quote:Ik had em voor de eerste keer gewoon bij het stadion geparkeerd (achter Zuid-tribune) want ik zocht het niet zover te moeten lopen
Op vrijdag 21 november 2003 23:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
boven bij het friettentje
quote:ze hebben mijn ruit eruit geslagen en that's it,zelfs het knopje van de deur hadden ze niet omhoog gedaan,moest ik GVD nog zelf mijn deur openmaken ook
Op vrijdag 21 november 2003 23:36 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Ik had em voor de eerste keer gewoon bij het stadion geparkeerd (achter Zuid-tribune) want ik zocht het niet zover te moeten lopen
. Was al bang dat ze daar bezig waren geweest... Nog iets waardevols meegenomen ook?
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 23:39 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ze hebben mijn ruit eruit geslagen en that's it,zelfs het knopje van de deur hadden ze niet omhoog gedaan,moest ik GVD nog zelf mijn deur openmaken ook
Het waren Eindhoven-hooligans!
quote:waarschijnlijk
Op vrijdag 21 november 2003 23:43 schreef Nr.11 het volgende:[..]
Het waren Eindhoven-hooligans!
quote:Gewoon alleen vernield dus, niet eens met de intentie om iets mee te nemen
Op vrijdag 21 november 2003 23:39 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ze hebben mijn ruit eruit geslagen en that's it,zelfs het knopje van de deur hadden ze niet omhoog gedaan,moest ik GVD nog zelf mijn deur openmaken ook
(toch wel interessant onderwerp hier in het FCDB-topic
quote:zeker 4 maar Kluk stond niet bij op de parkeerplaats dus zullen het er waarschijnlijk meer zijn
Op vrijdag 21 november 2003 23:45 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Gewoon alleen vernield dus, niet eens met de intentie om iets mee te nemen
Hoeveel wagens waren ongeveer de pineut?(toch wel interessant onderwerp hier in het FCDB-topic
quote:Ik had mijn auto op het transferium staan en daar hadden ze ook een ruit gemold van een (gelukkig andere) auto.
Op vrijdag 21 november 2003 22:57 schreef DutchGooner het volgende:
Godver de godver,kan je alsnog gaan kijken slaan ze tijdens de wedstrijd je ruit eruit,teringlijers
Klerelijers.
Maar de tweede helft was natuurlijk heerlijk! Wanneer begint Kruijs eens met Biekman in de basis?
quote:zal je sterker vertellen,ik woon 500 meter van het stadion af maar doordat ik van mijn werk af kwam en weinig tijd had had ik hem daar neergezet.
Op zaterdag 22 november 2003 12:02 schreef Mindlight het volgende:
MAar idd misschien de auto iets verder weg zetten
quote:Tss das helemaal kut dan wat zijn dat voor debielen joh, leuk hoor autoruitjes slopen :S
Op zaterdag 22 november 2003 13:26 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zal je sterker vertellen,ik woon 500 meter van het stadion af maar doordat ik van mijn werk af kwam en weinig tijd had had ik hem daar neergezet.
Het heb gehad tijdens de nacompetitie 2 jaar terug. Waren mijn ruiten eruit in Roosendaal. Maar ik was zo link dat de politie me Roosendaal uitstuurde, ik moest dat van ze maar in 073 doen.
quote:je bent gewoon een nep supporter,teletext mannetje
Op vrijdag 21 november 2003 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
Beste kameraden,het is zover.
Naar alle waarschijnlijkheid gaat deze jongen vandaag zijn eerste thuiswedstrijd sinds 1995 missen,de grote leiders bij mij op het werk hebben beslist
quote:Als er iemand dat niet is is het DG wel. Zelfs ondanks hij moest werken was hij toch weer gewoon in het stadion aanwezig!
Op zondag 23 november 2003 14:20 schreef Tigger1968 het volgende:[..]
je bent gewoon een nep supporter,teletext mannetje
quote:mwah,het is een Hagenees,die neem ik dit soort uitspraken niet kwalijk,die noemen zich al trouwe supporter als ze 5 wedstrijden achter elkaar hebben bezocht.
Op zondag 23 november 2003 15:52 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Als er iemand dat niet is is het DG wel. Zelfs ondanks hij moest werken was hij toch weer gewoon in het stadion aanwezig!
quote:
Op zondag 23 november 2003 15:53 schreef DutchGooner het volgende:[..]
mwah,het is een Hagenees,die neem ik dit soort uitspraken niet kwalijk,die noemen zich al trouwe supporter als ze 5 wedstrijden achter elkaar hebben bezocht.
quote:je zal waarschijnlijk geen andere hobbies in je leven hebben,bij gebrek aan wat anders,werkweigeraar
Op zondag 23 november 2003 15:53 schreef DutchGooner het volgende:[..]
mwah,het is een Hagenees,die neem ik dit soort uitspraken niet kwalijk,die noemen zich al trouwe supporter als ze 5 wedstrijden achter elkaar hebben bezocht.
quote:
Op zondag 23 november 2003 22:08 schreef Tigger1968 het volgende:[..]
je zal waarschijnlijk geen andere hobbies in je leven hebben,bij gebrek aan wat anders,werkweigeraar
quote:
Op zondag 23 november 2003 22:08 schreef Tigger1968 het volgende:[..]
je zal waarschijnlijk geen andere hobbies in je leven hebben,bij gebrek aan wat anders,werkweigeraar
He modjes, kan die gast niet geband worden ofzo?
quote:is dat alles wat je als reaktie kan geven??
Op zondag 23 november 2003 22:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
is dit alles wat je te melden hebt?
quote:Haal dat maar even weg, volgens mij wordt vbl wat strenger in de gaten gehouden nu...
Op zondag 23 november 2003 22:54 schreef Yeahinho het volgende:
<knip>
quote:aan figuren zoals jij maak ik het liefst zo min mogelijk woorden aan vuil,vandaar.
Op zondag 23 november 2003 22:55 schreef Tigger1968 het volgende:[..]
is dat alles wat je als reaktie kan geven??
quote:Doel jij nu soms op de regel 'vragen om ban = ban' ?
Op zondag 23 november 2003 22:56 schreef Suijk het volgende:[..]
Haal dat maar even weg, volgens mij wordt vbl wat strenger in de gaten gehouden nu...
Lijkt me niet echt van toepassing hier, de modjes zullen zelf ook wel zien wie hier de onruststoker is neem ik aan
En kunnen we dan nu weer normaal ontopic aub??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |