quote:En toch heeft Twente interesse in Hersi.
Op vrijdag 22 juni 2001 01:20 schreef beelzebub het volgende:
Ik heb zo m'n bronnen, af en toe ga ik naar de mosselbar met de heren Lens, Janssen en Linse, dan hoor je welles wat.Soms verzin ik zelf wat, om wat overbodige spelers kwijt te raken/stallen.
Zoals deze:
"Hersi verhuurd aan Heerenveen of Twente"
quote:Chrisje is een mooie speler voor Twente. Verder gaat Dudek echt niet naar Inter, die hebben Frey en dara zijn ze tevreden over. De naam van Kolkka wordt ook in verband gebracht met Twente, zou een halve dependance worden met Leegte, Doelen, Chrisje en Kolkka. PSV zou, naar verluidt, de Senegalees Fadiga (oud Club Brugge) willen kopen van Auxerre, maar alleen wanneer er iemand vertrekt.
Op maandag 25 juni 2001 14:52 schreef CAZZO het volgende:
Van Der Weerden van PSV naar Twente,iemand belangstelling voor Hulshoff???
quote:Zou de onderzoekscommissie van de FFF dat ook aan de voorzitter van Marseille vragen?
Op donderdag 28 juni 2001 17:20 schreef CAZZO het volgende:
Olympique Marseille heeft voor pak hem beet 900 miljoen belgische franken(F45 miljoen) Daniel van Buyten gekocht van Standard Luik.
Maar ik dacht dat die toko daar in Marseille zo failliet als de tering was.
Wie legt me dit ff uit?
"Ziege van Liverpool naar Schalke"
"Rui Costa van Fiorentina naar Real Madrid(ipv Zidane)"
"Jardel naar Olympique Marseille, voor een zak geld en Leroy Perez"
"Kanoute van West Ham naar Fulham"
"Salas van Lazio naar Inter"
"Carew naar Arsenal, evt in ruil voor Kanu"
"Ajax, la Coruna, Parma en Newcastle hebben bij Barca geinformeerd naar de prijs van Zenden"
"Jordi naar Bolton Wanderers / Southampton / Middlesbrough / Tottenham Hotspur / Espanyol / Paris Saint Germain "
"Emerton naar Inter. Volgens z'n zaakwaarnemer heeft Feyenoord een bod van fl 15 miljoen van Liverpool reeds afgeslagen"
"Nikiforov naar Olympiakos"
"Carsten Jancker naar Fulham"
"Fronseca transfervrij van Juve naar de Rangers"
"Ince van Middlesbrough naar Brescia"
"Khalilou Fadiga van Auxerre naar PSV"
"Rene van Dieren verhuurd aan Fortuna door Feyenoord"
"Stubbs van Celtic naar Everton"
"Cambell beslist dit weekend over z'n toekomst. Interesse is bekend van Arsenal, Barca en Inter."
"Guardiola naar Arsenal als vervanger voor Viera"
"Ayala mogelijk naar ManU"
"Rigobert Song van West Ham naar Lens"
"Real heeft Kluivert gevraagd om geen nieuw contract te tekenen, volgende zomer is hij transfervrij om dan Real te joinen. Als Kluivert niet bijtekent wil Barca hem dit jaar voor veel geld van de hand doen, Newcastle en Chelsea zijn mogelijk geinteresseerd.
"Shota Arveladze naar Galatasaray"
"John Metgod komend jaar hoofdtrainer bij Fortuna Sittard"
quote:Zow, die krijgt het druk.
Op donderdag 28 juni 2001 18:51 schreef beelzebub het volgende:
"Jordi naar Bolton Wanderers / Southampton / Middlesbrough / Tottenham Hotspur / Espanyol / Paris Saint Germain "
quote:Geruchten ja....waar zou de A'damse club het geld vandaan moeten halen. Maarja ze dachten waarschijnlijk, informeren kan altijd en daar zal het dan waarschijnlijk ook wel bij blijven.
Op donderdag 28 juni 2001 18:51 schreef beelzebub het volgende:"Ajax, la Coruna, Parma en Newcastle hebben bij Barca geinformeerd naar de prijs van Zenden"
quote:Jammer jongens, dan zal je toch echt wel meer als 35 Miljoen moeten lappen.
"Emerton naar Inter. Volgens z'n zaakwaarnemer heeft Feyenoord een bod van fl 15 miljoen van Liverpool reeds afgeslagen"
quote:Mareille heeft een dag of 10 gelee al te horen gekregen dat het inmiddels allemaal alweer dik OK was, de club degradeerd dus niet en Tapie heeft de touwtjes weer stevig in handen daaro.
Olympique Marseille heeft voor pak hem beet 900 miljoen belgische franken(F45 miljoen) Daniel van Buyten gekocht van Standard Luik.
Wie legt me dit ff uit?
btw: Tis uitverkoop in Firenze
quote:Olympique en Standard hebben dezelfde eigenaar volgens Belgische teletekst. Hij had dus 96,7 mln kunnen kosten, dan nog maakte het niets uit.
Wie legt me dit ff uit?
quote:Ik zie alle Engelstalige media berichten over een bedrag van 7.7 miljoen pond, wat me wel logischer lijkt, 45 miljoen is wel erg veel voor van Buyten. Hij wordt zo btw wel weer met zijn voormalige trainer, Ivic, herenigd
Verder dreigt er een ruzie tussen Fulham en West Ham United over Frederic Kanoute, afgelopen seizoen naast Di Canio in de spits spelend bij West Ham, wat nu een roerige zomer kent sinds het plotselinge vertrek van Trainer Rednap.
Kanoute wil weg bij West Ham vanwege die onrust en omdat ie dus het gevoel heeft dat dat voor komend seizoen niet veel goed betekent (Pearce en Lampard zijn al weggegaan ook). Hij wil dolgraag naar Fulham toe, voor 8 kiljoen pond, alwaar Jean Tigana coach is, en Tigana was al eerder trainer van Kanoute. West Ham weigert echter te spreken over een transfer.
Als laatste kan ik nu nog melden dat volgens Galatasaray de deal over Jardel met Marseille gemaakt is. Jardel zal naar de Zuid Franse club gaan voor 6 miljoen pond, plus 2 spelers (Sebastien Perez en Jerome Leroy). Dit weekend moet de deal afgerond zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 29-06-2001 02:49]
"Oliveira van Bologna naar Derby"
"Mendoza van Club Brugge, en Kiero Dyer van Newcastle naar Leeds"
"Barca geinteresseerd in Kahn, ook al is hij niet te koop, volges voorzitter Beckebauer"
"Nu Veron is vrijgesproken, mogelijk toch naar ManU"
"Emerton voor 22 miljoen naar Arsenal. Ook Leeds en Liverpool zijn geinteresseerd, naar verluidt heeft Leeds 2 miljoen Euro meer geboden dan Liverpool" (Is het nog betrouwbaar zakendoen met Arsenal???)
"Torma van Roda naar Groningen"
"Saviola voor 52 miljoen van River Plate naar Barca, ook al is het eerste bod afgeslagen"
"Djorkaeff wil Kaiserslautern verlaten, omdat hij niet meer met de trainer kan werken. De club ziet hem echter als een belangrijke speler en wil 'm niet laten gaan."
"Interesse voor Rui Costa breidt uit, na Real, Milan en Lazio, hebben ook Parma en Juventus zich gemeld."
"Hadji van Coventry City naar Aston Villa, Joachim bewandeld de omgekeerde weg"
"Inter beweerd Campbell vastgelegd te hebben"
"Gareth southgate van Aston Villa heeft de clubs voor het uitkiezen, hij kan naar Middlesbrough, de Spurs en Celtic."
"Parma verkoopt Buffon aan Juventus"
"Liverpool legt binnenkort Sergio Conceicao van Parma vast"
quote:Waar heb je deze "geruchten" vandaan? Ben ik ff benieuwd naar.
Op donderdag 28 juni 2001 18:51 schreef beelzebub het volgende:"Emerton naar Inter. Volgens z'n zaakwaarnemer heeft Feyenoord een bod van fl 15 miljoen van Liverpool reeds afgeslagen"
"John Metgod komend jaar hoofdtrainer bij Fortuna Sittard"
quote:
Emerton voor 22 miljoen naar Arsenal. Ook Leeds en Liverpool zijn geinteresseerd, naar verluidt heeft Leeds 2 miljoen Euro meer geboden dan Liverpool"
quote:
Volgens de Daily Mirror gaat Emerton naar Leeds
quote:Make up your mind!
Emerton naar Inter. Volgens z'n zaakwaarnemer heeft Feyenoord een bod van fl 15 miljoen van Liverpool reeds afgeslagen
quote:Altijd wel geinig om te stoken in het Feyenoordkamp.
Op zaterdag 30 juni 2001 00:17 schreef Kleintje het volgende:[..]
Waar heb je deze "geruchten" vandaan? Ben ik ff benieuwd naar.
Snuffel eens rond op http://www.feyenoord.netwerk.to
Vergeet die aandelen, onroerend goed en oude auto's, investeer in voetballers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |