quote:Beetje wel
vind je het erg raar dat ik het niet zie?
Ik had wel betere afbeeldingen maar die waren te klein. Maar let eens goed op haar ogen en neus in de uitzending, dan zul je het vast zien!
quote:Tjek maar na.
Op maandag 27 oktober 2003 15:52 schreef schatje het volgende:[..]
Weet jij dat heel zerker??
![]()
.
quote:Word!
Op maandag 27 oktober 2003 16:23 schreef Jerruh het volgende:
judge begint me beetje de keel uit te komen, die denkt alleen maar aan lekker eten en die kan zoooo mouwen!
quote:Ik vind het wel vermakelijk: al zijn plannetjes mislukken. En Geert is in verhouding met een paar anderen erg okay.
hetzelfde met geert: wat een omhooggevallen trut is da eigenlijk zeg, met zijn complotjes.
quote:Word! Maar nog steeds is hij sociaal niet okay.
bjorn begint mee te vallen, alhoewel ik het nog steeds een aap vind, en niet echt betrouwbaar
quote:Word!
ilona vind ik de frisse verschijning op het eiland, doet goed mee, maar babbelt ook lekker
quote:
franka is ook wel ok, beetje op de achtergrond maar wel lekker in de groep
quote:Ik snap Karen wel. Ze dacht dat Jutta een vriendin ofzo was, dat viel tegen. En ze was, zoals ze zelf al zei, in shock. Niet raar dat ze zo reageerde. Maar toch is Jutta wel okay.
jutta is voor mij een goeie! ik vond het wel beetje zielig voor jutta hoe karen deed toen...
quote:Ik ook niet, maar hij wordt minder erg dan in het begin. Geen leuke winnaar, toch. Als hij wint.
ryan:ik vertrouw m nie zo
quote:Giovani is vreselijk. Machtsgeile lul, ik ben wel blij dat hij nooit leider is geworden ofzo. Mijn favoriete ER-einde: alle andere exER'ers bakken, roosteren en eten Giovani op, uiteraard met rode vruchtjes, zeevruchten en kokosmelk erbij. En gemaakt in zijn eigen pan.
gio: lekker ding, maar wel irritant.
quote:Robin moet winnen
robin: cool, maf en een verluchting voor de groep.
quote:OK, weet ik dat ook weer
Op maandag 27 oktober 2003 16:08 schreef nodisch18 het volgende:[..]
Tien punten voor jou!
Het gaat inderdaad op die manier.
quote:word!!
Op maandag 27 oktober 2003 17:03 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Word!
[..]Ik vind het wel vermakelijk: al zijn plannetjes mislukken. En Geert is in verhouding met een paar anderen erg okay.
[..]Word! Maar nog steeds is hij sociaal niet okay.
[..]Word!
[..]
. Mevrouw waait met alle winden mee, heeft geen eigen mening en doet verder niks. Nutteloos, dus exit!
[..]Ik snap Karen wel. Ze dacht dat Jutta een vriendin ofzo was, dat viel tegen. En ze was, zoals ze zelf al zei, in shock. Niet raar dat ze zo reageerde. Maar toch is Jutta wel okay.
[..]Ik ook niet, maar hij wordt minder erg dan in het begin. Geen leuke winnaar, toch. Als hij wint.
[..]Giovani is vreselijk. Machtsgeile lul, ik ben wel blij dat hij nooit leider is geworden ofzo. Mijn favoriete ER-einde: alle andere exER'ers bakken, roosteren en eten Giovani op, uiteraard met rode vruchtjes, zeevruchten en kokosmelk erbij. En gemaakt in zijn eigen pan.
[..]Robin moet winnen
.
en Ilona vind ik een domme babbeldoos, veel geblaat, weinig wol....
quote:En zorgend voor een negatieve sfeer met dat gemekker de hele tijd. En dan wel vinden dat ze het zelf zo vreselijk goed doet.. Pff. ze is de jongste, dus is het al heel wat dat ze er nog bij zit. Ja hoor doos, dat heb je allemaal bereikt omdat jij zo'n winner bent.
Op maandag 27 oktober 2003 17:20 schreef barkingstar het volgende:
en Ilona vind ik een domme babbeldoos, veel geblaat, weinig wol....
Het belangrijkste is nu dat Ilona eerder het spel moet verlaten dan Bjorn.
Of dat ze met hun tweetjes op Duivelseiland terechtkomen.
Robin
Nu die weer minder flipt, ligt hij volgens mij goed in de groep. Toen ze de slappe lach kregen op die balk tijdens de proef; dat was erg aanstekelijk. Erg maf, maar tegelijkertijd kan hij de alle eilandgenoten goed analyseren als psycholoog.
Giovanni
Zit een aardige brok agressie in. Als kok heeft hij wel een machtspositie, maar hoe hij reageert op andere meningen is veel te agressief. Dat gaat hem opbreken.
Ryan
Iets positievere kijk op hem nu, maar ik vind het nog steeds een enge kwal.
Judge
Ligt ook goed in de groep door zijn sociale vaardigheden, maar wekt irritatie door zijn gezeur.
Jutta & Franca
Nog te weinig van gezien. De dokter lijkt me sympathiek en kan het nog wel een tijdje uithouden.
Ilona
Ligt beduidend beter in de groep dan Karen, want zij kreeg geen stemmen. Ik zag haar ook aan het werk op bepaalde shots, terwijl Karen alleen lag te luieren. Moet nu niet verbitterd gaan doen, want anders wekt het irritatie en is ze snel exit.
Bjorn
houdt het programma interessant Wordt niet snel weggestemd omdat hij goede kracht is. Denk toch dat medekampgenoten elkaar op een gegeven moment aankijken en zeggen 'nu is het mooi geweest Bjorn' en dan exit.
Karen
Niets doen, je afzonderen van de groep, geen handjes geven bij weggaan en meteen gaan zeiken over een complot. En dan maar niet begrijpen waarom ze weggestemd werd.
quote:Doe maar niet, want het bevat wel spoilers.
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:33 schreef Sheepcidus het volgende:
Bjorn nu op 3fm.![]()
Gooi de mp3 straks wel online.
quote:Ik ben wel benieuwd zet hem dan maar in het spoiler topic.
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:33 schreef Skoukov_Yiar_Tavali het volgende:[..]
Doe maar niet, want het bevat wel spoilers.
.
quote:Ja hé!
Op maandag 27 oktober 2003 11:04 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Offtopic: leuk plaatje Elevation!
Maar wel verwarrend, ik vroeg me al af wie d'r onder mijn naam gepost had.
Ik verander hem wel weer.
20.30 - 21:35: Expeditie Robinson 2003
21.35 - 22:30: Finale Expeditie Robinson 2003
De week daarna op zondag is er een terugblik van een uur, om 20:30.
quote:
Robinson is keihard afzien. Robinson is met je uitgemergelde reet op een rotsblok een kokosnoot tot aan het harige omhulsel afknagen omdat je anders s morgens stijf van de scheurbuik onder je klamboe ligt te bibberen. Robinson is 20 dagen niet schijten. Robinson is kwijlend en hallucinerend zoveel mogelijk vleeswaren in de edele delen van je eilandgenoten te ontdekken om de dag door te komen. Dat is Robinson. En, dames en heren programmamakers, Robinson is dus niet een Febo-vestiging en een Karaoke-apparaat op dat eiland takelen, ja! Welke gek bedenkt zoiets?
Lees 'm hier verder: http://www.mediactua.nl/expedition/columns/2003-10-26-ER-column.htm
quote:Hele mooie column!
Op woensdag 29 oktober 2003 21:22 schreef -Mk- het volgende:[..]
Lees 'm hier verder: http://www.mediactua.nl/expedition/columns/2003-10-26-ER-column.htm
quote:Hij was leuk idd
Op woensdag 29 oktober 2003 19:24 schreef Bombie het volgende:
Lol... net Man Bijt Hond gezien?"Liesbeth"... whehe.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:22 schreef -Mk- het volgende:[..]
quote:Leuk stukje, lekker overdreven.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:22 schreef -Mk- het volgende:Lees 'm hier verder: http://www.mediactua.nl/expedition/columns/2003-10-26-ER-column.htm
(bron: http://pub75.ezboard.com/fexpeditierobinson2003frm41.showMessage?topicID=9.topic)
quote:
Vorig jaar is er namelijk bij de Zweden een Expeditie Robinson All Stars opgenomen in Maleisië met als deelnemers de beste deelnemers van voorgaande edities. Als er net als voorgaande jaren het concept van de Zweden van het jaar daarvoor wordt gebruikt dan krijgen we dus volgend jaar een Expeditie Robinson All Stars.Een overzicht van de deelnemers aan deze Expeditie Robinson All Stars zou er dan als volgt uitzien. Hierbij ga ik er vanuit dat er 16 deelnemers zullen zijn, waarbij er van elke editie de beste vier deelnemers worden uitgenodigd. Je krijgt dan de volgende groep:
ER2000:
- Karin
- Eva
- Melvin
- SaschaER2001:
- Richard
- Pascale
- Pieter
- MelanieER2002:
- Derek
- Olivier
- Kristina