Beter voor jou, beter voor mij![]()
Jij gaat toch ook naar de Six Flags meeting.
dan zit ik naast jouw in de Space Shot
quote:is 75b zo klein?
Op zaterdag 23 juni 2001 09:20 schreef VerbodenAppel het volgende:
het probleem is, de kleine maatjes die net boven het vriespunt liggen (zo ook de mijne: 75B) zijn ook alleen maar blije Winnie The Pooh/ Snoopie/Pokemon BH's, OF van die lelijke witte (of helemaal om te gillen BEIGE) met kilo's kant. YAGH.verder no offence voor Snoopie/Winnie the Pooh/Pokemon. Ik ben immers de proud owner van een Winnie The Pooh boxershort, maar ik hoef mijn (gebrek aan -) tieten niet in een Pokemon bh te stoppen. Dat werkt op mijn kotsspieren.
Al weet ik toch wel dat de kans groot is dat dit gebeurd, zit nog middenin de groei..
quote:voor de helft van de prijs wil ik ze ook wel vasthouden hoor
Op zaterdag 23 juni 2001 20:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb vrij zware borsten, dus moet wel een BH dragen, al vind ik dat niet altijd een succes: bovendien zijn er in mijn cupmaat (80D) niet veel leuke BH's te vinden, tenzij je van vleeskleurige OMA-bh's houdt
quote:
Op zaterdag 23 juni 2001 20:28 schreef Herald het volgende:
voor de helft van de prijs wil ik ze ook wel vasthouden hoor
(snijdende bandjes, verkeerd drukkende beugels etc.
)
ja...bh's en ik, wij houden van elkaar...
Zijn er echt mensen die zo'n BH zouden aanschaffen, stel je voor dat zo'n ding klapt...
Of dat ie aan de ene kant lekraakt en je date je ene borst langzaamaan een cupmaat ziet slinken
quote:hetzelfde probleem maar dan met 105c
Ik heb vrij zware borsten, dus moet wel een BH dragen, al vind ik dat niet altijd een succes: bovendien zijn er in mijn cupmaat (80D) niet veel leuke BH's te vinden, tenzij je van vleeskleurige OMA-bh's houdt
quote:Er is toch wel een zaak waar wij met de "probleem maten" terecht kunnen?
Op vrijdag 13 juli 2001 15:44 schreef Vivi het volgende:
Ik heb 75 DD, ook al zo'n rotmaat
Vaak zie ik een leuk BH-tje wat eigenlijk net iets te klein is maar kan ik het niet nalaten om het te kopen, moet ik dus mijn borsten er echt inproppen als het ware, maar dat vind mijn vriendje wel weer leuk staan
En ik kan het weten, want ik heb echt een rotmaat! En ja, die rotmaat van mij is groter dan DD!
quote:Liejannuh heeft volkomen gelijk. Er is genoeg te vinden in allerlei maten, je moet alleen even goed zoeken en rondvragen. Trouwens voor de dames met de maten 80D en 75DD, dat zijn echt geen "extreme" of "moeilijke" maten, daar bestaat genoeg leuks in. Inderdaad moet je er dan wel meer dan de Hema-prijs voor betalen maar dan heb je ook wat. Kijk gewoon in de winkels die merken als Marie-Jo, Prima Donna, Lou en Aubade verkopen. En maak gebruik van de verkoopster, durf gewoon te vragen wat je zoekt (echt..we schrikken nergens meer van) dat is wel zo makkelijk.
Op zondag 15 juli 2001 16:06 schreef Liejannuh het volgende:
Bibi en Vivi, gewoon naar een goede lingeriezaak gaan. Je betaalt iets meer, maar de kwaliteit is veel beter en het zit ook echt veel lekkerder!En ik kan het weten, want ik heb echt een rotmaat! En ja, die rotmaat van mij is groter dan DD!
(oh ja, en de mevrouw was niet eens zo heel eng, bleef gewoon buiten het hokje tot ik weer iets aanhad)
quote:Da probleem heeft mun vriendin ook. Ze heeft 85F en idd, in haar maat dus geen mooie bh's te vinden.... Ja of van die hele dure!
ja nu heeft ze iets das wel leuk:) Met zon leuk randje:9
Ik heb juist het probleem dat de huidige mode volgens mij niet verder kijkt dan maatje 75 B, terwijl ik dan net een ruime C heb... Of alles is al weggesnaaid of ze hebben het gewoon niet. En dan heb je er eindelijk eentje waar 75 C opstaat en dan istie te klein! Ja, je kunt er geen pijl op trekken... soms vallen ze te klein en soms passen ze gewoon. Maar zonder BH vind ik vervelend zitten en bovendien schijnt de kans dan groter te zijn dat je borsten gaan hangen.
Zonder bh vind ik bij niemand mooi staan, ongeacht de cupmaat, omdat ik het niet zo smakelijk vind naar een paar priemende tepels te kijken.
quote:Als man kijk je daar toch anders tegen aan
Op zondag 11 november 2001 16:37 schreef Noayla het volgende:Zonder bh vind ik bij niemand mooi staan, ongeacht de cupmaat, omdat ik het niet zo smakelijk vind naar een paar priemende tepels te kijken.
quote:Nou ik ben dan zeker geen man? Ik vind een vrouw met een mooie/sexy BH aan vele malen leuker om naar te kijken dan een vrouw zonder eerdergenoemde BH!
Op zondag 11 november 2001 16:43 schreef Zworld het volgende:[..]
Als man kijk je daar toch anders tegen aan
quote:GROOT GELIJK!!!!!
Op dinsdag 05 juni 2001 18:06 schreef texelonia het volgende:
Ik vind bh's ontzettend irritant. De meesten zitten niet lekker en als ze wel lekker zitten dan zijn ze niet mooi. Of de bandjes schuiven steeds van je schouders. Of als het warm is en je een beetje gaat zweten zit een bh helemaal niet lekker meer omdat die dan blijft plakken en niet meer 'meebeweegt'.
Ik heb dus vaak genoeg geen bh aan. Sowieso als het mooi weer is en ik een topje of jurkje met spaghetti-bandjes aan heb, want dan vind ik een bh eronder gewoon niet mooi staan. Maar ook als ik 'gewone' kleding aan heb laat ik steeds vaker die bh weg, gewoon omdat zonder bh veel fijner is. En bij sommige kledingstukken staat het ook iets mooier, dan komen m'n borsten beter uit of zo...
Alleen als ik ga rennen of fietsen heb ik er soms wel last van als ik geen bh aan heb. Ik heb dan ook geen hele grote borsten dus heb er niet heel snel last van.Ik vroeg me af of er nog meer vrouwen hier zijn die geen bh dragen of weinig?
En wat vinden de mannen ervan? heb tot nu toe eigenlijk alleen maarreacties gehad, maar zijn er ook mannen die het mooier vinden als een vrouw een bh aan heeft?
R.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |