Wreed kitje, donkerpaars of zwart?
quote:Nummer 5 alweer, dat gaat rap mannen!
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:50 schreef Murgen het volgende:
Drummerstopic deel 4!!!Wreed kitje, donkerpaars of zwart?
En weer een nieuw topic geopend door ons aller vader Murgen Mooie drumkruk trouwens! Eigenlijk had ik ook meteen zo'n goede moeten kopen, met zo'n ronde als nu gebruik ik 70% van de drumkruk niet want daar zit ik niet op
Brrr, bij zo'n mooi wit snarevel wil ik er altijd meteen op slaan.
B Boy
quote:20 uur
en dan nog 20 uur per week bij verenigingen en dergelijke
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:40 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
B_BOY's drumz:
quote:chaircoal black. noemen ze die kleur. hij is zwart maar naarmate het licht erop staat en zow gaat hij van zwart naar paars. oh ja prijs was 2108 euro zonder bekkens. (PRIJS WAS in mei dit jaar)
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:50 schreef Murgen het volgende:
Drummerstopic deel 4!!!Wreed kitje, donkerpaars of zwart?
hoe ik aan die 20 uur kom ach ja muziek gaat voor school denk ik altijd maar:D
quote:Die roc'n soc zit als een harleyzadel, ik heb gister en vandaag ongeveer een kwartier lang op 150 bpm zitten drummen met hihat en bas op alle achtsten tegelijk en geen centje pijn.
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:54 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Mooie drumkruk trouwens! Eigenlijk had ik ook meteen zo'n goede moeten kopen, met zo'n ronde als nu gebruik ik 70% van de drumkruk niet want daar zit ik niet op
Brrr, bij zo'n mooi wit snarevel wil ik er altijd meteen op slaan.
Dat vel is echt niet wit meer maar de coating is nog niet los ... kwaliteit van de camera, flits en scan maken het witter dan het is.
quote:Brrr, ik betaalde nog 250 gulden voor deze kruk. Vind hem geen zak beter dan de cheap ass dingen, die van jou ziet er echter wel erg degelijk uit. Ook veel logischere vorm, eigenlijk
Die roc'n soc zit als een harleyzadel
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 31-10-2003 22:12]
quote:idd het vel is niet wit ik heb alleen een lompe flitser gebruikt en ingescand ja. maar welke kruk vinden jullie nu vet die van mij of van de vorige die zijn set posten. waarom post niet iedereen fotows van zijn kit en houden we een mooiste set competitie
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:04 schreef Murgen het volgende:[..]
Die roc'n soc zit als een harleyzadel, ik heb gister en vandaag ongeveer een kwartier lang op 150 bpm zitten drummen met hihat en bas op alle achtsten tegelijk en geen centje pijn.
Dat vel is echt niet wit meer maar de coating is nog niet los ... kwaliteit van de camera, flits en scan maken het witter dan het is.
quote:Degene met een Sonor Designer met mooie textuur wint
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:12 schreef B_BOY het volgende:[..]
idd het vel is niet wit ik heb alleen een lompe flitser gebruikt en ingescand ja. maar welke kruk vinden jullie nu vet die van mij of van de vorige die zijn set posten. waarom post niet iedereen fotows van zijn kit en houden we een mooiste set competitie
quote:Het zijn allebei motormodellen dus allebei stoer. Bboy jij drumt 1 uur per dag en voor de rest nogeens 20 uur per week erbij, totaal dus 27 uur per week? Heaven.
idd het vel is niet wit ik heb alleen een lompe flitser gebruikt en ingescand ja. maar welke kruk vinden jullie nu vet die van mij of van de vorige die zijn set posten.
quote:kun jij ook hoor
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:16 schreef Yokozuna het volgende:[..]
[..]Het zijn allebei motormodellen dus allebei stoer. Bboy jij drumt 1 uur per dag en voor de rest nogeens 20 uur per week erbij, totaal dus 27 uur per week? Heaven.
Nu heb ik een heel erg oud en simpel krukje maar errug stevig, van gietijzer weegt dus ook ettelijke kilo's maar geeft precies de stevigheid die 'k nodig heb
Heb er zelf een zitting opgemaakt en zit perfect...
Zoals ik al zei, ik probeer morgen aantal mooie foto's van m'n kit te maken kijken wat jullie er van zeggen
>EDIT< ik zit nog al tamelijk laag, was ook niet optimaal met sommige krukjes...
[Dit bericht is gewijzigd door Big_Fat_Wombat op 31-10-2003 22:43]
quote:hij houd er een aparte opstellig op na
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:57 schreef Yokozuna het volgende:
Hier geeft Machine Heads drummer een "tour" door zijn kit. Ehm. ehm.... ehmVan het nieuwe album, video shoots. Hij heeft het ook nog over de spring tension, travis barker sticks etc.
http://studio.machinehead1.com/video/Week_1_High.asx
quote:Als ik een electrokit heb misschien, en dan nog 1 verdieping hoger verhuizen naar zolder
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:41 schreef B_BOY het volgende:[..]
kun jij ook hoor
quote:heel ruim opgestelde bassdrums en de toms daartussen op snare hoogte, inderdaad apart
hij houd er een aparte opstellig op na
quote:De Roc 'n Soc nitro kostte afgelopen zomer 198 euro bij Tierolff. Hij staat voor 215 euro bij Music Productiv. Ik moet er bij vertellen dat ik groot en zwaar ben en je wist al dat het Peace krukje het precies 3 weken heeft uitgehouden. Dus ging ik voor de sterkste kruk die er was en aangezien Drumkruk niet meewerkte werd het de Roc 'n Soc
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:09 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Brrr, ik betaalde nog 250 gulden voor deze kruk. Vind hem geen zak beter dan de cheap ass dingen, die van jou ziet er echter wel erg degelijk uit. Ook veel logischere vorm, eigenlijk
Hoe duur is zo'n sockermans, 170 euro? Tja het is de investering wel waard vind ik als zo'n ding 5 jaar of meer meegaat.
En die gaat wel langer mee dan 5 jaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Murgen op 01-11-2003 12:12]
Kruk eind juli vervangen, baspedaal eind augustus, de snarestandaard heb ik vorige week vervangen en nu ...tot voor kort (van eind juni tot eind oktober) speelde ik vooral met m'n hithat dicht maar nu ik veel meer voor mezelf speel en improviseer gebruik ik de hihat veel meer ... ook te licht dus ... lag al een bout uit van het statief en er zit heel veel speling op pedaal met ketting. Pfff ... dat wordt toch eerder dan april vervangen.
Ik geloof dat ik de volgende toch maar doorspaar voor echt goede spullen. Aan de andere kant heb ik straks alles perfect op orde en hoef ik alleen een keer de ketels te vervangen
quote:Jammer dat ie naar pearl is gegaan
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:57 schreef Yokozuna het volgende:
Hier geeft Machine Heads drummer een "tour" door zijn kit. Ehm. ehm.... ehmVan het nieuwe album, video shoots. Hij heeft het ook nog over de spring tension, travis barker sticks etc.
http://studio.machinehead1.com/video/Week_1_High.asx
maar ja, zal wel flinke som mee gemoeid zijn.
Voordeel van wat kleinere toms vind ik juist dat je dus idd wat horizontaler kan opstellen, en dichterbij..McClain zit vrij hoog, dus in principe kost het dan evenveel energie om op je toms.
quote:ach ja met mij setje hebbik gewoon goede spullen in huis staan vooral als er nou binnenkort nog een china bijkomt. oh ja binnenkort hebbik ook een digitale camera zal dan wel weer nieuwe fotows maken hoe hij er nu uitziet.
Op zaterdag 1 november 2003 12:10 schreef Murgen het volgende:
Op zaterdag 1 november 2003 12:08 schreef Murgen het volgende:Ik geloof dat ik de volgende toch maar doorspaar voor echt goede spullen. Aan de andere kant heb ik straks alles perfect op orde en hoef ik alleen een keer de ketels te vervangen
http://www.creativeconcepts.demon.nl/drum/sizzle.mp3
http://www.creativeconcepts.demon.nl/drum/china.mp3
Ik wil nog een echte china gaan kopen die donkerder klinkt dan dit maar als je het hebt over gebrek aan projectie en een vies geluid dan voldoet die peace crash aan alle omschrijvingen.
ik heb laatst een nieuw pedaal gekocht (pearl p 100 p) ik beviel me wel, maar vond dat, ookal spande in die veer op zn strakst, en nog weinig spanning op stond. Als ik nu mn pedaal indruk kan dat, bij wijze van spreken al met mn vinger, die veer is gewoon nieuw dus ik snap niet waar het aan kan liggen. Zo kan ik nl nooit hoge snelheden halen met mn bassdrum.
In oefenruimtes staat dat pedaal altijd veel strakker, dus daar kan ik het wel
heeft iemand een idee? ligt het wel aan die veer???
quote:Dat vraag ik me ook af. Wat is de hoek tussen ruststand klopper en slagvel?
Op zaterdag 1 november 2003 17:35 schreef Ska-te het volgende:
mensen jullie moeten me ff helpen, want ik zie het somber inik heb laatst een nieuw pedaal gekocht (pearl p 100 p) ik beviel me wel, maar vond dat, ookal spande in die veer op zn strakst, en nog weinig spanning op stond. Als ik nu mn pedaal indruk kan dat, bij wijze van spreken al met mn vinger, die veer is gewoon nieuw dus ik snap niet waar het aan kan liggen. Zo kan ik nl nooit hoge snelheden halen met mn bassdrum.
In oefenruimtes staat dat pedaal altijd veel strakker, dus daar kan ik het wel
heeft iemand een idee? ligt het wel aan die veer???
Overigens, als de balans goed is zorgt de veer er alleen voor dat het pedaal snel terug veert. Kan je er wel snel op spelen?
Zelf gebruik ik meestal Vic Firth, 5B, Nylon tip.
Heb ook met 5A en Houte tip gedrumd.
Ik had in gedachten om eerst het pedaal te upgraden naar een Iron Cobra db ofzo en dan pas daarna de vellen (als ik geld heb, en ouders moeten meewerken ) Pedaal vind ik redelijk ongemakkelijk en een dbpedaal ga ik toch ooit eens kopen dus dan maar direct voor eens en voor altijd...
quote:Ja daar dacht ik ookal aan, maar wist niet of dat wel kon of verstandig was
ketting korter maken
quote:ik kan er wel snel op spelen, alleen sommige klappen lukken gewoon niet omdat ik het pedaal helemaal niet ver in hoef te drukken
Overigens, als de balans goed is zorgt de veer er alleen voor dat het pedaal snel terug veert. Kan je er wel snel op spelen?
quote:dan kan je denk ik het beste toch eerst enkel bass sspelen omdat je dan alle dingen moet leren die je nodig hebt
dbpedaal ga ik toch ooit eens kopen dus dan maar direct voor eens en voor altijd...
quote:geil
foto's van mijn kit kun je hier bekijken ze zijn best donker, heb ze wel zo goed mogelijk proberen te verbeteren. ze zijn ook beetje groot om hier te posten voor onze vrienden met inbel verbindingen e.d
[Dit bericht is gewijzigd door Ska-te op 02-11-2003 20:49]
quote:Ja soms kan ducktape wonderen doen
Op zondag 2 november 2003 20:39 schreef Ska-te het volgende:
geil, en waar zouden we zijn zonder ducktape
quote:Wat dacht je van Remo weatherking vellen... goede prijs kwaliteit verhouding...
Op zondag 2 november 2003 19:44 schreef Maidenfan het volgende:
Nav het topic van Bioslock, welke vellen zouden jullie mij aanraden om op mijn set te zetten (een Force 2003 dus)? Gewoon om een ideetje te hebben...Ik had in gedachten om eerst het pedaal te upgraden naar een Iron Cobra db ofzo en dan pas daarna de vellen (als ik geld heb, en ouders moeten meewerken
) Pedaal vind ik redelijk ongemakkelijk en een dbpedaal ga ik toch ooit eens kopen dus dan maar direct voor eens en voor altijd...
quote:Prachtige kit! Mooi kleurtje ook damn!
Op zondag 2 november 2003 19:30 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
foto's van mijn kit kun je hier bekijken ze zijn best donker, heb ze wel zo goed mogelijk proberen te verbeteren.
(jaja ik weetb dat ik dit beter in een ander "groepje" had moeten zetten)
mail maar naar jpm.halderen@wanadoo.nl
quote:Thnx
Op zondag 2 november 2003 21:28 schreef MaZz_ het volgende:[..]
Prachtige kit! Mooi kleurtje ook damn!
(trouwes dat stukje tape op de base drum heeft geen functie, maar mag 'k er niet afhalen van de rest van de band want 't flapperd zo leuk mee
)
quote:Strakke veerspanning zorgt voor een grotere/snellere terugslag van je kloppers, maar ook met een goede "balans" zorgt een strakke veerspanning natuurlijk voor wat meer weerstand bij het intrappen.
Op zondag 2 november 2003 10:00 schreef Murgen het volgende:Dat vraag ik me ook af. Wat is de hoek tussen ruststand klopper en slagvel?Overigens, als de balans goed is zorgt de veer er alleen voor dat het pedaal snel terug veert. Kan je er wel snel op spelen?
Als je de pedalen bij maximale veerspanning te makkelijk vind intrappen maak je de klopper-slagvel hoek groter
quote:Als snelle dubbels op je bassdrum wilt spelen, EN controle over je hihat wilt houden (en je linkerpoot dus niet op je bassdrum pedaal kunt gebruiken) moet je toch echt een beetje kunnen sliden of heel-toe techniek gebruiken
en hij kan bv niet sliden omdat dat niet nodig is als je db hebt.
VRAAGJE, ik wil de attack vergroten van mijn bassdrum geluid. Ik zat te denken aan wat hardere kloppers (gebruik nu standaard zachte vilt kloppers van de Iron Cobra), wat is er dan zoal verkrijgbaar? En zijn alle kloppers zo duur? Ik ging een keer bij Tierolff kijken en zag wat Pearl kloppertjes voor 35 euro per stuk ofzo, vond dat best wel veel. Maargoed, ik heb geen verstand van kloppers.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 02-11-2003 22:39]
je hebt van die "stickers" die je op je bassdrumvel kunt plakken, hooguit een tientje kosten die, scheelt al een heel stuk, al je dan nog niet tevreden bent draai je je klopper gewoon om zodat het harde plastic stuk op je slagvel komt...
dan nog niet tevreden? sticker eraf halen, nieuwe kopen ,euromuntstuk achterop de sticker en daar tegen aan kicken...
nog niet tevreden?
ja euh, ga het dan maar aan Vinnie Paul vragen ofzo...
Mijn neef had zijn DB pedaal weleens meegenomen, met wat hardere kloppers, dat gaf echt duidelijk meer attack zonder gedoe. Alleen die zaten standaard bij zijn kit (noname)
quote:Je kunt er ook houten kloppers opzetten... maar rag je wel de vel naar de **** maar ragt wel goed
Op zondag 2 november 2003 22:26 schreef Yokozuna het volgende:[..]
VRAAGJE, ik wil de attack vergroten van mijn bassdrum geluid. Ik zat te denken aan wat hardere kloppers (gebruik nu standaard zachte vilt kloppers van de Iron Cobra), wat is er dan zoal verkrijgbaar? En zijn alle kloppers zo duur? Ik ging een keer bij Tierolff kijken en zag wat Pearl kloppertjes voor 35 euro per stuk ofzo, vond dat best wel veel. Maargoed, ik heb geen verstand van kloppers.
Wat betreft de veerspanning: Dennis Chambers oefent zonder veer om zo maximale controle over zijn pedaaltechniek te krijgen.
Probeer het ook eens..... verdomd moeilijk.
quote:dan zit de klopper op mn been als ik hem niet intrap. het gaat er om dat het intrap gedeelte echt minimaal is, dat is opzich wel goed, maar het gaat te soepel, te los. als ik in een oefenruimte drum kan ik veel snellere dingen spelen omdat er meer spanning op staat, dat is toch raar
Op zondag 2 november 2003 22:26 schreef Yokozuna het volgende:
Als je de pedalen bij maximale veerspanning te makkelijk vind intrappen maak je de klopper-slagvel hoek groter
quote:ja dat wel
Wat betreft de veerspanning: Dennis Chambers oefent zonder veer om zo maximale controle over zijn pedaaltechniek te krijgen.Probeer het ook eens..... verdomd moeilijk.
En duuuuuude!!! Met duct-tape verkracht je je drumstel.
quote:gaan we weer
Op maandag 3 november 2003 11:51 schreef killingcupid het volgende:
Je moet sowieso zorgen dat je een redelijke hoek houdt tussen je klopper en je kick, en als je anders niet kunt spelen moet je maar meer oefenen
Neem hem mee naar les of naar de winkel ... mijj leraar heeft m'n Tama ook beter afgesteld dan de winkel had gedaan en ik klop lekker
quote:elke drummer zijn eigen techniek he. ik vindt me crash zo fijn hangen. en er hangt nu ook een crash met splitpennen troep bij. en komt nog een china bij.
Op zondag 2 november 2003 17:42 schreef Guanche het volgende:
B-BOY, ik zag een leuke kit staan met 4 toms.. maar uhm, 1 crash (opzich mss voldoende) maar hoe kan je dat ding raken als hij zo staat opgesteld?? zag een beetje vreemd uit
quote:5500 gulden heb 'k er voor betaald, is nu denk 'k 6 jaar oud ofzo. Heb de 2e bassdrum er later bij gekocht (800 piek) en naruurlijk niet alle bekens in 1x.. hangt nog 1 Paiste crash en een Paiste ride... heb 'k gekocht omdat Paiste goedkoop is en voor die prijs qua klank nog te doen is, de rest is alles Zildjian
Op maandag 3 november 2003 15:50 schreef B_BOY het volgende:
big fat wombat. vette kit wat koste dat grapje?? en hoe oud is die set? en heb je alles in een keer gekocht?
quote:Als je op de Pearl site kijkt -> DR-80 3-Sided Rack (4) PC-08 included $249.00 maar dan heb je nog maar 4 klemmetjes...
Op maandag 3 november 2003 16:37 schreef B_BOY het volgende:
idd rekje is wel handig hebbik zelf niet maar als ik veel bekkens heb later als ik groot ben![]()
zet ik er maybe ook een rek rond. wat kost een rek eigenlijk??
quote:haha volgens mij heb ik dat rack ook... zal eens kijken... met 11 klemmen... 80,- (jaja je krijgt wat voor mekaar als je 15 bent en er uit ziet als 10!!
Op maandag 3 november 2003 17:20 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:[..]
Als je op de Pearl site kijkt -> DR-80 3-Sided Rack (4) PC-08 included $249.00 maar dan heb je nog maar 4 klemmetjes...
Ik heb er toen 600 gulden voor betaald incl. extra klemmen (vrienden prijs) wat je er nu voor betaald hier weet ik niet... Prijzen willen nog wel eens schommelen met drumzooi
hihi
quote:En wanneer heb je dat ervoor betaald?
Op maandag 3 november 2003 17:43 schreef Drumkruk het volgende:[..]
haha volgens mij heb ik dat rack ook... zal eens kijken... met 11 klemmen... 80,- (jaja je krijgt wat voor mekaar als je 15 bent en er uit ziet als 10!!
hihi
quote:het enige verschil is dat ik er niet uitzie als 10 maar ja connecties he. tip je moet maar eens zeggen dat het voor een harmonie uit de buurt of iets dergelijks dat scheelt vaak wel
Op maandag 3 november 2003 17:43 schreef Drumkruk het volgende:[..]
haha volgens mij heb ik dat rack ook... zal eens kijken... met 11 klemmen... 80,- (jaja je krijgt wat voor mekaar als je 15 bent en er uit ziet als 10!!
hihi
quote:dat op de proef nemen is logisch bij grotere dingen volgens mij. en ik ben ook een goede klant van de winkel waar ik altijd kom per jaar doneer ik denk ik daar wel zo'n 1000 euro ofzo dus das redelijk.
Op maandag 3 november 2003 20:18 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
mja 'k krijg nou ook mooie kortingen omdat 'k vaste klant ben, maar was 'k toen nog niet... krijg gelukkig mooie korting op stokjes en vellen enzo
En mag dingen op proef meenemen van te voren zoals bekkens, pedalen e.d
quote:'k doneer wel wat mee per jaar
Op maandag 3 november 2003 21:52 schreef B_BOY het volgende:[..]
dat op de proef nemen is logisch bij grotere dingen volgens mij. en ik ben ook een goede klant van de winkel waar ik altijd kom per jaar doneer ik denk ik daar wel zo'n 1000 euro ofzo dus das redelijk.
quote:Yup you're damn right.. ik koop ook altijd mijn drumshit met 20% korting in de enigste drumspeciaal zaak in Limburg. Zeer relaxed, en ik hoef niet eens direct af te rekenen.. die wil ik, meenemen en spelen maar
Op maandag 3 november 2003 20:09 schreef B_BOY het volgende:[..]
het enige verschil is dat ik er niet uitzie als 10 maar ja connecties he. tip je moet maar eens zeggen dat het voor een harmonie uit de buurt of iets dergelijks dat scheelt vaak wel
Het is maar dat jullie het weten, ps. let niet op mijn china die nog maar voor 3/4 operationeel is, maar nogsteeds 'china-lelijk' klinkt.. alleen funest voor m'n stokken.. maarjah groeten
quote:hm... 'k ken meer drumspeciaal zaken in limburg
Op dinsdag 4 november 2003 12:26 schreef Guanche het volgende:[..]
Yup you're damn right.. ik koop ook altijd mijn drumshit met 20% korting in de enigste drumspeciaal zaak in Limburg. Zeer relaxed, en ik hoef niet eens direct af te rekenen.. die wil ik, meenemen en spelen maar
quote:Hout sucks
Op zondag 2 november 2003 23:02 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
e kunt er ook houten kloppers opzetten... maar rag je wel de vel naar de **** maar ragt wel goed... maar daarvoor kun je dan zo'n ding op je vel plakken... rag je die eerst naar de **** maar is goedkoper dan een vel...
quote:Ligt aan je pedaal afstelling, en moeten natuurlijk geen vol eike kloppers zijn
Op dinsdag 4 november 2003 17:55 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hout sucks
Veel te zwaar.
quote:nou tweedehands bij een kerel op marktplaats... hihi was wel ok!
Op maandag 3 november 2003 19:34 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:[..]
En wanneer heb je dat ervoor betaald?
quote:nope.. tis echt de enigste.. geef maar eens wat namen, wil ik wel weten natuurlijk
Op dinsdag 4 november 2003 17:39 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:[..]
hm... 'k ken meer drumspeciaal zaken in limburg
quote:DUDE, leef jij ook nog. Is je band al van de grond?
Op maandag 3 november 2003 11:51 schreef killingcupid het volgende:
Je moet sowieso zorgen dat je een redelijke hoek houdt tussen je klopper en je kick, en als je anders niet kunt spelen moet je maar meer oefenenEn duuuuuude!!! Met duct-tape verkracht je je drumstel.
Ik snap het ook niet, Ska-te, ik weet niet wat voor pedaal jij hebt. Maar ik heb in deze zomervakantie ook een drumstel geprobeerd (vriend kreeg een nieuwe) en dat pedaal was bij maximale veerspanning en klopper-vel hoek 45graden ook wel ERG makkelijk in te trappen. Die veer kon gewoon niet strak genoeg. Misschien is dat bij jou pedaal ook zo. Bij deze Iron Cobra's gaat de veer wel strak zat.
quote:Adams in Thorn heeft aparte drumspeciaalzaak... zit naast de blaasinstrumenten zaak enzo maar is aparte zaak
Op dinsdag 4 november 2003 21:05 schreef Guanche het volgende:[..]
nope.. tis echt de enigste.. geef maar eens wat namen, wil ik wel weten natuurlijk
.. triepels is na mijn weten de enigste drum speciaal zaak., maarja.. zo ff foto's maken
'k weet niet wat jullie allemaal aan het klooien zijn met die pedaal veertjes en kettingen, maar ik heb nooit problemen gehad, ook niet met goedkope shit die 'k in m'n begin jaren had. En bij Iron Cobra heb 'k nou niet echt super veel veerspanning, 't geeft mij zo extra snelheid mee en als je dan de hoek van de kam goed insteld krijg ik de perfecte slag... is natuurlijk voor iedereen anders maar met de Iron Cobra's had 'k ze zo voor elke voet gevonden...
quote:Mja.
'k weet niet wat jullie allemaal aan het klooien zijn met die pedaal veertjes en kettingen, maar ik heb nooit problemen gehad
Die fabrieks-settings van de Iron Cobra waren trouwens ook wel erg lekker, alleen er zijn wel meer lekkere standen Ik ben echt benieuwd of die Axis pedalen zoveel beter spelen, volgens mij maakt het echt niet ZOVEEL uit (sommigen vinden het zelfs kutpedalen). Dave Lombardo speelt ook gewoon met Iron Cobra's
quote:Iron Cobra =
Op woensdag 5 november 2003 17:36 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Mja.
Die fabrieks-settings van de Iron Cobra waren trouwens ook wel erg lekker, alleen er zijn wel meer lekkere standen
Ik ben echt benieuwd of die Axis pedalen zoveel beter spelen, volgens mij maakt het echt niet ZOVEEL uit (sommigen vinden het zelfs kutpedalen). Dave Lombardo speelt ook gewoon met Iron Cobra's
Drum pics :
Ik heb bewust niet voor de iron cobra gekozen omdat ik hem te licht vond spelen. Ik was technisch toen al redelijk ver met mijn linker voet, en de zwaardere uitdaging sprak me wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |