abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14298245
ik en een paar vriendinnen van mij hebben een vriend van ons eens heel lichtjes opgemaakt....klein beetje lichte oogschaduw, beetje mascara en ik geloof ook nog lipgloss...zag er eigenlijk best mooi uit
pi_14298352
Moet altijd denken aan die jongens van 3T ofzo..zo wat hadden die geëpileerde wenkbrauwen zeg..
vind (vooral bij hun dus..ze leken net Bert van Bert & Ernie) dat overdaad schaadt..een beetje epileren voor mannen kan geen kwaad en kan best..sommige gebruiken ook poeders enzo, al is dat meestal meer om hun pukkeltjes te bedekken..

Maar hou het binnen de proporties zou ik zeggen, alhoewel ieder zijn ding en eigenlijk maakt het ook niet uit..opzich ook wel weer grappig die variaties binnen de mensen..

Ik heb trouwens een keer mijn ex opgemaakt (mascara, wenkbrauwen geëpileerd, lippenstift etc..wel subtiel..hij heeft er het perfecte gezicht voor) en jee hij was mooier dan menig vrouw..nou heeft hij dus wel een fijn gezicht, mooie, volle mond, lange donkere wenkbrauwen etc. heel wat vrouwen zouden op zo'n gezicht jaloers zijn..

zaterdag 1 november 2003 @ 15:31:29 #53
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_14298482
Ik vertrouw mannen met make-up niet. Net als mannen die bij drie uriniors de middelste pakken, en de kleur geel.

Ik weet niet wat het is, maar ik moet ze niet.

Ik ga naar huis.
  zaterdag 1 november 2003 @ 15:35:19 #54
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_14298540
Make-up bij mannen is niet nieuw hoor. In de tijd van Rob de Nijs liepen heel veel mannen met een lijntje onder hun ogen.

Zo gauw de dames gaan roepen dat ze het mooi vinden gaan die kerels het doen. Kijk maar naar het verschijnsel "geen borsthaar is mooier" Vroeger was het juist een teken van mannelijkheid, nu scheert jong nederland massaal hun borst kaal....tja....

http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 1 november 2003 @ 15:41:36 #55
22180 Killah_Priest
shirley goes wild and sexy
pi_14298645
ik vindt het ook gewoon kunnen zoals mijn vriend die heeft extreme last van acne en die gebruikt met uitgaan heel lichtjes foundation beter zo als van die witte of rode puisten op je kop bah
things happend the same whem you came to my life happiness lies when you know who i am when you share your secret with me somthing come over to me my baby got a secret , he know what he want
pi_14299208
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 15:31 schreef nietzman het volgende:
Ik vertrouw mannen met make-up niet. Net als mannen die bij drie uriniors de middelste pakken, en de kleur geel.

Ik weet niet wat het is, maar ik moet ze niet.

Je vertrouwt de kleur geel niet?
When I am dead, my dearest; Sing no sad songs for me; Plant thou no roses at my head; Nor shady cypress tree; Be the green grass above me; With showers and dewdrops wet; And if thou wilt, remember; And if thou wilt, forget.
pi_14300391
Waarom zou make-up alleen bij vrouwen mogen? Make-up wordt gebruikt om gezichtsdelen te accentueren en is dus in principe niet geslachtsgebonden. Het is gewoon toeval dat het bij vrouwen gebruikelijker is dan bij mannen.
Overigens vind ik zwaar opgemaakte gezichten niet erg mooi, dus ook mannen moeten het subtiel houden. Bij mannen als Colin Farrell en Robbie Williams staat een lijntje onder de ogen juist erg mooi.

[Dit bericht is gewijzigd door Daphne85 op 01-11-2003 17:11]

pi_14300508
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 12:22 schreef sourcy het volgende:
Wat vinden jullie daarvan?

Ik gebruik zelf af en toe wel eens een subtiele oogschaduw of lip gloss. Gewoon om het er mooi en stijlvol uit ziet. Het moet natuurlijk niet overdadig zijn maar een lichte tint kan helemaal geen kwaad. Ik snap ook niet dat mannen dat niet doen.

Ik vind alleen jammer dat je gelijk voor een travestiet wordt uitgemaakt. Ik pretendeer geen vrouw te zijn; ik vind alleen dat het moet kunnen en dat het ook mooi bij mannen staat.

Ik vind het absoluut niet mannelijk een man met make-up
#geen
  zaterdag 1 november 2003 @ 17:09:24 #59
54621 sexy_beast
total confusion !!!!
pi_14300516
oogschaduw zou ik zelf een beetje te ver gaan bij mezelf... maar voor de rest kan ik best begrijpen dat een gozer zoiets zou doen hoor.
ik zit er nu wel eens aan te denken voor van die gezichts verzorgende producten te proberen van nivea for men ofzo...
ík vind het iig niet stom of nichterig !!! moet kunnen vandaag de dag
A homeboy, a hippy and a funky dredd
pi_14300553
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 17:09 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Als het nou een homo is, dan kan ik het nog wel begrijpen.

zaterdag 1 november 2003 @ 17:13:58 #61
54621 sexy_beast
total confusion !!!!
pi_14300643
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 17:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Als het nou een homo is, dan kan ik het nog wel begrijpen.

waarom ?? dat is gewoon iets wat ons in de loop van het leven wijs word gemaakt... dit is mannelijk en dat niet, en als je dat toch doet dan zal je wel een homo zijn...
A homeboy, a hippy and a funky dredd
pi_14300750
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 17:09 schreef DuchessX het volgende:
Vind je het dan ook niet goed als een man zijn oksels scheert of als hij het leuk vindt om met jou over problemen te praten, of als hij niet van bier houdt, etc....
pi_14302729
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 15:41 schreef Killah_Priest het volgende:
ik vindt het ook gewoon kunnen zoals mijn vriend die heeft extreme last van acne en die gebruikt met uitgaan heel lichtjes foundation beter zo als van die witte of rode puisten op je kop bah
Ik mag toch wel hopen dat het non-comedogene foundation is.
  zaterdag 1 november 2003 @ 18:52:48 #64
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_14303118
Nee dat kan niet op fok, weet je toch.

Kortzichtige lui.

pi_14303188
misschien om een pukkeltje ofzo weg te werken, maar anders nee
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 1 november 2003 @ 18:55:36 #66
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14303201
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 13:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben best ruimdenkend, maar een man met make-up vind ik gewoon gay
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  zaterdag 1 november 2003 @ 19:01:25 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_14303347
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 13:24 schreef milagro het volgende:

[..]

vroeger droegen juist de mannen make up
heeft niets met emancipatie te maken overigens.
ik vind het gewoon niet mannelijk staan.

Een man zonder gel in z'n haar?
Krijg je gelijk de JP Balkenende look
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_14303487
Kan best mooi zijn, wat vloeibare make-up om oneffenheden weg te werken, of wat mascara of eyeliner om de ogen te accentueren... nIiks mis mee wat mij betreft.

Maar t zijn idd wel bijna altijd homo's die dat doen. Maarja die zijn over t algemeen ook beter gekleed dan de gemiddelde hetero man. Errug jammer dat hetero mannen zo bang zijn om voor homo uitgemaakt te worden en daardoor bepaalde kleding niet durven te dragen of wat meer aan de uiterlijke verzorging doen

zaterdag 1 november 2003 @ 19:12:09 #69
59897 sourcy
Sparkling...
pi_14303604
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 19:07 schreef Emmertje het volgende:
Maar t zijn idd wel bijna altijd homo's die dat doen. Maarja die zijn over t algemeen ook beter gekleed dan de gemiddelde hetero man. Errug jammer dat hetero mannen zo bang zijn om voor homo uitgemaakt te worden en daardoor bepaalde kleding niet durven te dragen of wat meer aan de uiterlijke verzorging doen
Je slaat de spijker op z'n kop!

zaterdag 1 november 2003 @ 19:16:54 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_14303732
Enige make-up die ik ooit af en toe sporadisch gebruik is camouflagestick als ik last heb van een mega-pukkel en ik wil persé toch op stap

Maar lipgloss e.d. ... neuj. Maar goed, als iemand het wil gebruiken en denkt dat ie er mooier op wordt. ... vooral doen. Mijn zegen heb je

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 1 november 2003 @ 19:28:30 #71
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_14304065
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 19:12 schreef sourcy het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op z'n kop!

Jongen, je bent zo nicht als de neten, is niets mis mee hoor.
Maar ontken het niet...
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
pi_14304127
bij sommige jongens is een lijntje zwarte oogpotlood wel mooi hoor. Maar dit is dan ook wel bij heel sommige.
Strawberry Flavour..
pi_14304310
Dat is wel erg verwijfd, straks wordt dit ook nog mode net als die nichtenkleding voor mannen.

Ik ben blij als die metrosexuele hype voorbij is...

zaterdag 1 november 2003 @ 20:21:26 #74
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_14305468
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 19:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat is wel erg verwijfd, straks wordt dit ook nog mode net als die nichtenkleding voor mannen.

Ik ben blij als die metrosexuele hype voorbij is...

LOL
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
pi_14308920
mannen met make up...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')