Melonovy, wat een gedoe he, lijkt me vreselijk.
René (flessenkind) heeft ook een periode gehad van niet slapen, of iig slécht slapen. Ik heb avonden úren buiten op straat gelopen met haar in de kinderwagen, zo sliep ze tenminste. En als ze dan in een diepe slaap was, schoof ik haar in de wagen naar binnen en liet haar liggen en kroop héél snel op de bank. Van de frisse lucht werd ze lekker rozig en sliep dan een paar uurtjes, tot de volgende wandeling... ik ga bij Cas een rubberen hamer aanschaffen als hij dat ook doet
Het is ook nooit goed ook he, drinken ze te vaak dan is het niet goed en als je ze niet hoort vraag je je ook weer af of dat wel normaal is.
Sterkte Melonovy, ik hoop voor je dat je snel een oplossing vindt zodat Chiara weer lekker door gaat slapen
quote:Zolang Tom tevreden is zou ik het erbij laten, ze geven vaak zelf aan of ze meer willen, of tekort komen. Ook als hij goed blijft groeien is zorgen maken niet nodig.
Op vrijdag 19 december 2003 22:43 schreef coolbabe het volgende:
Tom wil steeds minder vaak aan de borst drinken maar dan wel langer dan de 5 a 6 minuten die hij eerst nodig had.
Hij drinkt nu om 8.00-12.00-16.00 en 20.00 uur zo`n 15 minuten, twee kanten. `s Ochtends krijgt hij nog een fruithapje.
Zou dit niet veel te weinig zijn? Ik heb geprobeerd hem tussendoor ook aan te leggen maar hij heeft echt geen aandacht voor de borst dan. Ook `s nachts hoor ik hem niet en hij is verder wel gewoon tevreden.Het is ook nooit goed ook he, drinken ze te vaak dan is het niet goed en als je ze niet hoort vraag je je ook weer af of dat wel normaal is.
Sterkte Melonovy, ik hoop voor je dat je snel een oplossing vindt zodat Chiara weer lekker door gaat slapen
Ik heb van mijn zus een werkboek gehad om te lezen en om mee aan de slag te gaan, het is werkboek voor ouders van kleine kinderen met een slaapprobleem. Ik hoop dat we hier wat mee kunnen.
Ik hoop dat je wat aan het boek hebt! Na maanden een paar keer per nacht je bed uit moet je gebroken zijn.
coolbabe, Tom doet 't kennelijk prima op jouw bv, dus ik zou me geen zorgen maken over de hoeveelheid. Piet krijgt nu ook 4x per dag, maar doordat ik nog wat fles bijgeef en regelmatig kolf weet ik wel ongeveer hoeveel hij krijgt (ca. 220cc per voeding). trouwens, hoeveelheid zegt ook niet zoveel.
melonovy, succes met dat werkboek, ik ben benieuwd wat erin staat!
Trouwens, ze was vanachtt maar 1 keer wakker geweest en na de borst van 6:30 uur weer geslapen tot 8 uur. Dusssss
quote:volgens mij staat dat op al die pakken...
Op dinsdag 23 december 2003 20:02 schreef melonovy het volgende:
ik las op de doos dat ze bij friso er alles aan doen om het product zo veel mogelijk op borstvoeding te laten lijken...
Bij Wilyan heb ik maar heel even BV gegeven, omdat hij het na een tijdje niet meer wou (luste
) Vandaar dat ik dit eigenlijk niet weet, ik heb er al eens eerder (op internet) naar rond gevraagd, maar nooit een antwoord gekregen.
Maar als ik nou weer een kindje zou krijgen.................
kan ik dan ook gewoon ALLES kolven en het hem of haar ALTIJD in een flesje geven?
De eerste tijd wil ik wel gewoon voeden, maar ik wil niet weer het zelfde hebben als bij Wilyan.... en (dan) dus overstappen op gekolfde BV...
Maar ik weet niet hoe lang je kunt kolven?
Bij Wilyan gaf ik BV, maar na ongeveer twee weken bleek dat hij een dag niks gegeten had, en waarschijnlijk de dag er voor ook niet. Mijn BV was dus plotseling weg maar twee dagen erna had ik weer volledige stuwing
In die drie dagen heeft hij dus flesvoeding gehad, omdat ze bang waren (kraamverz. en HA) dat zijn suiker weer te laag zou komen. Daarna "luste" hij mijn BV dus niet meer.
Dit is dus ook de reden dat ik wil gaan kolven, dit wil ik niet wéér. En zo kan ik ook zien wat het kindje wel of niet binnen krijgt. Wat voor mij dan natuurlijk ook weer een beetje een geruststelling is, dat het niet zo snel weer zal gebeuren. Dan kan ik lekker gezond BV blíjven geven!
En hoef ik dus niet zoals bij Jip na drie weken (waarvan 1week vol onrust, onzekerheid , en maar blijven proberen, en maar weer niet willen
, en nog maar weer doorzetten, en wéér niet willen lukken
) over te stappen op flesvoeding.
Enne, ik wil alleen de gekolfde melk van dezelfde dag of hooguit van één á twee weken oud geven.
Ik weet wel dat BV in de koelkast 48 uur houdbaar is, en dat je het maar twee maanden ingevroren kunt bewaren.
Wel vervelend dat niet overal die regels hetzelfde zijn. Elk land heeft dus wel weer andere regels. En wat is nou wel en niet goed.
Ik denk dat je beter eens goed op zoek kunt gaan naar info, evt een lactatiekundige inschakelen tzt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |