abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1033298
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:00 schreef Kleintje het volgende:
Jawel, het zou weer eens niet zo zijn, psv heeft het geld om de spelers te binnen te halen die ze willen hebben. No matter what the price is.
Zo kan ik ook kampioen worden!
Ja het gaat dan op Man. United lijken...
Maarja P$V is sponsered by Man. United (en philips).

Maar laten we toch volgend seizoen afwachten.
Des te leuker is het als P$V geklopt wordt door een club als bv. RKC. Deze zijn financieel tot veel minder in staat maar hebben toch een leuk elftal.
Alhoewel P$V daar ook alweer met hun gore poten aanzitten.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  donderdag 14 juni 2001 @ 17:04:55 #102
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1033483
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:37 schreef richardc het volgende:

[..]

Ja het gaat dan op Man. United lijken...
Maarja P$V is sponsered by Man. United (en philips).

Maar laten we toch volgend seizoen afwachten.
Des te leuker is het als P$V geklopt wordt door een club als bv. RKC. Deze zijn financieel tot veel minder in staat maar hebben toch een leuk elftal.
Alhoewel P$V daar ook alweer met hun gore poten aanzitten.

Jankerd jank toch niet eens zo op PSV,wees blij dat die spelers behouden blijven voor het Nederelands voetbal.
Anders waren ze allang naar het buitenland gerend omdat ze daar iets meer geld betalen dan bij RKC.

Zo denkt toch iedere profvoetballer,ff een paar seizoenen mezelf in de kijker spelen bij een klein cluppie en dan snel het grote geld gaan scoren in het buitenland.Clubtrouw aan RKC kent niemand,op Petrovic na dan,maar die kan bijna met pensioen.

En de echte grote spelers kan PSV toch ook niet houden.Moet je kijken wat ze een moeite moesten doen om Van Bommel nog 1 jaar in Nederland te houden.

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_1033506
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:07 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ga je gang...

Eh.... ik heb toch niet gezegd waar ik kampioen mee zou worden?

Maar goed, ze hebben weer al het geluk van de wereld.
Bij Feyenoord wil het nog niet echt vlotten.
Hoe staat het bij mijn grote lievelingsclub ajakkes?

pi_1034196
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 17:10 schreef Kleintje het volgende:

Hoe staat het bij mijn grote lievelingsclub ajakkes?

Haha Goeie dope gerookt?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_1034230
En Veron van Lazio naar Man Utd, 82 miljoen.....

Man Utd gaat straks spelen met een zo goed als kaal middenveld met allemaal spelers die kwa spelertype ook wel op ekaar lijken, Scholes, Keane, Veron, Beckham....

Zal wat worden zeg...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_1034306
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 17:04 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Jankerd jank toch niet eens zo op PSV,wees blij dat die spelers behouden blijven voor het Nederelands voetbal.
Anders waren ze allang naar het buitenland gerend omdat ze daar iets meer geld betalen dan bij RKC.

[blablabla]...knip... knip...[/blablabla]

En de echte grote spelers kan PSV toch ook niet houden.Moet je kijken wat ze een moeite moesten doen om Van Bommel nog 1 jaar in Nederland te houden.

Blij wezen omdat Nederlands talent straks op de bank belandt als misschien wel 3e keus?!?!?
Rot toch op man! Die gozer had gewoon niet naar PSV moeten gaan maar naar bv. een Feyenoord of gewoon bij Twente moeten blijven waar hij gewoon basisspeler is.

Van Bommel? Hahaha die gozer kan niet eens een bal met zijn rechter aannemen alles moet met zijn linker.

Ik ben gewoon anti-P$V mag dat dan ook al weer niet meer?
Ga zelf zitten janken man omdat niet iedereen voor P$V is....

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  donderdag 14 juni 2001 @ 20:22:28 #107
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1034602
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 21:36 schreef Zapper het volgende:

[..]
Feyenoord-supporter in frustratie

nogmaals.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 14 juni 2001 @ 20:33:13 #108
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_1034717
jezus wat zijn al die neuzen jalours nu dat PSV lekker loopt..

face it, PSV heeft gewoon weg beste beleid op het moment, daarom kiest iedere speler met maar een greintje talent voor PSV als ie de keus heeft uit PSV of een andere willekeurige nl club..

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_1034755
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 20:22 schreef Zapper het volgende:

[..]

nogmaals.

Zapper, ik veeg alleen zijn ongegronde kritiek van tafel over Nederlands Talent.

Nogmaals vind ik het jammer dat hij niet naar rotjeknor komt, maar bedenk dat je hem niet mag zien als een spits die alles erin schiet ofzo. Misschien had hij bij Feyenoord inderdaad de zoveelste geweest die op die positie faalde. Maar hij zou in iedergeval basis speler zijn. Bij Psv is hij dat zeker niet.
Dat is alles. En ik ben gewoon anti-P$V en Pro Feyenoord.

Dat heeft verder geen reet te maken met frustraties, hooguit met het feit dat ik Nederlands talent liever zie voetballen, waar dan ook. Het liefst in eigen competitie, maar als die gasten naar het buitenland willen gaan gaan ze toch wel.

pi_1034829
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 20:33 schreef KELDER het volgende:
jezus wat zijn al die neuzen jalours nu dat PSV lekker loopt..

face it, PSV heeft gewoon weg beste beleid op het moment, daarom kiest iedere speler met maar een greintje talent voor PSV als ie de keus heeft uit PSV of een andere willekeurige nl club..

Jalours...je bedoelt Jaloers denk ik....
Beleid? Van van Raaij zeker
Dat heeft niet zoveel met beleid te maken maar met geld denk ik.

Psv is een beetje de positie aan het overnemen wat Ajakkes ooit gehad heeft toen ze de CL wonnen.
Ajakkes had toen precies hetzelfde.
Een speler kon dan bv. kiezen uit Feyenoord, Psv of Ajakkes en ging dan naar Ajakkes.
Nu heeft Psv deze rol.

Maar laten we het seizoen maar eens gaan bekijken, misschien blijkt P$V toch niet zo geweldig te zijn als sommige mensen denken.
Want ze zijn er nu wel met de schaal vandoor gegaan, maar Feyenoord stond voor de blessure golf (voor de winterstop) dus wel gewoon eerste en niet P$V. En Feyenoord is zijn selectie ook aan het versterken om dat soort dingen niet meer uit handen te hoeven geven.

donderdag 14 juni 2001 @ 20:50:03 #111
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1034865
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 20:44 schreef richardc het volgende:

[..]

Jalours...je bedoelt Jaloers denk ik....

En Feyenoord is zijn selectie ook aan het versterken om dat soort dingen niet meer uit handen te hoeven geven.

Strontjaloers ja. No money in rotterdam

Komen ze met een of andere Japanse soushi-bakker aanzetten die na een half jaar wergrent van de heimwee.
En over die blessure-golf ,lag toch alleen aan het missen van Bosvelt,Paultje in de ziektewet en feyenoord pakte geen punt meer.

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  donderdag 14 juni 2001 @ 20:50:20 #112
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1034868
Dat VoH op de bank komt te zitten kán natuurlijk, maar dan ligt het wel
aan hem zelf. Want: De beste spelers staan in de basis.
En concurrentie hoort bij een topclub als PSV, en is alleen maar goed voor een speler.
Vennegoor of Hesselink heeft een goede keuze gemaakt door voor PSV te kiezen,
wie wil er nou niet bij de beste club van Nederland spelen? Inderdaad.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_1035392
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 20:50 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Strontjaloers ja. No money in rotterdam

Komen ze met een of andere Japanse soushi-bakker aanzetten die na een half jaar wergrent van de heimwee.
En over die blessure-golf ,lag toch alleen aan het missen van Bosvelt,Paultje in de ziektewet en feyenoord pakte geen punt meer.

Nou dat lag natuurlijk niet aleen aan Paultje.
Die Japanner schijnt een behoorlijk goede voetballer te zijn. Oordeel daar liever over na 1 of 2 seizoenen, dan weten we waar we over praten.
Nu weet je dat niet. Probeer het dan ook niet.
pi_1035442
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 20:50 schreef Zapper het volgende:
Dat VoH op de bank komt te zitten kán natuurlijk, maar dan ligt het wel
aan hem zelf. Want: De beste spelers staan in de basis.
En concurrentie hoort bij een topclub als PSV, en is alleen maar goed voor een speler.
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, echter alleen niet op het punt van wat jij noemt de concurrentie tussen die spelers. Dat staat niet altijd gerand voor verbetering van een speler. Dat kan ook juist leiden tot het afzakken en wegkwijnen van een goede voetballer. Het ligt altijd nog aan wat de trainer denk dat de beste man is.

We zullen het komend seizoen allemaal te weten komen of zijn keus inderdaad goed was.

Trouwste user 2022 zaterdag 16 juni 2001 @ 14:20:35 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_1037500
van Bronckhorst waarschijnlijk naar Arsenal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1037540
Regi Blinker gaat van RBC naar Sparta.
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 juni 2001 @ 14:36:52 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_1037556
quote:
Op zaterdag 16 juni 2001 14:31 schreef richardc het volgende:
Regi Blinker gaat van RBC naar Sparta.
Vanwaar die smilie ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 16 juni 2001 @ 14:43:22 #118
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1037575
na het aantrekken van collen mogen rzasa, tininho en gyan vertrekken bij feyenoord, er zullen denk ik volgend seizoen wel wat jeugdspelers naar het eerste elftal verhuizen om de bank op te vullen.

verder schijnt er nu echt serieuze belangstelling van diverse clubs voor brett emerton te zijn.

pi_1037581
quote:
Op zaterdag 16 juni 2001 14:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vanwaar die smilie ?

Omdat Sparta waarschijnlijk (even onder voorbehoud) in de Eredividie blijft.
En ik vind het als feyenoordsupporter leuk om Regi in de eredivisie te zien spelen en niet onzichtbaar in de Toto Divisie. Daarom de smile.
  zaterdag 16 juni 2001 @ 15:04:30 #120
374 beelzebub
master of disaster
pi_1037630
Feijnoord moet Persie in de basis zetten komend seizoen.
  zaterdag 16 juni 2001 @ 15:06:16 #121
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1037636
quote:
Op zaterdag 16 juni 2001 14:43 schreef menjo het volgende:
verder schijnt er nu echt serieuze belangstelling van diverse clubs voor brett emerton te zijn.
De halve Premier League klopt bij Feijenoord op de deur ja.

Drukke tijden voor de koffie- en theejuf.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 16 juni 2001 @ 15:08:06 #122
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1037640
ze moeten gewoon 50 miljoen vragen voor emo, voor dat geld mag ie wel weg van mij..
  zaterdag 16 juni 2001 @ 16:37:53 #123
3744 Kleintje
op en top!
pi_1037991
Feyenoord moet die jonkies houden.
Lekker ervaring laten opdoen in de CL en in de eredivisie. Dan worden ze wat waard en dan pas verkopen. Laat ze eerst maar echt wat presteren. Trots zijn op de jeugd!
  zondag 17 juni 2001 @ 12:00:23 #124
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1040204
Stankovic van Lazio Roma naar Fiorentina.
"Giovanni van Bronckhorst mogelijk naar Arsenal."
"Real Mallorca interesse in Erik Gerets"
  zondag 17 juni 2001 @ 12:02:02 #125
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_1040207
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 19:32 schreef DIGGER het volgende:
En Veron van Lazio naar Man Utd, 82 miljoen.....

Man Utd gaat straks spelen met een zo goed als kaal middenveld met allemaal spelers die kwa spelertype ook wel op ekaar lijken, Scholes, Keane, Veron, Beckham....

Zal wat worden zeg...

Nee bij Leeds hebben ze allemaal een lekker andere koppie...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')