Maar hou het binnen de proporties zou ik zeggen, alhoewel ieder zijn ding en eigenlijk maakt het ook niet uit..opzich ook wel weer grappig die variaties binnen de mensen..
Ik heb trouwens een keer mijn ex opgemaakt (mascara, wenkbrauwen geëpileerd, lippenstift etc..wel subtiel..hij heeft er het perfecte gezicht voor) en jee hij was mooier dan menig vrouw..nou heeft hij dus wel een fijn gezicht, mooie, volle mond, lange donkere wenkbrauwen etc. heel wat vrouwen zouden op zo'n gezicht jaloers zijn..
Ik weet niet wat het is, maar ik moet ze niet.
Zo gauw de dames gaan roepen dat ze het mooi vinden gaan die kerels het doen. Kijk maar naar het verschijnsel "geen borsthaar is mooier" Vroeger was het juist een teken van mannelijkheid, nu scheert jong nederland massaal hun borst kaal....tja....
quote:Je vertrouwt de kleur geel niet?
Op zaterdag 1 november 2003 15:31 schreef nietzman het volgende:
Ik vertrouw mannen met make-up niet. Net als mannen die bij drie uriniors de middelste pakken, en de kleur geel.Ik weet niet wat het is, maar ik moet ze niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Daphne85 op 01-11-2003 17:11]
quote:Ik vind het absoluut niet mannelijk een man met make-up
Op zaterdag 1 november 2003 12:22 schreef sourcy het volgende:
Wat vinden jullie daarvan?Ik gebruik zelf af en toe wel eens een subtiele oogschaduw of lip gloss. Gewoon om het er mooi en stijlvol uit ziet. Het moet natuurlijk niet overdadig zijn maar een lichte tint kan helemaal geen kwaad. Ik snap ook niet dat mannen dat niet doen.
Ik vind alleen jammer dat je gelijk voor een travestiet wordt uitgemaakt. Ik pretendeer geen vrouw te zijn; ik vind alleen dat het moet kunnen en dat het ook mooi bij mannen staat.
quote:Ik ook niet.
Op zaterdag 1 november 2003 17:09 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik vind het absoluut niet mannelijk een man met make-up
Als het nou een homo is, dan kan ik het nog wel begrijpen.
quote:waarom ?? dat is gewoon iets wat ons in de loop van het leven wijs word gemaakt... dit is mannelijk en dat niet, en als je dat toch doet dan zal je wel een homo zijn...
Op zaterdag 1 november 2003 17:10 schreef schatje het volgende:[..]
Ik ook niet.
Als het nou een homo is, dan kan ik het nog wel begrijpen.
quote:Vind je het dan ook niet goed als een man zijn oksels scheert of als hij het leuk vindt om met jou over problemen te praten, of als hij niet van bier houdt, etc....
Op zaterdag 1 november 2003 17:09 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het absoluut niet mannelijk een man met make-up
quote:Ik mag toch wel hopen dat het non-comedogene foundation is.
Op zaterdag 1 november 2003 15:41 schreef Killah_Priest het volgende:
ik vindt het ook gewoon kunnen zoals mijn vriend die heeft extreme last van acne en die gebruikt met uitgaan heel lichtjes foundation beter zo als van die witte of rode puisten op je kopbah
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 13:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben best ruimdenkend, maar een man met make-up vind ik gewoon gay
quote:Een man zonder gel in z'n haar?
Op zaterdag 1 november 2003 13:24 schreef milagro het volgende:[..]
vroeger droegen juist de mannen make up
heeft niets met emancipatie te maken overigens.
ik vind het gewoon niet mannelijk staan.
Maar t zijn idd wel bijna altijd homo's die dat doen. Maarja die zijn over t algemeen ook beter gekleed dan de gemiddelde hetero man. Errug jammer dat hetero mannen zo bang zijn om voor homo uitgemaakt te worden en daardoor bepaalde kleding niet durven te dragen of wat meer aan de uiterlijke verzorging doen
quote:Je slaat de spijker op z'n kop!
Op zaterdag 1 november 2003 19:07 schreef Emmertje het volgende:
Maar t zijn idd wel bijna altijd homo's die dat doen. Maarja die zijn over t algemeen ook beter gekleed dan de gemiddelde hetero man. Errug jammer dat hetero mannen zo bang zijn om voor homo uitgemaakt te worden en daardoor bepaalde kleding niet durven te dragen of wat meer aan de uiterlijke verzorging doen
Maar lipgloss e.d. ... neuj. Maar goed, als iemand het wil gebruiken en denkt dat ie er mooier op wordt. ... vooral doen. Mijn zegen heb je
quote:Jongen, je bent zo nicht als de neten, is niets mis mee hoor.
Op zaterdag 1 november 2003 19:12 schreef sourcy het volgende:[..]
Je slaat de spijker op z'n kop!
Ik ben blij als die metrosexuele hype voorbij is...
quote:LOL
Op zaterdag 1 november 2003 19:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat is wel erg verwijfd, straks wordt dit ook nog mode net als die nichtenkleding voor mannen.Ik ben blij als die metrosexuele hype voorbij is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |