Prototype:
Interieur:
Specs:
Wheel Base (in): 106.7
Overall Length (in): 182.8
Overall Height at curb (in): 44.3
Overall Width (in): 76.9
Front Track (in): 63
Rear Track (in): 63.7
Weight Distribution (ft/rear): 43/57
Overall Shadow (sq ft): 96.8
Approach Angle (deg): 9.2
Departure Angle (deg): 14.0
Seating Capacity: 2
Leg Room (in): 44.6
Head Room (in): 35.4
Shoulder Room (in): 57.7
Hip Room: 57.8
Passenger Volume (cu ft): 52.8
Interior Volume Index(cu ft): 53.2
Engine Type: DOHC, 4 valves per cylinder, supercharged V-8
Engine Displacement (L): 5.4
Bore/Stroke (mm): 90.2x105.8
Displacement (cu in/cc): 330/5409
Compression Ratio (in/mm): 8.4:1
Material: All Aluminum
Horsepower @ RPM: 500@6,000
Torque @ RPM (lb ft): 500@4,500
Horsepower Specific Output (hp/liter): 92.6
Torque Specific Output (lb ft/liter): 92.6
Recommended Fuel: 91 octane (premium)
Fuel System: Sequential multi-port electronic fuel injection -(SEFI) with dual injectors per cylinder
Oil Capacity with Filter (quarts): 10
Usable Fuel Capacity (gal): 18
Type 6-speed manual
Gear Ratios 1 - 2.61
2 - 1.71
3 - 1.23
4 - 0.94
5 - 0.77
6 - 0.63
Final Drive Ratio 3.36:1
Gear Synchronization 1 - Triple
2 - Triple
3 - Triple
4 - Triple
5 - Double
6 - Double
Chassis/Steering/Brakes
Drivetrain Layout Rear-wheel drive
Front Suspension Double Wishbone
Rear Suspension Double Wishbone
Steering Type Rack-and-Pinion
Steering Ratio 17:1
Turns Lock-to-Lock 2.7
Turning Circle (Curb-to-Curb) 40 ft.
Brake System Vacuum Power Assist
Front Brakes (in) 14.0
Rear Brakes (in) 13.2
Oude deeltjes:
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Chat] PTA Slowchat AX11 TRE
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
[PTA-CHAT] Ferrari Enzo @ 34-9 km/u
[Slowchat] Honda Wide body van APR
Slowchat: '37 Mercedes Benz W125
Slowchat Artistic License A Tribute to Kreator
[Slowchat] Part 37 Jacco Special!
[Slowchat] Turbo vs de rest....
[Slowchat] Deel 39: Ford Mustang VS Nissan Skyline
[Slowchat] Ferrari F40, 40 Years Ferrari
[Slowchat] MG XPower SV, 5.0 V8 @ 410 PK
[Chat] PTA Slowchat Emme Lotus 422T
[SLOWCHAT] Audi A8 4.2 V8 @ 430nm
[Slowchat Deel 44]De machtige Volvo 440!
[Slowchat deel 45] De Rover 45
[Chat] Deel 4,6 liter Ford Mustang GT V8 400 PK.
[Chat] PTA Slowchat Alfa Romeo 147 GTA
[PTA Slowchat]Chevrolet Tahoe Vortec 4800 V8 engin
[Chat] PTA Slowchat Lotus Elise 49
[CHAT] Ferrari F50
[CHAT] Fiat 500
[SLOWCHAT] Jeep Grand Cherokee 5.2i Limited
[PTA SlowChat] VW Herbie de legendarische #53
Wel vette bak though
quote:Oeps, dacht dat een gallon maar 2.zoveel was
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
18x4 = 72 liter tank, dat is toch vrij normaal voor een sportauto.
Ziet er iedergeval ERG gaaf uit!
Zo heerlijke roffel.. die auto was gewoon af toen hij voor het eerst op de markt kwam, en ford snapte dat....
quote:het is een V8
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:22 schreef Thermo het volgende:
Dat geluidje he... op top gear afgelopen zondag.... die V10.... niet normaalZo heerlijke roffel.. die auto was gewoon af toen hij voor het eerst op de markt kwam, en ford snapte dat....
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:27 schreef Flatbeat-Eric het volgende:[..]
het is een V8
Goed, snel richting de cherrymoon
laterzz
Zit zeker ook allemaal nieuwe techniek in zoals ESP en dat soort shit. Een echte sportauto moet puur zijn. Niks geen snufjes er in. En kijk die binnen kant. Super gelikt zo een zonde.
Wat een geweldig geluid vind ik dat. Kippen vel gewoon. DAT WIL IK OOK
Maar hoe komt dat je het hoord. Ik heb het ook wel eens in het echt gehoord. Ik weet dat het Ptsss geluid door een dump valve komt. Maar je hoord zelde die turbo zich opladen om het zo te noemen. Waarom hoor je dat niet veel. En hoe komt het dat je het hoord.
Ik moet een geile auto hebben met een turbo en dat geluid
Een peugeot 106 ralley. En daar maar een turbo op raggen. En zorgen dat ik dat geluid ook heb.
quote:Ik weet niet als je mad max 2 hebt gezien maar lijkt het toevallig niet op dat geluid??
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:46 schreef ook_gek het volgende:
Maar hoe komt dat je het hoord. Ik heb het ook wel eens in het echt gehoord. Ik weet dat het Ptsss geluid door een dump valve komt. Maar je hoord zelde die turbo zich opladen om het zo te noemen. Waarom hoor je dat niet veel. En hoe komt het dat je het hoord.
quote:heb ik niet gezien.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:49 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Ik weet niet als je mad max 2 hebt gezien maar lijkt het toevallig niet op dat geluid??
maar je hoord echt een fluitent geluid bij het gas geven. Tot dat hij het gas los laat zo dat de over druk er uit schiet. Het PTsssss geluid.
quote:Ik weet wat je bedoelt, dat geluid is geweldig. Heb wel eens in een auto gereden welke dat ook had (ben GVD alleen vergeten welke dat ook al weer was), elke keer proberen dat geluid weer te krijgen, helaas moest je best op het gas daarvoor en ook wat langer (had daar dus de ruimte voor nodig). Volgens mij was dat in een Mercedes C200 kompressor Sportcoupé (kwam er pas achter dat het een kompressor was toen een maat me belde en t me zei
Op zaterdag 1 november 2003 00:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
heb ik niet gezien.
maar je hoord echt een fluitent geluid bij het gas geven. Tot dat hij het gas los laat zo dat de over druk er uit schiet. Het PTsssss geluid.
quote:Wat doe je hier dan al zo vroeg???
Op zaterdag 1 november 2003 07:07 schreef ThaFreak het volgende:
goedemorgen
tis vroeg......erg vroeg
Maaruh goeiemorgen!
Een peugeot 106 ralley met turbo en dat geluid is meeesterlijk
quote:Dat filmpje is als je die auto van paul walker kies, je kan die andere 2 auto's ook nog kiezen voor een filmpje daarvan he?
Op zaterdag 1 november 2003 13:06 schreef ook_gek het volgende:
de mensen die de dvd 2f2f hebben weten wel wat ik bedoel. Dat is het kleine filmpje voor de hoofd film. Super geluid is dat. Je hoord die turbo gewoon vluiten tuidens het vol lopen. Ik wil weten wat dat is en hoe dat komt. En op zeker dat Jacco weet wat ik bedoel en wat het isEen peugeot 106 ralley met turbo en dat geluid is meeesterlijk
* Thermo heeft waaaazige nacht gehad
quote:Extra,s zijn zeker leuk. Zeker als je ziet hoe de auto,s zijn opgebouwd. Op de achtergrond zie je nog die oranje supra staan uit deel 1
Op zaterdag 1 november 2003 13:20 schreef Thermo het volgende:[..]
Dat filmpje is als je die auto van paul walker kies, je kan die andere 2 auto's ook nog kiezen voor een filmpje daarvan he?
Vond wel super coole extra's.
* Thermo heeft waaaazige nacht gehad
Maar voor de film begint kan je nog kijken wat er met paul walker gebeurd is. Tijdens het vluchten na deel 1. Dat duurd iets van 10min of zo. Dat stukje bedoel ik. Zo zie je namelijk ook hoe hij aan die grijze bak komt waar hij in rijd bij begin 2
quote:Daar heb ik het dus ook over he, je kan niet alleen kijken naar dat filmpje
Op zaterdag 1 november 2003 17:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Extra,s zijn zeker leuk. Zeker als je ziet hoe de auto,s zijn opgebouwd. Op de achtergrond zie je nog die oranje supra staan uit deel 1
![]()
Maar voor de film begint kan je nog kijken wat er met paul walker gebeurd is. Tijdens het vluchten na deel 1. Dat duurd iets van 10min of zo. Dat stukje bedoel ik. Zo zie je namelijk ook hoe hij aan die grijze bak komt waar hij in rijd bij begin 2
quote:Jha die is het jha. Zeker een lekker wijf
Op zaterdag 1 november 2003 17:17 schreef Thermo het volgende:[..]
Daar heb ik het dus ook over he, je kan niet alleen kijken naar dat filmpje
Dat is alleen als je op die skyline klikt.
Is tof filmpje, lekkere chick die hem een lift geeft
Maar dat stukje in de woestijn met die motoren. Dan rijd hij voor bij die politie. DAT GELUID BEDOEL IK DUS!!!
Dat is zoo een lekker geluid
Ik vond 2f2f waardeloos trouwens.
Ik heb dus onlangs de nieuwe DVD van Ghostrider gekocht... 'Ghost Rider goes wild....'
Maar nu ben ik bang dat ie stuk gaat en wil ik graag een back-up downloaden...
Weet iemand waar dat kan? (Kazaa kan m niet vinden)
quote:Warez vraag. OP HOEREN
Op zaterdag 1 november 2003 20:02 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Vraagje...Ik heb dus onlangs de nieuwe DVD van Ghostrider gekocht... 'Ghost Rider goes wild....'
Maar nu ben ik bang dat ie stuk gaat en wil ik graag een back-up downloaden...
Weet iemand waar dat kan?
(Kazaa kan m niet vinden)
Jacco waar blijf je nou. Ik wil antwoord
quote:Jacco is naar de Honda meeting in Asten, daar ga ik dadelijk dus ook naartoe
Op zondag 2 november 2003 00:30 schreef ook_gek het volgende:[..]
Warez vraag. OP HOEREN
Jacco waar blijf je nou. Ik wil antwoord
Tenminste: als het niet als een gek gaat regenen dadelijk...
Gisteravond niet uit kunnen gaan, was een beetje ziek... Vandaag gaat het gelukkig al weer beter
quote:idd, als het maar voor kerst is, of na 4 januari (met kerst moet ik werken, en de week rond oud en nieuw ben ik op vak met mn vriendin)
Op zondag 2 november 2003 19:25 schreef Ballebek het volgende:
Het is echt aan het uitsterven hiero!
PTA-MEET moet dan maar binnenkort plaatsvinden; is er weer genoeg gespreksstof voor de komende maanden
ik wil antwoord op m,n vraag. EINDELIJK heb ik een on-topic vraag hier in PTA En dan komt er geen antwoord. DAT PIK IK NIET HOOR!!!!
Ik wil het gewoon weten
Nou dan maar een nieuwe vraag er bij
Wat zou het kosten om in een peugeot 106 rally een turbo te zetten
quote:Eurotje of 3.500 denk ik zo, maar wat voor een fucking nut heeft het?
Op zondag 2 november 2003 20:30 schreef ook_gek het volgende:
kan mij die meet schelenik wil antwoord op m,n vraag. EINDELIJK heb ik een on-topic vraag hier in PTA En dan komt er geen antwoord. DAT PIK IK NIET HOOR!!!!
Ik wil het gewoon weten
Nou dan maar een nieuwe vraag er bij
Wat zou het kosten om in een peugeot 106 rally een turbo te zetten
EDIT: oud collega van me heeft het ooit is gevraagd voor zijn 106 GTi een paar jaar terug. Koste toen zo'n 7.000 gulden. Werd ook afgeraden btw...
Ik kan met niet voorstellen wat het anders kan zijn. Of de turbo / wastegate verhouding is bewust scheef getrokken waardoor er continu overdruk door de wastegate naar buiten 'fluit'. Wilde gok, maar ja.
Gisteren en vandaag de suup gepoetst, hij ziet er een stuk beter uit! God wat was de motor smerig. Valt nog wat aan te doen, ook kwa plastic leidingen vervangen.
Enne ik mag er nog niet in rijden, maar ik heb het toch gedaan Klein stukje maar, maar je hoort de turbo onwijs! Turbo nr. 1 dus, want ik ben niet boven de 3000 toeren geweest. Lekker geluidje hoor! En als je de auto start, dan krijg ik echt een paal in m'n broek, dat geluid van de motor...
Het is overigens wel fokking moeilijk om in dat ding te rijden! Moeilijk als in vreselijk slecht zicht, en continu op je hoede zijn dat de auto jou niet bestuurt in plaats van andersom. Hij wil echt wel! Zal vrijdag naar het RDW maar rustig aan doen anders kan het wel eens fout gaan zonder ervaring.
Oh, iemand ervaring met develgendokter.nl? Mijn velgen hebben hier en daar kleine littekens van de stoep.. of kun je daar iets anders tegen doen?
Hij is echt bruut... op een foto zien is een ding, maar als je hem in het echt ziet.. helemaal pikzwart van binnen en buiten, veel lager dan een normale auto en met gigantische velgen
* StefanP is
Heb trouwens de Honda van Jacco ook nog gezien! Mooie achterlichten ook, heb hem wel verder niet meer gesproken, want toen we weer buiten kwamen na iets gedronken te hebben was 'ie alweer weg.
quote:Dan zijn wij elkaar tegen gekomen
Op zondag 2 november 2003 21:48 schreef Metalfreak het volgende:
Op de terugweg reden we ook weer met een paar CRX-jes achter elkaar,
Ik reed in een metallic peugeot 206 GTI van Apeldoorn naar Tilburg, heb jullie eerst ingehaald met 140 en toen ik later stond te tanken, toen reden jullie in colonne door het tankstation heen.
Veel vierdubbele uitlaten, en eentje met zo'n kameleon paintjob. Klopt dat?
quote:Nope, dat waren wij niet, wij kwamen vanuit Limburg en zijn daar niet geweest... Maar er waren nog genoeg andere CRX-jes die vast wel van die kant af gekomen zijn. En daar zat ook een kameleon kleurige CRX tussen.
Op zondag 2 november 2003 22:09 schreef StefanP het volgende:[..]
Dan zijn wij elkaar tegen gekomen
Ik reed in een metallic peugeot 206 GTI van Apeldoorn naar Tilburg, heb jullie eerst ingehaald met 140 en toen ik later stond te tanken, toen reden jullie in colonne door het tankstation heen.
Veel vierdubbele uitlaten, en eentje met zo'n kameleon paintjob. Klopt dat?
quote:Je had toch al pics van de suup of vergis ik me nu?
Op zondag 2 november 2003 22:26 schreef StefanP het volgende:
Zelf heb ik alleen een digitale camera die ik ooit ergens kado heb gekregen... geloof me, die wil je niet zien zo slecht. Maar vr. naar de keuring gaat een maat mee met een camcorder.... zal alleen moeilijk worden om ergens webspace te vinden om die online te zetten! En als hij eens helemaal in de was is gezet, dan leen ik een goeie camera om hem te vereeuwigen... maar dat is waarschijnlijk pas over een maand
quote:Het lijkt er wel op. Je hoord dat hij plank gas geeft. Je hoord die turbo echt fluiten door de overdruk. Hij schakelt druk is weg je hoord PTssss. En dan hoor je hem meteen weer op komen dat fluiten tot de volgende Ptsss. Als hij rustig rijd hoor je het niet.
Op zondag 2 november 2003 21:40 schreef StefanP het volgende:
Ik kan met niet voorstellen wat het anders kan zijn. Of de turbo / wastegate verhouding is bewust scheef getrokken waardoor er continu overdruk door de wastegate naar buiten 'fluit'. Wilde gok, maar ja.
IK MOET gewoon een auto hebben met dat zelfde geluid. Ik vind dat echt uber geil
Een MR2 2.0 turbo is dan erg leuk wheheh
quote:Nissan Skyline GTR-R34 V-spec (eventueel NÜR-versie als optie) met een DBRETT26 motor. Gegrandeerd die geluid, zo zijn Skylines GTR-R34's!
Op zondag 2 november 2003 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[....]IK MOET gewoon een auto hebben met dat zelfde geluid. Ik vind dat echt uber geil
![]()
[....]
quote:Ja nu nog een model die te betalen is
Op zondag 2 november 2003 23:22 schreef Scepsis het volgende:[..]
Nissan Skyline GTR-R34 V-spec (eventueel NÜR-versie als optie) met een DBRETT26 motor. Gegrandeerd die geluid, zo zijn Skylines GTR-R34's!
quote:Klinkt bekend; had ik precies een jaar geleden; vroor het bijna 10 graden en kreeg pech op zondagochtend om 5:30 op de A2 tussen Eindhoven en Den Bosch (ja, dat stukkie niemandsland)... Met 2 zieke meiden en 1 dronken gast in me bak...
Op zondag 2 november 2003 21:48 schreef Metalfreak het volgende:
...begon m'n acculampje al te branden tot 3500rpm. ... (bijna) geen licht meer... Word dus koolborstels van de dynamo vervangen...
quote:Dan zit je ook niet voor je plezier in die auto
Op maandag 3 november 2003 00:01 schreef Ballebek het volgende:[..]
Klinkt bekend; had ik precies een jaar geleden; vroor het bijna 10 graden en kreeg pech op zondagochtend om 5:30 op de A2 tussen Eindhoven en Den Bosch (ja, dat stukkie niemandsland)... Met 2 zieke meiden en 1 dronken gast in me bak...
quote:Hmmm, ook koolborstels versleten??? Gelukkig vroor het vanavond niet en was ik alleen in de auto. Was ook blij dat ik niet zo ver van huis verwijderd was, want als me dat in Asten gebeurd was, was ik nog niet zo snel thuis geweest...
Op maandag 3 november 2003 00:01 schreef Ballebek het volgende:[..]
Klinkt bekend; had ik precies een jaar geleden; vroor het bijna 10 graden en kreeg pech op zondagochtend om 5:30 op de A2 tussen Eindhoven en Den Bosch (ja, dat stukkie niemandsland)... Met 2 zieke meiden en 1 dronken gast in me bak...
Trouwens: gesleept worden met de auto over drempels zuigt trouwens zwaar! Kunnen ze die kutheuvels niet weghalen???
quote:¤ 40.000 nieuwkoop, begrensder erafhalen en even tunen voor ¤ 1400 en je hebt al 800 PK's.
Op zondag 2 november 2003 23:57 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja nu nog een model die te betalen is
Dus betaalbaar, kop houden jij.
quote:Hee effe je grote bek houden he. Weet je wel tegen wie je het hebt.
Op maandag 3 november 2003 00:07 schreef Scepsis het volgende:[..]
¤ 40.000 nieuwkoop, begrensder erafhalen en even tunen voor ¤ 1400 en je hebt al 800 PK's.
Dus betaalbaar, kop houden jij.
quote:Ja, tegen een kneus met verkeerde smaak qua vanquish.
Op maandag 3 november 2003 00:17 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hee effe je grote bek houden he. Weet je wel tegen wie je het hebt.
quote:Juist, iedereen die met een lelijke goedkope suup in Nederland rondrijdt, ziet een Skyline, en dan gaan ze hem jatten, vandaar dat er zo weinig in Nederland rondrijden.
En als hij zo betaalbaar is.
Waarom rijden er dan zo weinig in nederland
quote:Weet niet wat jij gebruikt. Maar mijn advies is stoppen met die zooi. Je gaat er echt gek van doen
Op maandag 3 november 2003 00:33 schreef Scepsis het volgende:[..]
Ja, tegen een kneus met verkeerde smaak qua vanquish.
[..]Juist, iedereen die met een lelijke goedkope suup in Nederland rondrijdt, ziet een Skyline, en dan gaan ze hem jatten, vandaar dat er zo weinig in Nederland rondrijden.
quote:Ik gebruik niks, het enige advies is dat jij gewoon ontwetend bent.
Op maandag 3 november 2003 00:41 schreef ook_gek het volgende:[..]
Weet niet wat jij gebruikt. Maar mijn advies is stoppen met die zooi. Je gaat er echt gek van doen
quote:ikke
Op maandag 3 november 2003 00:43 schreef Scepsis het volgende:[..]
Ik gebruik niks, het enige advies is dat jij gewoon ontwetend bent.
quote:Dank je voor het compliment.
Op maandag 3 november 2003 00:45 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ikke
op jou
quote:
Op maandag 3 november 2003 00:43 schreef Scepsis het volgende:[..]
Ik gebruik niks, het enige advies is dat jij gewoon ontwetend bent.
quote:Jezus anders heb jij even een lange Signature
Op maandag 3 november 2003 08:51 schreef t0n het volgende:
Goedemorgen57 files, en 380km lang @ 08:00..
en in geen van alle stond t0n
quote:Plus 30000 bpm, 10000 btw, 1500 transport en 1500 ombouw.
Op maandag 3 november 2003 00:07 schreef Scepsis het volgende:[..]
¤ 40.000 nieuwkoop, begrensder erafhalen en even tunen voor ¤ 1400 en je hebt al 800 PK's.
Dus betaalbaar, kop houden jij.
quote:Ben jij zo'n fan van de skyline dan?
Op maandag 3 november 2003 00:07 schreef Scepsis het volgende:[..]
¤ 40.000 nieuwkoop, begrensder erafhalen en even tunen voor ¤ 1400 en je hebt al 800 PK's.
Dus betaalbaar, kop houden jij.
quote:
Op maandag 3 november 2003 10:30 schreef StefanP het volgende:[..]
Plus 30000 bpm, 10000 btw, 1500 transport en 1500 ombouw.
Laat hem toch. Winnen doet hij het toch niet. nooit.
quote:Als je deze prijzen er bij moet betalen, bovenop die 40 ruggen, dan koopt toch niemand zo'n ding?
Op maandag 3 november 2003 10:30 schreef StefanP het volgende:[..]
Plus 30000 bpm, 10000 btw, 1500 transport en 1500 ombouw.
quote:Naast alle BPM, herkeuring e.d., moet zo'n ding ook onderhouden worden. en aangezien deze auto niet in Nederland geleverd is, moeten haast alle onderdelen van overzee komen. ¤¤¤ kassa kassa.
Op maandag 3 november 2003 11:43 schreef Elgigante het volgende:[..]
Als je deze prijzen er bij moet betalen, bovenop die 40 ruggen, dan koopt toch niemand zo'n ding?
ja gaat toch geen ton aan euri's betalen voor een japanner?
Alles ok met iedereen?
quote:sja moet toch het e.e.a. composeren hé..
Op maandag 3 november 2003 09:13 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jezus anders heb jij even een lange Signature
quote:
Op maandag 3 november 2003 12:16 schreef t0n het volgende:[..]
sja moet toch het e.e.a. composeren hé..
en geen grote bek... anders ga ik je chanteren
quote:hahahahah
Op maandag 3 november 2003 12:17 schreef ook_gek het volgende:[..]
je bent lief
jij ook hoor
quote:Hoe moeten ze hem dan zien als ie op bumper is? Domkop.
Op maandag 3 november 2003 12:48 schreef t0n het volgende:
Mag 'n 3é remlicht ook onder op de bumper?
Of moet hij boven je normale remlichten zitten?
En ja, gisteren (en waarsch. ook vanmorgen) een gore teringzooi.... vooral leuk als je van zoab naar van dat andere, oudere wegdek gaat... waar het water zo lekekr op blijft liggen.. je ziet echt niks...
Ook Gek: dat word nog ff bij beunen
* Xtreem heeft een nieuwe (...?) zwarte leren bank... eindelijk een bank waar ik lekker op kan liggen
Oh, en kan me iemand 'toevallig' ff snel uitleggen wat nou precies het probleem van metalfreak is/was..? * Xtreem heeft 2 linkerhanden
In de dynamo zitten koolborstels, die ervoor zorgen dat er door het draaien van de rotor van de dynamo stroom wordt opgewekt, maar die slijten af bij gebruik en als deze dus te ver versleten zijn, wordt er niet genoeg stroom meer opgewekt door de dynamo. Correct me if I'm wrong.
Maaruh: goeiemiddag mensen behalve Scepsis!
collega ziek, en ome tjabbo mag alles alleen doen.
kan gebeuren natuurlijk, maar leuk is anders. helemaal geen tijd om te posten
quote:SPAM!
Op maandag 3 november 2003 14:44 schreef Streetracer het volgende:
Ey boys, Wzzp. Nix te doen hier. Verveel me dood, dus heb ik een fotoboek aangemaakt
Daar is een ander topic voor
quote:Mond houwe en reageren
Op maandag 3 november 2003 14:56 schreef Tjabbo het volgende:[..]
SPAM!
Daar is een ander topic voor
quote:Ik heb gezien.
Op maandag 3 november 2003 14:59 schreef Streetracer het volgende:[..]
Mond houwe en reageren
Je staat bij de favo fokkers
Echt geweldig. en ik heb gereageerd. herkenbare post?
quote:Hahahaha, ja heel herkenbare post
Op maandag 3 november 2003 15:03 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ik heb gezien.
Echt geweldig. en ik heb gereageerd. herkenbare post?
Ik lach mezelf gewoon uit nu
quote:roflol
Op maandag 3 november 2003 15:05 schreef Streetracer het volgende:[..]
Hahahaha, ja heel herkenbare post
![]()
![]()
Ik lach mezelf gewoon uit nu
![]()
quote:hey!
Op maandag 3 november 2003 12:48 schreef t0n het volgende:
Mag 'n 3é remlicht ook onder op de bumper?
Of moet hij boven je normale remlichten zitten?
Er staat in de begeleidende brief alleen dat het kenteken moet voldoen aan eis blabla van artikel zus en zo. Daar staat weer dat het goed leesbaar enz moet zijn, niets over waar het van gemaakt is.
Laten maken kost nl. 30 euro en dat vind ik de moeite niet voor 1 dag.
quote:neem 't risico, leg 't uit als je aangehouden wordt...
Op maandag 3 november 2003 15:35 schreef StefanP het volgende:
Weet iemand of je zelf een eendagskenteken mag maken van bv wat plastic en verf?Er staat in de begeleidende brief alleen dat het kenteken moet voldoen aan eis blabla van artikel zus en zo. Daar staat weer dat het goed leesbaar enz moet zijn, niets over waar het van gemaakt is.
Laten maken kost nl. 30 euro en dat vind ik de moeite niet voor 1 dag.
quote:Als je de letters en nummers groot en zwart maakt en duidelijk blokletters schrijft mag het wel. Op witte of gele achtergrond.
Op maandag 3 november 2003 15:35 schreef StefanP het volgende:
Weet iemand of je zelf een eendagskenteken mag maken van bv wat plastic en verf?Er staat in de begeleidende brief alleen dat het kenteken moet voldoen aan eis blabla van artikel zus en zo. Daar staat weer dat het goed leesbaar enz moet zijn, niets over waar het van gemaakt is.
Laten maken kost nl. 30 euro en dat vind ik de moeite niet voor 1 dag.
quote:Idd
Op maandag 3 november 2003 15:41 schreef Streetracer het volgende:[..]
Als je de letters en nummers groot en zwart maakt en duidelijk blokletters schrijft mag het wel. Op witte of gele achtergrond.
'navond mensen en ook_gek
quote:Kijk, de eerste na mij die ook doorheeft dat Ook_Gek een Alien is van de planeet ZXCVBN-44%
Op maandag 3 november 2003 17:01 schreef jozef444 het volgende:'navond mensen en ook_gek
![]()
quote:bliep Bliep
Op maandag 3 november 2003 18:35 schreef Ballebek het volgende:[..]
Kijk, de eerste na mij die ook doorheeft dat Ook_Gek een Alien is van de planeet ZXCVBN-44%
Heej ik heb vandaag een ouwe audi RS model zien rijden. Geen idee welke het was. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hij was zwart lekker laag. En zach er super strak uit. Wel was het een vrij oud model Iemand enig idee.
Hier in PTA heb ik ooit wel eens een Audi RS model gezien voor onder de 10.000 euro. Kan dat kloppen? Volgens mij was steve-o de gene die er mee aan kwam. Volgens mij was het zo een wagen namelijk
Kom ik toch opeens deze tegen.
Wat een gaaf ding is dat zeg
Je hebt toch ook honda,s met een turbo. Maar niet dus
En ja ik verveel me een beetje.
Nee dit dan
Een Ferrari Bonito. Nooit van gehoord
En dat maar voor 10.500 euro
Wat een lol kan je hebben met autotrader
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=1881880&class=cars&pos=12&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=567e2ee8b0f378d04b44b26337bd5d20&did=1000625
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 03-11-2003 20:42]
Iemand enig idee waarom de 300z's nog maar de helft kosten van supras? De catalogusprijs destijds was gelijk. Productiejaren ook vrijwel. Prestaties iets in het voordeel van de suup maar niet zoveel om zo'n verschil te rechtvaardigen. Kwestie van vraag en aanbod? Hype? Kwaliteit van de onderdelen?
quote:Die spoiler hoeft niet, er is hier al iem met een spoiler, hij beweert dat er ook een auto aanzit
Op maandag 3 november 2003 21:44 schreef StefanP het volgende:
Die nissan 300z is echt wel mooi. Ik heb in Zweden een paar keer dezelfde zien patsen, fel rood met brute uitlaten en 18 of 19 inch velgen. Mooie bak hoor! Alleen mist hij een opzichtige spoiler
Maar zo'n 300ZX is idd mooi, tis toch wel een automaat he ook_gek? want luxe, comfort en automaat, da's belangrijk
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:28 schreef ook_gek het volgende:
Wat een lol kan je hebben met autotrader
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=1881880&class=cars&pos=12&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=567e2ee8b0f378d04b44b26337bd5d20&did=1000625
quote:Kuch Kuch *schaamt zich om het volgende toe te geven* idd, automaat is best lekker! Na het ritje afgelopen weekend kwam ik tot de conclusie dat schakelen, koppelen en ook nog eens rijden en opletten in de suup waarschijnlijk erg ingewikkeld zou zijn geweest. Lekker relaxt om bochten te nemen zonder te moeten omhoog of omlaag schakelen!
Op maandag 3 november 2003 21:48 schreef PeuRac het volgende:[..]
Maar zo'n 300ZX is idd mooi, tis toch wel een automaat he ook_gek? want luxe, comfort en automaat, da's belangrijk
Maaruh ik ben er vandoor, lekker relaxt naar de Leviathan dvd kijken en dan pitten!
* StefanP is gek op sci fi horror
quote:Het is een automaat. Maar in zo een bak wil ik juist een handbak hebben. Het is een Twin turbo
Op maandag 3 november 2003 21:48 schreef PeuRac het volgende:[..]
Die spoiler hoeft niet, er is hier al iem met een spoiler, hij beweert dat er ook een auto aanzit
Maar zo'n 300ZX is idd mooi, tis toch wel een automaat he ook_gek? want luxe, comfort en automaat, da's belangrijk
Zal wel als de brandweer gaan zo een bak whehehe.
Jammer dat het net even te duur is
volgens autoweek zit er geen turbo in
En die Bonito is dus echt geen Ferrari, maar een kitcar op basis van een..................................................... VW ........
En dit is dus zo'n zelfde auto zoals -Eddow- laatst gespot had en waarvan we ons af aan 't vragen waren welke auto dat was... (alleen heeft deze een andere achterkant)
quote:Ja jij komt met een jaren 80 model aan. Een oud model. Dit nieuwe model jaren 90 vind ik dus helemaal geweldig om te zien
Op maandag 3 november 2003 22:35 schreef Metalfreak het volgende:
Hey ook_gek, op zo'n 300ZX had ik je laatst toch ook al eens gewezen via irc??? Maar toen vond je er nog niks aan geloof ik...En die Bonito is dus echt geen Ferrari, maar een kitcar op basis van een..................................................... VW ........
En dit is dus zo'n zelfde auto zoals -Eddow- laatst gespot had en waarvan we ons af aan 't vragen waren welke auto dat was... (alleen heeft deze een andere achterkant)
Zo een neus met er op komen dan
Lekker groot gat
Heeft meer dan 200PK dat ding whehehe. Dat is leuk speelgoed
quote:bij oude modellen zitten vaak fouten. bij nieuwe auto's klopt het bijna altijd.
Op maandag 3 november 2003 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
Autoweek is vaak fout, Renault 5 GT-Turbo zit volgens die dudes ook geen turbo in
heeft iemand anders trouwens nog ideën voor een auto met turbo rond de 10k ?
Uitlaat er onder 2X
http://www.i-m-racing.com/hkscarexsys.html
$1,195.00
boddy setje die eigelijk best goedkoop is naar mijn mening.
http://www.i-m-racing.com/winwesbodkit.html
Wing west. Vind ik er netjes uit zien. Niks overdreven.
$779.00
Ben je meteen klaar
Blow off valve
http://www.i-m-racing.com/hkssupblowva.html
$649.00
Leuke tellers er in
http://www.i-m-racing.com/in30twintur9.html
$109.95
En dan nog een set mooie velgen er onder. En dan is de auto klaar
En ben ik zo blut als het maar kan. Want er komt ook nog spuiten bij van de auto
Plus nog wat tellers zoals een turbo druk meter. En temp meter
Gho leuke hobby dat wel
Wel een stoere auto man
Oh en dan nog motor laten glimmen. Kost ook bakken met geld. Dan leidingen een leuke kleur geven. En blauwe neon onder de auto.
verlagen en andere vering er onder voor nog betere weg ligging.
Alleen die achterkant van die boddy kit vind ik niet mooi. Daar moet wat anders voor komen
Waarom is deze auto relatief zo goedkoop eigelijk?
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 03-11-2003 23:13]
quote:Was onbegrijpelijk niet echt een hele populaire wagen, vind hem anders erg mooi....
Op maandag 3 november 2003 23:05 schreef ook_gek het volgende:
Waarom is deze auto relatief zo goedkoop eigelijk?
quote:Saahaaaap
Op maandag 3 november 2003 23:04 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
bij oude modellen zitten vaak fouten. bij nieuwe auto's klopt het bijna altijd.
heeft iemand anders trouwens nog ideën voor een auto met turbo rond de 10k ?
Nix te doen vanavond, beetje kut weer.
Maar bij ons op de parkeerplaats liggen een heleboel natte bladeren, dus wel ff leuk met de auto.
quote:Ik vind hem zelf ook erg mooi. En moet je kijken wat je er van kan maken. Zo vaak zie je hem niet. En naar mijn idee is het een beest van een wagen.
Op maandag 3 november 2003 23:20 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Was onbegrijpelijk niet echt een hele populaire wagen, vind hem anders erg mooi....
Ik heb de auto al gevonden
En dan moeten er natuurlijk wel mooie kuip stoelen in
En de binnen kant moet netjes bekleed worden Nog meer geld
Oh en die gele bak kost:
Vraagprijs: ¤ 7.950
Bouwjaar: 1990
Brandstof: benzine
Kleur: geel
Kilometerstand: 128.500
Deuren: 3
Extra's: stuurbekrachtiging, centrale vergrendeling, elektrische ramen, warmtewerend glas, lichtmetalen velgen
Niet mis dacht ik zo.
als je jaren 80 auto pakt die minder mooi is vind ik. En ik kan er geen leuke spullen voor vinden. Zit je al voor 3500 euro goed. Wat betekent dat er veel geld over blijft voor andere leuke dingen voor op de auto
Het grootste probleem zal iemand vinden die mij eigelijk kan helpen met dit alles in elkaar te puzzelen Want ik ben in dit soort dingen heeeel slecht whehehe. Nu heb ik wel een kennis die redelijk goed is met auto,s en een brug heeft staan en zo.
Dit is zeker een auto die ik in me achter hoofd houw
En de twin turbo versie is wel leuk. Maar een enkele turbo is ook al goed. Want als er 1 kapot gaat ben je echt bakken met geld kwijt aan zo een turbo
en het moet wel de 2+2 versie zijn Kan ik nog iemand achter in dumpen als ze vervelend zijn
En dan heb je teminste nog wat laad ruimte wheheh
Wat zou zo een bak kosten in onderhoud eigelijk?
Ik vind hem heel mooi. Lekker suptiel is deze neus. Niet met die mega grote gaten er in. Hij is er wel. Valt redelijk op. Maar vraagt niet de hele aan dacht op.
quote:Nope, ik had het toen echt over dit model...
Op maandag 3 november 2003 22:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja jij komt met een jaren 80 model aan. Een oud model. Dit nieuwe model jaren 90 vind ik dus helemaal geweldig om te zien
Zo een neus met er op komen dan
[afbeelding]Lekker groot gat
![]()
Heeft meer dan 200PK dat ding whehehe. Dat is leuk speelgoed
Maar ja, zou toch liever een Supra hebben als ik de keuze had...
maar die heb ik nu eenmaal niet...
quote:had jer maar een vak moeten leren
Op dinsdag 4 november 2003 00:31 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Nope, ik had het toen echt over dit model...
Ik vind die jaren '80 bak ook minder, maar deze erg mooi...
Maar ja, zou toch liever een Supra hebben als ik de keuze had...
maar die heb ik nu eenmaal niet...![]()
en geen informatica...
Maar ik heb nog steeds geen normaal antwoordt op mijn vraag.
Mag je nou een 3e remlicht ook onder (aan) de bumper plaatsen, of moet hij boven je normale lichten komen?
Gaan we er nog tegen aan vandaag?
ik ben namelik op zoek naar een leuke Fiat Punto Turbo maar hij moet helemaal standaard zijn en zwart of metallic blauw zijn, hij mag niet meer als een ton gedraaid hebben, en mag niet de hoofdprijs kosten...
goedemorgen trouwens
quote:Zijn enorm vette auto's. Ik wou dat ik hem gekocht had ipv. die Escort, nu is al 't geld op en rijd ik 'n tipo
Op dinsdag 4 november 2003 08:39 schreef Ultimora het volgende:
ik ben overigens ook al een tijdje op zoek naar een leuke thurbow... alleen dan een wat kleiner formaat... zeg 1.4.. auto uit de jaren 90-97 ofzo...ik ben namelik op zoek naar een leuke Fiat Punto Turbo
maar hij moet helemaal standaard zijn en zwart of metallic blauw zijn, hij mag niet meer als een ton gedraaid hebben, en mag niet de hoofdprijs kosten...
goedemorgen trouwens
Maar ook die word wel weer leuk.
quote:Je houdt ons wel op de hoogte van je project he
Op dinsdag 4 november 2003 08:42 schreef t0n het volgende:[..]
Zijn enorm vette auto's. Ik wou dat ik hem gekocht had ipv. die Escort, nu is al 't geld op en rijd ik 'n tipo
Maar ook die word wel weer leuk.
quote:ik wil hem overigens standaard, omdat ik dan leuk zelf kan gaan tunen.. maarja tis nog even toekomst praat. maar ik wil dr iig een dumpvalve op en een andere chip dr in. dan moet ie wel aan de 150-160 pk zitten.. (alleen van de chip dan)
Op dinsdag 4 november 2003 08:42 schreef t0n het volgende:[..]
Zijn enorm vette auto's. Ik wou dat ik hem gekocht had ipv. die Escort, nu is al 't geld op en rijd ik 'n tipo
Maar ook die word wel weer leuk.
quote:Natuurlijk, je kan ook me sig zien...
Op dinsdag 4 november 2003 08:45 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Je houdt ons wel op de hoogte van je project he
quote:Moet wel te doen zijn, anders moetje misschien ff druk omhoog gooien, maar het lukt wel...
Op dinsdag 4 november 2003 08:45 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik wil hem overigens standaard, omdat ik dan leuk zelf kan gaan tunen.. maarja tis nog even toekomst praat. maar ik wil dr iig een dumpvalve op en een andere chip dr in. dan moet ie wel aan de 150-160 pk zitten.. (alleen van de chip dan)
Honda goes Renault.
Lijkt wel een seventies revival ofzo.
Hij doet me wel erg denken aan de :renault megane
quote:Is er iets bovenop gevallen??
Op dinsdag 4 november 2003 08:59 schreef Tjabbo het volgende:
Ow ja. Kennen jullie dit al?Honda goes Renault.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Lijkt wel een seventies revival ofzo.
Hij doet me wel erg denken aan de :renaultmegane
quote:Nee dat mag niet
Op dinsdag 4 november 2003 10:04 schreef t0n het volgende:
NU WIL IK GODVERDOMME ANTWOORD!!!!
MAG EEN 3E REMLICHT NOU WEL OF NIET ONDER AAN DE AUTO?!
quote:Lulhannes met je grote smoel
Op dinsdag 4 november 2003 10:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee dat mag niet
quote:Het mag dus wel
Soms zijn op voertuigen meer lampen aangebracht dan volgens het APK-boek is toegestaan. In een aantal gevallen mogen twee of meer lampen echter als één lamp worden beschouwd. De eisen hiervoor zijn vastgelegd in artikel 1.5 van de APK-keuringseisen. Meerdere lampen op een voertuig mogen alleen als één licht worden gezien als:de lichten dezelfde functie hebben (bijvoorbeeld een achterlicht of remlicht);
de lichten dezelfde kleur hebben;
het oppervlak van het lichtdoorlatende gedeelte van de lichten 60 procent of meer is van het oppervlak van de kleinste rechthoek die om de lichtdoorlatende gedeelten kan worden getekend. Met het lichtdoorlatende gedeelte van een lamp wordt het glas bedoeld waardoor licht komt als de lamp aan is.
In het laatste geval moet de rekenmachine er soms aan te pas komen om te bepalen of er sprake is van één licht. Bepaalde uitvoeringen van de Citroën Jumper bijvoorbeeld, hebben twee achterdeuren waarbij achter elk raam een derde remlicht zit (zie bijgaande foto). Zijn er nu twee derde remlichten aanwezig of maar één? Om vast te stellen of wordt voldaan aan de 60-procentnorm, moet even gerekend worden.
De niet doorzichtige tussenruimte tussen de achterramen is 19,5 cm. De afmeting van het lichtdoorlatende deel van de rechthoekige derde remlichten is 16,5 cm x 3,5 cm. Het oppervlak per remlicht is dus 57,75 cm2. Voor de twee remlichten samen maakt dat 115,5 cm2. De kleinst omschreven rechthoek om beide lichten heeft in dat geval een lengte van 52.5 cm (16,5 + 19,5 + 16,5) en een hoogte van 3,5 cm. Het totale oppervlak van de rechthoek is daarmee 52,5 cm x 3,5 cm = 183,75 cm2. Het lichtdoorlatende gedeelte van beide derde remlichten is in dit geval dus 62,8 procent van het oppervlak van de rechthoek. Voor de APK kunnen beide remlichten dus als één worden gezien.NB: Bij groot licht, dimlichten en mistlichten aan de voorzijde gelden bovenstaande uitzonderingen niet! Een voertuig mag maximaal 4 lampen voor groot licht, 2 lampen voor dimlicht en 2 lampen voor mistlicht voeren. Als aan de voorzijde van het voertuig vier mistlichtlampen zijn aangebracht, moet de auto worden afgekeurd.
Soms zijn op voertuigen meer lampen aangebracht dan volgens het APK-boek is toegestaan. In een aantal gevallen mogen twee of meer lampen echter als één lamp worden beschouwd. De eisen hiervoor zijn vastgelegd in artikel 1.5 van de APK-keuringseisen. Meerdere lampen op een voertuig mogen alleen als één licht worden gezien als:
de lichten dezelfde functie hebben (bijvoorbeeld een achterlicht of remlicht);
de lichten dezelfde kleur hebben;
het oppervlak van het lichtdoorlatende gedeelte van de lichten 60 procent of meer is van het oppervlak van de kleinste rechthoek die om de lichtdoorlatende gedeelten kan worden getekend. Met het lichtdoorlatende gedeelte van een lamp wordt het glas bedoeld waardoor licht komt als de lamp aan is.
In het laatste geval moet de rekenmachine er soms aan te pas komen om te bepalen of er sprake is van één licht. Bepaalde uitvoeringen van de Citroën Jumper bijvoorbeeld, hebben twee achterdeuren waarbij achter elk raam een derde remlicht zit (zie bijgaande foto). Zijn er nu twee derde remlichten aanwezig of maar één? Om vast te stellen of wordt voldaan aan de 60-procentnorm, moet even gerekend worden.
De niet doorzichtige tussenruimte tussen de achterramen is 19,5 cm. De afmeting van het lichtdoorlatende deel van de rechthoekige derde remlichten is 16,5 cm x 3,5 cm. Het oppervlak per remlicht is dus 57,75 cm2. Voor de twee remlichten samen maakt dat 115,5 cm2. De kleinst omschreven rechthoek om beide lichten heeft in dat geval een lengte van 52.5 cm (16,5 + 19,5 + 16,5) en een hoogte van 3,5 cm. Het totale oppervlak van de rechthoek is daarmee 52,5 cm x 3,5 cm = 183,75 cm2. Het lichtdoorlatende gedeelte van beide derde remlichten is in dit geval dus 62,8 procent van het oppervlak van de rechthoek. Voor de APK kunnen beide remlichten dus als één worden gezien.
NB: Bij groot licht, dimlichten en mistlichten aan de voorzijde gelden bovenstaande uitzonderingen niet! Een voertuig mag maximaal 4 lampen voor groot licht, 2 lampen voor dimlicht en 2 lampen voor mistlicht voeren. Als aan de voorzijde van het voertuig vier mistlichtlampen zijn aangebracht, moet de auto worden afgekeurd.
asjeblieft!
Geen dank
quote:hey man, alles goed?
Op dinsdag 4 november 2003 11:38 schreef ThaFreak het volgende:
en een goedemorgen
quote:Gaat zo zijn gangetje he....
Op dinsdag 4 november 2003 11:39 schreef t0n het volgende:[..]
hey man, alles goed?
quote:Het mag dus wel. En nu niet meer zeuren he boefje
Soms zijn op voertuigen meer lampen aangebracht dan volgens het APK-boek is toegestaan. In een aantal gevallen mogen twee of meer lampen echter als één lamp worden beschouwd. De eisen hiervoor zijn vastgelegd in artikel 1.5 van de APK-keuringseisen. Meerdere lampen op een voertuig mogen alleen als één licht worden gezien als:
de lichten dezelfde functie hebben (bijvoorbeeld een achterlicht of remlicht);
de lichten dezelfde kleur hebben;
het oppervlak van het lichtdoorlatende gedeelte van de lichten 60 procent of meer is van het oppervlak van de kleinste rechthoek die om de lichtdoorlatende gedeelten kan worden getekend. Met het lichtdoorlatende gedeelte van een lamp wordt het glas bedoeld waardoor licht komt als de lamp aan is.
In het laatste geval moet de rekenmachine er soms aan te pas komen om te bepalen of er sprake is van één licht. Bepaalde uitvoeringen van de Citroën Jumper bijvoorbeeld, hebben twee achterdeuren waarbij achter elk raam een derde remlicht zit (zie bijgaande foto). Zijn er nu twee derde remlichten aanwezig of maar één? Om vast te stellen of wordt voldaan aan de 60-procentnorm, moet even gerekend worden.
De niet doorzichtige tussenruimte tussen de achterramen is 19,5 cm. De afmeting van het lichtdoorlatende deel van de rechthoekige derde remlichten is 16,5 cm x 3,5 cm. Het oppervlak per remlicht is dus 57,75 cm2. Voor de twee remlichten samen maakt dat 115,5 cm2. De kleinst omschreven rechthoek om beide lichten heeft in dat geval een lengte van 52.5 cm (16,5 + 19,5 + 16,5) en een hoogte van 3,5 cm. Het totale oppervlak van de rechthoek is daarmee 52,5 cm x 3,5 cm = 183,75 cm2. Het lichtdoorlatende gedeelte van beide derde remlichten is in dit geval dus 62,8 procent van het oppervlak van de rechthoek. Voor de APK kunnen beide remlichten dus als één worden gezien.NB: Bij groot licht, dimlichten en mistlichten aan de voorzijde gelden bovenstaande uitzonderingen niet! Een voertuig mag maximaal 4 lampen voor groot licht, 2 lampen voor dimlicht en 2 lampen voor mistlicht voeren. Als aan de voorzijde van het voertuig vier mistlichtlampen zijn aangebracht, moet de auto worden afgekeurd.
En komen die nissan 300ZX foto,s vanavond nog dan
quote:Nee dit is om t0n te pesten
Op dinsdag 4 november 2003 12:22 schreef Thermo het volgende:
lol spuit 11, 2x gepost al gaat ook_gek ook eens wat zoeken, is dat je tempo op je werk ook?
quote:JAAAAAAAAAAAAA
Op dinsdag 4 november 2003 13:15 schreef Streetracer het volgende:
Hey boys, zitten jullie ook de demo van NFSU te dl?
quote:nee
Op dinsdag 4 november 2003 13:15 schreef Streetracer het volgende:
Hey boys, zitten jullie ook de demo van NFSU te dl?
ik heb wel een emailadres
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 12:17 schreef ook_gek het volgende:
Voor Huilie t0n maar even gezocht.
[..]Het mag dus wel. En nu niet meer zeuren he boefje
En komen die nissan 300ZX foto,s vanavond nog dan
quote:Na dít soort posts? Wat denk je zelf...
Op dinsdag 4 november 2003 12:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee dit is om t0n te pesten
quote:en is het wat nerd??
Op dinsdag 4 november 2003 13:33 schreef Boink het volgende:[..]
JAAAAAAAAAAAAA
dankzij jou
quote:Hijs nog bezig
Op dinsdag 4 november 2003 14:11 schreef -Eddow- het volgende:[..]
en is het wat nerd??
quote:KUSJE KUSJE
Op dinsdag 4 november 2003 13:43 schreef t0n het volgende:[..]
[..]Na dít soort posts? Wat denk je zelf...
PS
Ik krijg net te horen dat er VIP kaarten klaar liggen voor me voor de 22ste. Voor Carl Cox in de ASTA den haag
Ik ga er heen als VIP
Zooo wat zal ik dronken zijn zeg die avond
De eerste rit zou je juist All-Risk willen!
quote:En wanneer is je eerste echte officiele rit?
Op dinsdag 4 november 2003 15:50 schreef StefanP het volgende:
De suup kon alleen WA verzekerd worden op basis van een 1dagskenteken....De eerste rit zou je juist All-Risk willen!
Edit:
Jij was toch op zoek naar verchromen? Het blijkt dat dat niet speciaal hoeft. check de volgende link naar de TCCN website. Dit ziet er netjes uit, en is met alleen polijsten gedaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 04-11-2003 16:15]
Heb vandaag eens een poging gedaan om de dynamo uit de auto te krijgen. Maar omdat alles zo volgebouwd is onder de motorkap krijg je 'm niet zomaar eruit. Dus maar helemaal losgehaald en vanuit daar de koolborstels eruit gehaald. Toen dus ff naar de dealer om te kijken of ze die daar hadden: zegt die gek aan de receptie eerst: "Tja, ik denk niet dat we die los kunnen leveren, zal dan vast al een complete dynamo worden" Zou toch echt TE BELACHELIJK voor woorden zijn dat je een slijtend onderdeel in een dynamo niet zou kunnen vervangen?? Hij dus zoeken en na een tijdje komt 'ie terug: "het is dus wel los leverbaar" Wat kost het?: afhankelijk van het motornummer: 19 of 24 euro!!!
Dat ding is 3 bij 3 cm groot...
Tja, heb 't toch nodig, dus maar besteld en is vrijdag pas binnen... Dus nog ff wachten.
quote:.
Op dinsdag 4 november 2003 16:59 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemiddag!Heb vandaag eens een poging gedaan om de dynamo uit de auto te krijgen. Maar omdat alles zo volgebouwd is onder de motorkap krijg je 'm niet zomaar eruit. Dus maar helemaal losgehaald en vanuit daar de koolborstels eruit gehaald. Toen dus ff naar de dealer om te kijken of ze die daar hadden: zegt die gek aan de receptie eerst: "Tja, ik denk niet dat we die los kunnen leveren, zal dan vast al een complete dynamo worden"
Zou toch echt TE BELACHELIJK voor woorden zijn dat je een slijtend onderdeel in een dynamo niet zou kunnen vervangen?? Hij dus zoeken en na een tijdje komt 'ie terug: "het is dus wel los leverbaar" Wat kost het?: afhankelijk van het motornummer: 19 of 24 euro!!!
Dat ding is 3 bij 3 cm groot...
Tja, heb 't toch nodig, dus maar besteld en is vrijdag pas binnen... Dus nog ff wachten.
Domoor dit soort dingen haal je niet bij je dealer maar bij de automaterialen handel
scheelt klauwen met geld, en vaak hebben ze t nog op voorraad nog ook.
quote:Had ik al geprobeerd, maar die verwees me gelijk door naar de dealer... En verder zou ik niet zo gauw weten waar hier in de buurt een automaterialenzaak zit...
Op dinsdag 4 november 2003 18:00 schreef PeuRac het volgende:[..]
.
Domoor dit soort dingen haal je niet bij je dealermaar bij de automaterialen handel
scheelt klauwen met geld, en vaak hebben ze t nog op voorraad nog ook.
En ja, dealers zijn duur...
quote:heb je deze toevallig gekocht?
Op dinsdag 4 november 2003 08:39 schreef Ultimora het volgende:
ik ben overigens ook al een tijdje op zoek naar een leuke thurbow... alleen dan een wat kleiner formaat... zeg 1.4.. auto uit de jaren 90-97 ofzo...ik ben namelik op zoek naar een leuke Fiat Punto Turbo
maar hij moet helemaal standaard zijn en zwart of metallic blauw zijn, hij mag niet meer als een ton gedraaid hebben, en mag niet de hoofdprijs kosten...
goedemorgen trouwens
ziet er zeer oke uit! ander vergjes, en hijs af
het enige nadeel van die bakkies vind ik dat ze geen airco hebben. das toch wel een vereiste tegenwoordig
( prijs was 6500 uurow trouwens )
quote:need for speed - weleke??? is er een nieuwe?!
Op dinsdag 4 november 2003 19:18 schreef t0n het volgende:
omfg NFSUBWAAAAAP -> blown motor
Vét spel! MOET ik hebben
quote:welke?
Op dinsdag 4 november 2003 19:37 schreef ook_gek het volgende:
al die site,s liggen plat
quote:http://www.gamershell.com/download_4024.shtml
Op dinsdag 4 november 2003 19:40 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
welke?
quote:[SPAM]
Op dinsdag 4 november 2003 20:13 schreef ThaFreak het volgende:[..]
http://www.gamershell.com/download_4024.shtml
De eerste post van blaatschaap, impopulairste forum.
[Fok!awards2003] Nominaties onderdeel: Forum
Zijn jullie ermee eens?
quote:Heey het is duidelijk dat je hier alleen komt om te stoken dus waarom ga je gewoon niet je moeder vervelen!!
Op dinsdag 4 november 2003 20:32 schreef Scepsis het volgende:
KIJK EENS!De eerste post van blaatschaap, impopulairste forum.
[Fok!awards2003] Nominaties onderdeel: Forum
Zijn jullie ermee eens?
quote:Wat je nog beter kan doen is (als je lid bent van de ANWB: bellen dat ie het niet doet dan komen ze bij je aan huis het fixen en kost het je maar 23,50
Op dinsdag 4 november 2003 16:59 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemiddag!Heb vandaag eens een poging gedaan om de dynamo uit de auto te krijgen. Maar omdat alles zo volgebouwd is onder de motorkap krijg je 'm niet zomaar eruit. Dus maar helemaal losgehaald en vanuit daar de koolborstels eruit gehaald. Toen dus ff naar de dealer om te kijken of ze die daar hadden: zegt die gek aan de receptie eerst: "Tja, ik denk niet dat we die los kunnen leveren, zal dan vast al een complete dynamo worden"
Zou toch echt TE BELACHELIJK voor woorden zijn dat je een slijtend onderdeel in een dynamo niet zou kunnen vervangen?? Hij dus zoeken en na een tijdje komt 'ie terug: "het is dus wel los leverbaar" Wat kost het?: afhankelijk van het motornummer: 19 of 24 euro!!!
Dat ding is 3 bij 3 cm groot...
Tja, heb 't toch nodig, dus maar besteld en is vrijdag pas binnen... Dus nog ff wachten.
Ervaring, ervaring
quote:Zo mag het blijven van mij. Des te minder trieste personen komen hier. Nu jij nog weg en het perfecte forum onderdeel is er
Op dinsdag 4 november 2003 20:32 schreef Scepsis het volgende:
KIJK EENS!De eerste post van blaatschaap, impopulairste forum.
[Fok!awards2003] Nominaties onderdeel: Forum
Zijn jullie ermee eens?
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 170PK
Iemand een idee of dit een nice auto is?
quote:Good evening my dearest question mark.
Op dinsdag 4 november 2003 22:42 schreef ThaFreak het volgende:
goodevening man with big wing
quote:nope helemaal niets, het is net een dood spoor....
Op dinsdag 4 november 2003 22:45 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Good evening my dearest question mark.
is there any vordering regarding your geschtolen überauto???
quote:Waiting? of al bezig met een andere ride?
Op dinsdag 4 november 2003 23:00 schreef ThaFreak het volgende:[..]
nope helemaal niets, het is net een dood spoor....
en dat is fucking frustrerend
quote:Tja wachten niet echt meer (verzekering lapt tochweer), ben wel bezig maar wil niet lukken
Op dinsdag 4 november 2003 23:03 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Waiting? of al bezig met een andere ride?
quote:Geen lid van ANWB dus... Werkt dus niet, en voor de stukken die ik rij is lid worden van de ANWB ook niet rendabel. Besides: ik rij een Japanner...
Op dinsdag 4 november 2003 21:37 schreef Ballebek het volgende:[..]
Wat je nog beter kan doen is (als je lid bent van de ANWB: bellen dat ie het niet doet dan komen ze bij je aan huis het fixen en kost het je maar 23,50
Ervaring, ervaring
quote:what doe joe zoek?
Op dinsdag 4 november 2003 23:06 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Tja wachten niet echt meer (verzekering lapt tochweer), ben wel bezig maar wil niet lukken
quote:Custom parts
Op dinsdag 4 november 2003 23:13 schreef Tjabbo het volgende:[..]
what doe joe zoek?
quote:de auto is het probleem niet, als ik iemand vind voor die custom parts wordt het een fiat uno
Op dinsdag 4 november 2003 23:19 schreef Tjabbo het volgende:[..]
okay maar voor welke auto?
Heb je al eens geprobeerd om bij GTI tuning & design op de website een advertentie achter te laten? Volgens mij was dat gratis. Je kunt natuurlijk ook wat tuning bedrijven bellen, desnoods voor chiptuning of velgen. Die lui hebben waarschijnlijk een veel groter netwerk dan jij en dan hoor je misschien wel iets. Of laat op andere fora posts achter. Bij grote fora zoals van volkswagen en autoweek heb je ook kans natuurlijk.
* StefanP is een beetje doorgedraaid van het bestuderen van het sequential turbo system
quote:Ja daar heb je gelijk in....
Op dinsdag 4 november 2003 23:26 schreef StefanP het volgende:
Als je niks kunt vinden en echt geld teveel hebt, dan zijn er in de VS wel bedrijven die voor je een custom kit willen bouwen hoor. Maar reken er maar op dat het dan echt een fortuin kost...Heb je al eens geprobeerd om bij GTI tuning & design op de website een advertentie achter te laten? Volgens mij was dat gratis. Je kunt natuurlijk ook wat tuning bedrijven bellen, desnoods voor chiptuning of velgen. Die lui hebben waarschijnlijk een veel groter netwerk dan jij en dan hoor je misschien wel iets. Of laat op andere fora posts achter. Bij grote fora zoals van volkswagen en autoweek heb je ook kans natuurlijk.
* StefanP is een beetje doorgedraaid van het bestuderen van het sequential turbo system
Tja turbo rulez nu eenmaal he, en dan kun je er wel eens van doordraaien!
quote:fiat uno??? wtf
Op dinsdag 4 november 2003 23:25 schreef ThaFreak het volgende:[..]
de auto is het probleem niet, als ik iemand vind voor die custom parts wordt het een fiat uno
Dan beter misschien een iets makkelijker te tunen auto gekocht???
en @stefan:
heb je de link van de vorige pagina bekeken?
hasta manana
* StefanP gaat
quote:Yupz fiat uno:
Op dinsdag 4 november 2003 23:35 schreef Tjabbo het volgende:[..]
fiat uno??? wtf
Dan beter misschien een iets makkelijker te tunen auto gekocht???
en @stefan:
heb je de link van de vorige pagina bekeken?
quote:man is een koopje... weet je wat een nieuwe dynamo kost????
Op dinsdag 4 november 2003 23:11 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Geen lid van ANWB dus... Werkt dus niet, en voor de stukken die ik rij is lid worden van de ANWB ook niet rendabel. Besides: ik rij een Japanner...
ènnum... honda rijden is gewoon duur net als bmw overigens
* Ballebek gaat straks naar de Alfa dealer kijken naar de nieuwe 156 Sportwagon
* Sjoewe gaat weer de hele dag naar school, yeah
quote:toch wel de GTA hè?
Op woensdag 5 november 2003 07:38 schreef Ballebek het volgende:
Moguh Mensen,* Ballebek gaat straks naar de Alfa dealer kijken naar de nieuwe 156 Sportwagon
quote:Dies heej mooi
Op woensdag 5 november 2003 08:21 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
toch wel de GTA hè?
ThaFreak, als jou een uno koopt die gaar is
Geef mij die motor, hang ik em in de me tipo ...
Koop dan een nissan 300ZX
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 23:53 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Yupz fiat uno:
pk 120
nm 161
0-100 7.9 sec
En dat zijn is dan al standaard!
Tunen is geen prob, verstevigen tot nu toe wel....
Ik wil geen foto's zien voor hij helemaal af is.
en verder, wat ook_mongool zegt.
nofi
quote:Is dat een nieuwe gebruiker in PTA
Op woensdag 5 november 2003 08:58 schreef Tjabbo het volgende:[..]
en verder, wat ook_mongool zegt.
Auto @ schadebedrijf, vrijdag ophalen en heb ik weer een zo goed als nieuwe homo-auto!
quote:Weetje, jij bent de meest irri user hier
Op woensdag 5 november 2003 08:59 schreef ook_gek het volgende:[..]
Is dat een nieuwe gebruiker in PTA
Heb hem nog niet gezien
quote:
Op woensdag 5 november 2003 09:26 schreef t0n het volgende:[..]
Weetje, jij bent de meest irri user hier
quote:ik heb er nog geen gekocht hoor. maar ik ga ook geen 6500 euri neerpleuren voor zo´n ding.. in de handel kosten ze hooguit 3000 euro (met lage km standen) dus 2500 euro moet te doen zijn voor 1 met om en nabij een ton op de teller..
Op dinsdag 4 november 2003 19:30 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
heb je deze toevallig gekocht?
ziet er zeer oke uit! ander vergjes, en hijs af
het enige nadeel van die bakkies vind ik dat ze geen airco hebben. das toch wel een vereiste tegenwoordig
( prijs was 6500 uurow trouwens )
quote:We gonna party like....
Op woensdag 5 november 2003 09:58 schreef t0n het volgende:
Hey Eddow!
It's ya birthday....
Oftewel: goeiemorgen!
Wat is Fontys toch een enorme kutorganisatie!!!
quote:Het is helemaal geen blauwe zak!!
Op woensdag 5 november 2003 10:40 schreef t0n het volgende:
Ben niet rasistisch, maar moet wel lachen om dit:
[afbeelding]
quote:Gefeliciteerd pis nigger
Op woensdag 5 november 2003 10:04 schreef -Eddow- het volgende:[..]
We gonna party like....
YO HOMIEEEEEEEEEEEE'S![]()
quote:Dankje wel!!!
Op woensdag 5 november 2003 11:09 schreef ook_gek het volgende:[..]
Gefeliciteerd pis nigger
quote:Met je alter ego 's verjaardag?
Op woensdag 5 november 2003 11:22 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Dankje wel!!!
Maar waarmee
quote:ooow je bedoelt BOINK
Op woensdag 5 november 2003 11:53 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Met je alter ego 's verjaardag?
die ene, die niet in oktober jarig is.
quote:Who the fuck is boink...
Op woensdag 5 november 2003 11:59 schreef -Eddow- het volgende:[..]
ooow je bedoelt BOINK
quote:http://forum.fok.nl/profile.php?id=26631
Op woensdag 5 november 2003 12:00 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Who the fuck is boink...
quote:But stil..
Op woensdag 5 november 2003 12:06 schreef -Eddow- het volgende:[..]
http://forum.fok.nl/profile.php?id=26631
Who the fuck is he?
quote:Maar ik ben wel lief
Op woensdag 5 november 2003 09:26 schreef t0n het volgende:[..]
Weetje, jij bent de meest irri user hier
quote:Ik ook
Op woensdag 5 november 2003 12:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar ik ben wel lief
En ik kan je namen geven die erger zijn hoor hier in PTA.
Die echt vervelend zijn
quote:Gizart
Op woensdag 5 november 2003 12:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar ik ben wel lief
En ik kan je namen geven die erger zijn hoor hier in PTA.
Die echt vervelend zijn
meest vredelievend en behulpzaam forum op Fok!
Of anders iig de harde kern voor het zo enorm mooi laten bloeien en groeien van PTA.
quote:Top idee!
Op woensdag 5 november 2003 12:29 schreef Tjabbo het volgende:
Kunnen de pta mods ons niet voordragen voor dit topic?
Schouderklopjes meldtopic deel 1meest vredelievend en behulpzaam forum op Fok!
Of anders iig de harde kern voor het zo enorm mooi laten bloeien en groeien van PTA.
quote:Wij wel ja,
Op woensdag 5 november 2003 12:30 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Top idee!
![]()
We zijn toch alijd zo lief?
Street niet, de dronken lor
quote:Ik wil het hier ook wel doen hoor
Op woensdag 5 november 2003 12:29 schreef Tjabbo het volgende:
Kunnen de pta mods ons niet voordragen voor dit topic?
Schouderklopjes meldtopic deel 1meest vredelievend en behulpzaam forum op Fok!
Of anders iig de harde kern voor het zo enorm mooi laten bloeien en groeien van PTA.
KLOP KLOP voor de harde kern voor het zo enorm mooi laten bloeien en groeien van PTA.
quote:jij bent geen FA
Op woensdag 5 november 2003 12:40 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Ik wil het hier ook wel doen hoor
KLOP KLOP voor de harde kern voor het zo enorm mooi laten bloeien en groeien van PTA.
Dat telt niet
quote:
Op woensdag 5 november 2003 12:55 schreef Tjabbo het volgende:[..]
jij bent geen FA
Dat telt niet
quote:Jij krijgt van mij een Schouder KLAP
Op woensdag 5 november 2003 13:04 schreef ook_gek het volgende:
ALs iemand een schouder klopje verdiend. Dan ben ik dat wel.
Ik maak de Slowchat zo groot. Ik zorg er voor dat er altijd wel iets leuks te lezen is in PTA. En den hebben we het niet eens gehad voor al die tijd en moeite die ik gestoken heb in bepaalde mailtjes
quote:Bek houden. PTA HOER!
Op woensdag 5 november 2003 13:04 schreef ook_gek het volgende:
ALs iemand een schouder klopje verdiend. Dan ben ik dat wel.
Ik maak de Slowchat zo groot. Ik zorg er voor dat er altijd wel iets leuks te lezen is in PTA. En den hebben we het niet eens gehad voor al die tijd en moeite die ik gestoken heb in bepaalde mailtjes
quote:heey dan is hij nog wel OPPER HOER
Op woensdag 5 november 2003 13:09 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Bek houden. PTA HOER!
quote:Of je daar blij mee moet zijn
Op woensdag 5 november 2003 13:11 schreef ThaFreak het volgende:[..]
heey dan is hij nog wel OPPER HOER
quote:anders trek jij ff partij ofzo
Op woensdag 5 november 2003 13:11 schreef ThaFreak het volgende:[..]
heey dan is hij nog wel OPPER HOER
quote:ja doe ik ook
Op woensdag 5 november 2003 13:13 schreef Tjabbo het volgende:[..]
anders trek jij ff partij ofzo
quote:Haha haha ha. roflol.
Op woensdag 5 november 2003 13:17 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ja doe ik ook
met zijn allen tegen een he.....
quote:dronken. sorry.
Op woensdag 5 november 2003 13:23 schreef Streetracer het volgende:
Goede Morgen Allemaal.Sow ik ben net wakker, en jullie?
quote:Ja, k ook een beetje
Op woensdag 5 november 2003 13:25 schreef Tjabbo het volgende:[..]
dronken. sorry.
quote:Hoi ik ben niet net wakker al 6 uur
Op woensdag 5 november 2003 13:23 schreef Streetracer het volgende:
Goede *HIK* Morgen Allemaal.*HIK*Sow*HIK* ik ben *HIK* net wakker*HIK* , en jullie?*HIK*
[Dit bericht is gewijzigd door -Eddow- op 05-11-2003 13:34]
quote:anders is het niet zo standaard, iedereen tegen ook_gek
Op woensdag 5 november 2003 13:22 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Haha haha ha. roflol.
Jij denkt echt dat ook_gek met groot_bek hulp nodig is?
quote:HOOOOOOOOOOMOOO 'S
Op woensdag 5 november 2003 13:33 schreef ThaFreak het volgende:[..]
anders is het niet zo standaard, iedereen tegen ook_gek
stelletje homo's
Tha_Freak & ook_gek VS rest van PTA
[Dit bericht is gewijzigd door -Eddow- op 05-11-2003 13:35]
quote:ach jij jij....
Op woensdag 5 november 2003 13:34 schreef t0n het volgende:
OOK_GEK IS EEN KLOOTZAK...
rest is lief
quote:Ja jij en boink ook
Op woensdag 5 november 2003 13:35 schreef -Eddow- het volgende:[..]
HOOOOOOOOOOMOOO 'S
Tha_Freak & ook_gek VS rest van PTA
quote:auto kopen... ? heb nog een mooie hf....
Op woensdag 5 november 2003 13:35 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ach jij jij....
aardworm
(die was wel heel lullig
)
quote:Ik heb geen grote mond
Op woensdag 5 november 2003 13:22 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Haha haha ha. roflol.
Jij denkt echt dat ook_gek met groot_bek hulp nodig is?
En ik ben lekker streepjes aan het zetten bij bepaalde mensen. Die GEEN mail meer krijgen
En voor de rest. Het zal me aan me reet roesten wat jullie vinden. Dit alles is maar de PTRIX
Wacht maar tot je de ECHTE wereld ziet
quote:Ik zal jou es laten zien wat nichterig is...
Op woensdag 5 november 2003 13:36 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Ja jij en boink ook
geen laag streepje tussen mijn naam ja![]()
quote:ik weet er wel 10 te staan
Op woensdag 5 november 2003 13:37 schreef t0n het volgende:[..]
auto kopen... ? heb nog een mooie hf....
(die was wel heel lullig
)
quote:en_geen_van_alle_is_de_jouwe
Op woensdag 5 november 2003 13:42 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ik weet er wel 10 te staan
quote:oke oke ik mis dus iets, thafreak heeft geen integrale?
Op woensdag 5 november 2003 13:43 schreef t0n het volgende:[..]
en_geen_van_alle_is_de_jouwe
quote:Shit je bent dus echt poot
Op woensdag 5 november 2003 13:42 schreef Boink het volgende:[..]
Ik zal jou es laten zien wat nichterig is...
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:43 schreef t0n het volgende:[..]
en_geen_van_alle_is_de_jouwe
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:43 schreef t0n het volgende:[..]
en_geen_van_alle_is_de_jouwe
quote:Ultimora
Op woensdag 5 november 2003 13:47 schreef ThaFreak het volgende:[..]
[afbeelding]
your destiny is coming:
[afbeelding]
quote:Mercedes G 55 AMG
Op woensdag 5 november 2003 13:47 schreef -Eddow- het volgende:
heeft iemand al een nieuwe titel in gedachte want ik heb zo het gevoel dat deze vol gaat raken binnen 5 min
quote:Ik ook
Op woensdag 5 november 2003 13:49 schreef stienus5gtturbo het volgende:
Iemand anders moet t maken, ik ben daar te lui voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |