quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:02 schreef Eitjes het volgende:
Hij is echt enorm tof. En kort.
![]()
Het schelden valt wel mee. Alleen in de intro en in de training hoor je best veel fucks enzo.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:30 schreef Mister_T het volgende:
[..]
![]()
![]()
Van iemand die hem illegaal verkregen heeft! Hij heeft geen recht van spreken!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:43 schreef SailingAce het volgende:
Hoe dan ook .. de eerste user review op FOK klinkt matig
Vaak gamen die illegale gasten teveel games. Je wordt dan oververwend zeg maar. Het is geen origineel bezit,... gewoon een dvd'tje met met stift daar iets op geschreven. Vaak gamen ze die games ook niet uitquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:17 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Van iemand die hem illegaal verkregen heeft! Hij heeft geen recht van spreken!!!!!!!!!!!
![]()
Was je PC versie download al klaar ??quote:Van iemand die hem illegaal verkregen heeft! Hij heeft geen recht van spreken!!!!!!!!!!!
lik-sang wellicht?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Briljant plan, maar waar vind je die krengen...
Filmpje is 82.8MB voor de mensen met een downloadlimietquote:Op zondag 6 juni 2004 06:20 schreef Eitjes het volgende:
http://ugamer.savagetiger.org/Eitje/fsw.avi
Aste.
Het enige wat ik kan zien is dat degene die dit speelt het tactisch inzicht van een konijn heeft! O.a. stukken van 200 meter overbruggen zonder rugdekking en met z'n achten dekking zoeken achter één auto!quote:Op zondag 6 juni 2004 03:56 schreef Eitjes het volgende:
Ik upload even 6 minuten aan gameplay footage naar een ftptje. Dan kan je zelf zien hoe tof én hoe on-tof het spel is.
Ok dat waren niet allemaal slimme moves neequote:Op zondag 6 juni 2004 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan zien is dat degene die dit speelt het tactisch inzicht van een konijn heeft! O.a. stukken van 200 meter overbruggen zonder rugdekking en met z'n achten dekking zoeken achter één auto!![]()
Ik heb er ook zin in...ik vermaak me tot de 26e nog wel met NG, maar het moet niet veel langer duren.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:27 schreef SailingAce het volgende:
Kheb nu zoon zin in dat spel gekregen he.. dammit nu heb ik een vrije zondag zonder vrouw of F1.. heb ik stinkspelletje niet
Nog 20 dagenquote:Op zondag 6 juni 2004 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in...ik vermaak me tot de 26e nog wel met NG, maar het moet niet veel langer duren.
dat spel lijkt me erg gaaf...vooral co opquote:Op zondag 6 juni 2004 11:27 schreef SailingAce het volgende:
Kheb nu zoon zin in dat spel gekregen he.. dammit nu heb ik een vrije zondag zonder vrouw of F1.. heb ik stinkspelletje niet
Hehe, ik ben ook een beetje aan het showen hoe en wat. Hoe het wel moet en hoe het niet moet.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan zien is dat degene die dit speelt het tactisch inzicht van een konijn heeft! O.a. stukken van 200 meter overbruggen zonder rugdekking en met z'n achten dekking zoeken achter één auto!![]()
Downloadingquote:Op zondag 6 juni 2004 06:20 schreef Eitjes het volgende:
http://ugamer.savagetiger.org/Eitje/fsw.avi
Aste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |