Hier wat meer info:
Paradise Hotel vervangt Masterplan
Na lang nadenken en overleggen heeft Endemol besloten dat de lege plek, die is ontstaan door het stoppen van het programma Masterplan, opgevuld zal worden door de Amerikaanse reality serie 'Paradise hotel'. Eind deze maand zal het programma te zien zijn bij Yorin. Of dit nu een succes word is ook weer een vraag want wie zit er nu te wachten op een zestal Amerikaanse vrijgezelle jongens en meisjes die elkaar steeds weg moeten stemmen? We moeten het denk ik maar zien als een opvulling.
PARADISE HOTEL
Follow a group of eleven single men and women who are given the opportunity of a lifetime -- to live together in the most exclusive resort ever created. But paradise doesn't last forever Each week, one hotel guest will be eliminated to make room for someone new.
The audience will have an ongoing opportunity to become participants on PARADISE HOTEL. Viewers at home can become the new guests of the hotel by logging onto this website for a chance to become a contestant. Contestants play a unique studio game where the hotel guests decide which contestant will come join them at PARADISE HOTEL. The studio winner will literally leave immediately after the show, and fly off to the resort to appear on the next episode! Perhaps you will be the next one to be pampered and spoiled beyond your wildest dreams at the exotic, sun-drenched PARADISE HOTEL!
Bron: fox
quote:Lol idd ja, ook wel slim om een kansloos programma tegenover Bauer te zetten, ze kunnen moeilijk het beeld op zwart zetten.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:27 schreef Spindizzy het volgende:
Slimme zet om het tegenover Frans Bauer te programmeren...
quote:Samengevat: Het is een veredelde bordeel.
Op donderdag 30 oktober 2003 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit me dus al 25 min af te vragen: waar GAAT dat programma over?
Het is totaal niet boeiend..
quote:Met een aantal kansloze jongeren die een onenightstand zoeken. Heel boeiend ja.
Op donderdag 30 oktober 2003 22:04 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Samengevat: Het is een veredelde bordeel.
quote:Ik had het wat leuker gevonden als het Nederlanders of Engelsen waren.. Staat wat dichterbij me.
Op donderdag 30 oktober 2003 22:08 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Met een aantal kansloze jongeren die een onenightstand zoeken. Heel boeiend ja.
Ik zag trouwens ook al een Britney look-a-like voorbijkomen
quote:Ja, en dat ze van allerlei sexuele dingen gaan uitvoeren. Leuke smeuige TV dus.
Op vrijdag 7 november 2003 06:40 schreef DuchessX het volgende:
Ik vraag me af wat nu eigenlijk de bedoeling is? Dat ze jaloers worden op elkaar??
(Hehe...handig internet )
Edit: spoiler tags gebruiken!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door static op 27-11-2003 19:10]
quote:heh bah ik vind haar echt eng!
Op donderdag 27 november 2003 17:14 schreef THE_wrong_GIRL het volgende:
Edit: quote weggehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 27-11-2003 19:11]
quote:Verdomd lelijk bedoel je.
Op donderdag 11 december 2003 21:51 schreef Leila het volgende:
Toni is kool
En Tara is echt vre-se-lijk, wat een k*t reacties .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |