abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14249163
Ik kom in aanmerking voor een baan in Ierland (voor 1 jaar).
Het lijkt me een geweldige ervaring, maar er moet wel meer tegenover staan. Het salaris is EUR 40.000 - EUR 50.000 OTE afhankelijk van ervaring.

waar staat die OTE voor ? is dat de belasting die er nog af moet ?

:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_14254639
on target earnings!

goed je best doen dus

donderdag 30 oktober 2003 @ 18:30:21 #3
35485 rique
with Canon, I can
pi_14255585
Dublin lijkt me wel leuk om te werken. Leuke jonge stad met erg veel europese nationaliteiten. Vooral in de ICT geldt Ierland als een lage lonenland en er zitten ook veel nederlanders.

Kan je er niet iets meer over vertellen? Soort baan, regio?

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_14267688
Ik weet eigenlijk nog veel te weinig. Het gaat om een baan als Dutch speaking Technical Consultant, met als standplaats Dublin. Het zal veel telefonisch werk zijn, ben ik bang.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_14267711
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:59 schreef DainBramage het volgende:
Ik weet eigenlijk nog veel te weinig. Het gaat om een baan als Dutch speaking Technical Consultant, met als standplaats Dublin. Het zal veel telefonisch werk zijn, ben ik bang.
is toch juist leuk, lekker in het buitenland, en je kan Nederlands blijven praten. En 40000-50000 vind ik niet weinig of wel soms
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_14268257
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:01 schreef piertje2 het volgende:

[..]

is toch juist leuk, lekker in het buitenland, en je kan Nederlands blijven praten. En 40000-50000 vind ik niet weinig of wel soms

Ik verdien nu iets minder. Ervaring is leuk, maar je moet alles hier opgeven, en ik heb pas een nieuw huis gekocht. Daarnaast woon ik ook nog eens samen (al 5 jaar een relatie). Wordt het een stuk minder aantrekkelijk.
  dinsdag 4 november 2003 @ 19:33:27 #7
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_14383319
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:32 schreef DainBramage het volgende:
Het lijkt me een geweldige ervaring, maar er moet wel meer tegenover staan. Het salaris is EUR 40.000 - EUR 50.000 OTE afhankelijk van ervaring.

Ik ben ook van plan volgend jaar met mijn vriendin naar Dublin te gaan om te werken. 40.000-50.000 is wel heel veel voor zo'n baan. Voor welk bedrijf kom je eigenlijk in aanmerking?
Ben nu druk bezig een baan te zoeken voor ons. Heeft er iemand misschien ervaring met werken en wonen in Ierland? Eigenlijk heb ik niet zo veel zin in een callcenter baan, maar veel alternatieven zijn er volgens mij niet.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  dinsdag 4 november 2003 @ 19:33:29 #8
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_14383320
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:32 schreef DainBramage het volgende:

Ik ben ook van plan volgend jaar met mijn vriendin naar Dublin te gaan om te werken. 40.000-50.000 is wel heel veel voor zo'n baan. Voor welk bedrijf kom je eigenlijk in aanmerking?
Ben nu druk bezig een baan te zoeken voor ons. Heeft er iemand misschien ervaring met werken en wonen in Ierland? Eigenlijk heb ik niet zo veel zin in een callcenter baan, maar veel alternatieven zijn er volgens mij niet.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_14386735
Je huis kun je met zo'n salaris gewoon blijven betalen lijkt me, of je moet een top-hypotheek hebben.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:01 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Ierland is vrij duur, maar weinig is het niet nee.
pi_33971277
Ik heb al 2 forums over Ierland gelezen maar wou toch nog wat meer reacties.

Ik wil gaan werken in Dublin en vraag me af hoeveel het loon is en of het leuk is daar om te werken/wonen! Niet toeristisch want daar ben ik al van overtuigd.
Face your fears, live your dreams!
pi_33976619
Ik heb er ook al vaak over gehoord en heb er (samen met mijn vriendin) ook wel interesse in om eens een aantal jaartjes 'het roer om' te gooien...
Echter, ik denk dat je je niet zoveel hoeft voor te stellen van salari...
pi_34040895
ik weet het wel maar dat gaat ook over op reis gaan en ik wou gewoon weten qua werkervaring enzo..
Face your fears, live your dreams!
pi_34042233
Als we over elk land een werk en reis topic apart moeten gaan maken, dan verliezen we het overzicht ook een beetje he?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34045337
ik heb vroeger eens gesoliciteerd bij UPS dan zou ik bij een kantoor in Dublin terecht komen.. de beste man vertelde mij dat het huren van een kamer gelijk staat als hier het huren van een huis.. over het salaris maar niet te spreken... het normale leven is daar ongeveer gelijk aan hier..( wellicht iets duurder ) maar het is uiteindelijk toch afgeketst.. ivm met imo te laag loon..

suc6
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')