quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:49 schreef yvette1982 het volgende:
dat is wel cool zeg, dan ga ik dat spel ook maar eens kopen.
zijn er nog meer coole spellen van dit genre die je met 2 man kan spelen?
Rainbow Six 3 (zowel via system link - over Kai, Xlink of XBconnect) als Live.. alleen is dat net iets anders dan dit aangezien dit geen FPS is..
Ik heb hem gisteren even gespeeld. Het ziet er erg leuk uit, moet wennen aan dit soort gameplay. Vond de besturing niet altijd even lekker, maar dat kan ook gewoon een kwestie van wennen zijn. Wat ik wel irritant vond is het volgende: stel je beweegt je team richting een muur en wil ze om het hoekje laten kijken, maar je klikt net verkeerd dan kunnen ze net niet om het hoekje kijken. Het is dat verdomde irritant om ze 1 plaatsje te laten opschuiven. De kans dat je ze dan namelijk meteen de hoe om in het open vuur zet is erg groot.
De snelheid waarmee ze orders opvolgen vind ik ook niet echt super. Ik verwacht op het moment dat ik ze naar een bepaalde plek stuur dat ze ook daadwerkelijk meteen gaan lopen. Dat is alleen niet het geval. Ze roepen eerst een paar dingen tegen elkaar en beginnen dan pas te lopen. Kan vervelend zijn op het moment dat je om wat voor een reden ook midden in een veld loopt en je ze een andere kant op wil sturen.
Moet zeggen dat ik de trainingslevels ook niet super vond. Ik weet dat ze erg belangrijk zijn aangezien de besturing anders is dan andere spellen, maar het feit dat je de knop pas kan gebruiken tot het ventje zijn verhaal af heeft vond ik niet echt super aangezien je bij het eerste woordje het je al duidelijk is wat je moet doen..
Vanavond even het laatste stukje training doen en dan kijken heo het gaat in de eerste levels..