quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:02 schreef Eitjes het volgende:
Hij is echt enorm tof. En kort.
![]()
Het schelden valt wel mee. Alleen in de intro en in de training hoor je best veel fucks enzo.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:30 schreef Mister_T het volgende:
[..]
![]()
![]()
Van iemand die hem illegaal verkregen heeft! Hij heeft geen recht van spreken!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:43 schreef SailingAce het volgende:
Hoe dan ook .. de eerste user review op FOK klinkt matig
Vaak gamen die illegale gasten teveel games. Je wordt dan oververwend zeg maar. Het is geen origineel bezit,... gewoon een dvd'tje met met stift daar iets op geschreven. Vaak gamen ze die games ook niet uitquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:17 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Van iemand die hem illegaal verkregen heeft! Hij heeft geen recht van spreken!!!!!!!!!!!
![]()
Was je PC versie download al klaar ??quote:Van iemand die hem illegaal verkregen heeft! Hij heeft geen recht van spreken!!!!!!!!!!!
lik-sang wellicht?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Briljant plan, maar waar vind je die krengen...
Filmpje is 82.8MB voor de mensen met een downloadlimietquote:Op zondag 6 juni 2004 06:20 schreef Eitjes het volgende:
http://ugamer.savagetiger.org/Eitje/fsw.avi
Aste.
Het enige wat ik kan zien is dat degene die dit speelt het tactisch inzicht van een konijn heeft! O.a. stukken van 200 meter overbruggen zonder rugdekking en met z'n achten dekking zoeken achter één auto!quote:Op zondag 6 juni 2004 03:56 schreef Eitjes het volgende:
Ik upload even 6 minuten aan gameplay footage naar een ftptje. Dan kan je zelf zien hoe tof én hoe on-tof het spel is.
Ok dat waren niet allemaal slimme moves neequote:Op zondag 6 juni 2004 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan zien is dat degene die dit speelt het tactisch inzicht van een konijn heeft! O.a. stukken van 200 meter overbruggen zonder rugdekking en met z'n achten dekking zoeken achter één auto!![]()
Ik heb er ook zin in...ik vermaak me tot de 26e nog wel met NG, maar het moet niet veel langer duren.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:27 schreef SailingAce het volgende:
Kheb nu zoon zin in dat spel gekregen he.. dammit nu heb ik een vrije zondag zonder vrouw of F1.. heb ik stinkspelletje niet
Nog 20 dagenquote:Op zondag 6 juni 2004 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in...ik vermaak me tot de 26e nog wel met NG, maar het moet niet veel langer duren.
dat spel lijkt me erg gaaf...vooral co opquote:Op zondag 6 juni 2004 11:27 schreef SailingAce het volgende:
Kheb nu zoon zin in dat spel gekregen he.. dammit nu heb ik een vrije zondag zonder vrouw of F1.. heb ik stinkspelletje niet
Hehe, ik ben ook een beetje aan het showen hoe en wat. Hoe het wel moet en hoe het niet moet.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan zien is dat degene die dit speelt het tactisch inzicht van een konijn heeft! O.a. stukken van 200 meter overbruggen zonder rugdekking en met z'n achten dekking zoeken achter één auto!![]()
Downloadingquote:Op zondag 6 juni 2004 06:20 schreef Eitjes het volgende:
http://ugamer.savagetiger.org/Eitje/fsw.avi
Aste.
Tis wel de moeite waard hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:20 schreef Mister_T het volgende:
Wat voor upload heb jij danlaat maar zitten dit gaat me echt veel te lang duren!
Het is een trage server ja. Maarja, daar kan ik tenminste grote files op kwijt.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:20 schreef Mister_T het volgende:
Wat voor upload heb jij danlaat maar zitten dit gaat me echt veel te lang duren!
bij mij echt maar met 8 kb/squote:Op zondag 6 juni 2004 17:29 schreef twi het volgende:
Hij kwam bij mij met 60kb/s naar binnen anders hoor
Hmm raar. Mischien dat de server het eventjes lastig heeft.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:36 schreef kepler het volgende:
[..]
bij mij echt maar met 8 kb/s
en aan mijn verbinding ligt het niet, maar ik ga het nog een keer proberen.
30 kb/s
nu doet tie het prima, vast op 30,6 kb/squote:Op zondag 6 juni 2004 17:41 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Hmm raar. Mischien dat de server het eventjes lastig heeft.
TV kaartje en met Dscaler recorden. Virutaldub gebruiken voor compressie.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:13 schreef Chocobo het volgende:
Ik downde hem ook met 30maar tis idd wel de moeite waard. Coole gameplay
Hoe heb je dat opgenomen dan ?
Ja als het kan.... ben vooral benieuwd naar level-design... als je eens iets anders kan laten zien dan de standaard moslim straat graagquote:Op zondag 6 juni 2004 21:15 schreef Eitjes het volgende:
[..]
TV kaartje en met Dscaler recorden. Virutaldub gebruiken voor compressie.
Willen jullie nog meer zien?
K.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja als het kan.... ben vooral benieuwd naar level-design... als je eens iets anders kan laten zien dan de standaard moslim straat graag
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:21 schreef Eitjes het volgende:
[..]
K.
Zal het vanavond even fixen voor je.
Jep.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:35 schreef yvette1982 het volgende:
ziet er uit als een leuk spel.
kan je dat spel ook met 2 man spelen. ik speel liever samen met een vriend of vriendin, dat is veel leuker.
Rainbow Six 3 (zowel via system link - over Kai, Xlink of XBconnect) als Live.. alleen is dat net iets anders dan dit aangezien dit geen FPS is..quote:Op maandag 7 juni 2004 19:49 schreef yvette1982 het volgende:
dat is wel cool zeg, dan ga ik dat spel ook maar eens kopen.
zijn er nog meer coole spellen van dit genre die je met 2 man kan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |