Deel 1: Sint- & Kerst-icons klaar terwijl u wacht #1
Deel 2: Sint- & Kerst-iconen klaar terwijl u wacht # 2
Een aantal voorbeelden:
Voor de creators die mee willen Photoshoppen een aantal mijters en een kerstmuts:
Handig te weten:
Sla je plaatje op!
Lang niet alle makers van Icons hebben ruimte beschikbaar of laten hun gemaakte Icons de rest van hun leven staan. Sla dus zoveel mogelijk de Icons op en upload ze naar de Fok! server (of je eigen/een andere server als ze boven de 10KB - de maximale grote toegestaan door de Fok! server - komen), zodat frustraties worden voorkomen.
In de wachtrij...
Er wordt wel een beetje gekeken of iemand niet 1 keer per week Icons gaat aanvragen. Wie weet krijg je ze nog wel, maar het lijkt logisch dat je soms ff in de wachtrij wordt geschoven als je erg vaak om een nieuw Icon komt vragen...
FF Checkuh
Check dit topic regelmatig, maar verwacht niet dat Icons binnen 10 minuten online staan. De titel mag dan wel "klaar terwijl u wacht" heten, maar dit is uiteraard figuurlijk bedoeld. Wij hebben ook school, werk, leven etc etc af en toe dan he
Fok! Icons
Icons die op Fok! worden gebruikt kunnen maximaal 60x60 pixels groot zijn, grote plaatjes maken heeft dus hiervoor niet veel zin, omdat de Icon op die manier in elkaar wordt gedrukt en zijn kwaliteit verliest.
MSN Icons
Omdat sinds MSN 6 ook steeds meer plaatjes hiervoor worden gevraagd is het ook mogelijk hiervoor aanvraagjes in te dienen. Vermeld dat er wel duidelijk bij, want doorgaans wordt enkel aan de Fok! Icon (60x60 pixels) gedacht, zodat een grotere versie misschien niet altijd meer zo makkelijk gemaakt wordt.
De grootte van de MSN Icons is 96 x 96 pixels.
BMP in plaats van GIF/JPG! HELP!!
Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (dat je soms plaatjes alleen als BMP kan opslaan ipv GIF of JPG), kunnen het beste bij de post waar het Icon in staat dat ze willen op de Quote-knop ( ) drukken, de URL van het plaatje kopieren en het plaatje zo via een download manager als GetRight of Download Accelerator Plus het plaatje downloaden !!!
Zit ik al die moeite van die url's weghalen en veranderen in img codes voor niks te doen.
kwil een mijter aub
quote:Ja het is inderdaad een heel werkje... ik was trouwens al verbaasd dat er nog geen nieuw topic was geopend, want meestal gebeurt dat meteen na het sluiten. Altijd lekker trouwens, als je met meerderen tegelijk het volgende deel wil gaan openen
Op woensdag 29 oktober 2003 13:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik wilde net deel 3 gaan plaatsen.Zit ik al die moeite van die url's weghalen en veranderen in img codes voor niks te doen.
quote:Kijk eens goed in deel 2...
Op woensdag 29 oktober 2003 13:57 schreef Caspian het volgende:
Anyone?
Maar als je nog wat leuks weet te knutselen, gaat uw gang! ;
[Dit bericht is gewijzigd door karoltje op 29-10-2003 14:07]
quote:God I feel stupid, bijna al je werk voor niks. Mijn excuses.
Op woensdag 29 oktober 2003 14:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Kijk eens goed in deel 2...
Bedankt.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:06 schreef WebForce het volgende:
*MeldtIk wil ook wel iconen gaan omvormen
Wel in paint dan natuurlijk
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:04 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]Iemand zin om die te verbouwen
[Dit bericht is gewijzigd door nossio op 29-10-2003 14:10]
quote:Je kunt je dan ook lekker voorbereiden
Op woensdag 29 oktober 2003 14:08 schreef karoltje het volgende:
Het is eigenlijk nog véél te vroeg hiervoor!
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[afbeelding]
Iemand?
[Dit bericht is gewijzigd door StefanFM op 29-10-2003 14:18]
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:08 schreef nossio het volgende:
*meldt*
geef mijn ativar maar een mooie muts
quote:Stitch !
Op woensdag 29 oktober 2003 14:22 schreef StefanFM het volgende:[..]
* ondeugend gaat nog 1 keer vragen of iemand haar een kerstmuts op kan zetten.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:06 schreef StefanFM het volgende:
il lust ook wel een mijter
quote:Mr. Paint mogen ze jou wel noemen.
Op woensdag 29 oktober 2003 14:06 schreef WebForce het volgende:
*MeldtIk wil ook wel iconen gaan omvormen
Wel in paint dan natuurlijk
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:26 schreef ondeugend het volgende:[..]
Stitch !
* ondeugend gaat nog 1 keer vragen of iemand haar een kerstmuts op kan zetten.
u vraagt wij draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |