G.I. Joe is niet alleen terug op het speelgoedfront, strips daarvan vliegen ook weer als zoete broodjes over de toonbank en de DVD's met originele afleveringen liggen in de DVD bakken bij de speelgoed winkels.
Datzelfde geldt voor de Transformers: van de speelgoedfiguren worden dure reissues uitgebracht, in menig regio zijn er DVDboxen uitgebracht met de originele afleveringen en de film. Er is weer een nieuwe goedlopende serie genaamd Takara en de comics die door Dreamwave worden uitgebracht hebben enorme verkoopcijfers.
De Turtles en Thundercats hebben ook beiden weer comics op hun naam staan.
En ook He-man is weer helemaal terug: een mangastyle tekenfilmserie met amerikaanse invloed, nieuw speelgoed, comics en op DVD zij niet alleen de nieuwe afleveringen te krijgen, ook de afleveringen uit de jaren 80 zijn o.a. bij Play te bestellen.
jaren '80 Horroriconen Freddy en Jason nemen het tegen elkaar op in Freddy vs Jason nadat Jason vorig jaar al op het grote doek mocht schitteren in Jason X.
Zoals reeds eerder aangegeven: iedereen kan zijn of haar kinderen weer verblijden met een Popple of een Troetelbeer
De jaren 80 zijn weer helemaal terug lijkt wel, niet geheel toevallig. Iedereen die hun jeugd beleefden in die jaren hebben nu in de meeste gevallen een vaste baan en dus de mogelijkheid om geld te spenderen, en wat is er nou leuker om dingen aan te schaffen waaraan je veel herinneringen hebt en voor vele jaren onverkrijgbaar zijn geweest?
Ik vind het iig geweldig dat al die oude dingen waaraan ik veel herinneringen heb weer beschikbaar is
quote:Ja, ik verheug me nu al op de remake van Battlestar Galactica. Not.
Op zaterdag 1 november 2003 19:14 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Vergeet de remakes niet van oude series zoals de Man van 6 miljoen, Battlestar Gallactica ed.
ach ja.. al meerdere topics...
quote:Nee, COPS
Op zaterdag 1 november 2003 19:19 schreef vlabakje het volgende:
oeh.. komt mask weer op tv?
quote:StarBuck is een vrouw geworden he?
Op zaterdag 1 november 2003 19:17 schreef dwerg het volgende:[..]
Ja, ik verheug me nu al op de remake van Battlestar Galactica. Not.
quote:En Adama is de baas van Crockett en Tubbs.
Op zaterdag 1 november 2003 19:22 schreef Tedje_van_Es het volgende:
StarBuck is een vrouw geworden he?
quote:Darth Vader als Cylons
Op zaterdag 1 november 2003 19:24 schreef dwerg het volgende:[..]
En Adama is de baas van Crockett en Tubbs.
quote:mask is vettur
Op zaterdag 1 november 2003 19:19 schreef Ed5chouten het volgende:[..]
Nee, COPS
quote:Hoog water broeken!
Op zaterdag 1 november 2003 19:22 schreef KonnieKipke het volgende:
OF wat te denken van lederen smalle stropdasjes, jeans die je ballen bekannt afknepen, lederen elleboog beschermers op stoffen vaak geruiten jasjes.
quote:zeker. mooie tijd. Alhoewel ik em zelf niet echt helemaal geheel bewust heb meegemaakt...
Op zaterdag 1 november 2003 19:15 schreef HAL9000S het volgende:
idd hulde aan de jaren 80
quote:Ik hoop het
Op zaterdag 1 november 2003 19:19 schreef vlabakje het volgende:
oeh.. komt mask weer op tv?
quote:hoe ziet dat er uit?
Op zaterdag 1 november 2003 23:29 schreef Oosthoek het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een relaxte beige rib-jas kopen
*Transformers G1 dvd's, Masterpiece Optimus Prime, reissue Soundwave, alternator Smokescreen Subaru WRC gekocht heeft*
Mooi moment was dat, ff weer vroeger (:>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |