Maar soms kun je het toch niet tegenhouden. Soms is een kleine regenbui die je net treft wanneer je op de fiets zit voldoende om je weerstand te verslaan. Soms ook heb je eigenlijk, als je heel eerlijk bent, helemaal geen zin om op te zoek te gaan naar gnffls, groot dan wel klein. Voor de vorm probeer je nog wel een beetje vrolijk en frivool te doen en om jezelf te lachen (dat is in alle gevallen natuurlijk maar het beste), maar je hebt van die dagen dat je zelfs dát niet kunt opbrengen. Op zo'n dag wil je dus met een dekentje op de bank, ziek of niet. Dan wil je dat iemand je een kopje soep komt brengen, terwijl jij grmblend voor je uitstaart, tv kijkt, of naar Nick Drake luistert.
Dit topic is voor alle mensen die geen grmbl dag hebben vandaag. En mocht het per ongeluk toch zo'n dag zijn, dan is dit topic er ook. Voor oneindige grmbls, speelse grmbls, oergrmbls, de moeders van alle grmbls, zwaar geïrriteerde grmbls, zacht mompelende grmbls, in stilte vloekende grmbls, onnozele maar niet minder gevaarlijke grmbls, verkwikkende grmbls, en vanuit de tenen komende grmbls.
quote:Lezen is moeilijk
Op woensdag 29 oktober 2003 10:51 schreef Sjmiegel het volgende:
waar de NEUK heb je het over
* GRMBL
Toch wel dus ..
.
En jullie moeten ook trouwens allemaal je mond houden en stil zijn. Grmbl.
[Dit bericht is gewijzigd door Gellius op 30-10-2003 14:20]
quote:Tom Waits en honingdrop, wel opletten
Op woensdag 29 oktober 2003 10:51 schreef Sjmiegel het volgende:
waar de NEUK heb je het over
quote:GrmblL.
Op donderdag 30 oktober 2003 11:48 schreef Gellius het volgende:
Het is vandaag géén grmbl-dag.. En verder wil ik het er ook niet over hebben.
En jullie moeten ook trouwens allemaal je mond houden en stil zijn. Grmbl.
Om die ouwe sok die naar me toeterde, en die klootzak bij de benzinepomp die me 5 euro te weinig teruggaf. Hier kwam ik verdomme pas achter toen ik al op mijn werk was, simpel door het feit dat ik niet kan hoofdrekenen.
Is er eindelijk een nieuw grmbl-topic: valt er niks te grmbl-en. . GRMBL!
.
Grmbl.
. Gnffl.
.
Hoewel er wel een paar heel legendarische grmblgnffl's langsvlogen, maar die tellen niet mee. .
quote:Doe er niet aan mee Lamon, je kbent immers geen vrouw ofzo.
Op maandag 3 november 2003 02:18 schreef Lamon het volgende:
Ik ben al zover dat een dag die bij een ander menig grmbl zou ontsteken, mij slechts de gebruikelijke apathische schouderbeweging oplevert.
Gnffls, daar heb ik wel eens van gehoord. Da's science fiction..
Rond 8.30 uur, het drukste tijdstip, stonden er 68 files met een gezamelijke lengte van 425 kilometer. Volgens de VerkeersInformatieDienst (VID) komt de ochtendspits van maandag 3 november daarmee op de vijfde plaats van de drukste spitsen aller tijden.
De langste file werd maandagmorgen gemeten op de A12 richting Utrecht, waar tussen Waddinxveen en de Meern 23 kilometer stond.
Natuurlijk nét die ene keer dat ik geen zin had om op zondag terug te rijden .
Grmbl.
quote:Ik bedoel dus ècht: sommige m_e_n_s_e_n zouden daar nu eens wat aan moeten doen. Grmbl.
Op maandag 3 november 2003 11:47 schreef Gellius het volgende:
Och, ik kom al máánden niet op IRC. Ookzoiets..
GRMBL.
GRMBL.
quote:En dat noemt zich netwerkbeheerder
Op dinsdag 4 november 2003 09:12 schreef Gellius het volgende:[..]
Ik bedoel dus ècht: sommige m_e_n_s_e_n zouden daar nu eens wat aan moeten doen. Grmbl.
Tsk.
Ik leef in het stenen tijdperk. Ik rammel met mijn ketenen van koperdraad.
Grmbl.
Enfin, bij nader inzien blijkt het op deze plaats ook toegestaan om te grmblen ( ) dus vandaar even, bij wijze van ausputzer, een welgemeende en goedgeplaatste grmbl van mij. GRMBL
. En wie wil weten waarom (ofschoon ik niet verwacht dat iemand dat wil weten), die weet mij te vinden per e-mail, MSN, IRC of ICQ.
quote:Lucht je hart in R&P zou ik zeggen.
Op dinsdag 11 november 2003 16:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ik bedoel, het is niet zomaar één of ander kutredentje waarom ik grmbl, zoals bij de sprekers boven mij, die al hel en verdoemenis grmblen zodra er één blaadje van de boom valt...
quote:Ik zie dit nu pas, Ryan, dat betekent dat je grmbl dag allang voorbij is, en ik weer twee jaar zal moeten wachten. Dat is natuurlijk een flauwe reden om te grmblen, aangezien het ongetwijfeld in het niet valt bij jou zeer gefundeerde en grote GRMBL, maar ik wil het toch even gezegd hebben. Grmbl.
Op dinsdag 11 november 2003 16:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ik bedoel, het is niet zomaar één of ander kutredentje waarom ik grmbl, zoals bij de sprekers boven mij, die al hel en verdoemenis grmblen zodra er één blaadje van de boom valt...
Wel zo lekker dus,
en met recht "géén grmbl dag". .
quote:het is wel een grmbl-dag ja
Op zondag 16 november 2003 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
en met recht "géén grmbl dag"..
quote:Kop op!
Op zondag 16 november 2003 00:03 schreef Tiemie het volgende:[..]
het is wel een grmbl-dag ja
grmbl
Voor de rest alles gnffl.
.
Alweer géén grmbl-dag dus vandaag.
Een studie geneeskunde kan je tegewoordig ook binnen 4 jaar afronden in plaats van zes jaar
. Je leest verder en vraagt je af:: 'Waar kan ik me inschrijven? Wat is de procedure?'. En dan staat er in het klein ergens geschreven:
Inschrijving voor 2004-2005 is gesloten
Er volstaat een gedachte, die je gevoelens kunnen weergeven: GRRRRRRRRRRMMMMBBLL!!!!
Grmbl.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:00 schreef RaisinGirl het volgende:
zijn gedrag naar mij toe
nuisigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou, anders ik wel.
GRRMBLL! [ afbeelding ]
Vandaag heb ik geen grmbldagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Vandaag heb ik geen grmbldagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so sund
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:02 schreef cerror het volgende:
Bij nader inziens toch maar open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |