quote:* gaat voor het douchen altijd naar de wc
Op dinsdag 05 juni 2001 10:19 schreef Stranger het volgende:
.. ..
(echt altijd eigenlijk, nu ik er over nadenk)
quote:Ja, door het doucheraampje bijvoorbeeld.
Op dinsdag 05 juni 2001 10:32 schreef nipeng het volgende:
He bah, richt dan tenminste uit de douche.
verder geen probleem mee
quote:Na het voetballen plassen wij niet alleen over elkaar heen, maar we vangen het ook nog eens in onze monden op!
Op dinsdag 05 juni 2001 10:45 schreef filmfocus het volgende:
ik zal maar eerlijk toegeven dat ik dit ook nog wel eens doe maar ok. lijkt me wel vies als iemand dat bijv. na het sporten doet, waar anderen bij zijn.
Schijten onder de douche, da's pas anders! Tenzij je diarree hebt
quote:Ooit ergens gelezen dat onderzoek uitwees dat echt iets van 70% van de mensen het (wel eens) deed. Dus je hoeft je iig niet raar of apart te voelen.
Op dinsdag 05 juni 2001 10:45 schreef filmfocus het volgende:
ik zal maar eerlijk toegeven dat ik dit ook nog wel eens doe maar ok.
Ikzelf gebruik toch echt de WC, anderst staat dat ding zo voor niks ruimte in je huis in te nemen...
quote:Mee eens, ik doe het ook altijd gewoon in de wc
Op dinsdag 05 juni 2001 22:30 schreef SuperRembo het volgende:
Sorry, maar ik vind het best ranzig.
quote:LOL
Op dinsdag 05 juni 2001 20:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ach, het spoelt gelijk weg, dus waarom niet. Mik wel gelijk in het gootje, de hele douch/bad cabine sproeien met urine lijkt me niet echt een fris idee. Tenzij die Antikal-trol het komt schoonmaken.
Geen last van koud water onder de douche. Maar ik moet wel toegeven dat ik wel eens onder de douche heb geplast.
Ik doe het dus wel eens.
quote:Ohh, dan is het goed. Anders hoorde het in een andere forum.
Op dinsdag 12 juni 2001 14:22 schreef Vivi het volgende:
...geintje hoor......
(Thnx jerney, mooie woordkeus voor dit topic.. )
Jezus vincent, GROW Up, en doe wat aan je NIVO, want mijn GOUDVIS zegt nog intelligentere dingen..
[Dit bericht is gewijzigd door MoJo op 13-06-2001 11:40]
quote:doe jij aan plassex BoB
Op woensdag 13 juni 2001 00:09 schreef MoJo het volgende:
Is niet vies, gewoon wat water met een iets hoger zout gehalte..Maatje van me, op de sportschool, zeken elkaar altijd onder.. sta je met shampoo in je haar, voel je iets warms tegen je been, wat je pas laat door hebt, omdat de douche net zo warm is..
quote:over je handen piesen helpt tegen ook winterkloven , of hoe heet dat, in je vingers
Op maandag 11 juni 2001 11:25 schreef FuTilE het volgende:
Nog nooit van Madonna's gouden tip -om van zweetvoeten af te komen- gehoord zeker?
quote:lol, nee.. ik badminton niet.. dit slaat nergens op
Op woensdag 13 juni 2001 00:29 schreef smartie het volgende:[..]
doe jij aan plassex BoB
)
Ik train zelf bij een sportschool, en daar gebeurt niets raars, als ik er ben dan..
quote:Zoals ik al zei, JOCHIE (je bent dan iets groter.. maar qua gedrag, jezus wat een laag nivo..), dit slaat nergens op..
Op woensdag 13 juni 2001 09:32 schreef Lightning het volgende:ik vind het nu wel minder worden hoor Luuk, ik wist wel dat je homo was maar dat je ook nog aan plassex deed bleeegh
En zolang mijn vriendin stukken lekkerder EN intelligenter is dan de jouwe, moet je helemaal je bek houden, mafkees..
Je hebt de intelligentie van een met BSE [b]EN[/n] MKZ besmette
quote:wel flauw dat je je post heb veranderd....
Is niet vies, gewoon wat water met een iets hoger zout gehalte..
Maatje van me, op de sportschool, zeken elkaar altijd onder.. sta je met shampoo in je haar, voel je iets warms tegen je been, wat je pas laat door hebt, omdat de douche net zo warm is..
quote:
Vincent is een stomme pismegool.(Thnx jerney, mooie woordkeus voor dit topic..
)
Jezus vincent, GROW Up, en doe wat aan je NIVO, want mijn GOUDVIS zegt nog intelligentere dingen..
quote:Heb je die aflevering van Seinfeld wel eens gezien?
Op dinsdag 05 juni 2001 10:19 schreef Stranger het volgende:
Nou zie de topic voor mijn vraag: plassen jullie weleens onder de douche?? ik moet eerlijk toegeven ik wel, van het geluid van de douche moet ik altijd plassen en aangezien ik in de badkamer geen wc heb en te lui ben om naar de wc te lopen plas ik altijd ff in de douche voordat ik er in stap, als ie aan het warm lopen is zeg maarben benieuwd of jullie het ook doen...
George verontschuldigt zich naar Eileen die van haar vriend in de sportschool hoort dat george zo'n vies mannetje is die altijd onder de douche plast:
"What does it matter?! It's all drains and pipes!!!"
Nee, ik doe het niet, de WC staat naast mijn douche.
quote:"Lullo.."
Op donderdag 14 juni 2001 11:02 schreef Rubbertje het volgende:
Heb wel eens in een dronken bui in mijn wasbak gepist.
Geloof trouwens dat dit vrij normaal is bij studenten
("Je bent student als je in je wasbak plast, je bent pas ECHT student als je in de wasbak van je huisgenoten plast").
quote:Inderdaad..
Op donderdag 14 juni 2001 11:02 schreef Rubbertje het volgende:
Heb wel eens in een dronken bui in mijn wasbak gepist.
Geloof trouwens dat dit vrij normaal is bij studenten
("Je bent student als je in je wasbak plast, je bent pas ECHT student als je in de wasbak van je huisgenoten plast").
Onder de douche moet kunnen, wel netjes in het gootje mikken.
Ik heb ook weles in een wasbak gekotst, toen ik dronken was, en niet eens in mn eigen. Wel in mn eigen dakgoot..
Vooral boeiend?
En Madonna schijnt er ooit bij David Letterman ook voor uitgekomen te zijn dat ze het doet
Waarom niet? je staat onder de DOUCHE voor gods sake...
Het spoelt weg en ik voel me altijd veel relaxter als ik het kwijt ben... soms ga ik ook wel eens ervoor, maar dat doe ik alleen voor een zwaardere boodschap
quote:Dan moet je de spoelbak niet met warm, maar met koud water vullen!!!
Op dinsdag 05 juni 2001 14:51 schreef Schorpioen het volgende:
...want de wc doortrekken betekent in mijn huis 3 minuten lang geen heet maar lauw water uit de kraan....
quote:Euuhhh, kijk dat mannen het doen, ok...maar vrouwen?? dat loopt dan toch langs je benen omlaag, lijkt me niet zo'n lekker gevoel enzo
Op zaterdag 23 juni 2001 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik doe het![]()
En Madonna schijnt er ooit bij David Letterman ook voor uitgekomen te zijn dat ze het doet
Nee, ik doe het niet.
quote:tis idd wel makkelijk.. je hoeft eindelijk een keertje nix vast te houden op zich.. tenminste ik plas altijd voordat ik eronder stap in de hoek waar het putje is... gewoon lekker begin van je ochtend
Op maandag 25 juni 2001 22:46 schreef Mr.Dokter het volgende:
Hoort 's ochtends bij mijn vaste routine. trap af. douche aan (ff wachten). douchen en laat maar lopen. Is de meest ontspannen manier van plassen. En vies is het al helemaal niet. Buiten in het zand zitten is al viezer. Pis is vloeibaar en wordt door het water er meteen afgespoeld. Daarna komt het in dezelfde buizen terecht als het toiletwater. En als je het doet aan het begin van een douchebeurt komt er nog eens tig liter water overheen.
Vies? Nee joh. Lekker!
-pies helpt inderdaad tegen kwallenbeten (uit 'Friends', waarin Joey over Monica heen sast)
-George ('Seinfeld') doet het ook onder de douche.
Schijten onder de douche valt ook nog wel mee, zolang je het maar even wegprakt door de afvoer.quote:Op dinsdag 5 juni 2001 14:41 schreef DemonRage het volgende:
Hoezo vies, 't spoelt toch meteen weg!?
Schijten onder de douche, da's pas anders! Tenzij je diarree hebt
Maaaaaaaam!!! Het putje zit verstopt!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:56 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Schijten onder de douche valt ook nog wel mee, zolang je het maar even wegprakt door de afvoer.
![]()
Je kunt het ook nog proberen weg te pissenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:57 schreef Shagster het volgende:
[..]
Maaaaaaaam!!! Het putje zit verstopt!
Jij hebt teveel Rembo&Rembo gekekenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:56 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Schijten onder de douche valt ook nog wel mee, zolang je het maar even wegprakt door de afvoer.
![]()
Familie Magdatquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Jij hebt teveel Rembo&Rembo gekeken![]()
Versprak ik me daar toch even... Helaas is de Video Sketch Verzamel Teep zo beperktquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:12 schreef Shagster het volgende:
Teveel Rembo&Rembo kijken bestaat niet.
quote:Madonna meets Dave
Madonna: Did you know that it's good if you pee in the shower?
Dave: I'm sorry?
Madonna: I'm serious! No, seriously, peeing in the shower is really good. It ... it fights, um, um, athlete's foot. I'm serious, no, urine is like, is like ... is like an antiseptic. It's all got to do with the enzymes in your body.
Dave: Don't ... don't you know a good pharmacist? [laughter]
Madonna: Ummm ...
Dave: Get yourself some Desenex! Or whatever that stuff is.
Madonna: I wanted to share something that I knew with you.
Dave: Okay, well, thank you very much. Ah, I'm going to try to wrap this up.
Madonna: Do you have a girlfriend?
Dave: Yeah.
Madonna: Really?
Dave: Yeah.
Madonna: Umm.
Dave: What do you care? [laughter] What? Like, a guy like me wouldn't have a girlfriend? [Audience member: "Yeah, Dave!"] Yeah! Thank you very much, sir! [laughter, applause] What about you? Do you have a boyfriend?
Madonna: I thought you were going to ask me if I had a girlfriend.
Dave: Are you currently interested in someone?
Madonna: Mm-hmmmmm.
Dave: Oh, really? What's his name?
Madonna: Daaaaave.
Dave: Dave? No. No, no, not ... former mayor of New York Dave Dinkins? [laughter; Dave turns to camera and waves] GOOD NIGHT EVERYBODY!
Madonna: Look, I don't want to --
Dave: You have to. We have to say goodbye now.
Madonna: Why?
Dave: Because we have other guests.
Dave: Probably, probably not anymore, but we should --
Madonna: Can't this just go on and on?
Dave: Oh, it seems like it has, now, don't it? [laughter] You know, we want to get the Counting Crows out here, and we want to get the bagger --
Dave: We want to hear their song. They have a little song they've planned for us, so we'd like to hear it. And the grocery bagger -- you don't want to break his heart, do you?
Madonna: [Shakes her head yes]
Dave: No, look at this [Hal shows a clock that reads 12:13]. Look, see? Hi, how ya doing? Oh, okay, so --
Madonna: It's not really this late, anyway. This is all a fantasy.
Dave: Right. But, I mean, when --
Madonna: We are living ahead of the time when it actually is.
Dave: Exactly. Very heavy, Madonna, thank you. [laughter] I don't know, I don't kn --
Madonna: Don't fuck with me, Dave.
Dave: I know.
Madonna: Don't make me act a fool.
Dave: Ah, so I think what we'll do is --
Madonna: Wait a minute! I just want to ask you one more question
Dave: Yeah, sure, go ahead. Shoot.
Madonna: Have you ever smoked Indo?
Dave: I'm sorry?
Madonna: Have you ever smoked Indo?
Dave: I don't know what you're talking about.
Madonna: You're a god damned liar.
Dave: I, no, I, ah, ah, ah, I don't [starts into his Carson impression; Paul plays a few bars of the Tonight theme; Madonna laughs hysterically], ah, I don't ... no, I don't, I, ah ... Sorry. I don't, I don't know what you're talking about.
Madonna: Well, you should.
Dave: All right, well, I'll put that on my list of things to do ... [Audience member yells: "Get off!"]
Dave: [writing on a piece of paper] Smoke some Indo ...
Madonna: Oh, oh, oh, and pee in the shower.
Dave: Okay, pee in the shower ... get those panties cleaned ... okay, all right, Madonna.
Madonna: Don't tell me you haven't peed in the shower.
Dave: [laughs nervously]
Madonna: Everybody pees in the shower and everybody picks their nose. [Audience member again yells: "Get off!"]
Dave: Okay, now, um ...
Madonna: Why do we have to be -- why do you keep flashing that card?
Dave: Because we -- because ...
Madonna: Can't we just break the rules? [Again from the crowd: "Get off!"]
Madonna: Who said that?
Dave: No, no -- that's the guy you wouldn't kiss earlier! [laughter] The guy out there, you irritated him, all right? Okay, now --
Madonna: Is the show almost over?
Dave: The show is nearly over. We have to say goodbye now.
Madonna: [forlornly] We only have a few minutes ...
Dave: We only have a few minutes and -- thank you again from the bottom of my heart. It was nice of you to stop by tonight. Madonna! [applause]
Madonna: When you come back I'll still be here. Fuck it!
ja had ik een tijdje terug bij jackass gezien.. die gozer pist eerst in een fles vol, daarna gaat ie met zijn kop in een grote bak met kwallen, 5 sec later schreeuwt ie etc en dan apkt diegene die bijstond de fles en gooit het over zun kopquote:Op maandag 25 juni 2001 22:08 schreef DemonRage het volgende:
Nu mogen we ook al niet meer klateren?quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:49 schreef Speth het volgende:
Haha, dat vind ik ook altijd erg smerig klinken, vooral als er een vrouw achter de deur zit, die lijken meer te klateren
Tssss, grow up zeg.quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:55 schreef Brennie het volgende:
On topic: Nee ik pies niet onder de douche.
Wat een ranzig idee!
Andersmans mening respecteren lijkt me een volwassener idee.quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:35 schreef Openminded het volgende:
[..]
Tssss, grow up zeg.
Ja ok. daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:29 schreef blackmage het volgende:
brennie het is niet de logica achter je antwoord maar hoe je het formuleerde, wees een klein beetje eerlijk in die post klonk je wel een beetje als een 4 jarig kind.
ow bah wat ranzing hihihi.
maar wat maakt het uit.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:44 schreef Brennie het volgende:
Ja ok. daar heb je gelijk in.
Het was een melige reactie.
Ik reageer meestal serieus, nu dus even niet, krijg ik zo'n reactie terug
Maargoed, sorry voor het offtopic allemaal.
Urine is echt steriel als het je lichaam verlaat, dat het daarom goed is om te drinken geloof ik niet. Het zijn toch nog steeds afvalstoffen die je lichaam produceert en vind ik het dus niet logisch om die weer terug in je lichaam te brengen. En urine staat nou niet zo bekend om zijn lekkere geur, smaak en temperatuur...quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:13 schreef blackmage het volgende:
ja ik geef het toe ik doe het ook wel eens, het leek mij altijd de meest doodnormale zaak in de wereld toch vreemd dat mensen er dan weer gek over moeten doen.
nou wacht bij vrouwen kan ik er nog wel inkomen ik zou eigelijk ook niet willen dat het helemaal over mijn benen heenloopt.
maar dat urine steriel is zeggen die maffos die urine drinken ook altijd, dus eigelijk kan het geen kwaad urine drinken?
Urine is idd steriel als het net je lichaam verlaten heeft, maar het is tegelijk een enorme voedingsbodem voor sommige bacterien. Want het zijn niet alleen afvalstoffen; ook wat er 'teveel' is in je lichaam. Als je veel water / bier drinkt moet je ook veel naar de wc. Als je er op let dan zie je dat je urine heel helder wordt en z'n gele kleur kwijt raakt. (Vooral met water kan het wel eens zijn dat het puur water lijkt / is). Maar als urine al een paar uurtjes oud is.... is het echt niet steriel meer.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:09 schreef Openminded het volgende:
Urine is echt steriel als het je lichaam verlaat, dat het daarom goed is om te drinken geloof ik niet. Het zijn toch nog steeds afvalstoffen die je lichaam produceert
Konijnen eten hun eigen poep op omdat hun darmen te klein zijn om alles in 1x te verteren... wees blij dat wij daar geen last van hebben. Maar het bewijst wel dat wat er uit een lichaam komt niet per definitie slecht hoeft te zijn.quote:... en vind ik het dus niet logisch om die weer terug in je lichaam te brengen.
Geur zou ik niet weten, als het vers is ruik ik het nooit, maar ik ruik wel meer dingen niet. Smaak is afhankelijk van wat je gegeten/gedronken hebt. Meestal is het zout, net als je zweet enzo, maar na overmatig zoet eten/drinken het wil ook wel eens zoet zijn.quote:En urine staat nou niet zo bekend om zijn lekkere geur, smaak en temperatuur...
Gelukkig niet... ik douche altijd 's ochtends... Dus als het wel hetzelfde zou zijn dan zou ik dagelijks mijn ochtendurine opdrinken!quote:Maar urine drinken en plassen onder de douche zijn niet echt hetzelfde zeg maar![]()
Dat weet ik allemaal wel, ik zei alleen dat het steriel is als het je lichaam verlaat, zei niet dat het ook steriel blijft want dat kan namelijk niet. Ik geloof dat als je ergens op een onbewoond eiland zit en je raakt gewond dat je dan het beste er over heen kunt plassen omdat dat beter de wond reinigt dan bijvoorbeeld (zee)water.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:30 schreef RiDo78 het volgende:
Doe het dagelijks...
Urine is idd steriel als het net je lichaam verlaten heeft, maar het is tegelijk een enorme voedingsbodem voor sommige bacterien. Want het zijn niet alleen afvalstoffen; ook wat er 'teveel' is in je lichaam. Als je veel water / bier drinkt moet je ook veel naar de wc. Als je er op let dan zie je dat je urine heel helder wordt en z'n gele kleur kwijt raakt. (Vooral met water kan het wel eens zijn dat het puur water lijkt / is). Maar als urine al een paar uurtjes oud is.... is het echt niet steriel meer.
Bedoel ook niet dat de afvalproducten van een lichaam slecht zijn, vind het alleen niet logisch om ze weer terug in het lichaam te brengen.quote:Konijnen eten hun eigen poep op omdat hun darmen te klein zijn om alles in 1x te verteren... wees blij dat wij daar geen last van hebben. Maar het bewijst wel dat wat er uit een lichaam komt niet per definitie slecht hoeft te zijn.
Geur is ook afhankelijk van wat je gegeten/gedronken hebt en hoe lang je al niet naar de wc bent geweest. Als je een hele nacht niet bent geweest en je moet dan 's ochtends heel erg zie je vaak dat je urine donkergeel is van kleur en een sterkere geur heeft dan anders. En ook al wordt het zoet na veel zoet eten/drinken, is voor mij geen argument om het dan maar te drinken, haha!quote:Geur zou ik niet weten, als het vers is ruik ik het nooit, maar ik ruik wel meer dingen niet. Smaak is afhankelijk van wat je gegeten/gedronken hebt. Meestal is het zout, net als je zweet enzo, maar na overmatig zoet eten/drinken het wil ook wel eens zoet zijn.
quote:Gelukkig niet... ik douche altijd 's ochtends... Dus als het wel hetzelfde zou zijn dan zou ik dagelijks mijn ochtendurine opdrinken!![]()
![]()
echt?quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:21 schreef -DailaLama- het volgende:
Het schijnt dat je dan ook meer openstaat voor plassex.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:15 schreef blackmage het volgende:
[..]
echt?
heb je een linkl of een onderbouwd argument?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |