waar staat die OTE voor ? is dat de belasting die er nog af moet ?
Kan je er niet iets meer over vertellen? Soort baan, regio?
quote:is toch juist leuk, lekker in het buitenland, en je kan Nederlands blijven praten. En 40000-50000 vind ik niet weinig of wel soms
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:59 schreef DainBramage het volgende:
Ik weet eigenlijk nog veel te weinig. Het gaat om een baan als Dutch speaking Technical Consultant, met als standplaats Dublin. Het zal veel telefonisch werk zijn, ben ik bang.
quote:Ik verdien nu iets minder. Ervaring is leuk, maar je moet alles hier opgeven, en ik heb pas een nieuw huis gekocht. Daarnaast woon ik ook nog eens samen (al 5 jaar een relatie). Wordt het een stuk minder aantrekkelijk.
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:01 schreef piertje2 het volgende:[..]
is toch juist leuk, lekker in het buitenland, en je kan Nederlands blijven praten. En 40000-50000 vind ik niet weinig of wel soms
quote:Ik ben ook van plan volgend jaar met mijn vriendin naar Dublin te gaan om te werken. 40.000-50.000 is wel heel veel voor zo'n baan. Voor welk bedrijf kom je eigenlijk in aanmerking?
Op donderdag 30 oktober 2003 14:32 schreef DainBramage het volgende:
Ik kom in aanmerking voor een baan in Ierland (voor 1 jaar).
Het lijkt me een geweldige ervaring, maar er moet wel meer tegenover staan. Het salaris is EUR 40.000 - EUR 50.000 OTE afhankelijk van ervaring.waar staat die OTE voor ? is dat de belasting die er nog af moet ?
quote:Ik ben ook van plan volgend jaar met mijn vriendin naar Dublin te gaan om te werken. 40.000-50.000 is wel heel veel voor zo'n baan. Voor welk bedrijf kom je eigenlijk in aanmerking?
Op donderdag 30 oktober 2003 14:32 schreef DainBramage het volgende:
Ik kom in aanmerking voor een baan in Ierland (voor 1 jaar).
Het lijkt me een geweldige ervaring, maar er moet wel meer tegenover staan. Het salaris is EUR 40.000 - EUR 50.000 OTE afhankelijk van ervaring.waar staat die OTE voor ? is dat de belasting die er nog af moet ?
quote:Ierland is vrij duur, maar weinig is het niet nee.
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:01 schreef piertje2 het volgende:[..]
is toch juist leuk, lekker in het buitenland, en je kan Nederlands blijven praten. En 40000-50000 vind ik niet weinig of wel soms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |