abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:39:57 #1
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_14252886
ID&T Radio zendt tegenwoordig ook RNB uit.
Wordt dit geplaatst onder de noemer ''urban'' ofzo?

Voor Beyoncé en haar klonen zijn toch andere zenders of denken ze nu een breder publiek te bereiken ?

pi_14253005
tis R&B
pi_14253013
Money, money, money.
pi_14253033
ID&T Radio

op welke tijden kunnen we deze 'fantastische' muziek horen?

pi_14253039
Nou ja ze mogen wel 1 uurjte in de week R&B uitzenden hoor... 's maandags van 04.00 tot 05.00 ofzo
Life sucks
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:45:02 #6
67559 jinxedworld
Fluffy Red Rabbit
pi_14253051
Denk dat ze idd weer grenzen aan het verleggen zijn. Net zoals met hun "overgang" van hardcore naar de dance-achtige varianten. Ze dóen 't nog wel, maar in mindere mate. Ik denk gewoon dat ze met de massa meegaan. en ze moeten wel! Het is een bedrijf, dus er moet geld verdiend worden!!!
Seeing is believing.. :) --- systeemspecs
pi_14253070
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:44 schreef Chillz het volgende:
ID&T Radio

op welke tijden kunnen we deze 'fantastische' muziek horen?

Goed idee! Urban is immers ook dansmuziek

En ja voor het geld draaien ze ook makkelijke trance, dus waarom dit niet?

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_14253071
Ja was ik dus niet de enige die dat hoorde

Ik zet vanochtend ID&T aan en komt er van die crap uit die ik helemaal niet wil aanhoren

Bagger als je t mij vraagt....

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:45:55 #9
72664 tony_jejo
-=/^_^| |^>'\=-
pi_14253072
Dat is inderdaad een zorgelijke ontwikkeling..

Ik had ID&T juist weer herontdekt omdat ik zoo misselijk ben van R&B.

R(apping)&B(ullshit)

Echte hip-hop blijft natuurlijk te gek.....maar zouden alle nelly's en beyoncés aub collectief zelfmoord willen plegen?

maatschappelijk docent / socioloog / mensenkenner
"een mens is als een open boek .. een boek met de diepgang van een banaan" -tony_jejo
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:46:48 #10
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_14253094
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:45 schreef jinxedworld het volgende:
Denk dat ze idd weer grenzen aan het verleggen zijn. Net zoals met hun "overgang" van hardcore naar de dance-achtige varianten. Ze dóen 't nog wel, maar in mindere mate. Ik denk gewoon dat ze met de massa meegaan. en ze moeten wel! Het is een bedrijf, dus er moet geld verdiend worden!!!
de integratie slaat toe
pi_14253158
gvd zeg, wtf is dit nou weer. Dat k*t id&t wordt echt TE commercieel. fuck zooi.
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_14253176
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:44 schreef mr.marcus het volgende:
Nou ja ze mogen wel 1 uurjte in de week R&B uitzenden hoor... 's maandags van 04.00 tot 05.00 ofzo
Dat lijkt me inderdaad meer dan voldoende en op het juiste tijdstip.
Voor wie niet weet waar hij naartoe wil, zijn alle wegen goed.
pi_14253206
Ook zo relaxt dat de term R&B massaal door iedereen misvat wordt
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_14253247
Zal wel komen door het feit dat Duncun Stutterheim de boel per 1 nov overdraagt aan meneer Ten Wolde, de financieel directeur van ID&T.
Misschien gaat het niet zo voor de wind daaro.
Ik ben te nuchter om dronken te zijn...
pi_14253253
vroeger (vroegah) in de goeie oude tijd voordat ID$T de boel overnam en het station nog gewoon N.E.W. Dance radio heette zonden ze ook bijna evenveel Hiphop en R&B uit als dance hoor... maar dan wel de goeie en niet die bling bling top40 rommel
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_14253278
ja ik hoorde het vanmiddag, opeens badboys soundtrack op id-t, dat gaat dus echt niet de goede kant op, denk je eindelijk een relaxte radiozender te hebben, gaan ze die ook nog verkloten
pi_14253324
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:49 schreef Vampz het volgende:
gvd zeg, wtf is dit nou weer. Dat k*t id&t wordt echt TE commercieel. fuck zooi.
Ja want dance/trance/house/whatever is nooit commercieel
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_14253338
ID & T radio

Deze is er voor ID&T.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')