abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14493925
Is of was william vloed daar geen trainer van ?
Die vieze dikke kwal ...dat was vroeger mijn sportleraar.
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  zondag 9 november 2003 @ 14:25:51 #77
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14501056
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:44 schreef method21 het volgende:
Is of was william vloed daar geen trainer van ?
Die vieze dikke kwal ...dat was vroeger mijn sportleraar.
was
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 9 november 2003 @ 19:19:26 #78
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_14507478
DG ga je vrijdag naar R'dam? Aan yeahinho hoef ik dat niet te vragen.Dat antwoord is wel bekend ;-)
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  zondag 9 november 2003 @ 19:19:51 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14507492
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:19 schreef LadyFCDB het volgende:
DG ga je vrijdag naar R'dam? Aan yeahinho hoef ik dat niet te vragen.Dat antwoord is wel bekend ;-)
yups
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_14508679
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:19 schreef LadyFCDB het volgende:
  zondag 9 november 2003 @ 23:00:26 #81
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_14512676
ik ga voor 95% ook! Moet eerst nog kaartje halen dinsdag. Morgen geen tijd voor.
pi_14517051
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:52 schreef LadyFCDB het volgende:
Wat ik erop wil zeggen is dat ik hoop dat het K#T bestuur onze boodschap begrepen heeft. DG ik denk er nu ook over mijn kaart in te gaan leveren. Wat een zooitje zeg
Aangezien ze nogal hardleers zijn daar, hebben ze het vast niet begrepen. Denk dat er nog wel meer actie nodig is.

Maar ook de spelers mogen wel werken voor hun geld. Wat een lam kutzooitje zeg.

pi_14536689
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sorry, maar ik wil toch nog echt even weten reanimatie.com is en hoe Yeahinho de naam van mijn zusje weet !
Je Ome Rini en Tante Tonnie van de Polakhof zijn mijn peetoom en peettante, Antoine en Patricia dus mijn neef en nicht. Zoals mijn naam misschien al verraad ben ik Réan. Mijn moeder is de zus van Ome Rini.

Yeahinho is volgens mij weer een neefje van je Ome Wim, de broer van Tante Tonnie.

De wereld is klein en 's-Hertogenbosch dus ook erg overzichtelijk.

terug on topic nu;
Marrokanen bij FC Den Bosch op de tribune, welkom of niet? Wat mij betreft zijn deze Boschlims er meer dan welkom. Ik moet na een paar jaar randstad (3,5 jr Den Haag) weinig hebben van buitenlanders, maar dit verbaasde me positief en dus juich ik het toe.

HEYA DEN BOSCH, HEYA DE BOSCHLIMS!

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_14548061
Ik ben er niet zo'n voorstander van, zeker niet als ze al meteen zo raar beginnen te doen.
pi_14548847
quote:
Op maandag 10 november 2003 21:27 schreef Reanimatie.com het volgende:

[..]

Je Ome Rini en Tante Tonnie van de Polakhof zijn mijn peetoom en peettante, Antoine en Patricia dus mijn neef en nicht. Zoals mijn naam misschien al verraad ben ik Réan. Mijn moeder is de zus van Ome Rini.

Yeahinho is volgens mij weer een neefje van je Ome Wim, de broer van Tante Tonnie.

De wereld is klein en 's-Hertogenbosch dus ook erg overzichtelijk.

terug on topic nu;
Marrokanen bij FC Den Bosch op de tribune, welkom of niet? Wat mij betreft zijn deze Boschlims er meer dan welkom. Ik moet na een paar jaar randstad (3,5 jr Den Haag) weinig hebben van buitenlanders, maar dit verbaasde me positief en dus juich ik het toe.

HEYA DEN BOSCH, HEYA DE BOSCHLIMS!

Bende gij Réan? Jeetje zeg!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 11 november 2003 @ 12:09:35 #86
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14548942
quote:
Op maandag 10 november 2003 21:27 schreef Reanimatie.com het volgende:

[..]

!

Cool.

Ga nu maar inderdaad verder ontopic

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14560290
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 12:05 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Bende gij Réan? Jeetje zeg!

tsja, gezien in mijn persoonlijke info de naam Anita Meier staat (anagram van reanimatie) had ik al zo'n idee dat hij niet 1,2,3 zou weten wie ik was.

Vrijdag tegen een excelsior, zal een spannende worden. Ik schitter helaas weer in afwezigheid. Sorry, maar ik kan al die uitwedstrijden niet meer bekostigen.

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  dinsdag 11 november 2003 @ 19:59:46 #88
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_14562253
ik zal ze extra hard aanmoedigen Rean. Voor mezelf en voor jouw. Of zeg je bedankt maar is niet nodig. DG hoelaat rij jij aan denk je?
pi_14562666
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:59 schreef LadyFCDB het volgende:
ik zal ze extra hard aanmoedigen Rean. Voor mezelf en voor jouw. Of zeg je bedankt maar is niet nodig. DG hoelaat rij jij aan denk je?
in principe moet de FC van iedereen winnen, slechts met de hulp van de supporters dienen ze de tegenstanders stuk voor stuk te verpletteren.

Maar als je er een extra juichje uit kan gooien ben ik al hartstikke tevreden.

pi_14563543
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 11:36 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Ik ben er niet zo'n voorstander van, zeker niet als ze al meteen zo raar beginnen te doen.
CherryMoonTraxx

Maargoed, dus als ik het goed begrijp, vinden sommige supporters het niet zo fijn als er een niet autochtoon op de tribune zit?

Dat is nou een Tegenvaller voor mij. .

dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  dinsdag 11 november 2003 @ 21:21:59 #91
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14564550
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:59 schreef LadyFCDB het volgende:
?? geen idee,zal wel rond een uur of 6,kwart over 6 worden denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_14564743
Ik heb al helemaal zin in vrijdag. Hopelijk wordt de nare nasmaak van afgelopen vrijdag weggespoeld.
Zijn er nog dingen waar ik jullie aan kan herkennen? Ben wel benieuwd naarj jullie (k zit op de tribune naast het uitvak)
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  dinsdag 11 november 2003 @ 21:34:20 #93
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14564875
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:29 schreef Mindlight het volgende:
Ik heb al helemaal zin in vrijdag. Hopelijk wordt de nare nasmaak van afgelopen vrijdag weggespoeld.
Zijn er nog dingen waar ik jullie aan kan herkennen? Ben wel benieuwd naarj jullie (k zit op de tribune naast het uitvak)
aan mijn dikke kop ,maar daar hebben we er zat van ...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_14565056
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

aan mijn dikke kop ,maar daar hebben we er zat van ...

Ben wel benieuwd vrijdag, 2 ploegen die zich moeten revancheren. Denk eigenlijk zelf aan een nederlaag, want het spel dit seizoen is nog niet al te best.
Maar goed, de grootste relschopper vrijdag zal ik wel in de gaten houden Staat LadyFCDB meestal naast je?
  dinsdag 11 november 2003 @ 21:43:22 #95
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14565116
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:40 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Staat LadyFCDB meestal naast je?

afgelopen week toevallig wel,maar dat zal wel niet.
Als je een lekker ding ziet staan dan is dat zeer waarschijnlijk LadyFCDB (ja kom maarrrrrrrrr met die reactie )
ik heb zoals altijd een Arsenal petje op
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_14565162
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

afgelopen week toevallig wel,maar dat zal wel niet.
Als je een lekker ding ziet staan dan is dat zeer waarschijnlijk LadyFCDB (ja kom maarrrrrrrrr met die reactie )
ik heb zoals altijd een Arsenal petje op

Ahh kijk dat is een hint waar ik wat aan heb. Als de wedstrijd saai is ga ik gewoon op de uitkijk naar LadyFCDB staan
Als je een smalle jongen richting uitvak ziet komen lopen die iedereens petjes een beetje aankijkt zal ik dat wel zijn
  dinsdag 11 november 2003 @ 21:47:19 #97
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14565205
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:45 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Als je een smalle jongen richting uitvak ziet komen lopen die iedereens petjes een beetje aankijkt zal ik dat wel zijn

en als je dan vervolgens een vuist door het hek ziet komen weet je zeker dat ik dat ben want ik haat het om bekeken te worden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_14565330
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en als je dan vervolgens een vuist door het hek ziet komen weet je zeker dat ik dat ben want ik haat het om bekeken te worden

ok ok
Zit hardop te lachen om het idee van de vuist door het hek als je maar met je vuist richting het hek gaat ligt ie al om volgens mij
  dinsdag 11 november 2003 @ 21:53:40 #99
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14565384
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:51 schreef Mindlight het volgende:

[..]

ok ok
Zit hardop te lachen om het idee van de vuist door het hek als je maar met je vuist richting het hek gaat ligt ie al om volgens mij

nee,bent niet echt agressief,gaat aan het wedstrijdverloop liggen denk ik.

Kaartje kost trouwens gewoon 14,50!

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_14565468
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

nee,bent niet echt agressief,gaat aan het wedstrijdverloop liggen denk ik.

Kaartje kost trouwens gewoon 14,50!

wat????
normaal is 14 euro, maar waarom nu nog duurder?
zo'n leuke wedstrijd ga je van de kant van excelsior niet zien hoor, veels te duur eigenlijk
Is het vrij vervoer eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')