quote:Inderdaad, maar dat was PSV. En dit is Ajax.
Op maandag 3 november 2003 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Vorige week was het inderdaad erger: toen werd bewust de inworp genomen terwijl er een geblesseerde speler het veld wilde verlaten. Dit alles op aandringen van Koeman.
quote:Op mij wel, ik was erbij. Maar goed, heeft op zich niet veel met dit te maken maar piepen om het een terwijl je het zelf ook doet is natuurlijk het bekende pot verwijt-verhaal.
Op maandag 3 november 2003 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Heb ik dan niet goed waargenomen, zo kwam het op mij in ieder geval niet over. Het lijkt overigens wel of alles wat psv is de laatste tijd ALLES in de schoenen van Koeman aan het schuiven is...
En inderdaad, Koeman is er de laatste tijd qua sympathie niet op vooruit gegaan...
quote:In verhouding met Co is het nog steeds een uiterst sympathieke man.
Op maandag 3 november 2003 12:28 schreef Dylan Dog het volgende:
En inderdaad, Koeman is er de laatste tijd qua sympathie niet op vooruit gegaan...
![]()
quote:en vice versa,ze beginnen al aardig op Wenger and Ferguson te lijken wat dat betrefd
Op maandag 3 november 2003 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Heb ik dan niet goed waargenomen, zo kwam het op mij in ieder geval niet over. Het lijkt overigens wel of alles wat psv is de laatste tijd ALLES in de schoenen van Koeman aan het schuiven is...
quote:Ik heb nog nooit iemand iets in de schoenen van Hiddink horen schuiven bij ajax
Op maandag 3 november 2003 12:54 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en vice versa,ze beginnen al aardig op Wenger and Ferguson te lijken wat dat betrefd
quote:Ik vond Hiddink anders een stuk minder sympathiek met z'n uitspraken en subtiele steekjes dan Koeman. Hiddink weet het alleen zo over te brengen dat het sympathiek klinkt, bijna achterbaks.
Op maandag 3 november 2003 13:14 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik heb nog nooit iemand iets in de schoenen van Hiddink horen schuiven bij ajax
Volgens mij vind iedereen dat wel een sympathieke man.
Koeman krijgt een beetje die trotse lichtjes in zijn ogen die passen bij een trainer van een topclub en dat botst volgens sommige mensen misschien met zijn anders zo rustige karakter. Maar zijn club proeft al enige tijd succes, dus hij ook. Mag het? (blijkbaar niet)
quote:Hij kan soms idd dom en uit de hoogte overkomen, maar moet zijn woorden meestal direct weer opvreten bij de zoveelste wanprestatie in de CL
Op maandag 3 november 2003 13:19 schreef twi het volgende:[..]
Ik vond Hiddink anders een stuk minder sympathiek met z'n uitspraken en subtiele steekjes dan Koeman. Hiddink weet het alleen zo over te brengen dat het sympathiek klinkt, bijna achterbaks.
quote:Dat komt door je Ajaxbril. Ik heb hetzelfde met mijn (iets meer) rood-wit gestreepte bril tav Koeman.
Op maandag 3 november 2003 13:19 schreef twi het volgende:[..]
Ik vond Hiddink anders een stuk minder sympathiek met z'n uitspraken en subtiele steekjes dan Koeman. Hiddink weet het alleen zo over te brengen dat het sympathiek klinkt, bijna achterbaks.
quote:Vorig seizoen vond ie dat maar wat best...
Op maandag 3 november 2003 09:24 schreef Doopy-X- het volgende:
Timmer: [afbeelding]: "als je AJAX heet krijg je zulke pingels mee"
*eerste post van Vom
![]()
-edit-
Nog niet zo handig met alles dus ![]()
Vond het wel gigantisch spannend zaterdag, zat op 't puntje van m'n stoel
[Dit bericht is gewijzigd door Vom op 03-11-2003 20:32]
quote:
In memoriam Will Michels-Hulsbosch
Afgelopen zondag 2 november is de vrouw van Rinus Michels, Will Michels-Hulsbosch, overleden. Will Michels-Hulsbosch was een vrouw met een groot Ajax-hart. Naast het feit dat zij samen met haar man alle thuiswedstrijden van het eerste elftal bezocht, was mevrouw Michels ook erg betrokken bij de vereniging Ajax.
Mevrouw Michels zou afgelopen zaterdagavond de thuiswedstrijd van Ajax tegen AZ bezoeken, maar werd in een restaurant voorafgaande aan de wedstrijd onwel. Op zondag 2 november overleed zij aan de gevolgen van een hersenbloeding in het Amstelveen Ziekenhuis.
Aanstaande zaterdag zal, volgens haar eigen wens, in besloten kring afscheid worden genomen van een fantastische vrouw die Ajax altijd een bijzonder warm hart heeft toegedragen. Ajax wenst de familie en Rinus Michels in het bijzonder veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Lees al een paar maandjes de topics door, heb nou maar na enige schroom toch maar een account aangemaakt ![]()
-edit-
Damn ik ben echt slecht bezig ![]()
Thanx voor 't welkom ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Vom op 03-11-2003 20:36]
quote:Ze vallen best mee hoor.
Op maandag 3 november 2003 20:35 schreef Vom het volgende:
Hehe ja was ik wel van plan iigLees al een paar maandjes de topics door, heb nou maar na enige schroom toch maar een account aangemaakt
quote:Sommigen dan he, ja...
Op maandag 3 november 2003 20:35 schreef Suijk het volgende:[..]
Ze vallen best mee hoor.
quote:Welkom Vom
Op maandag 3 november 2003 20:26 schreef Vom het volgende:
Hm ja Timmer is een beetje aan het janken vind ik.
Vorig jaar had ie nog hard staan juichen, maar ja het is wel verrot natuurlijk om in de laatste minuten te verliezen![]()
*eerste post van Vom
![]()
![]()
-edit-
Nog niet zo handig met alles dus
Vond het wel gigantisch spannend zaterdag, zat op 't puntje van m'n stoel
quote:Hier in dit topic dan he.
Op maandag 3 november 2003 20:36 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Sommigen dan he, ja...
Hopelijk gaan we niet te ver ontopic zo
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:38 schreef Vom het volgende:
Hehe ja ik heb al een beetje opgemaakt uit de posts dat SCH er wel wat van kan, vooral in de andere fora![]()
Hopelijk gaan we niet te ver ontopic zo
SCH heeft naam gemaakt hehe
Maar idd welkom, en het valt allemaal wel mee hoor
quote:Hehe van een Hool neem ik dat wel aan
Op maandag 3 november 2003 20:39 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
SCH heeft naam gemaakt hehe
Maar idd welkom, en het valt allemaal wel mee hoor
Maar ja voetbal is dan ook het leukste topic he
quote:Zo is dat.
Op maandag 3 november 2003 20:41 schreef Vom het volgende:Hehe van een Hool neem ik dat wel aan
![]()
Maar ja voetbal is dan ook het leukste topic he
Welkom trouwens.
Welkom Vom. ![]()
Dat kleine guitige zwarte kuikentje is en blijft populair buiten de beschaafde wereld (amsterdam dus)
.
quote:Hehehe ja tong, je kan weer heerlijk een newbie slachten
Op maandag 3 november 2003 20:53 schreef tong80 het volgende:
Ruik ik hier een kutnewbie ?Welkom Vom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |