Zie voor de trailer www.shrek.com
Het verhaal is heel simpel. Het gaat over een Ogre (een groen monster) genaamd Shrek (stem van Mike Meyers) die in een moeras woont en op een gegeven moment allemaal sprookjesfiguren voor z'n deur heeft (die in het moeras schuilen omdat ze anders opgepakt worden).
Hij sluit een deal met de koning dat in ruil voor het redden van prinses Fiona (stem van Cameron Diaz) z'n moeras weer leeggemaakt wordt. Samen met een pratende ezel (stem van Eddie Murphy) gaat hij op pad om de schone prinses te redden.
De film steekt compleet de draak met verscheidene disney-films en bevat ook stukken uit andere films (The Matrix, CTHD). De humor is vooral gericht op volwassenen (hoewel kinderen het denk ik ook wel leuk vinden).
Echt een aanrader om te gaan zien als hij in de bios komt (of om de VCD van te gaan zoeken ).
[Dit bericht is gewijzigd door Njit op 04-06-2001 21:03]
quote:Jeffry Katzenberger is ex-Disney. Schijnt nogal een rivaliteit te zijn tussen DreamWorks en Disney en ongeveer alle public-domain karakters (pinokio, sneeuw-witje, assepoester, etc) worden in de film (ge)(mis)bruikt. Maar dan wel op een leuke manier (hoewel de grap over het kasteel van de koning wel heel erg doet denken aan Disney's Magic Kingdom).
Op maandag 04 juni 2001 21:50 schreef NewBeatle het volgende:
Er schijnen veel verwijzingen in te zitten naar Disney-films.
Maar mijns insziens zijn de DreamWorks films altijd al wat harder/volwassener dan de Disney films (die vaak een standaard patroon volgen).
Njit
De film loopt retegoed in Amerika trouwens.
quote:Toystory 2 is ook een compleet ander type animatie..De figuren horen daar ook 'Cartoony' te zijn. Shrek probeert realistische figuren neer te zetten.
Op maandag 04 juni 2001 23:10 schreef Arcee het volgende:
Ik vond de animatie gevoelsmatig iets stijver dan bijvoorbeeld Toy Story 2 of Dinosaur.
Wat is Shrek een on-tie-ge-lijk coole film, zeg!
Kan zich meten met een animatiemeesterwerkje als Toy Story, maar Shrek is wel iets meer op volwassenen gericht.
de trailer was errug gaaf ('k heb de trailer gezien op http://www.movie-list.com , daar hebben ze ook een 'making of'-filmpje)
qua mooie animatie zit ik meer te wachten op de Final Fantasy film... toen ik daar een trailer van zag, hing m'n kin tot op m'n knieen
Ook grafisch heel mooi.
Veel humor voor volwassenen én kinderen. Lekker f*cken met Disney, John Woo, en de rest van de filmwereld
Wel een errug overheersende moraal ("It's the inside that counts").
quote:Ben ik het helemaal mee eens,
Op maandag 02 juli 2001 09:11 schreef CraZaay het volgende:
Wel een errug overheersende moraal ("It's the inside that counts").
Affijn, leuke film dus....
quote:Is dat op zich ook geen spot met Hollywood?
Op maandag 02 juli 2001 09:11 schreef CraZaay het volgende:Wel een errug overheersende moraal ("It's the inside that counts").
quote:Ja, en dan vooral moraalridder Disney
Op maandag 02 juli 2001 09:13 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Is dat op zich ook geen spot met Hollywood?
De grappen in het "Magic Kingdom" in Shrek zeg maar (uiteraard anders geheten) zijn heel sterk. "It's so clean here!"
quote:HAHA twiet twiet BENG
Op donderdag 05 juli 2001 09:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en die informatiestand met die zingende poppetjes.
Mijn fav stukje was dat de prinses met dat vogeltje ging zingen...hehe
Sjeck it out!!!!
quote:en dan met die 3 eitjes
Op donderdag 05 juli 2001 09:32 schreef Jeromar het volgende:[..]
HAHA twiet twiet BENG
quote:Dat was een verwijzing naar Disney's Song of The South ( met o.a. Broer konijn en dat leidje: zipededoa zipedijee)
Op donderdag 05 juli 2001 09:30 schreef Witchfynder het volgende:Mijn fav stukje was dat de prinses met dat vogeltje ging zingen...hehe
Was erg grappig met erg wrede humor. Erg goed gedaan, ook dat CTHD erin. Dat ze ineens Mandarijn spraken.
Wat ik wel typisch vindt dat wanneer er een Ezel van een stem moet worden voorzien ze vaak Eddy Murphy vragen
En ik ga proberen om de sneak te kijken van Final Fantasy
En ik zat ff te denken dat ie ook Star Wars deed, maar dat is natuurlijk van George Lucas
quote:
Op zaterdag 14 juli 2001 17:45 schreef SunChaser het volgende:
Je gaat toch ook niet zeggen dat Jurrasic Parc 3 zo goed is omdat David Geffen nog geen slechte plaat heeft geproduceerd?
Jammer dat er ook mensen in de zaal zaten die dachten dat het een echte kinderfilm is. Met het gevolg dat er een baby huilde en twee peuters in elk hoek van de zaal de hele film door aan het praten waren
en idd.. dr zaten veeeeeeels te kleine kinderen bij de OV versie! maar jah...
Zeker een aanrader!!!
quote:Original Version/Originele Versie
Op donderdag 19 juli 2001 15:31 schreef Machiel het volgende:
Dat zijn niet de snucherste mensen die hun kleine kids meenemen naar de Engelse versieIk ga er nu op zeker heen zaterdag of na t weekend hoop dat het dan een beetje rustig is
Waar staat de afkorting OV eigenlijk voor trouwens? oh *pling* ondertitelde versie stom
kon er gister niet opkomen
Maar ondertitelde versie kan ook
quote:Ja, maar is zoveel te ontdekken in die film!
Op vrijdag 20 juli 2001 20:20 schreef EyE het volgende:
heb zelden zoveel gelachen in de bios!
met die ballonnen!![]()
waar ik niemand over hoor, maar wat ik steengoed vond waren de bewegingen van die ezel, dat getrippel en gedraai met die kont en z'n gezichtsuitdrukking (kopuitdrukking?)
en, als we het dan toch even over de techniek moeten hebben: wat was dat haar van de prinses levensecht gerenderd!
Maar wat is CTHD?
quote:Crouching Tiger, Hidden Dragon
Op zaterdag 21 juli 2001 00:02 schreef DiEr het volgende:
Idd supergoed, een zware aanrader.Maar wat is CTHD?
De choreografie van de vechtscènes in CTHD zijn van de zelfde man die ook aan de actiescènes van The Matrix heeft gewerkt.
Een stuk of acht foutjes:
When Shrek and Donkey first arrive at Duloc there is a mistake when the Duloc worker is running through the ropes. The worker starts to run through the ropes and the shot is from above. The camera changes to eye level and the worker completes the ropes. When the camera cuts back to the above view the worker is still running in the ropes.
After Shrek and the donkey agree to save the princess, they walk out of a sunflower field and into a veggie field. When they walk in, Shrek has nothing in his hand, then he has 3 ears of corn and a onion. The only problem is he hasn't walked through the corn yet and the onions are way in front of them. They start walking through the onions about 3-5 cuts after Shrek says that ogres have layers.
During the conversation at the first meeting of the Prince (on his horse) and Fiona, the camera's point of view switches between: from behind the Prince looking at Fiona and next to Fiona looking at the Prince. In one shot, the sun is shining from the west, and in the other shot, the sun is shining from the east.
When Shrek and the donkey are looking at the stars, in one shot Orion's Belt (three bright stars in a row) is right next to the moon, but in the next shot of the stars it's not.
At the end of the film, the three blind mice are turned into the horses for the onion carriage but a second later they are dancing on the piano.
In the scene where Donkey and Shrek are crossing the bridge to rescue the princess, Donkey trips a breaks a board. In the next shot the board is fixed. And in the next shot the two broken pieces aren't even there.
When the character of Pinocchio is handed in to Farquad's soldiers, he is yelling and struggling. As he is being carried over to the wagon to be put with the other characters, he freezes like stone. I guess the animators just couldn't be bothered.
When a glass of milk is poured, if you look closely, the glass is filled but the level of milk in the bottle doesn't seem to lower.
quote:hehe
Op vrijdag 20 juli 2001 19:54 schreef Machiel het volgende:
Ondanks dat je liegt ga ik dus precies een week na jouHeb er wel zin in wat ik ervan heb gezien dat Shrek en die Ezel in lachen uitbarsten omdat Shrek de ware zou zijn voor die princes is t precies mijn humor
De filmtitel is overigens wel orgineel Shrek hoe spreek je dat eigenlijk uit?
quote:Spreek uit: 'sssrek'
Op zaterdag 21 juli 2001 23:28 schreef Machiel het volgende:[...]
quote:sjrek
Op zaterdag 21 juli 2001 23:28 schreef Machiel het volgende:
Zeg heren hierboven kunnen jullie misschien rekening houden met degenen die de film nog niet gezien hebben?Dank u
Wat wel irritant was, is dat ik me een uur af heb zitten vragen waar ik de stem van de 'koning' nou van herkende. Gelukkig kwam ik daar voor het einde van de film nog achter.
quote:[ontopic]
Op zaterdag 14 juli 2001 17:13 schreef Latindancer het volgende:
...Je kan zeggen wat je wil, maar volgens mij heeft Spielberg nog geen slechte films gemaakt ...
Back to the future (ahem, Robert Zemeckis)
Maar ook Who Framed Roger Rabbit (ahem, Robert Zemeckis)
Poltergeist (ahem, Tobe Hooper)
En Men in Black (ahem, Barry Sonnenfeld)
Evolution (ahem, Ivan Reitman)
Gremlins (ahem, Joe Dante)
Zonde.
Verder prachtig gemaakt, geweldige grappen en in-jokes.
V.
maar ik zit zelf nog zeker HEEL ERRUG NAAR DE
---=====[ FINAL FANTASY MOVIE ]====---
uit te kijken, dat is echt niet te geloven hoe die film is gemaakt, dat is echt net echt, alleen dan in een wereld die nooit echt zou kunnen zijn, maar dan komt t juist heel echt over
nu al zonder m gezien te hebben al een aanrader dus.....
quote:Volgens mij bedoelt hij dat Spielberg de meeste van deze films geproduceerd heeft...
...Je kan zeggen wat je wil, maar volgens mij heeft Spielberg nog geen slechte films gemaakt ...
quote:Volgens mij bedoelt hij dat Spielberg de meeste van deze films geproduceerd heeft...
En inderdaad, er wordt een beetje veel gespoiled hier
quote:Verwarrend allemaal, hoor
Op dinsdag 24 juli 2001 15:28 schreef Robino het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat Spielberg de meeste van deze films geproduceerd heeft...
V.
quote:Third Rock From The Sun
Op dinsdag 24 juli 2001 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
Wat wel irritant was, is dat ik me een uur af heb zitten vragen waar ik de stem van de 'koning' nou van herkende. Gelukkig kwam ik daar voor het einde van de film nog achter.
Qua techniek natuurlijk ook schitterend.
quote:Final fantasy valt best wel tegen. Ja ik heb em al gezien, soms is het zo echt dat het niet opvalt dat het nep is, da's wel mooi, maar voor de rest, naah.
Op dinsdag 24 juli 2001 14:54 schreef Falibur het volgende:
Ik ga zeker nog naar Shrekmaar ik zit zelf nog zeker HEEL ERRUG NAAR DE
---=====[ FINAL FANTASY MOVIE ]====---
uit te kijken, dat is echt niet te geloven hoe die film is gemaakt, dat is echt net echt, alleen dan in een wereld die nooit echt zou kunnen zijn, maar dan komt t juist heel echt over
nu al zonder m gezien te hebben al een aanrader dus.....
quote:Op veel stukken is hilarisch beter van toepassing als je t mij vraagt
Op donderdag 26 juli 2001 08:57 schreef Mysterious_Mystery het volgende:
en hij is nog grappig ook.
En 1941 was geen goede film van Spielberg.
quote:Duloc toch
Op donderdag 26 juli 2001 20:10 schreef Meril het volgende:
Opgave van een prijsvraag: hoe heet dat moeras?
quote:Duloc is toch dat kasteel?
Op vrijdag 27 juli 2001 11:16 schreef Zapper het volgende:[..]
Duloc toch
Edit: Of wacht, heel dat "land" waarover Farquaad regeert heet toch Duloc?
In en scene waarin die beertjes in een kooi zitten (de beren van Goudlokje) zijn ze compleet, pappa, mamma en baby beer. Later zijn ze met zijn tweeen. Pappa en Baby beer. Als je goed oplet zie je mammabeer voor de open haard van Lord Farquaad liggen!!!!!!!!!!!! ZO ONGELOOFELIJK GENIAAL.
En op de manier waarin ze elementen en opmerkingen uit andere films halen...GEWELDIG.
Ik nomineer Donkey hierbij als beste bijrol voor een Oscar.!!!!!!!!!!!!! GO DONKEY!
euh
Ik vond hem hartstikke gaaf!
quote:Iedereen die ik ken zag dat de eerste keer ook al hoor
Op vrijdag 27 juli 2001 16:24 schreef Re-man (not a borg) het volgende:
In en scene waarin die beertjes in een kooi zitten (de beren van Goudlokje) zijn ze compleet, pappa, mamma en baby beer. Later zijn ze met zijn tweeen. Pappa en Baby beer. Als je goed oplet zie je mammabeer voor de open haard van Lord Farquaad liggen.
Voor de liefhebbers:
Donkey: Oh no! I can't feel my toes. [Looks down and yelps.] I don't have any toes! [Sits down.] I need a hug.
Donkey: I ain't never met someone who didn't like parfait. You never hear someone say, "Hey, you want some parfait?" "Hell no, I don't want no parfait!"
Shrek: Oh, no. Dead broad OFF the table!
quote:De film is niet bedoeld voor kinderen in ieder geval. Veel mensen denken van wel, omdat het een animatiefilm is.
Op donderdag 23 augustus 2001 15:01 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Geweldige grappen in de film al vroeg ik mij af en toe weleens af voor wie deze film bedoeld was sommige grappen vond ik wel heel volwassen.
quote:Yeps, en dan zit je lekker in de zaal op het begin van de film te wachten en dan komen de kinderbuggy's al weer binnen met jengelende koters.
Op donderdag 23 augustus 2001 17:21 schreef CraZaay het volgende:[..]
De film is niet bedoeld voor kinderen in ieder geval. Veel mensen denken van wel, omdat het een animatiefilm is.
Heb ook meteen de soundtrack ge...kocht , vind vooral die nummers van Smashmouth goed
GEWELDIGE FILM!!! (enne - ik bedoel dus ook echt dat het een hele leuke film is... )
Hij was errug leuk. En de animaties erg indrukwekkend. Weet je tenminste weer waar je een dvd-speler voor gekocht hebt...
quote:Vergeet dan niet te vermelden dat jullie het over de importversie hebben a 89,-
Op zaterdag 15 december 2001 00:19 schreef Lamon het volgende:
Ik heb vandaag (eindelijk) de dvd gekocht.Hij was errug leuk. En de animaties erg indrukwekkend. Weet je tenminste weer waar je een dvd-speler voor gekocht hebt...
ik was al helemaal blij geworden over het feit dat de dvd te koop was, 7 februari komt de regio 2 dvd uit, dus nederlands ondertiteld.
quote:"eh, Phelonius?" *smash* "you were saying?"
Op maandag 24 december 2001 15:43 schreef eRR_ het volgende:
het meest hilarische fragment vond ik toch met die pratende spiegel...dat de beul bij wijze van bedreiging zo'n klein spiegeltje stuk mept ..hilarisch [afbeelding]
Details.... Nooit zoveel subtiele details gezien in een film, laat staan een (3d) animatiefilm. Zoals de gelaatstrekken op ALLE figuren, op de achtergrond en wel. Alles leeft, alles is verzorgd en oogt uniek.
Maar was zeker een van de vele hoogte punten, net als het soppen van de Gingerbread-man.
"The Muffin-man... Yes,I know the Muffin-man! The one who lives on Pouri-lane?!"
Vond de gezichtstrekjes ook erg leuk overeenkomen met de echte gezichten van de acteurs die de stemmen in hebben gesproken! Vooral John Lithgow (Third Rock from the Sun)als Lord Farquaad was erg herkenbaar.
ERRUG GRAPSIGE FILM!!!
zijn er ook mensen die dat karaoke-stuk hebben gezien na dat eindlied? (I'm a believer) die karaoke vond ik denk ik nog het beste stuk van de hele film!
gisteravond op Canal + gekeken en ik werd aangenaam verrast....
wat wereldfilm! Animaties zijn mooi gedaan en de stemmen goed gekozen bij de characters.
Hilarische film
gelijk ff ander icoontje gemaakt
quote:"no not my gum button!"
Op zaterdag 22 maart 2003 17:46 schreef Jerruh het volgende:
"eat me!"![]()
"eat me"
quote:nederlandse versie was op dit punt ook wel goed...
Op zaterdag 22 maart 2003 18:01 schreef bobjuh het volgende:
Gingerbread Man: Alright! Do you know...the muffin man?
Lord Farquaad: The muffin man?
Gingerbread Man: The muffin man.
Lord Farquaad: Yes, I know the muffin man. Who lives on Drury Lane?
Gingerbread Man: She's married to the muffin man
Lord Farquaad: The muffin man?!?
Gingerbread Man: THE MUFFIN MAN!!!
Heb jij deze nog niet gezien dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:58 schreef Sanne het volgende:
Wat een film!
Kende deel twee wel al, deze is nieuw voor me
Dat is echt jammer. Het was leuker geweest als je eerste deel 1 had gezien voordat je naar deel 2 gingquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:59 schreef Sanne het volgende:
Nope.
Dit gedeelte is echt leukquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:02 schreef Sanne het volgende:
Dat begrijp ik. Kwam hem bij toeval op Internet tegen zeg maar, deel twee.
Vandaar dat ik nu kijk, omdat ik weet hoe leuk ik die vond.
Ieks wat een lange brug.
Whehehehequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:03 schreef Sanne het volgende:
That makes me feel so mucht better.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:11 schreef Sanne het volgende:
Eddie Murphy is het he, die ezel?
Yup Dat is inderdaad Eddyquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:11 schreef Sanne het volgende:
de stem bedoel ik, stem van de ezel.
Hartelijk dank Saviour, Kwam even er niet op.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Cameron Diaz uiteraard
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:14 schreef Sanne het volgende:
http://www.imdb.com/gallery/ss/0126029/0458-9.jpg
Geen dank, 't is altijd tof om te kunnen helpenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:14 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hartelijk dank Saviour, Kwam even er niet op.
Mijn dank is daarvoor ook erg grootquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen dank, 't is altijd tof om te kunnen helpen [afbeelding]
En dat in 2002!quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:37 schreef Sanne het volgende:
Wat zijn die gezichtsuitdrukkingen toch mooi.
Echt fantastisch gemaakt.
Ik zal het echt niet weten 2Dquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:39 schreef 2Drix het volgende:
Wanner komt Shrek 3 eigenlijk uit?
'over precies een jaar'quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:39 schreef 2Drix het volgende:
Wanner komt Shrek 3 eigenlijk uit?
Daar waren ze toch al mee begonnen ofzo
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:41 schreef mother-mother het volgende:
toch vind ik die gelaarsde antonio banderas kater nog deste
dat hoofdje
maar is shrek 2![]()
Klopt. Daar had ik het ook is gezienquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
'over precies een jaar'
Zo las ik ergens. Volgens mij in de Metro
die gelaarsde kat is idd helemaal geweldig!quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:41 schreef mother-mother het volgende:
toch vind ik die gelaarsde antonio banderas kater nog deste
dat hoofdje
maar is shrek 2![]()
Ahaquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee heb ik wel maar is dus niet nu in deze te zien![]()
Dat is echt ergquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:43 schreef 2Drix het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0413267/
2007 pas![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:43 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
die gelaarsde kat is idd helemaal geweldig!
<--
metro van vandaag.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Klopt. Daar had ik het ook is gezienWeet jij nog wanneer dat was?
Ow. Waar heb jij het dan gelezen? Dan pak ik de metro van vandaag op metronieuws.nlquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
metro van vandaag.
maar het klopt niet zo te zien, 2007 pas. Jammer, zo lang wil ik niet wachten
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en dan helemaal dat koppie, om vervolgens ff helemaal
te gaan
![]()
gewoon bij het televisiegids gedeeltequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:46 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ow. Waar heb jij het dan gelezen? Dan pak ik de metro van vandaag op metronieuws.nl
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:49 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Maar wel droevige beelden en muziekje !
vooral n heel klein beeldje (gom op taartquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:49 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Maar wel droevige beelden en muziekje !
Welke pagina, weet jij dat nog?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gewoon bij het televisiegids gedeelte
Inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef mother-mother het volgende:
[..]
vooral n heel klein beeldje (gom op taart)
U hoeft hier niets te posten, als je toch maar dom komt deon.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:53 schreef Markster het volgende:
Wat een kleuterfilm..
ieder zijn smaakquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:53 schreef Markster het volgende:
Wat een kleuterfilm..
dat weet ik niet meer. Ik wilde het even opzoeken, maar het krantje is al weggegooid.quote:
Vriend, kijk is op www.metronieuws.nl en ga naar krant van vandaag, en klik op 26-5.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer. Ik wilde het even opzoeken, maar het krantje is al weggegooid.
Maar het staat altijd ergens redelijk achterin
Nerd die je er bent, ik reageer alleen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
U hoeft hier niets te posten, als je toch maar dom komt deon.
Mooi gesproken inderdaaadquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef Sanne het volgende:
I've got a dragon here, and I'm not afraid to use it.
Ow. Sory voor de misunderstandnis..quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Nerd die je er bent, ik reageer alleen.
Of is dit ook weer zo een "je mag je mening geven, zolang hij maar positief is" -topic?
Heb je hem toch uiteindelijk gezienquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:00 schreef Sanne het volgende:
Je houdt ervan of je houdt er niet van.
Ik vond hem geweldig!!!![]()
Of de karaoke op Shrek 2 DVDquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Zie daar, op pagina 26.
Dat eindliedje is super
Op de DVD staat er nog eentje, Shrek In The Swamp Karaoke Dance Party. Die's ook briljant
Ja leuk.quote:
ik heb n peuter en die zat ook nog te kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:53 schreef Markster het volgende:
Wat een kleuterfilm..
De DVD van deel 2 heb ik nog niet, maar ik ga die waarschijnlijk wel halenquote:
Moet je zeker doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De DVD van deel 2 heb ik nog niet, maar ik ga die waarschijnlijk wel halen
Nog isquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:08 schreef Fokkedop het volgende:
[offtopic]
AMD64, wat doe je nou met je username als de AMD64 als oud is als de pentium I?
[/offtopic]
Je username: AMD64quote:
Ik heb zelf een AMD64 en een AMD128 komt pas in 2008 ofzo,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:31 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Je username: AMD64
Verleden: 8086, pentium I
Toekomst: bijv. AMD 128
conclusie: zit je dan met je ouderwetse naam straks![]()
ach ja....boeiuh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |