Hoeveel flessen moet je dan drinken? Ik zet het even op de booschappenlijst. Heel veel mais vreten en goldstrike drinkenquote:Op woensdag 29 oktober 2003 11:56 schreef Nyrem het volgende:
Dan zitten de bladgoudschilfers toch echt wel tussen je hoop stront.
Laat even weten of je straks zonder nachtlampje kunt lezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:25 schreef Ticker het volgende:
Heb Aquagold besteld via zptech.net.
Ging toch via PayPal, dus 30 euro (incl. verzendkosten) wil ik wel bekostigen om dit eens te proberen.
Volgens mij moet ik het een beetje beschouwen als verhoogde concentratie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:51 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Laat even weten of je straks zonder nachtlampje kunt lezen.
30 euro zou ik toch een beetje 'zonde geld' vinden voor een potje snake oil
Ah cool proefjesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:25 schreef Ticker het volgende:
Heb Aquagold besteld via zptech.net.
Ging toch via PayPal, dus 30 euro (incl. verzendkosten) wil ik wel bekostigen om dit eens te proberen.
Het wordt moeilijk om vast te stellen of dat daadwerkelijk van dat spulletje komt. Als je er op gaat letten nadat je het hebt genomen, word je vanzelf meer gefocust. Dan is het de suggestie die werkt en niet het middel zelf.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik het een beetje beschouwen als verhoogde concentratie.
Dus alerter, en misschien wat sneller qua denken...
Ben benieuwd.
Ga je nou op voorhand al ervan uit dat wat ik merk, niet daarvan kan komen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Het wordt moeilijk om vast te stellen of dat daadwerkelijk van dat spulletje komt. Als je er op gaat letten nadat je het hebt genomen, word je vanzelf meer gefocust. Dan is het de suggestie die werkt en niet het middel zelf.
By the way, Red Bull claimt ook goed te zijn voor je alertheid en concentratie. Zelfde geldt voor koffie. Kost wel wat minder.
Ik zeg dat je dat moeilijk vast kunt stellen. Suggestie doet een boel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ga je nou op voorhand al ervan uit dat wat ik merk, niet daarvan kan komen?
Ik zal het gewoon testen, en ik mer het vanzelf wel.
Als het een soort drug is, merk je het net als bij elke drug echt wel.
We zien wel, ben nog nooit in kwakzalverij getrapt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:27 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ik zeg dat je dat moeilijk vast kunt stellen. Suggestie doet een boel.
Persoonlijk ben ik altijd op mijn hoede als er weer eens 'geluk' of 'beter functioneren' kant en klaar in een potje/boekje/kettinkje/armbandje/etc wordt aangeboden. Vooral als er een dik prijskaartje aan hangt.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:31 schreef Bjorn89 het volgende:
Interresant, maar ik zie niet wat "meditatie" hier niet ook kan doen?
Aha, net als koffie en cocaine dus ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik het een beetje beschouwen als verhoogde concentratie.
Dus alerter, en misschien wat sneller qua denken...
Ben benieuwd.
Wat een ontzettend kutargumentquote:Op woensdag 29 oktober 2003 18:02 schreef BoomSmurf het volgende:
Het lijkt me ook weinig een scam, als je kijkt dat er best veel aanhangers van zijn
En als je er te veel van drinkt, dan krijg je een vergulde anus.quote:Op woensdag 29 oktober 2003 11:56 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Heb je kennelijk nooit echt veel goldstrike gedronken
Dan zitten de bladgoudschilfers toch echt wel tussen je hoop stront.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En als je er te veel van drinkt, dan krijg je een vergulde anus.
http://www.davidicke.com/forum/showpost.php?p=346867&postcount=252quote:My friend bought like an Oz bottle of stuff and drank the whole stuff [He is a crazy bastard] Then for 3 days he wouldn't be quiet and was telling everyone there deepest secrets, he was speaking to Chris and telling him all the things his Grandad had told him and told him not tell anyone.
So if you want 3 days of something good, down an ounce bottle of the stuff.
Ja, welkom op internet, er zijn een hoop mensen die onzin verkondigenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ [url=My friend bought like an Oz bottle of stuff and drank the whole stuff [He is a crazy bastard] Then for 3 days he wouldn't be quiet and was telling everyone there deepest secrets, he was speaking to Chris and telling him all the things his Grandad had told him and told him not tell anyone.
So if you want 3 days of something good, down an ounce bottle of the stuff.]afbeelding[/url] ]
http://www.davidicke.com/forum/showpost.php?p=346867&postcount=252
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |