quote:zelf wel opmerkingen uitdelen,en als er reakties opvolgen,huilen om een ban??.......zal de leeftijd wel zijn,huilen om.....
Op zondag 23 november 2003 22:54 schreef Yeahinho het volgende:[..]
He modjes, kan die gast niet geband worden ofzo?
quote:Volgens mij heb je het over jezelf. Zielig persoon! Ga ergens anders vervelen. Irritantje
Op zondag 23 november 2003 22:08 schreef Tigger1968 het volgende:[..]
je zal waarschijnlijk geen andere hobbies in je leven hebben,bij gebrek aan wat anders,werkweigeraar
We spelen op 5 December tegen Cambuur. Mooi achterlijk om dit op pakjesavond te doen, of niet dan?
quote:is achterlijk daarom ga ik ook niet.........ga naar Standard
Op maandag 24 november 2003 23:38 schreef Reanimatie.com het volgende:
We spelen op 5 December tegen Cambuur. Mooi achterlijk om dit op pakjesavond te doen, of niet dan?
Jammer ook dat het tegelijk valt met Standard - Brugge.
quote:Daarom is pakjesavond pakjes (zondag)middag geworden...
Op maandag 24 november 2003 23:38 schreef Reanimatie.com het volgende:
Maargoed, tijd voor de tijgers om definitief van de bedreigde diersoortlijst te verdwijnen door stil in een hoekje uit te sterven. Kunnen wij weer back on topic;We spelen op 5 December tegen Cambuur. Mooi achterlijk om dit op pakjesavond te doen, of niet dan?
quote:En jij was altijd voor de joodjes, totdat ADO opeens kampioen werd in de GGD
Op zondag 23 november 2003 14:20 schreef Tigger1968 het volgende:[..]
je bent gewoon een nep supporter,teletext mannetje
Enne DG vrouwen zijn???????
[Dit bericht is gewijzigd door LadyFCDB op 25-11-2003 14:05]
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft eerstedivisionist FC Den Bosch een boete van 12.500 euro opgelegd wegens de spreekkoren en schermutselingen van de eigen aanhang tijdens de Amstel-Cup wedstrijd FC Den Bosch Jong Ajax. 5.000 euro is voorwaardelijk.
klinkt niet goed..
quote:hehe sorry ben geen boschenaar dusja volg t niet zo bij jullie, las het net toevallig
Op dinsdag 25 november 2003 19:13 schreef Yeahinho het volgende:
Oud nieuws!Ze gaan in protest enzo, wel op de hoogte blijven he!!
quote:Dat zou jij wel willen weten he?
Op dinsdag 25 november 2003 13:14 schreef LadyFCDB het volgende:
Enne DG vrouwen zijn???????
quote:Eeh kerel hoe was t in milan!? ofja waarom vraag ik dat nog eigenlijk haha denk dat je t wel goed hebt gehad daar
Op donderdag 27 november 2003 19:27 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Dat zou jij wel willen weten he?
![]()
quote:zie het ARSENAL TOPIC
Op donderdag 27 november 2003 21:58 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Eeh kerel hoe was t in milan!? ofja waarom vraag ik dat nog eigenlijk haha denk dat je t wel goed hebt gehad daar
quote:Ja! Vertel, je gaat me toch niet vertellen dat je weer vrijgezel bent he?
Op donderdag 27 november 2003 19:27 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Dat zou jij wel willen weten he?
![]()
quote:*zucht*
Op vrijdag 28 november 2003 09:04 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Ja! Vertel, je gaat me toch niet vertellen dat je weer vrijgezel bent he?
De wedstrijd was erg leuk, ook heet feestje na afloop. Heb alleen gruwelijke spierpijn en pijn in mijn voet. Mensen die het gezien hebben weten wel waarom
quote:de foto's van deze unieke match zijn te zien op..
Op vrijdag 28 november 2003 19:51 schreef LadyFCDB het volgende:
Laat maar weet het ondertussen al.De wedstrijd was erg leuk, ook heet feestje na afloop. Heb alleen gruwelijke spierpijn en pijn in mijn voet. Mensen die het gezien hebben weten wel waarom
quote:Yeah Right
Op zaterdag 29 november 2003 21:28 schreef DutchGooner het volgende:
Je ziet er strak uit in tenue Lady
IK vond het echt super leuk dat ik het mee mocht maken. Was maar eenmalig. Heb net de video gezien die gemaakt is en heb gewoon weer dubbel gelegen van het lachen. Het was echt een dag om niet meer te vergeten.
quote:geloof ik niet,ben op 600 meter afstand van het stadion geboren,ging er al naartoe,toen jij nog niet eens geboren was.......foetus.....
Op dinsdag 25 november 2003 09:02 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
En jij was altijd voor de joodjes, totdat ADO opeens kampioen werd in de GGD
quote:Is nog niet bekend. Moet eerst onder mijn andere afspraak uit zien te komen.
Op dinsdag 2 december 2003 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
Lady,ga je trouwens naar Veendam op 12.12?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |