quote:Zeker schappelijke prijzen
Op zaterdag 1 november 2003 15:14 schreef Doc het volgende:
Kaarten voor Knicks waren zoiets als $17+tax of zo. Ook goed te doen dus.
Ik vind de beleving van zo'n wedstrijd trouwens wel heeeeeeel anders dan een voetbalwedstrijd, maar zeker wel leuk om mee te maken!
quote:Hier ruik ik het frietevet toch al.
Op zaterdag 1 november 2003 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Het stinkt hier naar mosselen
quote:Ik probeer die mosselstank weg te krijgen met een gebakken biefstukje met champignonnetjes
Op zaterdag 1 november 2003 16:34 schreef methodmich het volgende:
Hoe is het hier in dit (mossel)café?
Helemaal balen omdat ASWH verloren heeft bij Noordwijk.
Het verandert tegenwoordig zo rond 18:00 uur zo langzamerhand in kookcafe-Hools...
quote:En de friet met frikandel was verrekte lekker.
Op zaterdag 1 november 2003 16:35 schreef zjroentje het volgende:[..]
Hier ruik ik het frietevet toch al.
quote:Veel mayo, ketchup en uitjes erbij?
Op zaterdag 1 november 2003 17:03 schreef zjroentje het volgende:[..]
En de friet met frikandel was verrekte lekker.
Jummie! (zo op z'n tijd...)
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 17:04 schreef Doc het volgende:[..]
Veel mayo, ketchup en uitjes erbij?
Jummie! (zo op z'n tijd...)
Goed bodempje voor vanavond.
quote:Gaaf. Ik wilde ook naar een NBA wedstrijd toen ik in de States was, maar in juli zijn er helaas geen wedstrijden.
Op zaterdag 1 november 2003 08:48 schreef popolon het volgende:
YEAH !Hoor net dat de kaartjes binnen zijn voor:
Pistons - Nets @ Detroit
(kan een hele leuke wedstrijd worden)
Bulls - Wizzards @ Chicago(toch leuk)
en Red Wings - Trashers @ Detroit (icehockey)
Had puur voor het "naar Madison Square Garden geweest zijn" naar een WNBA wedstrijd kunnen gaan, maar dat was me net ff te gek
. Valt me trouwens enorm mee hoe duur die kaartjes zijn, voor al die sportevenementen daar. Voor 8 dollar zat ik al bij de Yankees (wel op de bleachers, dus ver van de actie af, maar toch).
quote:Perfect stapavond voedsel inderdaad. Om later rond middernacht nog effe aangevuld te worden.
Op zaterdag 1 november 2003 17:05 schreef zjroentje het volgende:[..]
![]()
Goed bodempje voor vanavond.
quote:Meestal door een pizza of wat shoarma.
Op zaterdag 1 november 2003 17:10 schreef Doc het volgende:[..]
Perfect stapavond voedsel inderdaad. Om later rond middernacht nog effe aangevuld te worden.
Maar ik laat me niet te zeer gaan vanavond. Vorige week was ik aardig bezopen, en ik had werkelijk nog nooit zo slecht gevoetbald de dag erna.
Ze zongen wel flink bij ajax, dat was het enige onrealistische aan het spel!
quote:Idd, bij mij staat Feyenoord 15e en toen ik tegen hun moest (met Ajax) was de Kuip LEEG!
Op zaterdag 1 november 2003 17:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Fifa 2004 is echt een kicke spel, ook zwaar realistisch, ik won met Feyenoord van ajax!Ze zongen wel flink bij ajax, dat was het enige onrealistische aan het spel!
Ik word op 20 meter van de goal met Kuijt onderuitgetrapt, Buffel pakt echter meteen de bal en loopt door, wordt onderuitgetrapt, Kuijt pakt de bal loopt door, wordt onderuitgetrapt, Buffel pakt de bal en loopt door, wordt onderuitgetrapt, Kuijt pakt de bal, trap op de rand van de 16 meter de bal in de netten (maar werd wel onderuitgetrapt ondertussen)
Groeten en prettige avond allen!
quote:viel spass!
Op zaterdag 1 november 2003 17:54 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik verlaat dit café en ga me even omkleden. Vanavond een familie-etentje ter ere van de verjaardag van mijn opa. Ben benieuwd... Heb Ajax - AZ al op opnemen gezet, want ik weet niet of ik Studio Sport ga halen.Groeten en prettige avond allen!
quote:Lukken bij jouw de vrije trappen al? mij lukt het voor geen meter
Op zaterdag 1 november 2003 17:54 schreef FrankyMcG het volgende:
De voordeelregel wordt wel iets te extreem toegepast.Ik word op 20 meter van de goal met Kuijt onderuitgetrapt, Buffel pakt echter meteen de bal en loopt door, wordt onderuitgetrapt, Kuijt pakt de bal loopt door, wordt onderuitgetrapt, Buffel pakt de bal en loopt door, wordt onderuitgetrapt, Kuijt pakt de bal, trap op de rand van de 16 meter de bal in de netten (maar werd wel onderuitgetrapt ondertussen)
De hele dag af en aan gereden naar de vuilstort. Wat kunnen mensen toch een hoop rotzooi bewaren
quote:Zowaar schoot ik er vandaag eentje in de kruising!
Op zaterdag 1 november 2003 18:11 schreef Ajaxno1 het volgende:Lukken bij jouw de vrije trappen al? mij lukt het voor geen meter
Maar het is iig heel moeilijk om de bal er op die manier in de te krijgen!
quote:Bij mij vliegen ze het stadion uit (op semi-prof)
Op zaterdag 1 november 2003 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Zowaar schoot ik er vandaag eentje in de kruising!
Maar het is iig heel moeilijk om de bal er op die manier in de te krijgen!
En Corners is ook al zo'n drama
quote:Corners zijn wel lachen imho!
Op zaterdag 1 november 2003 18:17 schreef Ajaxno1 het volgende:En Corners is ook al zo'n drama
Beetje vechten met de verdedigers en vrijlopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |