abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2001 @ 19:58:02 #151
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1079384
quote:
Op vrijdag 22 juni 2001 01:20 schreef beelzebub het volgende:
Ik heb zo m'n bronnen, af en toe ga ik naar de mosselbar met de heren Lens, Janssen en Linse, dan hoor je welles wat. Soms verzin ik zelf wat, om wat overbodige spelers kwijt te raken/stallen. Zoals deze:
"Hersi verhuurd aan Heerenveen of Twente"
En toch heeft Twente interesse in Hersi.
En ook gaan er waarschijnlijk weer een paar miljoen retour naar Eindhoven:Van der Weerden in beeld bij FC Twente
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zondag 24 juni 2001 @ 21:39:57 #152
11721 scheur
maar toch.....................
pi_1079751
Dudek toch misschien naar Arsenal; Wenger heeft enkele dagen uitstel aan het bestuur gevraagd. Bovendien heeft die keeper van Ipswich niet zoveel zin om de concurrentie met Seaman aan te gaan. Laat Dudek nou gewoon gaan!!!!!!!!
  zondag 24 juni 2001 @ 21:45:33 #153
11721 scheur
pi_1079791
Klees net op Global Soccer Transfers, dat Feyenoord in onderhandeling is met Inter inzake Dudek. Ook goed.
  maandag 25 juni 2001 @ 14:52:23 #154
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1083961
Van Der Weerden van PSV naar Twente,iemand belangstelling voor Hulshoff???
  maandag 25 juni 2001 @ 15:11:47 #155
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_1084078
quote:
Op maandag 25 juni 2001 14:52 schreef CAZZO het volgende:
Van Der Weerden van PSV naar Twente,iemand belangstelling voor Hulshoff???
Chrisje is een mooie speler voor Twente. Verder gaat Dudek echt niet naar Inter, die hebben Frey en dara zijn ze tevreden over. De naam van Kolkka wordt ook in verband gebracht met Twente, zou een halve dependance worden met Leegte, Doelen, Chrisje en Kolkka. PSV zou, naar verluidt, de Senegalees Fadiga (oud Club Brugge) willen kopen van Auxerre, maar alleen wanneer er iemand vertrekt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_1084184
Petit gaat dan toch naar Chelsea (voor 21 miljoen piek) en de deal van Barca met Toldo schijnt ineens toch nog niet rond te zijn, Barca vindt de 55 miljoen piek te veel en bekijkt nu oa of het mogelijk is om Mickael Landreau van Nantes over te nemen...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 28 juni 2001 @ 17:20:23 #157
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1107682
Olympique Marseille heeft voor pak hem beet 900 miljoen belgische franken(F45 miljoen) Daniel van Buyten gekocht van Standard Luik.
Maar ik dacht dat die toko daar in Marseille zo failliet als de tering was.
Wie legt me dit ff uit?
pi_1108183
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:20 schreef CAZZO het volgende:
Olympique Marseille heeft voor pak hem beet 900 miljoen belgische franken(F45 miljoen) Daniel van Buyten gekocht van Standard Luik.
Wie legt me dit ff uit?
Zou de onderzoekscommissie van de FFF dat ook aan de voorzitter van Marseille vragen?
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 28 juni 2001 @ 18:51:58 #159
374 beelzebub
master of disaster
pi_1108399
Jaja, daar ben ik weer, met wat zinnige en uiteraard ook onzinnge berichten. Ter lering ende vermaak.

"Ziege van Liverpool naar Schalke"
"Rui Costa van Fiorentina naar Real Madrid(ipv Zidane)"
"Jardel naar Olympique Marseille, voor een zak geld en Leroy Perez"
"Kanoute van West Ham naar Fulham"
"Salas van Lazio naar Inter"
"Carew naar Arsenal, evt in ruil voor Kanu"
"Ajax, la Coruna, Parma en Newcastle hebben bij Barca geinformeerd naar de prijs van Zenden"
"Jordi naar Bolton Wanderers / Southampton / Middlesbrough / Tottenham Hotspur / Espanyol / Paris Saint Germain "
"Emerton naar Inter. Volgens z'n zaakwaarnemer heeft Feyenoord een bod van fl 15 miljoen van Liverpool reeds afgeslagen"
"Nikiforov naar Olympiakos"
"Carsten Jancker naar Fulham"
"Fronseca transfervrij van Juve naar de Rangers"
"Ince van Middlesbrough naar Brescia"
"Khalilou Fadiga van Auxerre naar PSV"
"Rene van Dieren verhuurd aan Fortuna door Feyenoord"
"Stubbs van Celtic naar Everton"
"Cambell beslist dit weekend over z'n toekomst. Interesse is bekend van Arsenal, Barca en Inter."
"Guardiola naar Arsenal als vervanger voor Viera"
"Ayala mogelijk naar ManU"
"Rigobert Song van West Ham naar Lens"
"Real heeft Kluivert gevraagd om geen nieuw contract te tekenen, volgende zomer is hij transfervrij om dan Real te joinen. Als Kluivert niet bijtekent wil Barca hem dit jaar voor veel geld van de hand doen, Newcastle en Chelsea zijn mogelijk geinteresseerd.
"Shota Arveladze naar Galatasaray"
"John Metgod komend jaar hoofdtrainer bij Fortuna Sittard"

donderdag 28 juni 2001 @ 18:55:32 #160
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1108431
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:51 schreef beelzebub het volgende:
"Jordi naar Bolton Wanderers / Southampton / Middlesbrough / Tottenham Hotspur / Espanyol / Paris Saint Germain "
Zow, die krijgt het druk.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_1108512
quote:

"Ajax, la Coruna, Parma en Newcastle hebben bij Barca geinformeerd naar de prijs van Zenden"

Geruchten ja....waar zou de A'damse club het geld vandaan moeten halen. Maarja ze dachten waarschijnlijk, informeren kan altijd en daar zal het dan waarschijnlijk ook wel bij blijven.
quote:
"Emerton naar Inter. Volgens z'n zaakwaarnemer heeft Feyenoord een bod van fl 15 miljoen van Liverpool reeds afgeslagen"
Jammer jongens, dan zal je toch echt wel meer als 35 Miljoen moeten lappen.
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
pi_1110437
quote:
Wie legt me dit ff uit?
Mareille heeft een dag of 10 gelee al te horen gekregen dat het inmiddels allemaal alweer dik OK was, de club degradeerd dus niet en Tapie heeft de touwtjes weer stevig in handen daaro.

btw: Tis uitverkoop in Firenze

pi_1110468
quote:
Wie legt me dit ff uit?
Olympique en Standard hebben dezelfde eigenaar volgens Belgische teletekst. Hij had dus 96,7 mln kunnen kosten, dan nog maakte het niets uit.
pi_1111632
quote:
Ik zie alle Engelstalige media berichten over een bedrag van 7.7 miljoen pond, wat me wel logischer lijkt, 45 miljoen is wel erg veel voor van Buyten. Hij wordt zo btw wel weer met zijn voormalige trainer, Ivic, herenigd

Verder dreigt er een ruzie tussen Fulham en West Ham United over Frederic Kanoute, afgelopen seizoen naast Di Canio in de spits spelend bij West Ham, wat nu een roerige zomer kent sinds het plotselinge vertrek van Trainer Rednap.
Kanoute wil weg bij West Ham vanwege die onrust en omdat ie dus het gevoel heeft dat dat voor komend seizoen niet veel goed betekent (Pearce en Lampard zijn al weggegaan ook). Hij wil dolgraag naar Fulham toe, voor 8 kiljoen pond, alwaar Jean Tigana coach is, en Tigana was al eerder trainer van Kanoute. West Ham weigert echter te spreken over een transfer.

Als laatste kan ik nu nog melden dat volgens Galatasaray de deal over Jardel met Marseille gemaakt is. Jardel zal naar de Zuid Franse club gaan voor 6 miljoen pond, plus 2 spelers (Sebastien Perez en Jerome Leroy). Dit weekend moet de deal afgerond zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 29-06-2001 02:49]

vrijdag 29 juni 2001 @ 18:35:53 #165
374 beelzebub
master of disaster
pi_1115735
En weer een verse lading:

"Oliveira van Bologna naar Derby"
"Mendoza van Club Brugge, en Kiero Dyer van Newcastle naar Leeds"
"Barca geinteresseerd in Kahn, ook al is hij niet te koop, volges voorzitter Beckebauer"
"Nu Veron is vrijgesproken, mogelijk toch naar ManU"
"Emerton voor 22 miljoen naar Arsenal. Ook Leeds en Liverpool zijn geinteresseerd, naar verluidt heeft Leeds 2 miljoen Euro meer geboden dan Liverpool" (Is het nog betrouwbaar zakendoen met Arsenal???)
"Torma van Roda naar Groningen"
"Saviola voor 52 miljoen van River Plate naar Barca, ook al is het eerste bod afgeslagen"
"Djorkaeff wil Kaiserslautern verlaten, omdat hij niet meer met de trainer kan werken. De club ziet hem echter als een belangrijke speler en wil 'm niet laten gaan."

"Interesse voor Rui Costa breidt uit, na Real, Milan en Lazio, hebben ook Parma en Juventus zich gemeld."
"Hadji van Coventry City naar Aston Villa, Joachim bewandeld de omgekeerde weg"
"Inter beweerd Campbell vastgelegd te hebben"
"Gareth southgate van Aston Villa heeft de clubs voor het uitkiezen, hij kan naar Middlesbrough, de Spurs en Celtic."
"Parma verkoopt Buffon aan Juventus"
"Liverpool legt binnenkort Sergio Conceicao van Parma vast"

vrijdag 29 juni 2001 @ 21:46:25 #166
11721 scheur
pi_1116648
Volgens de Daily Mirror gaat Emerton naar Leeds. Waarom is trouwens die transfer van Jochemsen hier niet genoemd?? Oh ja, 't was geen gerucht......
  zaterdag 30 juni 2001 @ 00:17:07 #167
3744 Kleintje
op en top!
pi_1117357
quote:

"John Metgod komend jaar hoofdtrainer bij Fortuna Sittard"

Waar heb je deze "geruchten" vandaan? Ben ik ff benieuwd naar.
  zaterdag 30 juni 2001 @ 00:19:57 #168
8369 speknek
Another day another slay
pi_1117374
quote:
Emerton voor 22 miljoen naar Arsenal. Ook Leeds en Liverpool zijn geinteresseerd, naar verluidt heeft Leeds 2 miljoen Euro meer geboden dan Liverpool"
quote:
Volgens de Daily Mirror gaat Emerton naar Leeds
quote:
Emerton naar Inter. Volgens z'n zaakwaarnemer heeft Feyenoord een bod van fl 15 miljoen van Liverpool reeds afgeslagen
Make up your mind!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 30 juni 2001 @ 00:24:09 #169
374 beelzebub
master of disaster
pi_1117398
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 00:17 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Waar heb je deze "geruchten" vandaan? Ben ik ff benieuwd naar.

Altijd wel geinig om te stoken in het Feyenoordkamp.

Snuffel eens rond op http://www.feyenoord.netwerk.to

zaterdag 30 juni 2001 @ 00:32:55 #170
3744 Kleintje
op en top!
pi_1117466
Ik zie nergens iets staan over John Metgod.
  zaterdag 30 juni 2001 @ 00:33:29 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_1117473
Die stond vandaag in de krant
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 30 juni 2001 @ 01:04:32 #172
374 beelzebub
master of disaster
pi_1117595
Van Buyten leverde Charleloi 2 jaar geleden fl 800.000,- op. Hij moet wel erg gegroeid zijn als voetballer in die 2 jaar, een waardestijging van 6000%!.

Vergeet die aandelen, onroerend goed en oude auto's, investeer in voetballers.

pi_1118027
Arco Jochemsen naar FC Utrecht... hier ben ik in ieder geval zeer blij mee, want die Jochemsen kon bij Feyenoord niets laten zien. Maar in Utrecht kan dat anders zijn.
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  maandag 2 juli 2001 @ 19:27:11 #174
374 beelzebub
master of disaster
pi_1129583
"Shevchenko naar de Spurs, verenigd met Rebrov, voor 80 miljoen." Dat geld heeft Milan hard nodig, na de transfer van F. Inzaghi.
"Nicky Butt van ManU naar Newcastle"
"Viera vooralsnog te duur voor Manu, naar verluidt fl 68 miljoen"
"Kieron Dyer van Newcastle naar Leeds"
"Turu flores van Deportivo naar Sporting Lissabon"
"Steffen Iversen van de Spurs ruilen tegen Sevchenko"
"Kovacevic van Juve naar Valencia"
"Martin Laursen van Parma naar Lazio, Paolo Negro volgt de omgekeerde weg" Saillant, want Parma heeft Laursen afgelopen zaterdag pas aangetrokken van Verona.
"Robert Roest van Fortuna naar Utrecht"
"Van der sar naar Barca, als Buffon van Parma komt"
"Rui Costa voor 50 miljoen naar Real"
"Dijkhuizen van Utrecht naar Emmen/Cambuur"
"Bobson verkocht aan NAC, Hersi verhuurd voor 1 jaar"
"Ajax zit achter het Deense talent Lars Jacobsen aan"
  woensdag 4 juli 2001 @ 10:15:15 #175
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_1139816
Update:

- Officieus nieuws: Zidane voor 168 miljard Lire naar Madrid.
- Officieel nieuws: Sheva verlengt contract bij Milan tot 2006.

Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')