Smaken verschillen natuurlijk, maar 3-spaaks is imo wel errug lelijk.
Ga je iets aan de tubo doen? Boost verhogen, andere wastegate (stijl is alles natuurlijk), geheel andere turbo?
Wel een mooi autootje verder!
quote:Ik zie ze nooit omhoog staan, dus heb er geen last van, maar het is wel erg handig met inschatten hoever je nog kan, die koplampen
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:17 schreef BaBy-G het volgende:
leuk otootje...
alleen vind ik de velgen en de koplampen (als ze omhoog staan) minder...
wat voor motor zit er eigenlijk in en hoeveel PK heeft ie standaard?
Waarom vind niemand mijn velgen mooi?
Motor = 2.2i met 145pk
Turbo = IHI turbo(standaard) met 7psi boost.
Check ook de automatisch gordels
En die 3-spaak is zooo jaren 80. erg fout. Een mooie 17" 7 of 9 spaaks zou hieronder niet misstaan
Suc6 met je uitlaat en het opvoeren van je turbo. Vergeet je remmen niet, das iets waar Ford Amerika nooit al te lang bij stilstaat.
quote:LOL @ Woordspeling
Op woensdag 29 oktober 2003 09:21 schreef w31rd0 het volgende:
Vergeet je remmen niet, das iets waar Ford Amerika nooit al te lang bij stilstaat.
En ik vind die schuine vorm van de 3 spaaks velgens erg leuk, misschien dat ik deze wel een maatje groter neem ofzo, maar geen chrome blinky blinky dingen, want Bonfie houd niet van autowassen
Dit is een velg die niet passend is bij mijn autootje, maar de huidige zijn toch wel beter dan dit...
Ik wil dus geen spinners of rechte spaken, iets meer design.
quote:en dan vraag ik mij af... hoe werkt dat..je ziet ze enkel wel vaker ik heb er echter nog geen ervaring mee....hoe strappen die dingen je vast...
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:22 schreef bonfie het volgende:Check ook de automatisch gordels
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:35 schreef StefanP het volgende:-> Much to shiny
-> Much to shiny
-> Saai
-> Niet mooi
-> Te druk
-> Te wit
-> Saai
-> Lelijk
Bonfie heeft geen body kit en na de uitlaat ook geen centjes meer...
De body van deze auto is al zeer mooi en heeft zekers geen bodykitje nodig, al is het een leuke extra natuurlijk.
P.S. De huidige velgen zijn 15" dus moet ooit nog wel wat groter denk ik, maar eerst eens iets moois zoeken...
quote:Yo, is dat mogelijk? Een zwarte look maar wel met oranje licht?
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:07 schreef okkie-man het volgende:
Mooie wagen hoorWat ook mooi zou zijn, is de knipperlichten een andere kleur geven (zwart) en dan nog andere velgen en hij is af
(Als je heb geld hebt natuurlijk)
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 02:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
[offtopic]Tering hey, ik ken die buurt op de foto! Die auto staat daar bij Koster.
Ik kom trouwens uit de Koolmees[/offtopic]
quote:Twente is Hipzig
Op donderdag 30 oktober 2003 08:19 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Oh nee, nog meer twenteranders
ontopic:
Wreed karretje...
quote:Bijna, ik was toen op bezoek bij de ijsvogel.
Op donderdag 30 oktober 2003 02:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
[offtopic]Tering hey, ik ken die buurt op de foto! Die auto staat daar bij Koster.
Ik kom trouwens uit de Koolmees[/offtopic]
quote:ik wilde het niet zeggen
Op zaterdag 1 november 2003 17:14 schreef _VoiD_ het volgende:
20 tot 30 pk met alleen een andere pijp? Das vrij fors of niet?
quote:Maar niet zo veel
Op zaterdag 1 november 2003 17:42 schreef Sjoewe het volgende:
Op een auto met turbo kan het wel veel schelen, op een ongeblazen motor helpt het geen drol.
quote:maar volgens de mensen van uitlaten.com, die het spul aan hem verkopen, is dat natuurlijk wel zo!
Op zaterdag 1 november 2003 19:28 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar niet zo veel
En het project is uiteraart niet alleen de uitlaat, maar ook andere dingen, die later worden toegevoegd als performance upgradejes.
Tot nu toe heb ik alleen de uitlaat en de bobine vervangen.
Binnen kort komen er nog nieuwe Magnacor 8.5mm wires in, en misschien nieuwe bougies.
als je dan ook de foto's even kunt herstellen...?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:55 schreef bonfie het volgende:
Ok, ff bijwerken. Ik zag net dat projecten lijstje, en toen zag ik mijn project er ook bij staan.
Dit project is een langdurig project, waarbij het gaat om 1 onderdeeltje per jaar, of soms meer.
Nieuw na de laatste post is:
- een nieuwe sport koppeling DXD Southbend clutch uit USA
- een nieuwe chip(geen boostcut meer)
- de bovengenoemde Magnacor 8.5mm wires
- nieuwe boxjes(canton pullman RS1)
- mooie aldi radio(MP3, sdkaartje, usb, etc.).
Next:
- Open luchtfilter
- Brandstof druk regelaar(dan kan de turbo druk omhoog zonder dat de motor slecht loopt)
- Misschien een betere brandstofpomp
Ja een 2.2i 12v turbo intercooler.(Mazda F2T blok)quote:Op woensdag 15 november 2006 15:00 schreef casejunkie het volgende:
Is het een 1ste generatie ford probe? met een 2.2i 12v turbo intercooler?
Zoja; mooie mazda heb je (dat model heeft namelijk het onderstel van de mazda 626 coupe en een mazda motor)
Ik heb dan het zelfde blok klaar staan voor me mazda. Heb je overigens die electrische instelbare dempers
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:24 schreef bonfie het volgende:
[..]
Ja een 2.2i 12v turbo intercooler.(Mazda F2T blok)
De buitenkant is nog wel van ford
Wist je dat de startmotor en de rotor, en verdeelkap van mitsubisie zijn?
Jaja, het is een echte "we hebben nog wat onderdeeltjes, wat doen we er mee" kar?
Gelukkig de goede onderdeeltjes.
Want de electronisch instelbare dempers zitten er op. Soft is fijn op klinker weggetjes, en sport voor asvalt. En ook de automatisch gordels zijn een leuke uitvinding.
P.S. De site van mij wordt aangepast, en daarom zijn de fotos even afwezig. sorry
Mazda gebruikt erg vaak onderdelen van Mitsubisie. Ook de luchtmassameters zijn vaak van mitsibisie uit die tijd. Verder is de Probe een samenwerkingsverband tussen Mazda en Ford. Mazda heeft het onderstel en motor geleverd. Dit is ook het geval bij de 2de generatie Probe's. Alleen bij de 3.0 V6 uit de 1ste generatie is niet van Mazda.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:24 schreef bonfie het volgende:
[..]
Ja een 2.2i 12v turbo intercooler.(Mazda F2T blok)
De buitenkant is nog wel van ford
Wist je dat de startmotor en de rotor, en verdeelkap van mitsubisie zijn?
Jaja, het is een echte "we hebben nog wat onderdeeltjes, wat doen we er mee" kar?
Gelukkig de goede onderdeeltjes.
Want de electronisch instelbare dempers zitten er op. Soft is fijn op klinker weggetjes, en sport voor asvalt. En ook de automatisch gordels zijn een leuke uitvinding.
P.S. De site van mij wordt aangepast, en daarom zijn de fotos even afwezig. sorry
Zit geen turbo op, dus is neit zo makkelijk te tunen als die van mij...quote:Op woensdag 15 november 2006 17:16 schreef Shivo het volgende:
Iemand nog een Ford Probe uit 96 kopen? 102K op den tellerd. Die van mij staat te koop.
Is nieuw model idd, de 2.0L versie. Zonder turbo.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:21 schreef bonfie het volgende:
[..]
Zit geen turbo op, dus is neit zo makkelijk te tunen als die van mij...
Nee, nooit last van gehad. Uberhaupt loopt dat ding als een zonnetjequote:P.S. Probes na 1993 hebben nogal eens ontstekings problemen, is dat bij jou ook?
Kan je even een linkje posten naar de verkoop topic of site, en daarna weer ontopic?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:25 schreef Shivo het volgende:
[..]
Is nieuw model idd, de 2.0L versie. Zonder turbo.
[..]
Nee, nooit last van gehad. Uberhaupt loopt dat ding als een zonnetje![]()
Een goede uitlaat geeft bij deze motor zo'n 13 tot 15 PK extra maar zeker geen 20% idd. Dat zou namelijk 30PK zijn. 30PK zou pas halen als je een andere turbo, grotere injectors, enz hebt en rond de 250 tot 300 PK zit.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:47 schreef MikeyMan het volgende:
Daarnaast; 20% vermogensstijging met een uitlaat? :|
Bonfie:quote:Op woensdag 15 november 2006 16:39 schreef bonfie het volgende:
Ik haat luchtmassameters, want ze meten niet de hoeveelheid lucht die er weer uit gaat... Je kan dus geen BOV installeren, zonder problemen. Doe mijn maar een MAP sersor, veel beter. Maar goed, ik moet maar zien te leven met dat grote blok(sensortje is een groot log apparaat).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |