quote:komt oa TB en BSB bij
Op dinsdag 11 november 2003 21:56 schreef Mindlight het volgende:[..]
wat????
normaal is 14 euro, maar waarom nu nog duurder?
zo'n leuke wedstrijd ga je van de kant van excelsior niet zien hoor, veels te duur eigenlijk
Is het vrij vervoer eigenlijk?
vrije verkoop en voor het sommetje van 4 euro moeten we parkeren bij de Erasmus universiteit
quote:moet?? das ook nog raar dan, wij zetten hem gewoon bijna naast het stadion, gratis
Op dinsdag 11 november 2003 21:59 schreef DutchGooner het volgende:[..]
komt oa TB en BSB bij
vrije verkoop en voor het sommetje van 4 euro moeten we parkeren bij de Erasmus universiteit
quote:ja,anders kunnen ze ons niet in de gaten houden?
Op dinsdag 11 november 2003 22:01 schreef Mindlight het volgende:[..]
moet?? das ook nog raar dan, wij zetten hem gewoon bijna naast het stadion, gratis
Maar zit het uitvak vol vrijdag voor de topper? De thuistribunes zoals gewoonlijk niet.
vak zal zeker niet vol zitten verwacht ik,de meningen onder de supporters over FCDB verschillen nog wat op het moment
quote:gewoon gaan, protesteren doe je maar thuis
Op dinsdag 11 november 2003 22:02 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ja,anders kunnen ze ons niet in de gaten houden?
vak zal zeker niet vol zitten verwacht ik,de meningen onder de supporters over FCDB verschillen nog wat op het moment
quote:het is vrije verkoop voor een verplichte autocombi,logisch toch?
Op dinsdag 11 november 2003 22:05 schreef Mindlight het volgende:[..]
gewoon gaan, protesteren doe je maar thuis
Eigenlijk dus gewoon een soort combi alleen dan met eigen auto's
Maja rellen wordt het niet hoor, dat gebeurt (gelukkig) nooit bij excelsior, de enige broeierige wedstrijden zijn tegen Sparta (en Ado)
quote:ok kende het fenomeen niet, maar goed wel beter dan bus iig
Op dinsdag 11 november 2003 22:07 schreef DutchGooner het volgende:[..]
het is vrije verkoop voor een verplichte autocombi,logisch toch?
quote:bij ons gaan veel wedstrijden zo.
Op dinsdag 11 november 2003 22:10 schreef Mindlight het volgende:[..]
ok kende het fenomeen niet, maar goed wel beter dan bus iig
combi-kaartje kopen bij de TB en omwisselen in dit geval bij de Erasmus.
Aan de ene kant ben je blij dat het geen buscombi is en aan de andere kant is het gewoon kut.
bijvoorbeeld uit tegen Helmond vorig jaar kon je pas anderhalf uur van te voren je kaartje in DB omwisselen om vervolgens naar Helmond te gaan.
Doen ze alleen om te zorgen dat je niet 's-middags de binnenstad in gaat
quote:Yep op zich wel een effectieve methode als ik dat zo lees. Jammer dat ze alleen nog steeds denken dat dat bij jullie nodig is, t is toch vrij rustig rondom DB de laatste tijd (op 1 uitzondering na)
Op dinsdag 11 november 2003 22:13 schreef DutchGooner het volgende:[..]
bij ons gaan veel wedstrijden zo.
combi-kaartje kopen bij de TB en omwisselen in dit geval bij de Erasmus.
Aan de ene kant ben je blij dat het geen buscombi is en aan de andere kant is het gewoon kut.
bijvoorbeeld uit tegen Helmond vorig jaar kon je pas anderhalf uur van te voren je kaartje in DB omwisselen om vervolgens naar Helmond te gaan.
Doen ze alleen om te zorgen dat je niet 's-middags de binnenstad in gaat
quote:Dank je ;-)
Op dinsdag 11 november 2003 21:43 schreef DutchGooner het volgende:[..]
afgelopen week toevallig wel,maar dat zal wel niet.
Als je een lekker ding ziet staan dan is dat zeer waarschijnlijk LadyFCDB (ja kom maarrrrrrrrr met die reactie)
ik heb zoals altijd een Arsenal petje op
uhm ff een vraagje..is het zicht nogsteeds zo triest bij het uitvak van AGOVV? hangt dat net enzo er nog allemaal?
want las net een brief van een spartaan op hellmond-fantastic.tk en dat was nou niet bepaald positief
ik heb wel ooit een foto van het uitvak gezien maar dat "viel toen nog wel mee"
groetjes!
quote:
Zoals u ziet mist u een stuk veld. Dit is echter niet geheel zonder reden. Zoals u misschien weet heeft u vorige week vrijdag zon 100 Spartanen in een uitvak (lees: dierenkooi) geplaatst voor het bedrag van twaalf euro. Deze mensen hebben vanwege de slechte kwaliteit van deze apenkooi weinig tot niets van de wedstrijd gezien. Dit behoeft verder geen toelichting, neemt u zelf maar eens plaats in deze belediging voor het betaald voetbal in Nederland.Verder heeft u zonder enige schaamte twaalf Spartanen het stadion niet binnen gelaten, ondanks het feit dat zij in het bezit waren van geldige kaarten en er een VRIJE kaartverkoop was. Zij werden echter geweigerd op grond van afkomst, iets wat ook wel discriminatie wordt genoemd.
Vanwege het leed wat u een dikke 100 Spartanen heeft aangedaan, kaatsen wij de bal terug door een stuk van uw veld (wat enkelen slecht zagen, en anderen nooit zagen) mee te nemen.
Wie de bal namelijk kaatst, kan hem terugverwachten. Wij willen met deze actie blijk geven van ons ongenoegen tegen uw behandeling van bezoekende supporters. Wij zijn namelijk voetbalsupporters die hun club door heel Nederland willen steunen. U behandelt ons daarentegen als apen, wat voor ons reden is ons ook als apen te gedragen.
Naast dat wij hopen dat wij nooit meer in Apeldoorn hoeven terug te keren, hopen wij bovenal dat de Spartaanse uitsupporters in de toekomst ook normaal behandeld worden, zoals dit bij de andere 36 clubs ook gebeurt.
Daarnaast is ook deze brief er nog te vinden
quote:Ja het uitvak is dus nog steeds kut
Geacht bestuur van AGOVV,Het is enkele decennia geleden dat AGOVV betaald voetbal heeft gespeeld en daarom kan ik begrijpen dat in de tussentijd het beeld in de hoofden van de Apeldoornse voetbalbestuurders plaats heeft kunnen vatten dat voetbalsupporters die hun club ook in uitwedstrijden steunen hordes wilden zijn, waarbij vergeleken de Hunnen een verzameling madeliefjes plukkende padvinders waren, maar dat begrip weerhoudt me er niet van u vriendelijk doch dringend te verzoeken tijdens een wedstrijd van AGOVV een kijkje in het uitvak van uw stadion te nemen en aldaar een praatje met de bezoekende supporters aan te knopen. Het zal u niet alleen verbazen te ervaren dat de bezoekende supporters doodnormale mensen zijn, maar u zult vooral versteld staan van de barbaarsheid van het uitvak.
Uitsupporters zijn mensen en dienen daarom menselijk behandeld te worden. Het uitvak van AGOVV is onmenselijk. Het wekt de indruk te zijn opgebouwd uit restmaterialen van een eind jaren '60 in onbruik geraakt Orang Oetang-verblijf uit de Apenheul en heeft de uitstraling van een isolatiecel in een Oost-Siberisch werkkamp. Hekken, netten, een ongewassen scheidingswand, afzettingen met grote stekels en een lichtmast ontnemen de bezoekers een normaal uitzicht op het veld. De wedstrijd, uiteindelijk voor de uitsupporters toch de reden om in uw op Stalinistische invloeden geïnspireerde kooi plaats te nemen, is niet te volgen vanuit het uitvak. Gezien het spel van AGOVV is dat geen ramp, maar de uitsupporter wil toch graag zijn of haar favorieten aan het werk zien. Het vak is zo belabberd klein dat een dozijn smurfen er nog claustrofobisch zou raken en gegeven de royale toegangsprijs die u voor dit kippenhok durft te vragen is het een schande dat kaviaar en orale bevrediging door een topmodel niet bij de prijs inbegrepen zijn. De meeste profvoetbalclubs - in ieder geval alle de mensheid respecterende - hebben een 'gastenvak'; AGOVV niet. Bij AGOVV wordt de bezoeker niet als gast behandeld, maar als een potentiële crimineel. AGOVV begrijpt niet hoe er met gasten en met mensen moet worden omgegaan.
Ik stel voor dat u, nog voor de eerst volgende thuiswedstrijd,
· het net dat over het uitvak gespannen is aan een willekeurige Barneveldse kippenhouder cadeau doet,
· de gevaarlijke stekels boven op het hek laat verwijderen door een expert in het ontmantelen van mijnen en ander oorlogstuig,
· het hek tussen het vak en het veld zo aanpast dat de bezoekers de wedstrijd wél kunnen zien,
· de glazen wand tussen uitvak en de rest van de tribune laat lappen en zo aanpast dat het onbedoelde lachspiegel-effect verdwijnt.
Voor het vergroten van de capaciteit van het uitvak (zodat ook bij clubs die hoger spelen dan de vierde klasse onderbond alle supporters die mee willen mee kunnen) heeft AGOVV van de KNVB een jaar dispensatie gekregen, maar het zou u sieren om ook hier gepaste maatregelen te treffen.
Uitsupporters zijn mensen en worden daarom graag als mens behandeld. Het uitvak van AGOVV is een belediging voor de beschaving. Door dit zo te laten, zal AGOVV fans van bezoekende clubs slechts degenen met een voorkeur voor sado-masochisme uitgezonderd naar de AGOVV-vakken jagen. Uiteindelijk zal AGOVV door de draconische inrichting van haar bezoekersvak zichzelf in de vingers snijden, zoals ik mijzelf in de vingers heb gesneden bij een poging om half in het hek hangend, half tegen de lichtmast leunend nog iets van de wedstrijd AGOVV-Sparta te zien. Zolang zij van haar uitvak geen gastenvak maakt is AGOVV een belediging voor het betaalde voetbal.
Met vriendelijke groet en vertrouwend op uw gevoel voor menselijke normen en waarden,
Frank Rost,
(Sparta-supporter en als dusdanig afgelopen vrijdag in uw uitvak aanwezig.)
quote:zwaar kut,voor je neus en aan de zijkant een kuthek met voor/over/naast het hele vak een net,zag maar Apenheul
Op woensdag 12 november 2003 15:16 schreef hellmondunited het volgende:
Eej dutchgooner!uhm ff een vraagje..is het zicht nogsteeds zo triest bij het uitvak van AGOVV? hangt dat net enzo er nog allemaal?
want las net een brief van een spartaan op hellmond-fantastic.tk en dat was nou niet bepaald positief
ik heb wel ooit een foto van het uitvak gezien maar dat "viel toen nog wel mee"
groetjes!
Tis voor je te hopen dat de wedstrijd voornamelijk zich op de helft voor je neus afspeelt want anders zie je weinig
quote:viel toch wel mee?
Op woensdag 12 november 2003 22:38 schreef LadyFCDB het volgende:
Nou de forumavond was weer drie keer niks. Wat een afschuif systeem daar zeg.
quote:
quote:Vertel, vertel...
Op woensdag 12 november 2003 22:48 schreef DutchGooner het volgende:[..]
viel toch wel mee?
(ik was van plan te gaan, maar helaas verhinderd)
quote:Ja dat zou ik ook zeggen... ;-)
Op woensdag 12 november 2003 22:55 schreef Yeahinho het volgende:Vertel, vertel...
(ik was van plan te gaan, maar helaas verhinderd)
Het kwam er op neer dat we nog geen antwoord kregen op onze vragen. Of ze draaide er om heen of ze gaven gewoon geen antwoord. Kersten wist niet hoe snel hij weg moest komen. En die langehuizen moeten ze helemaal een schup onder zn reet geven. Die zat gewoon te slapen
. Moesten hem eerst wakker maken toen er iets gevraagd werd
quote:Vorige forumavond ben ik geweest hoor
Op donderdag 13 november 2003 09:19 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Ja dat zou ik ook zeggen... ;-)
Het kwam er op neer dat we nog geen antwoord kregen op onze vragen. Of ze draaide er om heen of ze gaven gewoon geen antwoord. Kersten wist niet hoe snel hij weg moest komen. En die langehuizen moeten ze helemaal een schup onder zn reet geven. Die zat gewoon te slapen
![]()
. Moesten hem eerst wakker maken toen er iets gevraagd werd
Was er nog iets speciaals aan de orde gekomen, of weer het standaard-verhaaltje (dat ook op de sites te vinden is). Wie had deze keer de notulen gemaakt nu RobbieBobbie ontbrak?
quote:ben blij
Op zaterdag 15 november 2003 12:49 schreef hellmondunited het volgende:
Stelletje na-apers de hele tijd
quote:neem is een keer niet alles serieus op
Op zaterdag 15 november 2003 14:43 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ben blij
quote:deed ik ook niet
Op zaterdag 15 november 2003 18:07 schreef hellmondunited het volgende:[..]
neem is een keer niet alles serieus op
quote:Niets nieuws onder de zon dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |