abonnement Unibet Coolblue
pi_14278717
Hey,

ik ben op zoek naar sites die online hiphop kleding verkopen, naar Nederland.
De meeste sites verzenden niet naar Nederland, de enige site die ik nu toe heb gevonden is www.pp2g.com maar die is erg duur

[... XBOX ...] """My games:""" =|= Crazy Taxi 3 =|= 007 Nightfire =|= NBA Live 2004 =|= Top Spin =|= Ajax Club Football =|= SSX 3
pi_14279717
air jordan's forever
pi_46359689
DrJays stuurt toch niet naar Nederland, of wel?
Ik zie alleen Canada en het Verenigd Koninkrijk bij de International Orders staan.
Dus die twee landen + de VS lijkt mij.
pi_46360247
binnenkort is de nieuwe site van www.downurban.com (nederlandse site) weer online...hadden eerst altijd veel kleren

www.broxclusive.nl btje kleren maar vooral accesoires...
pi_46360561
Kopen negerts tegenwoordig hun kleden ook al via het internet?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:50:39 #7
155698 _petjan
jan met de pet
pi_46360765
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Kopen negerts tegenwoordig hun kleden ook al via het internet?
Waarschijnlijk een wigger die raak word aangekeken in de neger winkels En nu niet meer naar binnen durft
pi_46527545
Waar slaat dat op?
Liever rocawear,southpole etc dan g star en andere HM troep. Urban' kleding is vaak veel mooier.
En ja ik ben blank en draag zelf ook urban kleding, maar act niet als een marokaan of andere fool.

Wordonthestreet, Ga naar brittain toe, mooie kleding daar en kan je het meteen passen.
pi_46533232
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:24 schreef Ruffstreetz het volgende:
Waar slaat dat op?
Liever rocawear,southpole etc dan g star en andere HM troep. Urban' kleding is vaak veel mooier.
En ja ik ben blank en draag zelf ook urban kleding, maar act niet als een marokaan of andere fool.

Wordonthestreet, Ga naar brittain toe, mooie kleding daar en kan je het meteen passen.
Als je toch langs een winkel gaat ga naar Madhouse (zaandam zit er 1 haarlem en leiden volgens mij ook die in Zaandam is iig de grootste ) Madhouse heeft vaak nieuwer kleding als brittain liggen ook wat exclusievere zooi .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_46628923
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:24 schreef Ruffstreetz het volgende:
Waar slaat dat op?
Liever rocawear,southpole etc dan g star en andere HM troep. Urban' kleding is vaak veel mooier.
En ja ik ben blank en draag zelf ook urban kleding, maar act niet als een marokaan of andere fool.

Wordonthestreet, Ga naar brittain toe, mooie kleding daar en kan je het meteen passen.
Aan je taalgebruik te zien act je dus wel als een of andere fool.
pi_46665332
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Als je toch langs een winkel gaat ga naar Madhouse (zaandam zit er 1 haarlem en leiden volgens mij ook die in Zaandam is iig de grootste ) Madhouse heeft vaak nieuwer kleding als brittain liggen ook wat exclusievere zooi .
Dat is dezelfde winkel als waar je bij PP2G je kleding koopt
Ik ben daar
pi_46665839
Ik weet niet of www.freshcotton.com hier ook onder valt?
pi_78357131
jojo, erm zoek je merken als: The Wild ones, Hundreds, Famous, Crooks and castles. Dan raad ik je deze site aan, bestel ik ook altijd zelf mee; www.chemical-records.co.uk.
En je kan ook halen bij: www.caliroots.com is cheapass daaro. Maar verzenden duurt wel lang, zelf nooit gekocht daaro, maar vrienden wel.


gl men
pi_78357275
HAHA, TS IS EEN WIGGER!!!!!1!!
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')