BARCELONA - Als de KNVB daadwerkelijk achter Frank de Boer staat, moet de bond de mogelijke schorsing voor de verdediger van FC Barcelona wegens een te hoog nandrolongehalte niet overnemen van de Europese voetbalunie UEFA. Daardoor kan hij in de Nederlandse competitie spelen. De international hoopt dat de KNVB de mooie woorden omzet in daden.
"Ze roepen steeds: we staan achter hem, we steunen hem en we geloven hem. Dat moeten ze dan maar laten zien. De Spaanse bond moet een schorsing wel overnemen, maar de KNVB kan een standpunt innemen en mij in Nederland laten voetballen. Ik zit hier echt over te denken."
De KNVB houdt zich op de vlakte. Directeur betaald voetbal Henk Kesler vindt dat de speler eerst het "juridische traject moet afleggen. Maar we steunen hem waar we kunnen." Waaruit de steun blijkt, is vooralsnog onduidelijk.
"Mendes da Silva betrokken in een ruil met van Halst en Nieuwenburg"
"Van Galen(die van AZ) niet naar Feyenoord"
"Van Halst naar GBA"
"Machlas naar Fulham"
"Ziege van Liverpool naar de Spurs/Celta/Valencia"
"Ravanelli van Lazio naar Derby County"
"Caniggia van Dundee naar de Rangers"
"Thuram naar Lazio of Juve, geen belangstelling van buiten Italie volgens een woordvoerder van Parma"
"Fortune van ManU naar Brescia"
"Ginola van Aston villa naar Leicester"
"Anelka mogelijk terug naar Real"
"Sinclair weg bij West Ham"
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 19-06-2001 18:09]
quote:* Machiel hoopt dat ie dan naar Ajax gaat Zie ik wel zitten hij in t centrum in de verdedeging Chivu voor vast op links
Op maandag 18 juni 2001 14:29 schreef Zapper het volgende:
"Frank de Boer mogelijk terug naar Nederland"
Gellukig voor Barça mocht ie trouwens gisteren wel spelen tegen Valencia gaf de assist op Rivaldo die hem op de mooist denkbare manier met een omhaal in t net ramde
Dit gerucht ging afgelopen seizoen al. Wat hij daar moet is me een raadsel, met een Vieri, een weer fitte Ronaldo, Sukur, Salas en Recoba valt er weinig eer te behalen.
"Dennis Wise van Chelsea naar Leicester"
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 19-06-2001 18:10]
quote:Salas? Die zit toch echt bij Lazio Roma...
Op dinsdag 19 juni 2001 13:20 schreef beelzebub het volgende:
"Romario voor 1 jaar naar Inter"Dit gerucht ging afgelopen seizoen al. Wat hij daar moet is me een raadsel, met een Vieri, een weer fitte Ronaldo, Sukur, Salas en Recoba valt er weinig eer te behalen.
En jij mag Ronnie zeggen? ![]()
Maarre Romario in Italie, nb bij Inter, gaat dat wat worden? Nog 1 keer z'n kunstjes laten zien aan Europa en het in 2002 afameken met Ronaldo in Japan en Zuid-Korea, 't zou wat zijn.
Voor om en nabij de 25 miljoen.
Niet gek voor een ex-RKCer.
"Sol Campbell in een vrije transfer van de Spurs naar Inter, waar hij volgens de geruchten een vijfjarig contract kan tekenen en fl 900.000,- per week! kan verdienen" (Volgens mij is dat al gauw 40 miljoen per jaar, maar ik verspreid deze geruchten niet.
)
Met de transfer van Thuram naar Juve issie Rio Ferdinand gepasseerd als duurste verdediger ter wereld, liefst 90 miljoen zou hij kosten. Veel voor een speler van 29 jaar, maar goed.
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 04-07-2001 19:18]
rexach: "ik heb zo het gevoel dat hij hier een contract tekent"
Zenden mogelijk naar Newcastle"
"Saviola niet naar Barcelona, vanwege nieuwe bestuursverkiezingen River Plate"
"Cuper wil Canizares meenemen naar Inter"
"Kluivert toch naar Engeland(ManU??)"
"Tacchinardi naar Inter, aangezien het al eerder niet boterde tussen hem en Lippi"
"Yorke geruild tegen Dyer plus 8 miljoen pond bijbetaling van ManU"
"Hitzfeld als opvolger van Ferguson?"
"Pearce van West Ham naar Manchester City als playing-coach"
"Juventus onderhandeld met Nedved"
"Everton heeft een bod voor Radzinski bij Anderlecht neergelegd"
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 20-06-2001 23:16]
Ook rond: Gio (Bronckhorst) naar Arsenal
"Signori naar Juve"
"Keeper Wright van Ipswich naar Arsenal, overgang Dudek op losse schroeven"
"Inzaghi en Milan gaan dinsdag praten"
"Olympiakos wil Jardel"
"Cuper vrijdag gepresenteerd bij Inter"
"Transfer Lizarazu naar ManU nog niet van de baan"
"Nerlinger van Dortmund naar Rangers"
"Terim wil de Braziliaan Gamarra van Flamengo zo snel mogelijk vastleggen"
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 04-07-2001 19:20]
"Grote Kanu naar Deportivo la Coruna"
"Hodgson zegt contract op bij Kopenhagen en verkast naar Udinese"
"Dennis de Nooijer naar RKC"
"Van de Gaag naar Maritimo(Por)"
"Carlo l'Ami van Excelsior naar Feyenoord, Malkowksi volgt de omgekeerde route"
"Diomede van Liverpool naar Sedan"
"Lazio roert zich ook weer, bod op Rivaldo, Mihaijlovic ruilen voor Torricelli van Fiorentina, en eventueel Simone Inzaghi voor Nuno Gomes ruilen."
"Micoud weg bij Parma, Nakata in zijn plaats"
"Fiorentina wil Rivaldo, maar wegens geldgebrek zullen ze Rui Costa dan van de hand moeten doen"
"Bobby Robson wil Juninho(die van Atletico, Middlesbrough en nu spelend bij Vasco) naar Newcastle halen"
In Italie word er veel geruild. Lazio is helemaal een handelshuis geworden, ik weet niet eens meer wie er nog wel en niet spelen. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 29-06-2001 22:29]
quote:Hoe kom je daaraan als ik vragen mag?
Op vrijdag 22 juni 2001 01:06 schreef beelzebub het volgende:
"Dennis de Nooijer naar RKC"
Maar bovenal, het zijn natuurlijk geruchten, ik heb 'm niet op de parkeerplaats in Waalwijk gezien. Komkommertijd voor de voetbalfan zeg maar, hehehe.
Hoeveel schuld had Real ook al weer ? 500 miljoen ?
quote:Ik dacht niets meer, nadat ze dat ene trainingscomplex verkocht hadden aan de gemeente voor bijna een miljard, zodat de gemeente het weer verkopen kan om er huizen op te laten bouwen. something like that...
Op vrijdag 22 juni 2001 19:25 schreef tong80 het volgende:
Volgens z'n zaakwaarnemer ( ene Miglaccio ) gaat Zidane op zeker van Juventus naar Real Madrid.Hoeveel schuld had Real ook al weer ? 500 miljoen ?
Geld was iig niet het probleem mbt Zidane, zei Real al vanaf het begin van de speculaties. 'Alles is te koop, alles heeft z'n prijs' kwam het soortemet op neer.
-Internationale zal, bij monde van voorzitter Moratti, een bod van liefst 20 miljoen pond uitbrengen op Mark Viduka, de Autralische spits en international van Leeds. Ondertussen is de kans groot dat Vieri terugkeert naar Juve.
-Vieira heeft toegegeven Arsenal te willen verlatne omdat ie na 5 jaar bij de Gunners zoekende is naar ene nieuwe uitdaging. Clubs die hem maar al te graag willen hebben en op hem azen: Real, Juve, Barca, Man Utd
-Pires vervolgens heeft herhaald wat ie al eerder aangaf toen er gespeculeerd werd over een vertrek van Vieira: 'Als Vieira weg gaat, teken ik voor Valencia'
-Zenden staat in de belangstelling van Newcastle, Deporivo la Coruna en Parma
-Porto probeert Jardel (Nu Galatasaray) terug te krijgen, maar Marsielle wil ook met gemak 12 miljoen pond neerleggen voor Jardel. Benfica heeft echter een contract met Jardel welke aangeeft dat Benfica (tot 1 juli) de 1e optie heeft op jardel, maar benfice speelt en geen Europees voetbal dit seizoen en heeft financiele problemen.
-Betreffende Zidane en Real: Florentino Perez reacted with delight on Saturday after Juventus midfielder Zinedine Zidane confirmed he wants to join Real Madrid. "Now he must speak to Juve and find out what the club's response is to a possible transfer," said the Bernabeu president.
-Craig Bellamy voor 6 miljoen pond van Coventry naar Newcastle?
-Over Ronaldo: Valencia confirmed on Saturday that former coach Hector Cuper has offered them Ronaldo in exchange for Santiago Canizares, Ruben Baraja and Kily Gonzalez. "We are a bit concerned about his continuous battle with injury," said Valencia president Pedro Cortes
Het lijkt dus niet door te gaan, maar geeft wel aan dat Cuper niet zo heel veel vertrouwen in Ronaldo heeft momenteel.
-Thomas Gaardso naar Ipswich?
-Petit mag van Barca in gesprek met Sir Alex Ferguson, over een overgang naar Man Utd. petit moet 7 miljoen pond kosten. Chelsea wil petit graag hebben maar Man Utd lijkt hem dus voor de neus van de Blues weg te kapen. Ook Kevin Hofland, van P$V, zou door Ferguson binnengehaald proberen te worden (oa met het oog op het vertrek van Dennis Irwin).
-Izzit van Leicester naar Celtic?
-Dario Silva (Urugayaanse Spits en International van Malaga) naar Aston Ville (voor 9 miljoen pond)? Ook inter en PSG lonken naar de spits.
-Spurs zouden verdediger Duberry willen overnemen van Leeds voor een bedrag rond de 5 miljoen pond. Dit met het oog op het aanstaande vertrek van Campbell
-Volgens Fiorentina vice-president Mario Sconcerti, die in barcelona is om de deal met Toldo helemaal af te ronden, wil lazio Rivaldo overnemen van Barcelona. lazio schijt te bekijken wat ze moeten neertellen voor de Braziliaan, wat volgens de kenners rond de 80 miljoen dollar zou moeten zijn.
-Arsenal onderhandelt nog steeds met en over Dudek
-Barcelona wil Jimmy Floyd Hasselbaink van Chelsea. De geruchten gaan dat Rexach een deal voorbereidt met Patrick Kluivert erbij, een ruil dus. Ook Newcastle United zou Kluivert willen. Rexach lijkt cash (of Hasselbaink) te willen voor Kluivert, die nu nog 1 jaar te gaan heeft onder z'n huidige contract maar anders eventueel volgend jaar dus voor nop zou kunnen vertrekken.
Tot zo ver de transfernieuwtjes/geruchten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |