Ik trap af met:
Maria Carey - All I want for Christmas (is you)
En waarom:
Dit is toch foeilelijk gekweel en gesnik van een zangeres die er hier en daar nog walgelijker uithalen uitstoot.
Bah! driewerf bah!
quote:Ikkan het alleen maar met je eens zijn..........
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:41 schreef Eye_of_god het volgende:
Topictitel zegt het al: wat vinden jullie het walgelijkste kerstnummer aller tijden?
Als je dat met redenen wilt onderbouwen, graag.Ik trap af met:
Maria Carey - All I want for Christmas (is you)En waarom:
Dit is toch foeilelijk gekweel en gesnik van een zangeres die er hier en daar nog walgelijker uithalen uitstoot.Bah! driewerf bah!
quote:inderdaad, dit nummer zal wel weer tot treurens toe gedraaid worden de komende maanden.
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:43 schreef Doctor_Bara het volgende:
wham - last christmas![]()
quote:Als ik deze nooit meer hoor, dan is 't nog te vaak...
Ik weet alleen de titel niet.
quote:I gafe joe my hart but de verrie nekst dai joe gafe it awej
Geweldig nummer!
quote:Wij zijn geen zeikerds!
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:48 schreef JayDee het volgende:
Stelletje zeikers..Allemaal onwijs leuke nummers.... Zwartkijkers!!! Bah bah bah!!!
*grondige diepgewortelde @#$%!%hekel heeft aan kerstmuzAk
[Dit bericht is gewijzigd door Flying_Vee op 31-10-2003 09:54]
quote:Dat is Vanessa, die met haar kids het nummer Happy X-mas'' (War is over) van John Lenoon verkrachtte. werd nog op single uitgebracht ook...
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:41 schreef Eye_of_god het volgende:wat vinden jullie het walgelijkste kerstnummer aller tijden?
quote:Reden: Luister en huiverrrrrrrrrr........
Als je dat met redenen wilt
quote:tis ook zon irritant nr je hoeft t maar heel even te horen en de rest van de week zit t in je hoofd
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:44 schreef redted het volgende:[..]
inderdaad, dit nummer zal wel weer tot treurens toe gedraaid worden de komende maanden.
quote:Ik kan het je nog sterker vertellen: Christina heeft al een complete kerst cd
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:42 schreef sqlsmurft het volgende:
'k Zit te wachten op een kerstnr van AquileraDie roep ik dan bij deze uit tot slechtste nr.
quote:*mee eens is
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:53 schreef Flying_Vee het volgende:
Mag ik bij deze alle kerstnummers aanmelden ?*grondige diepgewortelde @#$%!%hekel heeft aan kerstmuzAk
quote:ik sluit me hierbij aan, hoewel het ook wel wat lachwekkends heeft
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:55 schreef R@b het volgende:[..]
Dat is Vanessa, die met haar kids het nummer Happy X-mas'' (War is over) van John Lenoon verkrachtte. werd nog op single uitgebracht ook...
[..]Reden: Luister en huiverrrrrrrrrr........
quote:Met een knipoog naar je Avatar: heeft PG nooit een kerstnummer gemaakt?
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:30 schreef BenKetting het volgende:
Ik verwacht nog wel een kerstsingle van Jim. En in het clipje heeft hij dan een dikke coltrui aan. Geheide hit.
quote:Ik wilde deze net aan aandragen maar je was me voor. Die vals zingende kinderen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:55 schreef R@b het volgende:[..]
Dat is Vanessa, die met haar kids het nummer Happy X-mas'' (War is over) van John Lenoon verkrachtte. werd nog op single uitgebracht ook...
[..]Reden: Luister en huiverrrrrrrrrr........
Het is dat de opbrengst naar een goed doel ging.
Ook walgelijk: All I want for christmas is you - Mariah Carey. Nou ben ik sowieso al geen MC-freak maar die gemaakte blijheid en dito grijns in d'r clip maken me onpasselijk. Helaas komt het elk jaar december weer zo'n 4392032923032 keer op de radio.
quote:Dirty Christmas
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:42 schreef sqlsmurft het volgende:
'k Zit te wachten op een kerstnr van AquileraDie roep ik dan bij deze uit tot slechtste nr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |