Zit maar een ding op en dat is gewoon met zijn allen naar Oss gaan a.s. weekend. Of dat nou wel of niet mag.
quote:ja,ja, jij hebt makkelijk lullen vanaf een afstand.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:40 schreef Cart_man het volgende:
Triest bestuur daar.Zit maar een ding op en dat is gewoon met zijn allen naar Oss gaan a.s. weekend. Of dat nou wel of niet mag.
Hebben ze veel meer wouten nodig en veroorzaak je veel meer overlast, dan als je gewoon de wedstrijd zou mogen bezoeken, terwijl je in weze helemaal niets fout doet.
Maaruh, je SCC heb je dus ingeleverd DG? Wat ga je met je extra vrije tijd nu doen?
quote:Denk dat dat beetje lastig gaat worden met geen ongeregeldheden veroorzaken, dr zijn namelijk altijd mensen die zich niet in kunnen houden of speciaal mee gaan om ongeregeldheden te veroorzaken
Op donderdag 30 oktober 2003 16:48 schreef DIGGER het volgende:
Inderdaad, gewoon met z'n allen gaan (en dan geen ongeregeldheden veroorzaken ookal word je nog zo geprovoceerd).
P.s. DG check je mail!
quote:hahaha, naar NEC
Op donderdag 30 oktober 2003 16:48 schreef DIGGER het volgende:Maaruh, je SCC heb je dus ingeleverd DG? Wat ga je met je extra vrije tijd nu doen?
quote:Inderdaad ja, ik heb makkelijk praten maar toch is dit de een van de beste manieren om aan te geven dat je het niet eens bent met het genomen besluit. En zoals Digger zegt, geen ongeregeldheden veroorzaken.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:47 schreef Reanimatie.com het volgende:[..]
ja,ja, jij hebt makkelijk lullen vanaf een afstand.
Lees hier dat de fanatieke supportersschare niet meer zo groot is, dus het moet makkelijk te regelen zijn dat er alleen maar "bekenden" meegaan naar Oss.
quote:DACHT HET NIET
Op donderdag 30 oktober 2003 17:23 schreef Reanimatie.com het volgende:[..]
hahaha, naar NEC
quote:nog steeds makkelijk lullen, we zijn niet met zo veel man als Feyenoord. En even ter vergelijk; gaan jullie eens met 'een aantal bekenden' naar Amsterdam zonder het uit de hand te laten lopen.
Op donderdag 30 oktober 2003 17:23 schreef Cart_man het volgende:[..]
Inderdaad ja, ik heb makkelijk praten maar toch is dit de een van de beste manieren om aan te geven dat je het niet eens bent met het genomen besluit. En zoals Digger zegt, geen ongeregeldheden veroorzaken.
Lees hier dat de fanatieke supportersschare niet meer zo groot is, dus het moet makkelijk te regelen zijn dat er alleen maar "bekenden" meegaan naar Oss.
makkelijker gezegd als gedaan hè
Maargoed, we zullen zien zondag.
quote:Keertje mee naar Einhoven?
Op donderdag 30 oktober 2003 17:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
DACHT HET NIET
quote:Mijn pa heeft daar een scc,sterkte pa,en vraagt me regelmatig mee maar hij weet bij voorbaat het antwoord al...
Op vrijdag 31 oktober 2003 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Keertje mee naar Einhoven?
http://www.londonvoetbal.com/mside/content_nieuws_detail.asp?Id=506
quote:Kut bestuur. "Hoop dat ze oss niet meer uit komen.
Op zondag 2 november 2003 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
FLOP Oss-FCDB 2-1Mede mogelijk gemaakt door het bestuur
En in deel 1 zei ik nog: het boeit niet wat FC Den Bosch precies doet, als ze maar 2x winnen van TOB en ten alle tijden boven TOB staan.
Shit.
quote:Ik bedoel: Kut!
Op zondag 2 november 2003 18:11 schreef klnvntrbyt het volgende:
Shit.
quote:Ja, als je als bestuur beslist dat de supporters niet mee mogen en de trainer zet spelers als Roberto Verhagen in de wei dan win je daar niet.
Op zondag 2 november 2003 18:11 schreef mitt het volgende:
Top uit, altijd lastig
Als het bestuur en het elftal echt moeite heeft met spreekkoren dan waren ze van het veld gelopen. Nu werd constant de moeder van Stefan Janssen door het slijk gehaald, dan mogen wij ook best wel wat voetbaljoden aan het gas verwensen.
Het bestuur kon gewoon geen bussen regelen en wil de eigen trouwe supporters er liever niet meer bij. Dat ze dan dan gewoon duidelijk zeggen!
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:05 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Het bestuur kon gewoon geen bussen regelen en wil de eigen trouwe supporters er liever niet meer bij. Dat ze dan dan gewoon duidelijk zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |