracadabra)
quote:nieuws groepen heb je via quicknet(multikabel) maar hoe dat verders zit geen idee,mijn vriend heeft hem gedownload ik werk verders niet met nieuwsgroepen.
Op vrijdag 14 november 2003 18:13 schreef Georges het volgende:[..]
Adres/url?
quote:asje ik heb hem daar begin oktober vandaan gehaald weet niet of het er nog op staat
Op dinsdag 18 november 2003 13:04 schreef Burdie het volgende:[..]
Ah, ik zal dat eens proberen
dank!
De preview van Sims 2 lijkt veelbelovend. Ik kan bijna niet meer wachten tot ie uitkomt en ik wil hem ook echt vanaf dag 1 hebben. Al moet ik ervoor in de rij liggen.
I'm hooked
quote:idd sims 2 lijkt mij ook erg tof ,na wat ik er van gezien heb ,ziet er erg mooi uit,en je hebt dan sims van baby tot dat ze dood gaan en ziet ze echt opgroeien,dat je sim zwanger is enzo.
Op woensdag 19 november 2003 20:00 schreef Sanne het volgende:
Ik heb hem ook en vind hem erg leuk. Vooral de mogelijkheid om kinderen te laten opgroeien.De preview van Sims 2 lijkt veelbelovend. Ik kan bijna niet meer wachten tot ie uitkomt en ik wil hem ook echt vanaf dag 1 hebben. Al moet ik ervoor in de rij liggen.
I'm hooked
*was het al maar 15 februari dan konden we hem kopen*
quote:Idd, duurt nog zo lang
Op woensdag 19 november 2003 20:11 schreef glossy het volgende:[..]
quote:ja helaas wel
Op woensdag 19 november 2003 20:35 schreef Georges het volgende:[..]
Idd, duurt nog zo lang
quote:volgens mij begint "early spring 2004" ergens eind maart....
Op woensdag 19 november 2003 20:11 schreef glossy het volgende:[..]
quote:tot nu toe heb ik nog steeds vernomen dat hij op 15 februari uit komt.
Op woensdag 19 november 2003 21:18 schreef Sanne het volgende:[..]
volgens mij begint "early spring 2004" ergens eind maart....
quote:De folder 'user data' als ik me niet vergis, weet het niet 100% zeker.
Op vrijdag 21 november 2003 20:00 schreef quincy het volgende:
Ik wil graag mijn Abracadabra er af halen zodat ik ze allemaal kan installeren. Had hier eerst geen ruimte voor en nu dus wel. Wat moet ik precies laten staan zodat ik niet helemaal opnieuw moet beginnen?
quote:en het mapje downloads als je iets hebt gedownload
Op vrijdag 21 november 2003 21:23 schreef Georges het volgende:[..]
De folder 'user data' als ik me niet vergis, weet het niet 100% zeker.
quote:in mapje skins dacht ik
Op zondag 23 november 2003 13:17 schreef Georges het volgende:
Ik heb wat skins gedownload van beroemdheden om te gebruiken in Superstar. Weet iemand waar ik ze moet plaatsen zodat ze die suffe standaard celebrities vervangen?
quote:Dat dacht ik ook, maar het zijn .iff bestanden, en die gaan gewoonlijk nooit in skins mappen.
Op zondag 23 november 2003 16:20 schreef glossy het volgende:[..]
in mapje skins dacht ik
quote:of je kan ook proberen wat hij doet als je het in mapje downloads stopt
Op zondag 23 november 2003 16:43 schreef Georges het volgende:[..]
Dat dacht ik ook, maar het zijn .iff bestanden, en die gaan gewoonlijk nooit in skins mappen.
Maar heb het al gevonden hoop ik. Je kan een speciale tool gebruiken: Make-A-Celeb tool. Kun je ze in studiotown importeren.
quote:Een beetje laat maar ach
Op vrijdag 21 november 2003 20:00 schreef quincy het volgende:
Ik wil graag mijn Abracadabra er af halen zodat ik ze allemaal kan installeren. Had hier eerst geen ruimte voor en nu dus wel. Wat moet ik precies laten staan zodat ik niet helemaal opnieuw moet beginnen?
- downloads map
- gamedata/userobjects map
- skins map
- huizen map (als je huizen in verschillende buurten hebt staan die dan ook)
- walls map
- floors map
- roofs map
Zo even uit het hoofd. Als me nog iets te binnen schiet update ik het wel.
quote:als je ff terug leest wie weet word je er dan wijzer uit.
Op dinsdag 25 november 2003 19:31 schreef Icefire het volgende:
Ik ga m'n laptop opnieuw installeren alleen moet ik nog ff the sims backuppen.
Welke folder moet ik hebben om alles mee te nemen?
Anders maakt ze me af
als ik me sims er op nieuw op zet zet ik alleen het mapje downloads ff appart omdat ik wel is wat download voor de sims ,ik begin gewoon altijd opnieuw dan
quote:nee dat hoeft ook niet hier boven staat het namelijk ook we hebben het er pas nog over gehad dus ff nar boven scrollen
Op dinsdag 25 november 2003 19:46 schreef Icefire het volgende:
Ja maar ik heb niet echt zin om 33 pagina's door te lezen over een spel dat ik toch niet speel en ik heb nog huiswerk te maken.
Daarom wil ik 'm ff opnieuw installeren.
Dan heb ik de laptop toch niet nodig en kan ik ff snel een nieuwe start maken voor dat onding.
quote:je kan ook een sterren amulet maken als je pech hebt tover je verkeerd en dan krijg je een heleboel geobserdeerde fans in je huis en dan heb je kans om hem te krijgen.
Op dinsdag 25 november 2003 20:03 schreef Marisja het volgende:
Wie weet waar je zwarte rozen kunt krijgen/downloaden?
Met die geobsedeerde fan lukt het niet, want ik woon in Magie-Stad en als hij komt legt hij geen zwarte rozen neer.Weet iemand hoe ik er dan ook kom?
ik heb hem ooit is gedownload maar als ik hem aan klikte gebeurde er niks dus het werkte niet (weet de site niet meer)
of log je ff in op deze forum over the sims daar kan je ook een heleboel vinden over the sims en er staat daar ook hoe je aan die roos komt
http://www.thesims.eagames.nl/tricks.list.asp?page=1&category=6&searchstr=
quote:Volgens mij kun je het beste rond 9, 13 of 17 uur bellen, dan is het vrij rustig. Heb er ook wel eens naartoe gebeld. Voorzover ik me kan herinneren is het rond die tijden rustig.
Op dinsdag 25 november 2003 20:44 schreef glossy het volgende:
ik heb vandaag ea games proberen te bellen maar daar nemen ze ook niet echt op.
mijn beesteboel cd is kapot ,zit een scheur in.
dus ik bellen want op hun site stat van als hij stuk is dan kan je voor 5 euro een nieuwe krijgen maar je kon beter eerst ff bellen ik heb het 2 x geprobeerd en 10 minuten aan de lijn blijven hangen en kreeg alleeen maar een bandje van "al onze medewerkers zijn ingesprek" het gaat net zo snel via de telefoon als dat je ze mailt want als je ze mailt antwoorden ze ook nooit terug
quote:rond die tijden heb ik gebeld mar helaas er nemt niemand op ik zal van deweek onog is bellen
Op dinsdag 25 november 2003 21:18 schreef Georges het volgende:[..]
Volgens mij kun je het beste rond 9, 13 of 17 uur bellen, dan is het vrij rustig. Heb er ook wel eens naartoe gebeld. Voorzover ik me kan herinneren is het rond die tijden rustig.
quote:- downloads map
Op dinsdag 25 november 2003 19:31 schreef Icefire het volgende:
Ik ga m'n laptop opnieuw installeren alleen moet ik nog ff the sims backuppen.
Welke folder moet ik hebben om alles mee te nemen?
Anders maakt ze me af
Stond één post boven die van jou.
quote:Thnx..
Op dinsdag 25 november 2003 20:39 schreef glossy het volgende:[..]
je kan ook een sterren amulet maken als je pech hebt tover je verkeerd en dan krijg je een heleboel geobserdeerde fans in je huis en dan heb je kans om hem te krijgen.
de fan komt ook naar je huis en dan legt hij wel is een zwarte roos neer.ik heb hem ooit is gedownload maar als ik hem aan klikte gebeurde er niks dus het werkte niet (weet de site niet meer)
of log je ff in op deze forum over the sims daar kan je ook een heleboel vinden over the sims en er staat daar ook hoe je aan die roos komt
http://www.thesims.eagames.nl/tricks.list.asp?page=1&category=6&searchstr=
Ook kun je daar andere magic items downloaden die je gewoon kunt kopen in buy-mode.
quote:geen idee of ze hem daar hebben ik kom nooit in de bieb
Op woensdag 26 november 2003 17:37 schreef Burdie het volgende:
Ik heb hem nog steeds nergens kunnen proberen....Zouden ze de sims niet bij de bibliotheek uitlenen?
sinds kort heb ik last een muisaanwijzer die flikkert en een spoor van aanwijzer die achter de aanwijzer aan komt..
quote:nee heb ik niet die kan namelijk niet op de pc ,dus hoef ik hem ook niet te kopen.
Op woensdag 17 december 2003 13:15 schreef ParanoidEv het volgende:
Heeft iemand The Sims Er op Uit! voor de GBA al? En bevalt die?
[afbeelding][afbeelding]
Chrono Trigger flashback
ik moet de sims er nog weer opzetten want me pc is vorige week 2x gecrasht dus kan weer opnieuw beginnen
quote:ja ik heb hem!
Op woensdag 17 december 2003 13:15 schreef ParanoidEv het volgende:
Heeft iemand The Sims Er op Uit! voor de GBA al? En bevalt die?
[afbeelding][afbeelding]
Chrono Trigger flashback
He ik ga weer veder spelen.
Laters!
quote:ik dacht hiervoor moet ik toch foto's maken
Op donderdag 25 december 2003 12:49 schreef glossy het volgende:
MERRY X-MAS
quote:Zijn dacht ik al genoeg topics voor!?
Op donderdag 25 december 2003 12:49 schreef glossy het volgende:
MERRY X-MAS
quote:the sims viert kerst
Op donderdag 25 december 2003 12:51 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Zijn dacht ik al genoeg topics voor!?
dan post ik ze nog een keer op deze pagina
dit was de laatste post op de andere pagina
quote:ik zeg het na aanleiding van riann haar sim foto's.
Op donderdag 25 december 2003 12:51 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Zijn dacht ik al genoeg topics voor!?
ziet er gezellig uit bij je sims.
Vraagje:
Ik kom met m'n sims nooit verder dan 2,5 sterren in Superstar.
Uitgeslapen, vrolijk en wel...en toch kom ik niet verder, overal afgekeurd.
Iemand enig idee hoe ik aan een derde ster kom?
In het boekje staat dat je met 2,5 sterren in een soapserie kunt spelen, ook dit lukt me niet.
Iemand tips?
Thanks
quote:ze hebben het ook over dat ie pas rond juni uit komt ,ik hoop toch eigenlijk wel dat ie volgende maand uit komt
Op zondag 28 december 2003 13:37 schreef Georges het volgende:
Volgens Amazon is de release van de nieuwe Sims 19 maart 2004
oja en iedereen een tegek nieuw (sims) jaar toe gewenst
quote:Dat is die soort van wastobbe. Daar ga je in staan en dan met je blote voetjes de druifjes pletten.
Op zondag 28 december 2003 00:54 schreef mel723 het volgende:
Nog een klein vraagje: waar vind ik de nectarpers? De nectarbar zie ik wel...
nu heb ik dus het betreffende gebouw klaar maar omdat de telefoons dus weg zijn kan mijn mannetje niet meer naar de taxibellen om het kavel te verlaten
weet iemand hoe ik die telefoons terug krij?
ze staan ook niet tussen al de objecten
Oeeh, kijk eens hoeveel hennepplantjes die gozer heeft
[Dit bericht is gewijzigd door Orcaman1984 op 14-01-2004 21:13]
quote:de zwarte is al helemaal van de wereld
Op woensdag 14 januari 2004 21:06 schreef Orcaman1984 het volgende:
Je moet is de screens van thesims2 kijken op www.thesims2.com ... echt geweldigOeeh, kijk eens hoeveel hennepplantjes die gozer heeft
quote:Rian het is een beetje laat, maar dit ziet er leuk uit
Op donderdag 25 december 2003 12:53 schreef Riann het volgende:[..]
the sims viert kerst
Wanneer je een haard hebt en je zet cookies neer voor de schoorsteen, én al je bewoners slapen 's nachts, dan heb je kans dat de kerstman langs komt. Al eens gehad??
quote:Hij is wel leuk hoor! Ik heb heel lang getwijfeld of ik hem wel zou kopen want ik geef niets om goochelen, maar het is zeker de moeite waard. Een hoop interactie, en eindelijk de kans om kinderen tot volwassenen te toveren.
Op donderdag 15 januari 2004 21:36 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ik zit na te denken of ik de uitbreidingsset abracadabra nog ga kopen! Ik heb het gevoel dat die uitbreidingsset niet leuk isWat vinden jullie ervan?
quote:Dat heb ik een paar keer gehad, best grappig.
Op donderdag 15 januari 2004 22:03 schreef Burdie het volgende:[..]
Rian het is een beetje laat, maar dit ziet er leuk uit
Wanneer je een haard hebt en je zet cookies neer voor de schoorsteen, én al je bewoners slapen 's nachts, dan heb je kans dat de kerstman langs komt. Al eens gehad??
Ik was nog ff bij de computerwinkel.Release date volgens hun is begin maart. Sims 2 dus
quote:Play.com verstuurt hem vanaf 19 maart. De PC versie althans. Vreemd, want ik zag eergisteren een game programma op tv en daar hadden ze het erover dat The Sims 2 al beschikbaar was op één of meerdere consoles (dat weet ik niet meer precies maar ze hadden het over 'console' in ieder geval). Ik kan daar helaas niks over vinden.
Op vrijdag 16 januari 2004 01:05 schreef Georges het volgende:
Ik was nog ff bij de computerwinkel.Release date volgens hun is begin maart. Sims 2 dus
quote:ik had op de sims forum gelezen dat het spel sims 2 pas in de lente uit komt
Op vrijdag 16 januari 2004 02:46 schreef TripleM het volgende:[..]
Play.com verstuurt hem vanaf 19 maart. De PC versie althans. Vreemd, want ik zag eergisteren een game programma op tv en daar hadden ze het erover dat The Sims 2 al beschikbaar was op één of meerdere consoles (dat weet ik niet meer precies maar ze hadden het over 'console' in ieder geval). Ik kan daar helaas niks over vinden.
quote:Dat is een ander spel, op de consoles. Het tweede dat daarop uitkomt, maar nog wel min of meer gebaseerd op sims 1.
Op vrijdag 16 januari 2004 02:46 schreef TripleM het volgende:[..]
Play.com verstuurt hem vanaf 19 maart. De PC versie althans. Vreemd, want ik zag eergisteren een game programma op tv en daar hadden ze het erover dat The Sims 2 al beschikbaar was op één of meerdere consoles (dat weet ik niet meer precies maar ze hadden het over 'console' in ieder geval). Ik kan daar helaas niks over vinden.
quote:Hmm da's vaag. Ze lieten namelijk echt beelden zien van The Sims 2 (met de nieuwe 3D engine), de uitgebreide Create-A-Sim optie en ze hadden het over DNA. Dan zou je toch denken dat het over The Sims 2 ging. Naja misschien hebben ze zich gewoon vergist. Het zal niet voor het eerst zijn dat zo'n stom tv programma iets roept dat niet klopt.
Op vrijdag 16 januari 2004 15:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is een ander spel, op de consoles. Het tweede dat daarop uitkomt, maar nog wel min of meer gebaseerd op sims 1.
Komt het spel eigenlijk voor alle platforms tegelijk uit? En zit er een ingebouwde online optie in? Jammer dat The Sims Online in de VS tegenviel en daarom hier niet is uitgebracht. Naja, _nog_ niet maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat nog gaan doorzetten.
quote:The Sims Bustin' Out op de GBA echt
Op zaterdag 17 januari 2004 11:52 schreef HomerJ het volgende:
Is the sims bustin out voor de consoles beetje cool?
Ik twijfel nog steeds of die Magic leuk is of niet.. lijkt me allemaal weer zo veel gedoe om dingen te kunnen doen en zo? Of valt dat wel mee...
quote:Mij leek die niet leuk omdat ik hem totaal niet bij de originele Sims vond passen. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Op woensdag 21 januari 2004 11:49 schreef blaaaat het volgende:
Ik twijfel nog steeds of die Magic leuk is of niet.. lijkt me allemaal weer zo veel gedoe om dingen te kunnen doen en zo? Of valt dat wel mee...
Ik heb het allang niet meer zo gespeeld altijd met geld codes en ze hoefde nooit te werken van mij
1 nadeel, je mist veel items die je kunt unlocken in de bustin out mode, nu mijn vraag:
Heeft iemand een code om alle items te unlocken? Op de GC dus!
Ik was bezig met mijn single die superstar moet gaan worden en toen had ik voor de social skills tussen door 2 hondjes gekocht... Die vonden elkaar ook wel lief en toen kwam er een kleintje... AAAAHHHH... hoe lief..
Maar toen de kleine eenmaal een echt vorm had aangenomen waren er in ene 2, allebei met de zelfde naam maar er staat er maar 1 in mijn family lijstje. Ook heeft die ene helemaal geen karakter-eigenschappen...
Is dit normaal? Of is het misschien een bug of zo??? iemand een idee? of al hetzelfde meegemaakt???
quote:dit is normaal ,dit gebeurd ook met katten,je geeft er 1 een naam en je krijgt er 2 en je kan er maar 1 besturen
Op woensdag 21 januari 2004 20:39 schreef blaaaat het volgende:
Nou het gaat lekker tot nu toe, maar nou ben ik tegen iets raars aangelopen zeg maar...Ik was bezig met mijn single die superstar moet gaan worden en toen had ik voor de social skills tussen door 2 hondjes gekocht... Die vonden elkaar ook wel lief en toen kwam er een kleintje... AAAAHHHH... hoe lief..
Maar toen de kleine eenmaal een echt vorm had aangenomen waren er in ene 2, allebei met de zelfde naam maar er staat er maar 1 in mijn family lijstje. Ook heeft die ene helemaal geen karakter-eigenschappen...
Is dit normaal? Of is het misschien een bug of zo??? iemand een idee? of al hetzelfde meegemaakt???
Ik installeer het kreng, start em op... NIKS! Geen foutmelding, ik krijg even een zandlopertje te zien en dat was het. Ellende
Beestenboel! hoe heetdat in het Engels?
quote:Unleashed.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:36 schreef Champy2004 het volgende:
Vraagje!Beestenboel! hoe heetdat in het Engels?
quote:geloof mij the sims2 is geweldig in 1 woord ge-wel-dig
Op dinsdag 27 januari 2004 23:36 schreef PalmSpeciale het volgende:
heb nu hot date en makin' magic geleend, erg grappig, toch weer een weekje plezier gehad. langer kan ik de sims niet spelen, wordt te snel saai en hetzelfde naar mijn mening.
-Je sim wordt ouder, maar niet alleen je sim, ook je meubels slijten! door de jaren heen krijgen ze krassen en worden ze doffer.
-Als je een bank wilt kopen, kun je zelf in een handomdraai, de kleur die je het beste bij je huis vind passen uitkiezen!
-Er zijn in de originele versie van The Sims 2, meer dan 500 objecten, met veel voorwerpen uit de oude uitbreidingspaketten van The Sims.
-Ook zijn er honderden nieuwe voorwerpen gemaakt in The Sims 2!
-In The Sims 2 zijn er voor volwassenen 18 banen met allemaal 10 promotie-levels. (180 dus!)
-Als je een tiener bent zijn er banen met ieder 3 promotie levels!
-Alle Sims reageren veel sneller op alles wat je ze laat doen.
-Er zijn nu niet 8 verschillende humeur balkjes, maar 11!
De Sims moeten nu namelijk ook drinken, zoals de meesten wensten, er is een balkje over de gedachten en over de familie en vrienden!
<a href="http://game.clubs.nl/thesims2club "target="_blank">The Sims 2 Club</a>
-Je Sims hebben nu ook eigen gezichtsuitdrukkingen.
-Het Weer kan ook veranderen, Regen, donder, volle zon, zonopkomst/ondergang (zover ik weet).
-Nu ben je in staat een huis vanaf onder de grond, tot 3 verdiepingen boven de grond te bouwen!
-We weten dus dat je sims verjaren, maar waarin?
- baby
- kleuter
- kind
- tiener
- volwassene
- bejaarden
en uiteindelijk overlijden ze.
Er zullen vast mensen zijn die het jammer vinden dat een van hun eigen sims overlijdt aan ouderdom, maar wees niet getreurd, je kunt deze optie ook uitzetten!
-De meesten weten dat er in The Sims 2 niet zomaar een kindje verschijnt, maar dat de vrouw echt zwanger wordt!
Als de tijd rijp is wordt de vrouw met spoed naar een ziekenhuis gebracht waar ze een paar dagen verblijft. Na die paar dagen, komt ze weer thuis met een lief klein opdondertje!
-We weten dat de sims verjaren, maar volgens mij weet nog niet iedereen dat er in The Sims 2 ook echt een week is! (ma, di, wo, do, vr, za, zo)
De vader en moetder werken dus alleen door de weeks (ma t/m vr) en het weekend zijn ze vrij, en kunnen ze met de kinderen spelen!
-De kinderen moeten ook alleen ma t/m vr naar school en zijn in het weekend vrij! Zelfs worden in The Sims 2 echt de verjaardagen gevierd!
Er staat bijvoorbeeld: Volgende week maandag, is .... jarig!
-je kan ook extra huizen nemen, bijvoorbeeld een huisje in de bossen, een soort vakantiehuisje!
-In The Sims 2 heb je ook nieuwe opties met het foto-album, je kunt nu niet alleen foto's maken, maar je kunt de belangrijke dingen in hun leven ook OPNEMEN en je EIGEN GELUID toevoegen!
Kort samengevat:
Hier is een hele lange lijst met alle features (afgekort) die in The Sims 2 zitten:
- Volledige 3 Demensionale omgevingen en effecten.
- Verjaar opties
- Verjaardag opties
- Door de weekse dagen en weekenden
- Verjaardag informatie
- Nieuwe levensscore
- 3 verdiepingen
- Kelders
- Betere licht effecten
- Nog MEER sociale interacties
- intelligentere sims
- Snellere reacties
- gezichtsuitdrukkingen
- zwangerschap
- ouderdom
- DNA
- nieuwe humeurbalkjes (dorst, familie en vrienden, gedachten)
- Betere watereffecten van zwembaden en vijvers
- Je kunt voorwerpen op diagonale muren plaatsen
- In-game voorwerpen aanpassen (bv. de kleur)
- Betere bouwopties
- je kunt vakantiehuisjes kopen (meerdere huizen per familie)
- één buurt met 50 plekken
- weer
- foto-album opties (opnemen, geluid toevoegen, of gewone foto's)
- Je sims kunnen meer vaardigheden beoefenen
- 18 beroepen voor volwassenen met ieder 10 levels.
- 7 beroepen voor tieners met ieder 3 levels
- meer dan 500 voorwerpen uit The Sims en zijn uitbreidingspakketten en The Sims 2
-beslissingen die gemaakt worden als kleuter kunnen effect hebben op de rest van hun leven. Doormiddel van hun levensscore, kun je zien hoee het met ze gaat.
-Ook komt er een compleet nieuwe Maak-een-sim optie, waarbij mogelijkheden om het gezicht van een sim te maken heel uitgebreid zijn maar wel in een paar simpele klikken te maken tot iets wat nog nooit zo realistisch is geweest. Spelers kunnen nu ook huizen bouwen die hoger zijn dan 2 verdiepingen en hebben de mogelijkheid om hun huizen nog geavanceerder te inrichten met compleet nieuwe meubels, lampen en andere objecten.
-Tieners kunnen NIET zwanger worden, en ook geen seks hebben
- De geruchten gaan dat er tweelingen in komen.....
- Je kan kiezen naar welke school je kind gaat!
- waarschijnlijk kan je met een telescoop naar mensen in de buurt lezen (geroddel)
- er komen codes in!
- babys kan je niet besturen
- maaltijden zijn simpel, maar je kan wel naar een soort winkel, waardoor je nieuwe dingen kan maken. net zoiets als het stadshart, in de buurt staan een soort winkels!
- Sims kunnen zelfs met de schoonmaakster, de brandweerman, politie, pizaabezozrger ed trouwen!!
- kinderen hebben ook skills (net zoals in the sims 1 bv. koken)
-je kan kleine missies doen!
- je sims herkennen familie, ook als ze niet in huis wonen!
- tieners kunnen niet verliefd worden op volwassenen, senioren wel op gewone volwassenen!
- oude vrouwen kunnen niet zwanger worden, oude mannen wel zwanger maken.
- de buurt komt er ongeveer net zo uit te zien als bij beestenboel
-er komt geen incest
-je sims zijn een stuk slimmer als in the sims 1!
als een sim een andere niet aardig vindt ligt dat niet alleen aan z'n interesses. Also he analyzes the other Sim's eerste onmoeting en waar hij vandaan komt (familie)
- kinderen leren om te lopen, te praten en naar de wc gaan
- als ouders doodgaan krijgen de kinderen een erfenis
- maak je meer kans bij iemand op wie je verliefd bent als je hebt gesport
- tijdens het spel je haren veranderen van kleur en model(je kunt ze knippen en gel indoen) je kunt ook make-up opdoen.
- je kunt een babysitter inhuren voor als je moet werken
- het geld bedrag kan over $9.999.999 je kan aan iemand geld verschuldigd zijn en in de schuld staan
- je kunt twee mensen selecteren om te zien hoe hun kinderen er uit zouden zien
- tieners kunnen feesten geven zonder ouders maar je kan wel gestraft worden
de schuingedrukte dingen zijn roddels, dus ze hoeven niet waar te zijn!
quote:weet ik, op the sims2 kan ik idd niet wachten, had een sneak op cd gekregen bij makin' magic (interview met developers en de nieuwe dingen die erin voorkwamen)
Op dinsdag 27 januari 2004 23:49 schreef nikky het volgende:heel verhaal
ik was heel erg enthioshast(teringwoord) en dat ben ik nog steeds!
quote:Is het 't geld waard?
Op zondag 18 januari 2004 09:07 schreef nlboy het volgende:[..]
The Sims Bustin' Out op de GBA echt
.
Ik heb The Sims Bustin' Out tot nu toe het langst gespeeld op m'n GBA van alle spelllen die ik heb.
http://www.gamer.nl/nieuws/20634
Slecht nieuws dus...
quote:He bah! Ik zat zo op dat spel te wachten! En die rottige Sims doet het hier niet onder XP
Op woensdag 28 januari 2004 11:40 schreef StevenX het volgende:
The Sims II is inderdaad uitgesteld, naar het 3e kwartaal of later...http://www.gamer.nl/nieuws/20634
Slecht nieuws dus...
quote:duurd idd steeds langer voor dat de sims uitkomt
Op woensdag 28 januari 2004 13:22 schreef TripleM het volgende:[..]
He bah! Ik zat zo op dat spel te wachten! En die rottige Sims doet het hier niet onder XP
ik heb ook xp maar de sims draaid er hier prima onder
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:40 schreef StevenX het volgende:
The Sims II is inderdaad uitgesteld, naar het 3e kwartaal of later...http://www.gamer.nl/nieuws/20634
Slecht nieuws dus...
volgens dynabite.nl komt het spel 30 juni uit,heb ze gemaild hoe ze aan die datum zijn gekomen en of het wel zo was ,want ze hebben ook al is gezegt dat het spel 11 maart uit zou komen
Het valt me op dat ik telkens dezelfde huizen maak (qua inrichting), ik pak de spullen die ik het leukste vind. Beetje inspiratieloos.
Dus vind het leuk screenshots te bekijken van anderen, weet iemand daar een leuke site voor, of is er daar een apart topic over?
(oja ik krijg trouwens geen baby's meer! hoeveel ik ook zoen.. niks.. weet iemand waarom?)
quote:Omdat je van zoenen alleen geen baby's kan krijgen
(oja ik krijg trouwens geen baby's meer! hoeveel ik ook zoen.. niks.. weet iemand waarom?)
quote:er staan op thesims.com allerlei huizen en verhaaltje ed.... ook zou je kunnen kijken op andere sites voor leuke downloads... ook die linkjes staan wel op the sims.com
Op donderdag 12 februari 2004 18:20 schreef RedRoses het volgende:
Hier nog een Sims-verslaafde. Ik heb ze allemaal behalve Abracadabra en Erop uit..Het valt me op dat ik telkens dezelfde huizen maak (qua inrichting), ik pak de spullen die ik het leukste vind. Beetje inspiratieloos.
Dus vind het leuk screenshots te bekijken van anderen, weet iemand daar een leuke site voor, of is er daar een apart topic over?
quote:Euhhh weet jij iets wat ik niet weet?
Op donderdag 12 februari 2004 18:23 schreef Orcaman1984 het volgende:[..]
Omdat je van zoenen alleen geen baby's kan krijgen
quote:Hehe, grapje
Op donderdag 12 februari 2004 18:30 schreef RedRoses het volgende:[..]
Euhhh weet jij iets wat ik niet weet?
Ze krijgen toch geen baby van vibreren in dat afgrijselijke bed he???
quote:heel veel zoenen op alle manieren,veel knuffelen en praten dit vaak genoeg om en om doen (man daarna vrouw en dan weer anders om enzo) dan moet het wel lukken zo doe ik het ook altijd
Op donderdag 12 februari 2004 18:30 schreef RedRoses het volgende:[..]
Euhhh weet jij iets wat ik niet weet?
Ze krijgen toch geen baby van vibreren in dat afgrijselijke bed he???
En bij mij worden ze vaak lonely, dan krijg je een melding van of better add more people to the neighbourhood, maar ik heb geen flauw idee hoe je dat moet doen (of bedoelen ze dan gewon van zorg dat er meer mensen op je plattegrondje wonen zodat er meer mensen langs kunnen lopen?)
quote:Je kan alleen bij iemand anders op bezoek gaan als je een andere familie speelt en 'jouw' sim langskomt of uitgenodigd wordt door de familie waar je op dat moment mee speelt.
Op donderdag 19 februari 2004 16:25 schreef Lolalala het volgende:
Ik speel het sinds kort en als ik dan iemand bel, dan zegt diegene van Anders kom je over here, maar hoe kan je bij iemand anders op bezoek gaan?
Ik kan het niet zoeken in de help functie.En bij mij worden ze vaak lonely, dan krijg je een melding van of better add more people to the neighbourhood, maar ik heb geen flauw idee hoe je dat moet doen (of bedoelen ze dan gewon van zorg dat er meer mensen op je plattegrondje wonen zodat er meer mensen langs kunnen lopen?)
Je kunt add family doen en dan move in je buurt. Dan kunnen er ook meer buren langskomen.
quote:Ja idd, zoals ik al zei dus ja. Dus dan speel je eerst even met het ene huis en dan met die ander die ernaast staat?
Op donderdag 19 februari 2004 16:52 schreef Georges het volgende:[..]
Je kan alleen bij iemand anders op bezoek gaan als je een andere familie speelt en 'jouw' sim langskomt of uitgenodigd wordt door de familie waar je op dat moment mee speelt.
Je kunt add family doen en dan move in je buurt. Dan kunnen er ook meer buren langskomen.
quote:Precies.
Op donderdag 19 februari 2004 16:57 schreef Lolalala het volgende:[..]
Ja idd, zoals ik al zei dus ja. Dus dan speel je eerst even met het ene huis en dan met die ander die ernaast staat?
quote:Niks, is onzin. Grapje van het spel.
Op donderdag 19 februari 2004 18:19 schreef Lolalala het volgende:
Wat betekent een telefoontje met The drop off has been made, you have been warned??
Nog een vraagje, nu zegt ie maybe you should spend some money on your new friend oid, hoe kan ik dat doen?
Moet ik dan nu met Bob zelf gaanspelen oid? Of hoe kan ik geld aan hem uitgeven?
Pizza bestellen en kijken of ie het samen opeet?
quote:Your welcome, sims zijn cool.
Op donderdag 19 februari 2004 18:31 schreef Lolalala het volgende:
Dankjewel voor al je hulp trouwens!!Nog een vraagje, nu zegt ie maybe you should spend some money on your new friend oid, hoe kan ik dat doen?
Moet ik dan nu met Bob zelf gaanspelen oid? Of hoe kan ik geld aan hem uitgeven?
Pizza bestellen en kijken of ie het samen opeet?![]()
quote:Meer cadeau's geven
Op donderdag 19 februari 2004 18:31 schreef Lolalala het volgende:
Dankjewel voor al je hulp trouwens!!Nog een vraagje, nu zegt ie maybe you should spend some money on your new friend oid, hoe kan ik dat doen?
Pizza bestellen en kijken of ie het samen opeet?![]()
quote:Geen een!
Op donderdag 19 februari 2004 18:36 schreef Georges het volgende:[..]
Your welcome, sims zijn cool.
Dat zegt me niks, welke uitbreidingen heb je?
quote:Hoe doe ik dat?
Op donderdag 19 februari 2004 18:44 schreef HomerJ het volgende:[..]
Meer cadeau's geven
quote:als je geen uitbreidingen hebt dan kan je geen kadoos geven ,want die moet je kopen en daar voor heb je hotdate nodig.
Op donderdag 19 februari 2004 19:43 schreef Lolalala het volgende:[..]
Geen een!
Die moeten nog komen
[..]Hoe doe ik dat?
Hij is 2 x bij mij gekomen met een kado, en ik kan dan kiezen tussen talk en joke en entertain etc maar niet give gift.
Iemand een idee hoe ik dat wat sneller omhoog krijg?
magic mirror downloadequote:Op donderdag 19 februari 2004 22:44 schreef Lolalala het volgende:
Ik heb echt een social-boost nodig, ik kan elke dag na het werk wel mensen uitnodigen maar die sociale ladder die blijft maar laag staan.<p>Iemand een idee hoe ik dat wat sneller omhoog krijg?
geen idee ik heb de nederlandse abracadabra (ook illegaal)quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:56 schreef -Evert- het volgende:
Ik heb de engelse versie van The Sims t/m Making Magic (illegaal). Ik vraag me af of ik ergens wat bestandjes kan downen om hem in nederlands te krijgen?
Mmm, dan wordt het lastig voor mij om hem in NL te krijgen...quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:04 schreef glossy het volgende:
[..]
geen idee ik heb de nederlandse abracadabra (ook illegaal)
bn inderdaad ook erg lang daar blijven hangen maar er zijn 4 dingen waar je op moet lettenquote:Op vrijdag 21 november 2003 19:56 schreef Georges het volgende:
Heb toch nog maar een uitbreiding gekocht. Superstar, erg leuk, alleen kom niet meer verder. Heb drie sterren en genoeg starpower maar ik krijg er gewoon geen sterren meer bij.<br>Iemand ideeen?
heb je toe vallig move_objects on gebruikt?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:23 schreef Miena het volgende:
Ik heb een ander probleempje....... ik heb heel wat spulletjes voor de sims gedownload van verschillende sites, maar nu heb ik een nieuw huis gebouwd, heel leuk allemaal..... maar als ik mensen uit nodig voor een feestje blijven ze allemaal op de hoek van de straat staan, en als er dan al iemand binnen komt, bellen ze niet aan, en kan ik niet met ze praten!!! weet iemand hoe dat kan? verder kan ik wel alles aan en uit zetten enzo.
Misschien kun je eerst de file cop erop loslaten? Deze is te vinden op de officiele Sims sitequote:Op maandag 22 maart 2004 09:02 schreef Miena het volgende:
nee dat heeft geen effect..... helaas........ ik heb misschien wel wat verkeerde spulletjes gedownload..... k denk dat ik hem maar opnieuw moet installeren....![]()
Ok, een paar tips. Als je sim vrienden heeft die werken, bel die vrienden dan voordat ze naar hun werk kunnen gaan anders moet je de hele dag wachten tot ze van hun werk terug zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2004 22:44 schreef Lolalala het volgende:
Ik heb echt een social-boost nodig, ik kan elke dag na het werk wel mensen uitnodigen maar die sociale ladder die blijft maar laag staan.
Iemand een idee hoe ik dat wat sneller omhoog krijg?
Niet zo ongeduldig! (en nee ik weet t ook nie.. volgens mij moet je de juiste volgorde zien te vinden.... ik schreef t altijd op en na ff puzzelen had ik de goede volgorde. Meestal.)quote:Op maandag 29 maart 2004 17:45 schreef Marissssie het volgende:
Niemand????
ff stukkie naar boven kijken daar zie je tips, speciaal voor jou:quote:Op maandag 29 maart 2004 17:45 schreef Marissssie het volgende:
Niemand????
ja dat zag ik vanmiddag ,kom namelijk ook op die site.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:18 schreef G-Mart het volgende:
hey, op de Sims community geven ze allemaal prijzen weg (xboxen, games enzo)! bizar!
linkje is ook wel makkelijk
jaidd zit nu op 3,5 ster en kom ook niet verder GRRRRRquote:Op vrijdag 21 november 2003 19:56 schreef Georges het volgende:
Heb toch nog maar een uitbreiding gekocht. Superstar, erg leuk, alleen kom niet meer verder. Heb drie sterren en genoeg starpower maar ik krijg er gewoon geen sterren meer bij.
Iemand ideeen?
het duurd idd ook heel erg lang,en als je iets verkeerds doet gaat er weer een halve ster af ,je word er dan helemaal gestoord vanquote:Op maandag 5 april 2004 21:54 schreef Takkembah het volgende:
[..]
jaidd zit nu op 3,5 ster en kom ook niet verder GRRRRR
Slijmen bij Suzan en beter worden dan Suzan.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:57 schreef Toot het volgende:
Ik heb nog nooit op nummer één gestaan bij de 'wie is hip?' lijst. Ik heb al wel twee supersterren, maar ene Suzan van Belang blijft steeds op nummer één. Wat moet je doen om op nummer één te komen, naast het uitnodigen en verdrinken van Suzan?
Nee, die kun je niet zomaar vinden op het net. Je moet lid worden van een club op Yahoo. Dat is gratis overigens.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:54 schreef Takkembah het volgende:
ik ga nu meteen die boekenkast downloaden....
neem aan op sims.com gewoon
Wil je dan iedere keer net zo lang wachten tot de prijzen dalen? Al die niet kunnen gamen vanwege de prijs, beetje vreemd lijkt me.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:13 schreef annoh het volgende:
echt vet lulig ik heb ze allemaal voor de oude prijs.
dat heb ik nou ook,maarja het duurd nog een hele tijd voor dat de sims 2 er isquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben The Sims toch wel een beetje beu aan het raken.. Het wordt echt tijd voor The Sims 2
Ik weet het.. Nog even volhoudenquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:19 schreef glossy het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook,maarja het duurd nog een hele tijd voor dat de sims 2 er is![]()
Verlichting?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:11 schreef marc1982 het volgende:
hoe zorg ik er voor dat m'n sim de tuin s'avonds en 's nachts ook mooi vind?
als ie te werk gaat en hij vind de tuin heel mooi, dan is 'room' heel vol.. en dat is goed voor z'n humeur op dat moment, en dat misschien weer goed voor promotie..
iemand ideeen?
Had het al gezien ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Heeft iemand dit al gezien?
the Urbz![]()
http://www.urbzsims.com/index_flash.php
Wat moet ik daaronder verstaan?quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:01 schreef Georges het volgende:
Registry opschonen wil ook wel helpen.
Oke, dat gaan we dan maar eens proberen!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:20 schreef G-Mart het volgende:
Er staat zelfs een stap voor stap uitleg over het register opschonen op de EA website, die heb ik ook gebruikt, daarna werkte het spel goed bij mij.
Waar vind ik die?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:20 schreef G-Mart het volgende:
Er staat zelfs een stap voor stap uitleg over het register opschonen op de EA website, die heb ik ook gebruikt, daarna werkte het spel goed bij mij.
Ik weet niet zeker of het je probleem zal oplossen, maar het is het proberen waard.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:18 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Wat moet ik daaronder verstaan?
ik heb ze ook ooit is geprobeerd te bellen want had een kapotte cd,maar na 10 minuten het bandje te hebben gehoord van al onze medewerkers zijn in gesprek heb ik maar opgehangen en later nog is geprobeerd en weer niks,na 4 pogingen heb ik maar een nieuwe gekochtquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:34 schreef G-Mart het volgende:
Bel de EA helpdesk, adres is te vinden op electronicarts.nl, lui zijn echt supervriendelijk
.
Niet handig want voor vijf euro kan je je kapotte disc daar omruilen, zelfs als je helemaal geen bonnetje meer hebt .. Anders kun je toch ook mailen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:37 schreef glossy het volgende:
[..]
ik heb ze ook ooit is geprobeerd te bellen want had een kapotte cd,maar na 10 minuten het bandje te hebben gehoord van al onze medewerkers zijn in gesprek heb ik maar opgehangen en later nog is geprobeerd en weer niks,na 4 pogingen heb ik maar een nieuwe gekocht
Thanks, maar mocht helaas niet baten.quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:25 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het je probleem zal oplossen, maar het is het proberen waard.
Eerst natuurlijk het spel deinstalleren en vervolgens:
druk op start -> uitvoeren -> regedit (dat moet je invullen) -> ok
dan krijg je het register, daar zie je HKEY_Local_Machine
->ga naar de map SOFTWARE ->zoek de map Electronic Arts en verwijder in die map de map Maxis, mocht ie daar in zitten
->als er een aparte map in de lijst staat die Maxis heet, dan ook die verwijderen
->ga naar de map Microsoft en vervolgens naar de map Windows
->ga naar Current Version en vervolgens de map Uninstall
in de map Uninstall staan de keys van het spel de Sims, waarschijnlijk is het er eentje. Die moet je deleten.
Daarna afsluiten en de pc opnieuw opstarten en het spel opnieuw installeren.
Succes.
hoezo niet handig ze vertellen op zo een site van hun dat je ze beter eerst kunt bellen,dat heb ik tig keer gedaan zonder resultaat, mailen heb ik ook een paar keer gedaan maar die lui mailen never nooit terug ,en na een half jaar steeds bellen en mailen was ik het zo zat en de sims werden in prijs verlaagd dus toen heb ik maar een nieuwe aangeschaftquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:32 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Niet handig want voor vijf euro kan je je kapotte disc daar omruilen, zelfs als je helemaal geen bonnetje meer hebt .. Anders kun je toch ook mailen?
hier precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:14 schreef Sonho het volgende:
ik heb hem voor de xbox. Bij the sims ben ik steeds in fases verslaafd. Nu zit ik weer in mijn verslaafde fase en kan ik er bijna niet mee stoppen. En binnenkort is dat weer een tijdje over en interesseert het me niet zo. En vervolgens begint het weer van voren af aan.
ik heb de boekenkast gevonden maar hij werkte niet bij mijn sims. dus ben ik verder gaan zoeken. vond ik ergens een magic mirror.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:58 schreef Georges het volgende:
Ook heb ik een boekenkast gedownload waar je gratis allerlei gifts uit kan halen. (diamond ring, necklace enz) Die boekenkast helpt goed bij het 'kopen' van vrienden. Als je iemand een diamond ring geeft dan win je al snel 20 relatiepunten erbij.
Het moeilijkste is natuurlijk om zover te komen dat je die optie krijgt aangezien je in het begin maar een beperkt aantal mogelijkheden hebt op conversatiegebied.
Beroemde vrienden krijgen is denk ik het lastigste. Vooral de grote sterren duren lang. Ik heb veel meer tijd besteed aan het krijgen van superstar en celebrity vrienden dan aan het verkrijgen van de sterstatus zelf.
ziet er erg gaaf uitquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:18 schreef Sanne het volgende:
Ik heb mijn eerste Sims voor Sims 2 gemaakt! Heb er weer zin in!
[afbeelding]
http://thesims2.ea.com/sim_detail.php?asset_id=11306
Eind september voor de zoveelstekeeronderhand.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:17 schreef Qarinx het volgende:
Weet iemand al wanneer thesims2 uitkomt?
16 September ligt De Sims™ 2 in de winkel (stond op het sims forum)quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:17 schreef Qarinx het volgende:
Weet iemand al wanneer thesims2 uitkomt?
misschien kan je pc het niet aan want bij mij loopt het primaquote:Op donderdag 24 juni 2004 08:40 schreef Sorella het volgende:
Ik ga hem eerst maar even lenen denk
Heb alle sims hier thuis liggen (niet geleend)
Als de tijd net zo verrot loopt in sims 2 als in sims dan koop ik hem dus niet.
t
Ja net als dat de mijne niet weg gaat uit de stadquote:Op maandag 28 juni 2004 08:09 schreef Sorella het volgende:
Het is vast een bug in het spel die kom je nog weleens tegen, ga je naar je werk ligt er een poes op straat en noway dat die weg wil
Wat ik me eigen nu afvraag: ik ben nu bevelhebber (ben nog nooit zover gewest) en heb 6 vrienden nodig, dit is nog wel te doen maar wat als je er straks 9 nodig heb ?
Je bent meer tijd kwijt met het onderhouden van je vrienden als dat je tijd voor wat anders hebt.
Je charme, lichaam e.d. oefenen dat lukt dan toch niet meer
Als je nu alles vakjes van je werk vol zijn en je hebt het hoogste bereikt, maar je verliest vrienden omdat je geen tijd voor ze hebt kan je dan gedegradeerd worden ?
Ik kan die boekenkast hier niet zetten, heb geen website/space. Maar ik kan 'm wel mailen als je wil.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:42 schreef Sorella het volgende:
Ik heb van jullie gelezen over die boekenkast waar cadeautjes inzitten heb even gesurfd maar ik kan hem niet vinden iemand een link ?
Magic mirror lijkt me niet zoveel aan dan wordt het te makkelijk.
Die stomme magic doos wil niet weg, nu loopt ze telkens naar achteren toe kost tijd die ik niet heb
You've got mail.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:25 schreef Sorella het volgende:
Lief van je
_ikke_@zonnet.nl is het email adres
in mapje downloads daar moet het gezet wordenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:05 schreef Georges het volgende:
[..]
You've got mail.
Zoals ik al in het mailtje schreef heb ik geen idee waar je 'm moet plaatsen. Het is ff terug dat ik The Sims gespeeld heb.
Ik denk in objects of downloads.
Vreemd, zal niet door de boekenkast komen. Je hoeft niet te uninstallen, niet het hele spel tenminste.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:58 schreef Sorella het volgende:
Tnx georges voor het sturen en glossy voor de tip
Heb hem binnen zal hem vanavond gaan gebruiken![]()
Hellup, ik heb de boekenkast geinstalleerd en nog een paar downloads maar nu kan ik nog maar een paar vrienden bellen en de rest niet dus die verlies ik al mijn vrienden terwijl ik ze nodig heb voor mijn carriere.
Uninstallen wil ik eigenlijk niet want ik ben nog nooit zover geweest
Waar zit de saved games map van sims er staan zoveel userdata in dat ik er vast overheen gekeken heb.
Ik heb dus alle sims delen waar o waar zit de saved games map![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 20:30 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik kan die boekenkast hier niet zetten, heb geen website/space. Maar ik kan 'm wel mailen als je wil.
Dit heb ik ook een aantal keren gehad bij andere games. Volgens mij is dan de cd stuk. Ik heb het ook geprobeerd op andere computers, maar daar doet ie het dan ook niet. Het vreemde vind ik wel dat hij vaak de fout geeft als hij een .cab-bestand wilt kopieren.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:57 schreef Aardbeitje het volgende:
Ik ben voor de zoveelste keer the Sims deluxe aan het installeren. Tijdens het installeren van cd2 krijg ik de melding: componentsoverdrachtfout. Ik krijg de sims hierdoor niet volledig geïnstalleerd.
Wie kan mij hiermee helpen? Wat betekent dit?
Dat dacht ik ook maar heb alles kunnen uninstallen, de boekenkast en nog een download kon ik vinden maar de andere waren verdwenenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:06 schreef Georges het volgende:
[..]
Vreemd, zal niet door de boekenkast komen. Je hoeft niet te uninstallen, niet het hele spel tenminste.
Haal alles wat je toegevoegd hebt weg, en zet het dan een voor een terug.
Moet werken dacht ik.
Ik wil ook zo\'n boekenkastquote:Op maandag 5 juli 2004 13:31 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar heb alles kunnen uninstallen, de boekenkast en nog een download kon ik vinden maar de andere waren verdwenen :\'(
Nu dus alleen de boekenast maar doen en de rest dus niet.
You\'ve got mail.quote:Op maandag 5 juli 2004 06:09 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb het ook wel is gehad met een hond ook smeekbede gedaan en de hond werd ook een sombie en hij bleef ook een sombie hij werd niet meer normaal en bleef groen,ik heb geen idee of dat zo hoort of dat het een foutje isquote:Op maandag 12 juli 2004 17:53 schreef La-Fosca het volgende:
Probleem met de beestenboel..1 van mijn 2 katten wilde niet meer eten.
Ging zielig in de tuin liggen en daar kwam magere Hein aan, smeekbede gedaan en die liet hem leven maaar dan wel als Zombie.
Kat doet nu alles weer ook eten maar het is en blijft een zombie.
Blijft dit zo of weet iemand een oplossing?
Nah lekker dan, het ziet er niet uitquote:Op maandag 12 juli 2004 18:27 schreef glossy het volgende:
[..]
ik heb het ook wel is gehad met een hond ook smeekbede gedaan en de hond werd ook een sombie en hij bleef ook een sombie hij werd niet meer normaal en bleef groen,ik heb geen idee of dat zo hoort of dat het een foutje is
Eindelijk heb ik mijn boekenkastje. Het duurde even maar eind goed al goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:59 schreef Sorella het volgende:
Istie al thuis dan
Zal hem even opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |