Secondary monitor (TV) krijg het niet voor elkaar
Daar kun je lezen waarom ik em wil ruilen, ben het kreng zat
Dit is em
Bij Alternate gekocht.
Specs:
Chipset: ATI Radeon 9600SE
RAMDAC: 400 MHz
Resoluties: 640x480 16 mln 240 Hz
800x600 16 mln 240 Hz
1024x768 16 mln 240 Hz
1152x864 16 mln 200 Hz
1280x1024 16 mln 170 Hz
1600x1200 16 mln 120 Hz
1920x1440 16 mln 85 Hz
2048x1536 16 mln 75 Hz
Geheugen: Grootte: 128 MB
Type: DDR-SDRAM
Uitgangen: 1 x VGA, S-Video
misschien dat het daarom niet lukt met 2 monitoren?
Alternate wil niks terughebben of garantie ofzo?
quote:Hij kan wel 32bit aan en dat slaat verder nergens op jou verhaal.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:12 schreef speedfreakssj het volgende:
kan hij geen 32 bit aan?misschien dat het daarom niet lukt met 2 monitoren?
quote:Ik wil het niet meer weten, wel beeld en alles maar krijg er geen kleur op (TV dan he), kan em ook niet meer ruilen heb de doos al weggeflikkerd em de boekjes geloof ik ook
Op woensdag 29 oktober 2003 17:12 schreef speedfreakssj het volgende:
kan hij geen 32 bit aan?misschien dat het daarom niet lukt met 2 monitoren?
Wil er vanavond nog vanaf ja!!
Eeen beetje ruil vriendelijk blijven mag wel hoor..
quote:haha, ik ben al 2 dagen aan het kloten met die kutkaart , vandaar ik frustie
Op woensdag 29 oktober 2003 17:20 schreef Vampz het volgende:
EJ JIJ DAAR, verander is ff je instelling wil jeEeen beetje ruil vriendelijk blijven mag wel hoor..
quote:Doe er 120 bij en we hebben een deal
Op woensdag 29 oktober 2003 17:20 schreef JWire het volgende:
keer 10 euro
neem ik um nu over(als je er toch van af wil
)
mijn bod 10 plus 120 = 130
ik ga toch geen tweedehands spul kopen voor de winkelwaarde
quote:amper 2e hands man, is week oud heb de bon nog als je dat wilt tjekken....
Op woensdag 29 oktober 2003 17:22 schreef JWire het volgende:
Nieuwprijs 130mijn bod 10 plus 120 = 130
ik ga toch geen tweedehands spul kopen voor de winkelwaarde
quote:Heb doos niet meer, denk niet dat ze em terug nemen
Op woensdag 29 oktober 2003 17:25 schreef JWire het volgende:
ruil um dan
heb jij je geld terug en heb jij een nieuwe videokaart
ik zie het probleem niet
waarom zou je hem hier voor minder verkopen
Ruilen tegen een nvidiakaart minimaal GF-4 met tv out
quote:Mja, waarom niet? Als ze hem in een systeem opleveren, dan geven ze de drivercd's en zo soms niet eens bij als hij kant en klaar geinstalleerd is. Succes iig, ik hoop dat je er nog een 2e hands ti4200 of zo voor kan scoren.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:27 schreef mcintosh het volgende:[..]
Heb doos niet meer, denk niet dat ze em terug nemen
quote:Heb compu zelf in elkaar gebouwd
Op woensdag 29 oktober 2003 17:35 schreef freud het volgende:[..]
Mja, waarom niet? Als ze hem in een systeem opleveren, dan geven ze de drivercd's en zo soms niet eens bij als hij kant en klaar geinstalleerd is. Succes iig, ik hoop dat je er nog een 2e hands ti4200 of zo voor kan scoren.
Die kan ik er al voor krijgen dus niet ana komen zetten met "riva tnt2" ofzo
quote:En welke is dat.... zal wel oude zijn te zien aan je smiley, mooie is dat ik niet zoveel verstand heb van vid. kaarten, en ze moet kunnen vergelijken voor een oordeel
Op woensdag 29 oktober 2003 18:31 schreef sig000 het volgende:
Ruilen tegen 440 MX?.
Dual monitor werkt perfect.
.
quote:welke en waar woon je?
Op woensdag 29 oktober 2003 18:39 schreef kiw het volgende:
ik ruil em wel voor een ti4200
quote:http://home.wanadoo.nl/hotgames/hardware/geforce4MX%20serie.htm
Op woensdag 29 oktober 2003 18:38 schreef mcintosh het volgende:[..]
En welke is dat.... zal wel oude zijn te zien aan je smiley, mooie is dat ik niet zoveel verstand heb van vid. kaarten, en ze moet kunnen vergelijken voor een oordeel
quote:ik woon in almere.
Op woensdag 29 oktober 2003 18:41 schreef mcintosh het volgende:[..]
welke en waar woon je?
het is een Pine/XFX 64mb Geforce4 Ti 4200.
verder niet heel bijzonder. bonnetje zou ik nog even moeten opzoeken. maar die heb ik hoogstwaarschijnlijk nog wel voor je.
even kijken naar de uitgangen
geen dvi, wel svhs
edit: gekocht bij mycom amsterdam
quote:Neh, maar bedankt hoor!!
Op woensdag 29 oktober 2003 18:52 schreef sig000 het volgende:[..]
http://home.wanadoo.nl/hotgames/hardware/geforce4MX%20serie.htm
quote:Radeon
Op woensdag 29 oktober 2003 18:56 schreef Euc- het volgende:
heb ook nog wel een radeon 9100 waar ik em tegen wil ruilen?(met aanbetaling)
nVidia
quote:Met hem moet je zowiezo niet ruilen...
Op woensdag 29 oktober 2003 18:57 schreef mcintosh het volgende:[..]
Neh, maar bedankt hoor!!
quote:Allemaal zo ver weg
Op woensdag 29 oktober 2003 18:54 schreef kiw het volgende:[..]
ik woon in almere.
het is een Pine/XFX 64mb Geforce4 Ti 4200.
verder niet heel bijzonder. bonnetje zou ik nog even moeten opzoeken. maar die heb ik hoogstwaarschijnlijk nog wel voor je.even kijken naar de uitgangen
geen dvi, wel svhsedit: gekocht bij mycom amsterdam
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 19:03 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb nog wel een mooie 3Dfx Voodoo III kaart liggen... ruilen?
Wat voor TV hebbie??
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 19:11 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dat je alleen zwart wit ziet ligt niet aan de kaart Einstein!Wat voor TV hebbie??
Als er nog 1 iemand dat zegt!!!
Ik heb een fucking oude tv ja, een Filco ofzoiets
MAAR!!! In het andere topic staat ook al dat mijn nvidia kaart met tv-out die ik hiervoor had, wel kleur gaf op die TV dus ligt wel aan kaart !
quote:Wedden dat die kaart het bij mij gewoon doet??
Op woensdag 29 oktober 2003 19:14 schreef mcintosh het volgende:[..]
Als er nog 1 iemand dat zegt!!!
Ik heb een fucking oude tv ja, een Filco ofzoiets
MAAR!!! In het andere topic staat ook al dat mijn nvidia kaart met tv-out die ik hiervoor had, wel kleur gaf op die TV dus ligt wel aan kaart !
Wat staat er in de specs van je TV over je Scart aansluiting??
quote:Maakt niet uit, waarom zou de TV het bij de ene videokaart WEL kunnen en bij de andere kaart NIET? Dat ligt dan toch aan de kaart of niet dan? Hoe verklaar je het anders?
Op woensdag 29 oktober 2003 19:31 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Wedden dat die kaart het bij mij gewoon doet??
Wat staat er in de specs van je TV over je Scart aansluiting??
quote:Is goed, staat genoteerd
Op woensdag 29 oktober 2003 19:57 schreef Cavalli het volgende:
Noteer mij maar voor 100 euro.
quote:Ik heb dat andere topic niet gezien, maar vooral mensen die niet op letten krijgen een ATI niet makkelijk aan de gang. Magoed, je gooit nu de handdoek al in de ring, dus ik ga niet eens voor je kijken.
Op woensdag 29 oktober 2003 19:32 schreef mcintosh het volgende:[..]
Maakt niet uit, waarom zou de TV het bij de ene videokaart WEL kunnen en bij de andere kaart NIET? Dat ligt dan toch aan de kaart of niet dan? Hoe verklaar je het anders?
Als je de kaart zou verkopen, wat zou je er dan voor willen?
Kan hem wel ruilen voor een GF3 Ti500 met DVI/tvout
Check m'n post ajb.. doe toch m'n best maar voor je
Secondary monitor (TV) krijg het niet voor elkaar
[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 29-10-2003 20:12]
quote:Geloof me heb echt alles geprobeerd, zoals je in het topic kan lezen, echt alles.
Op woensdag 29 oktober 2003 19:59 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Ik heb dat andere topic niet gezien, maar vooral mensen die niet op letten krijgen een ATI niet makkelijk aan de gang. Magoed, je gooit nu de handdoek al in de ring, dus ik ga niet eens voor je kijken.
Staat een bod van 100 euro, nieuwprijs is 130 euro en hij is nog niet eens een week oud dus als je wil kun je vanaf 101 eurie bieden. Gaat niet al te lang hier staan aangezien ik er vanaf wil.
Wil em alleen ruilen tegen een GF4.
quote:O wacht de Ti 500 is wel interessant
Op woensdag 29 oktober 2003 19:59 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Ik heb dat andere topic niet gezien, maar vooral mensen die niet op letten krijgen een ATI niet makkelijk aan de gang. Magoed, je gooit nu de handdoek al in de ring, dus ik ga niet eens voor je kijken.
Even kijken
quote:Isgoed.. als het je boeit zoek ik verder merk/specs op enzo.. ga'k ff kijken wat jouw kaartje allemaal doet/kan
Op woensdag 29 oktober 2003 20:07 schreef mcintosh het volgende:[..]
O wacht de Ti 500 is wel interessant
Even kijken
quote:Kleurdiepte geprobeerd, maakt niet uit, overlay settings maken ook niet uit....
Op woensdag 29 oktober 2003 20:09 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Heb je overigens al geprobeerd je kleurdiepte naar 16k te zetten?? als je een hoge reso draait met dualhead dan kan de kaart geen goeie overlay maken op de secundaire. Je kleurdiepte verlagen en/of je resolutie verlagen kan helpen. Ook kun je extended overlay uitzetten in je properties...
quote:kan via post/pakketdienst voor mijn part
Op woensdag 29 oktober 2003 19:05 schreef mcintosh het volgende:[..]
Allemaal zo ver weg
quote:Doe dat , jouw kaart is wel in orde geloof ik, wil ik wel ruilen denk ik...
Op woensdag 29 oktober 2003 20:12 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Isgoed.. als het je boeit zoek ik verder merk/specs op enzo.. ga'k ff kijken wat jouw kaartje allemaal doet/kan
quote:Nee moet echt een Nvidia hebben....
Op woensdag 29 oktober 2003 20:15 schreef Cavalli het volgende:
Ik heb hier ook nog wel een originele ATi Radeon 8500 liggen, toendertijd de Geforce 3 killer!met bijbetaling uiteraard.
quote:Check m'n post ajb.. doe toch m'n best maar voor je
Op woensdag 29 oktober 2003 20:14 schreef mcintosh het volgende:[..]
Doe dat , jouw kaart is wel in orde geloof ik, wil ik wel ruilen denk ik...
Ik zie alleen dat die 9600SE niet echt een goed scorende kaart is.. of kijk ik naar de verkeerde benchmarks.. ik wil er op z'n minst niet op achteruit gaan uiteraard.. althans, m'n vriendin wil dat niet hij zit in haar pc
quote:9600 se / td is het
Op woensdag 29 oktober 2003 20:18 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Check m'n post ajb.. doe toch m'n best maar voor je
![]()
Secondary monitor (TV) krijg het niet voor elkaarIk zie alleen dat die 9600SE niet echt een goed scorende kaart is.. of kijk ik naar de verkeerde benchmarks.. ik wil er op z'n minst niet op achteruit gaan uiteraard.. althans, m'n vriendin wil dat niet
hij zit in haar pc
ik zal naar je reactie kijken, ik zie iets anders dan wat ik nu heb ingesteld dus isschien is e rnog een kleine kans...
Maar moet nu pleitte, laat weten of je de kaart wil ruilen.... zie ik vannacht wel
quote:Haha, is ATi beetje tegengevallen?
Op woensdag 29 oktober 2003 20:17 schreef mcintosh het volgende:[..]
Nee moet echt een Nvidia hebben....
quote:Enne check ook even naar dat verhaal over SVHS en composite.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:20 schreef mcintosh het volgende:[..]
9600 se / td is het
ik zal naar je reactie kijken, ik zie iets anders dan wat ik nu heb ingesteld dus isschien is e rnog een kleine kans...
Maar moet nu pleitte, laat weten of je de kaart wil ruilen.... zie ik vannacht wel
-> 'k denk dat het wel een oke deal zal zijn voor mij.. en voor jou zo te zien ook.. morgen op m'n werk kan ik weer kijken.. ik zal mezelf inplannen om hier aandacht aan te besteden
dus dan lees ik je reactie(s) pas, oke? Geeft jouw de tijd ook nog om die andere dingen die ik aangaf te kijken.. btw: plaatjes maken met paint is l33t he
Edit *****: Tis een gainward oid die kaart van mij, rood gevaarte met allerlei toestanden derop.
Zo ziet ie eruit.. alleen dan ook nog met DVI. 'k spreek je morgen verder wel ffies!
quote:Ooit ATI gehad? Nee? Rot voor je
Op woensdag 29 oktober 2003 20:21 schreef Cavalli het volgende:[..]
Haha, is ATi beetje tegengevallen?
[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 29-10-2003 20:38]
quote:Eey kiddo raad es wat ik nu heb?
Op woensdag 29 oktober 2003 20:23 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Enne check ook even naar dat verhaal over SVHS en composite.
Ik zal ffies kijken naar specs en zo posten wat ik ervan vind. Je leest het vanavond welmzl!
-> 'k denk dat het wel een oke deal zal zijn voor mij..
en voor jou zo te zien ook.. morgen op m'n werk kan ik weer kijken.. ik zal mezelf inplannen om hier aandacht aan te besteden
dus dan lees ik je reactie(s) pas, oke? Geeft jouw de tijd ook nog om die andere dingen die ik aangaf te kijken.. btw: plaatjes maken met paint is l33t he
Edit *****: Tis een gainward oid die kaart van mij, rood gevaarte met allerlei toestanden derop.
[afbeelding]Zo ziet ie eruit.. alleen dan ook nog met DVI. 'k spreek je morgen verder wel ffies!
[..]Ooit ATI gehad? Nee? Rot voor je
Waarom bouw je hem niet in en ga je dan ff met je systeemkast naar de computerzaak waar je hem hebt gekocht en legt daar het probleem voor. Waarschijnlijk stellen ze het wel ff goed in.
zo moeilijk is dat niet
p.s. Wil hem wel ruilen tegen mijn Geforce2 MX
Gewoon zoeken op het internet beetje prutsen dan lukt het 100%.
(behalve als je die kaart al naar de kloten hebt geholpen)
Er zijn altijd mensen op het internet die het probleem ook hebben gehad. Een oplossing is echt altijd te vinden.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 23:15 schreef martnl het volgende:
Wedden dat ik het voor mekaar krijg.Gewoon zoeken op het internet beetje prutsen dan lukt het 100%.
(behalve als je die kaart al naar de kloten hebt geholpen)Er zijn altijd mensen op het internet die het probleem ook hebben gehad. Een oplossing is echt altijd te vinden.
quote:Jongens als jullie het topic doorlezen wat ik in mijn openingspost heb neergezet danweten jullie dat ik al bijna alles geprobeerd heb, er is nog 1 mogelijkheid en die ga ik morgen proberen als dat niet lukt dan houdt het op en ruil/verkoop ik em...
Op donderdag 30 oktober 2003 20:57 schreef NLBADBOY het volgende:
Als je geen kleuren krijgt maar alleen zwart/wit beeld betekent dat hij op NTSC staat ipv PAL. Kijk eerste die instellingen eens na.Waarom bouw je hem niet in en ga je dan ff met je systeemkast naar de computerzaak waar je hem hebt gekocht en legt daar het probleem voor. Waarschijnlijk stellen ze het wel ff goed in.
zo moeilijk is dat niet
p.s. Wil hem wel ruilen tegen mijn Geforce2 MX
En kaart kan niet stuk zijn heb er niets mee gedaan, alleen softwarematige instelling veranderd...
quote:Morgen, ah oke
Op donderdag 30 oktober 2003 23:19 schreef mcintosh het volgende:[..]
[..]Jongens als jullie het topic doorlezen wat ik in mijn openingspost heb neergezet danweten jullie dat ik al bijna alles geprobeerd heb, er is nog 1 mogelijkheid en die ga ik morgen proberen als dat niet lukt dan houdt het op en ruil/verkoop ik em...
En kaart kan niet stuk zijn heb er niets mee gedaan, alleen softwarematige instelling veranderd...
quote:We ruilen, ben er klaar mee.....
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:27 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Morgen, ah oke
wachten we daar nog ff op
quote:prutser..
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:56 schreef mcintosh het volgende:[..]
We ruilen, ben er klaar mee.....
quote:tuurlijk, geef jij dan de oplossing....
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:47 schreef martnl het volgende:[..]
prutser..
quote:Als het echt niet opgelost wil worden.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:45 schreef mcintosh het volgende:[..]
tuurlijk, geef jij dan de oplossing....
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:44 schreef martnl het volgende:[..]
Als het echt niet opgelost wil worden.
Dan is je kaart gewoon kapot.
En jij noemt mij een prutser
nofi
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:04 schreef mcintosh het volgende:[..]
En jij noemt mij een prutser
nofi
quote:Hmm.. enerzijds jammer, anderszijds, mooi
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:56 schreef mcintosh het volgende:[..]
We ruilen, ben er klaar mee.....
Zit alleen met 1 wezenlijk probleem. M'n vriendin wil niet een dag zonder pc zitten omdat ik zo nodig die kaart moet ruilen Dus ik kan niet tegelijk met je oversteken.. als jij dus ook maar 1 kaart hebt is dat vrij irritant, aangezien je dan een paar dagen zonder pc kan komen te zitten.
De manier die ik zover kan bedenken is dat jij dat ding op stuurd en ik de mijne opstuur als de jouwe binnen is (ombouwen moet snel gaan lijkt me). We zullen wel wat zekerheidjes inbouwen zodat je niet bang hoeft te zijn voor naaierij praktijken (we belluh, gegevens uitwisselen en corresponderen over Fok! ofzo.. ?).
Laat me maar ff weten..
quote:Sorry voor delay!
Op zaterdag 1 november 2003 11:30 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Hmm.. enerzijds jammer, anderszijds, mooi
Zit alleen met 1 wezenlijk probleem. M'n vriendin wil niet een dag zonder pc zitten omdat ik zo nodig die kaart moet ruilen
Dus ik kan niet tegelijk met je oversteken.. als jij dus ook maar 1 kaart hebt is dat vrij irritant, aangezien je dan een paar dagen zonder pc kan komen te zitten.
De manier die ik zover kan bedenken is dat jij dat ding op stuurd en ik de mijne opstuur als de jouwe binnen is (ombouwen moet snel gaan lijkt me). We zullen wel wat zekerheidjes inbouwen zodat je niet bang hoeft te zijn voor naaierij praktijken (we belluh, gegevens uitwisselen en corresponderen over Fok! ofzo.. ?).
Laat me maar ff weten..
Plus, ik kan de kaart voor 110 euro verkopen, dus ik ga dat doen, als ik dan 20 euro bijleg heb ik een NF4 en ja das toch eenbetere deal.
In ieder geval bedankt voor de moeite, ook in het andere topic, en nogmaals sorry voor vertraging!
quote:rgb instelling natuurlijk; die tv-uit werkt gewoon, wil wel wedje om je kaart daarom doen hoor
Op woensdag 29 oktober 2003 19:32 schreef mcintosh het volgende:[..]
Maakt niet uit, waarom zou de TV het bij de ene videokaart WEL kunnen en bij de andere kaart NIET? Dat ligt dan toch aan de kaart of niet dan? Hoe verklaar je het anders?
quote:rgb instellingen?
Op donderdag 6 november 2003 01:12 schreef dr.dunno het volgende:[..]
rgb instelling natuurlijk; die tv-uit werkt gewoon, wil wel wedje om je kaart daarom doen hoor
Je bedoeld de verschillende PAL mogelijkheden
Die heb ik namelijk allemaal al geprobeerd...
quote:Oke, helaas, maar geen probleem! Veel succes/plezier met je nieuwe kaart! Graag gedaan
Op woensdag 5 november 2003 23:08 schreef mcintosh het volgende:[..]
Sorry voor delay!
Plus, ik kan de kaart voor 110 euro verkopen, dus ik ga dat doen, als ik dan 20 euro bijleg heb ik een NF4 en ja das toch eenbetere deal.
In ieder geval bedankt voor de moeite, ook in het andere topic, en nogmaals sorry voor vertraging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |