abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14307815
..naar een houseparty gaat, maakt ie altijd een plan van aanpak.

Ik kijk welke dj's ik per sé wil zien, welke dj's ik wel zou willen zien, en welke dj's ik niet wil zien.

Vervolgens kijk ik naar het tijdschema, en ga ik wikken en wegen. Vaak met resultaat ik ik dj's die ik per sé wil zien, uiteindelijk helemaal niet zie

Heb jij dat ook?

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_14307839
naamtopic

zo hebben we dat ook gehad

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_14307858
Ja, maar ik kom tot de conclusie dat ik eigelijk geen 1 of maar 1 DJ wil zien en dat is de moeite niet om daarvoor er ook echt heen te gaan
pi_14307874
Je moet ook naar feesten gaan met maar één zaal!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_14307934
Of je moet een strenge purist worden. Dat helpt ook wel.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_14308000
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 21:58 schreef teknomist het volgende:
Of je moet een strenge purist worden. Dat helpt ook wel.
avant la lettre
pi_14309546
Ja, heb het ook, maar dan niet met een houseparty, maar met een festival.

Van te voren kijken hoe de tijden vallen en bands aankruisen die ik per se wil zien.

Kijken waar er gaten vallen en met welke dingen dat opgevuld kan worden.

Heb de titel overigens wat duidelijker gemaakt, nu klopt alleen je eerste post niet meer helemaal.

pi_14321053
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 23:10 schreef Seborik het volgende:
Heb de titel overigens wat duidelijker gemaakt, nu klopt alleen je eerste post niet meer helemaal.
Hee gvd, seborik

het sloot nou net zo lekker op mekaar aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')