frankie goes to hollywood
waarvan the power of love er 1 van is ;-)
en natuurlijk zijn
war, relax en the two tribes ook goede nummers ;-))
zijn er hier liefhebbers? ;-)
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 31-10-2003 22:41]
Holly Johnson OWNT
frankie live zag toen de helft hier nog niet geboren was
[Dit bericht is gewijzigd door Captain_Chaos op 31-10-2003 22:35]
[Dit bericht is gewijzigd door Bushmaster op 31-10-2003 22:37]
En nu ben ik even fok moe
quote:Hij heeft HIV maar leeft volgens mij nog steeds.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:35 schreef Bushmaster het volgende:
Holly went to heaven
Iemand nieuws?
quote:Dat is van voor jou tijd.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:28 schreef Struijsje het volgende:
* Geen idee heeft, over wie je het hebt..
quote:Die overbekende clip is btw een 2e versie, de eerste versie is uit roulatie gehaald na protesten. Ik geloof dat die versie vol zat met leernichten.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:42 schreef Seborik het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen die paar hits en natuurlijk die overbekende videoclip van Relax.
quote:De eerste is natuurlijk vrij makkelijk aan te komen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Die overbekende clip is btw een 2e versie, de eerste versie is uit roulatie gehaald na protesten. Ik geloof dat die versie vol zat met leernichten.
quote:oh?
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:47 schreef Seborik het volgende:[..]
De eerste is natuurlijk vrij makkelijk aan te komen.
ik heb er eigenlijk nooit echt actief naar gezocht overigens
quote:Klopt, die uncensored version was nogal eh.. ranzig
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Die overbekende clip is btw een 2e versie, de eerste versie is uit roulatie gehaald na protesten. Ik geloof dat die versie vol zat met leernichten.
quote:Vooral die van 'Rage Heart' is super. De reis door de 12"
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
IK verzamelde vroeger echt alles van FGTH.
Ik heb hier nog een hele stapel 12 inch platen liggen van al hun nummers in verschillende uitvoeringen.
Mijn allereerste singeltje die ik ooit kocht was van FGTH. Daarna was ik als klein jochie compleet verkocht en kocht ik alles wat los en vast zat van FGTH, nou ja, voor zover mijn schamele zakgeld het toen toeliet. Compleet onbewust van het imago dat ze eigenlijk hadden.
Wie kent uit die tijd niet die geweldige T-shirts. Wit met in dikgedrukte letters "Frankie says ..." en vele variaties daarop. Als fan heb ik ook destijds het FGTH computerspel voor de Commodore 64 gekocht. Een volslagen leip spel, maar ik bleef het maar spelen.
Misschien was het een compleet gefabriceerd groepje zoals daarvoor ook bij The Monkeys gebeurt was, maar ik word nog altijd een beetje week bij de eerste tonen van Relax of Welcome To The Pleasure Dome. Overigens: Holly is nog steeds onder ons ...
quote:Daar waren ze inderdaad sterk in, zoveel mogelijk versies van één nummer uitbrengen......
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
IK verzamelde vroeger echt alles van FGTH.
Ik heb hier nog een hele stapel 12 inch platen liggen van al hun nummers in verschillende uitvoeringen.
Ohja: uiteraard wilde de BBC de clip van Relax niet uitzenden, waardoor de hype compleet was. Het nummer stond uiteindelijk 5 weken op de eerste plaats in de UK top 40.
quote:idd helemaal vergeten, dat spel. daar zat de live versie van relax ook bij geleverd.
Op zaterdag 1 november 2003 16:21 schreef Weakling het volgende:
Aaaahhh ... FGTH ... jeugdherinneringen ... *snik*Mijn allereerste singeltje die ik ooit kocht was van FGTH. Daarna was ik als klein jochie compleet verkocht en kocht ik alles wat los en vast zat van FGTH, nou ja, voor zover mijn schamele zakgeld het toen toeliet. Compleet onbewust van het imago dat ze eigenlijk hadden.
Wie kent uit die tijd niet die geweldige T-shirts. Wit met in dikgedrukte letters "Frankie says ..." en vele variaties daarop. Als fan heb ik ook destijds het FGTH computerspel voor de Commodore 64 gekocht. Een volslagen leip spel, maar ik bleef het maar spelen.
Misschien was het een compleet gefabriceerd groepje zoals daarvoor ook bij The Monkeys gebeurt was, maar ik word nog altijd een beetje week bij de eerste tonen van Relax of Welcome To The Pleasure Dome. Overigens: Holly is nog steeds onder ons ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |