quote:Doe niet zo gek. Daar hoeven ze helemaal niet per se thuis voor te spelen, hoor
Op zaterdag 1 november 2003 23:16 schreef koeskoes het volgende:
ja want als ajax thuis speelt MOET ajax alles mee hebben
ik kom er niet uit of hte nu terecht is of niet
en tja die az supp. dat zijn pas echte succes supp. vorig jaar waren ze met 80 man en en nu
quote:ja dus geen seizoenskaart dan ook geen uitkaart.
Op zaterdag 1 november 2003 17:02 schreef Doc het volgende:[..]
Kan je zo'n uitkaart alleen krijgen als je ook een seizoenskaart hebt?
dus (mischien krom) als je geen SCC heb kan je niet naar uitwedstrijden.
quote:Is niet krom vind ik
Op zondag 2 november 2003 01:47 schreef Maxximus het volgende:[..]
ja dus geen seizoenskaart dan ook geen uitkaart.
dus (mischien krom) als je geen SCC heb kan je niet naar uitwedstrijden.
Zo gaan die dingen - niemand heeft gezegd dat voetbal rechtvaardig is.
Niet over janken en door voetballen.
Hoezo lucky?
Gewoon pech dat het maar 3-2 werd.
Unlucky Ajax.
hand in hand..!! kameraduhh.. ![]()
feyenoord..!!
[Dit bericht is gewijzigd door webtijgertjuh op 02-11-2003 08:53]
quote:Hear hear
Op zondag 2 november 2003 09:06 schreef Speed1971 het volgende:
Dank voor deze mooie bijdrage
Imbecielen hier ook af en toe
Net als PSV-fans dat wel kunnen.
Leer dat eens zeggen en dan lullen we nergens meer over.
(Heerenveen scoorde vorig jaar tegen Roda de 3-2 die niet over de lijn ging - vette mazzel, hij zat niet maar telde wel - erg veel geluk maar zo gaan die dingen - snap je deze zin popolon?)
quote:Net als PSV fans dat wel kunnen.. tuuuurlijk. En feit blijft dat ie hem aanraakte, en hij neerging. Misschien ietwat gewillig, meer hij tikte hem aan -> overtreding -> penalty.
Op zondag 2 november 2003 10:15 schreef SCH het volgende:
Zou zo leuk zijn een Ajaxfan eens te horen zeggen dat dit wel erg gelukkig was.
Net als PSV-fans dat wel kunnen.
En dat er dat weer 20.000 idioten onder hun steen vandaan kruipen om even "lucky Ajax"(of diverse variaties daarop) neer te pennen vind ik irritant".. erg irritant..
Sonck gaat vol voor de bal, met Kromkamp in de buurt. Kromkamp probeert Sonck te raken en 'm uit balans te halen, maar Sonck neemt de bal héél knap in de lucht aan doordat hij zijn been (niet gestrekt) heel hoog de lucht in krijgt. Hij komt duidelijk een stuk hoger dan Kromkamp. Kromkamp's bedoeling was echter om Sonck daarna totaal uit balans te krijgen en raakt hem toch wel aardig. Maar niet goed genoeg...Als Sonck door had willen gaan, had 'ie dat zo gekund. Dan had 'ie de bal zo goed als aan de voet gehad en waarschijnlijk op 2 a 3 AZ-verdedigers gestuit (een vrijwel onbegonnen zaak). Sonck is echter best slim (en niet zo sportief) en laat z'n beentjes vrij slapjes hangen, alvorens ter aarde te storten op een vrij opzichtelijke manier.
1) Overtreding - check
2) Strafschopgebied - check
--- waarschijnlijk penalty
3) Sonck laat zich opzichtig vallen
--- op zeker penalty in de ogen van de scheids
Gelukkig, omdat het in de 90e minuut was. Als 'ie in de 40e minuut was gegeven had echter niemand over geluk gesproken, of als de bal van de Jong niet (onterecht) was afgekeurd.
Al met al ben ik blij met de 3 punten, die met enigszins geluk door een wellicht discutabele strafschop ziijn verkregen. Ik ben nu even een filmpje aan het maken van 't incident. Die zet ik zo wel online.
quote:Lul niet zo slap!
Op zondag 2 november 2003 10:15 schreef SCH het volgende:
Zou zo leuk zijn een Ajaxfan eens te horen zeggen dat dit wel erg gelukkig was.Net als PSV-fans dat wel kunnen.
(Heerenveen scoorde vorig jaar tegen Roda de 3-2 die niet over de lijn ging - vette mazzel, hij zat niet maar telde wel - erg veel geluk maar zo gaan die dingen - snap je deze zin popolon?)
Wel is het zo en dat heb ik al eerder aangegeven, AZ heeft te weinig gekregen gisteravond, maar zels 1 punt was te weinig voor AZ. Deze wedstrijd verdiende twee winnaars.
Maar ga niet lopen janken over het feit dat Ajax geluk had, dat is wel zo ontzettend zielig!
Het wordt zo wel heel erg moeilijk om in de CL ook nog een beetje voor Ajax te zijn. Het heeft het enige publiek dat de ogen sluit voor de werkelijkheid en van een ivoren toren blijft drammen. Stel dat dit bij PSV was gebeurd dan had Tony al 100x toegegeven dat het een onterechte penalty was, enorm veel geluk en dat hij dolblij is met de punten. Da's toch niet zo moeilijk.
Dat lukt ajacieden gewoon niet, althans de meeste niet, dat blijft me verbazen.
Die lampen zijn gewoon jaloers dat wij wél van AZ weten te winnen.
quote:Misschien moet jij gewoon eens leren lezen in plaats van je eigen manier van denken door ons strot te duwen...
Op zondag 2 november 2003 10:44 schreef SCH het volgende:
quote:Jouw probleem is alleen dat je je op 1 persoon richt met 2 oogkleppen op, en reacties van anderen die wél toegeven dat er geluk in het spel was negeert.
Op zondag 2 november 2003 10:44 schreef SCH het volgende:
Dit bedoel ik dus.Het wordt zo wel heel erg moeilijk om in de CL ook nog een beetje voor Ajax te zijn. Het heeft het enige publiek dat de ogen sluit voor de werkelijkheid en van een ivoren toren blijft drammen. Stel dat dit bij PSV was gebeurd dan had Tony al 100x toegegeven dat het een onterechte penalty was, enorm veel geluk en dat hij dolblij is met de punten. Da's toch niet zo moeilijk.
Het zou mooi zijn als wij die lampjes zouden afrekenen enkel en alleen op de reacties van chelloboy, en Feyenoorders op reacties van F1908 of wat zijn naam ook is.
quote:Ik richt me op een man of tien - irl en hier.
Op zondag 2 november 2003 10:49 schreef twi het volgende:[..]
Jouw probleem is alleen dat je je op 1 persoon richt met 2 oogkleppen op, en reacties van anderen die wél toegeven dat er geluk in het spel was negeert.
Excuus voor de kwaliteit, ben pas net aan het klooien met m'n TV-kaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |