Naar aanleiding van een telefoongesprek met Doortje en met het oog op de toekomst alvast even dit topic.
Vorig jaar is er namelijk bij de Zweden een Expeditie Robinson All Stars opgenomen in Maleisië met als deelnemers de beste deelnemers van voorgaande edities. Als er net als voorgaande jaren het concept van de Zweden van het jaar daarvoor wordt gebruikt dan krijgen we dus volgend jaar een Expeditie Robinson All Stars.
Een overzicht van de deelnemers aan deze Expeditie Robinson All Stars zou er dan als volgt uitzien. Hierbij ga ik er vanuit dat er 16 deelnemers zullen zijn, waarbij er van elke editie de beste vier deelnemers worden uitgenodigd. Je krijgt dan de volgende groep:
ER2000:
- Karin
- Eva
- Melvin
- Sascha
ER2001:
- Richard
- Pascale
- Pieter
- Melanie
ER2002:
- Derek
- Olivier
- Kristina
- Loes
ER2003:
- ???
- ???
- ???
- ???
Het leek mij vervolgens wel leuk om hier eens een poll te houden over de volgende twee vragen alvast vooruitlopend op deze ER All Stars.
- Wie is volgens jou de enige echte Robinson van alle verschillende edities en waarom? (dit kan dus elke deelnemer zijn van een ER-editie)
- Wie zou bij Expeditie Robinson All Stars jouw favoriete deelnemer zijn? (dit kan dus iemand van de laatste 4 van ER2000, ER2001, ER2002 en iemand van de huidige deelnemers van ER2003 zijn, aangezien we daar de laatste 4 nog niet van weten)
Eva
Karin
Melvin
de rest weet ik niet eens meer. .
ER2
Koenraad. .
Richard.
Jennifer
ER 3
*Nolleke. .
*Derek
*Loes
ER 4
*Björn
Verder weet ik nog niet. .
ER2000:
Eva
Karin
ER2001
Richard
Melanie
ER2002
Derek
Kristina
ER2003
Bjorn
Robin
quote:De enige die mocht terugkomen.
Op donderdag 30 oktober 2003 17:34 schreef Don_Quichote het volgende:
De Enige Echte RobinsonKoenraad!!
Eens kijken of die uberhaupt vuur krijgen in die 50 dagen.
misschien kunnen ze alle deelnemers die ooit ziek zijn afgevallen nog een "tweede" kans geven
ER1:
Dennis
ER2:
Jennifer
ER3:
Keo
ER4:
Fatima
Erik
....
- Melvin
- Eva