De mijne zwerft nu ergens tussen Engeland en Amsterdam..quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:10 schreef Chocobo het volgende:
Nog maar een paar dagen !![]()
Nee niet voor zover ik weet maar ik neem aan dat ze er niet mee hebben zitten klooien....quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De mijne zwerft nu ergens tussen Engeland en Amsterdam...
Is er trouwens al bekend of de Army bonus in de EU versie zit?
Nou ja, we hebben het wel over Amerika he..quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee niet voor zover ik weet maar ik neem aan dat ze er niet mee hebben zitten klooien....
Even nog een screentje
[afbeelding]
Linkse mensen gamen nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Het valt me nog mee dat er nog geen (links) clubje loopt te klagen over dit spel dat de “agressieve politiek en de onderdrukking van moslims in het Midden-Oosten door de VS goedpraat”.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:52 schreef SailingAce het volgende:
Linkse mensen gamen niet
Dus welquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:52 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Linkse mensen gamen niet
Serieus.. radio en tv is eigenlijk ook nog taboe.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben zo links dat ik bijna klokje rond rechts uitkom man,quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:52 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Linkse mensen gamen niet
Omdat de meeste mensen hier niet zo panisch zijn als die Yanks en gewoon een scheiding kunnen maken tussen realiteit en videogames denk ik..quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Het valt me nog mee dat er nog geen (links) clubje loopt te klagen over dit spel dat de “agressieve politiek en de onderdrukking van moslims in het Midden-Oosten door de VS goedpraat”.
Ik heb vannacht echt een flinke tijd gezocht op I-net, maar niets gevonden..quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd of die extra opties ook in de Europese Release zitten.
LAAT IEMAND EENS ANTWOORD GEVEN OP DAGGLA ZIJN VRAAG!
Stuur anders een een e-mail naar Play.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb vannacht echt een flinke tijd gezocht op I-net, maar niets gevonden...
Er iets uithalen is zo gedaan, helaas..quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:00 schreef DinoPK het volgende:
Dan moet je toch even wachten tot het spel hier verkrijgbaar is
Ik denk het trouwens wel, er zit erg weinig tijdverschil tussen de US en de Euro release.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
hoe triest kun je zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
Verheerlijking Amerikaans leger in computerspel
Gelukkig heb je een IQ nodig om FSW te spelen.
paar paginas terug staat een unlock code.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hoe gebruik je die extra opties dan?
* US versie heeft
Play weet niets,quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stuur anders een een e-mail naar Play.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |