abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1021967
Tomasson heeft een contractverlenging aangeboden gekregen van Feyenoord waar hij niet vies van was.
Ze gaan ervan uit dat hij blijft.

Tuurlijk zet Feyenoord Arsenal onder druk, als die pipo's lang wachten worden alle andere mensen die Feyenoord nog wil aankopen al verkocht aan andere clubs. (Vennegoor bv. aan waarschijnlijk P$V)
Logisch dat Feyenoord duidelijkheid van Arsenal wil.

Maar andere feyenoord nieuws.
Feyenoord heeft de Japanse middenvelder Shinji Ono
een contract voor 4 seizoenen aangeboden waar shinji mee instemde. Alleen de club moet nog akkoord geven maar dat gaat waarschijnlijk binnenkort gebeuren.
En das heel erg mooi want ik heb die gozer een paar keer zien voetballen en dat is echt een goede voetballer.

Rzasa mag waarschijnlijk naar meneer van Stee bij AZ nu van Haren van Roda JC is aangetrokken.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 juni 2001 @ 22:19:27 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_1022074
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 21:48 schreef menjo het volgende:

[..]

Mendes moet 10 miljoen kosten.. leo beenhakker: "Toen ik dat hoorde dacht ik dat we het hadden over Diego Mendes da Silva"

en dan vinden ze het vreemd dat alle nederlandse talenten naar het buitenland vertrekken...

Ja Beenhakker heeft in de laatste 20 jaar een aardig spoor van vernielingen achter zich gelaten.

Nederlands elftal, Volendam, Real Madrid, America, Ajax.

Hij ging naar Feyenoord, hij kwam eindelijk thuis.

hahahahahaha.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 juni 2001 @ 11:46:04 #78
374 beelzebub
master of disaster
pi_1024551
Koeman heeft laten vallen dat hij behoefte had aan een 'type van Halst' en wat ervaren spelers. Ook de namen van Babangida en Winter doen de ronde in Arnhem.

En Gerald Sibon zou VoH kunnen gaan opvolgen in Twente.

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 13-06-2001 12:25]

woensdag 13 juni 2001 @ 14:36:54 #79
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1025731
"RKC en PSV bijna akkoord over Lamey" PSV Netwerk

Headlines Voetbalkrant
"BRAZILIAAN MAXWELL NAAR AJAX"
"PATRICK ANDERSSON VERTREKT BIJ BAYERN MÜNCHEN"
"FC TWENTE TREKT OOSTENRIJKSE SPITS AAN"
"NELSON VIVAS VAN ARSENAL NAAR INTERNAZIONALE"
"DRULOVIC MAAKT OVERSTAP VAN PORTO NAAR BENFICA"
"IGNACIO TUHUTERU NAAR FC GRONINGEN"
"FEYENOORD AKKOORD MET JAPANSE INTERNATIONAL"

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 13 juni 2001 @ 14:38:58 #80
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1025747
Altijd lastig die namen van voetballers uit het buitenland...

Nieuw bij Ajax: Maxwell Scherrer Cabelino Andrade
Nieuw bij PSV: Jan Vennegoor Of Hesselink

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_1025894
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 14:38 schreef Zapper het volgende:
Altijd lastig die namen van voetballers uit het buitenland...

Nieuw bij Ajax: Maxwell Scherrer Cabelino Andrade
Nieuw bij PSV: Jan Vennegoor Of Hesselink

Twente heeft Roland Kollman uit Oostenrijk aangetrokken als nieuwe spits.

Dat van Vennegoor is vrijwel zeker. Dus nog niet definitief.

Een Nederlandse club zit achter de braziliaan Adriano aan (nu spelend voor Flamengo). Aangezien het een linksbenige kopsterke centrum spits is gaan de braziliaanse kranten ervan uit dat het Feyenoord is.
Echter moet Adriano de flinke som van 18 Miljoen gulden kosten!!!

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  woensdag 13 juni 2001 @ 18:48:28 #82
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1027577
Adriaanse op de wip?
Rijkaard in de wacht?

zou te mooi zijn voor Ajax....

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 13 juni 2001 @ 18:53:41 #83
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1027602
Hoe zit het nou met de transfer van VoH naar PSV?
Zou voor vandaag bekend moeten worden toch?
En nergens kan ik het laatste nieuws vinden hierover!
pi_1027720
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 18:48 schreef popolon het volgende:
Adriaanse op de wip?
Rijkaard in de wacht?

zou te mooi zijn voor Ajax....

Hehehe ze kunnen beter Beenhakker daar wegschoppen want die helpt alles nog meer naar de klote.

Maar van mij mag Beenhakker daar zeker blijven, hoe langer hoe beter.

woensdag 13 juni 2001 @ 20:03:49 #85
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1027963
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 18:53 schreef Zapper het volgende:
Hoe zit het nou met de transfer van VoH naar PSV?
Die gaat definitief door. Was net op het nieuws.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  woensdag 13 juni 2001 @ 20:12:10 #86
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1028001

Het staat nu ook op Internet & TT.
VoH voor vijf jaar naar PSV, transfersom wordt niet genoemd.

woensdag 13 juni 2001 @ 20:17:41 #87
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_1028033
Offtopic: Zapper, kijk ff in mijn profiel als je Sub7 nog zoekt(of andere hackprogs)
  woensdag 13 juni 2001 @ 20:19:39 #88
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1028048
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 20:17 schreef Darklight het volgende:
Offtopic: Zapper, kijk ff in mijn profiel als je Sub7 nog zoekt(of andere hackprogs)
Thanx! Het betere komt uit het oosten
  woensdag 13 juni 2001 @ 20:24:32 #89
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  woensdag 13 juni 2001 @ 20:25:53 #90
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1028089
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 20:24 schreef Darklight het volgende:
Graag gedaan
Wel ff een virusscanner installen, of een firewall
Die heb ik al. Ik wil alleen ff iemand laten merken dat ie beter een
firewall kan installeren, een collega met weinig verstand van computers mét kabelinternet
  woensdag 13 juni 2001 @ 20:27:04 #91
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1028093
Dus Vennegoor is PSV'er
pi_1028372
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 20:27 schreef Zapper het volgende:
Dus Vennegoor is PSV'er
Ik hoop dat ze stoelverwarming hebben voor hem.
Drie spelers voor 1 positie. Hoe dom kan je zijn als VoH zijnde.
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:36:32 #93
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1028380
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 21:35 schreef richardc het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze stoelverwarming hebben voor hem.
Drie spelers voor 1 positie. Hoe dom kan je zijn als VoH zijnde.

Feyenoord-supporter in frustratie
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:46:12 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_1028434
Ja sjit, Feyenoord heeft VoH niet gekocht, hoe kunnen ze met zichzelf leven!!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:46:12 #95
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1028435
Stoelverwarming???
Ben meer geinterreseerd in de transfersom.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:49:45 #96
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1028457
Zal wel rond de 20 miljoen zijn...
pi_1028656
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 21:36 schreef Zapper het volgende:

[..]

Feyenoord-supporter in frustratie

Ik had hem inderdaad wel liever in Rotterdam gezien en niet bij P$V echter is hij ook weer niet super goed als je bedenkt dat Tomasson er dit seizoen evenveel heeft ingeschoten. En tomasson speelde vaak erg slecht.
Maar het zou de ideale spits geweest zijn. Plus het feit dat dit komt omdat ze zo met Arsenal lopen te ouwehoeren. Voor hetzelfde geld was Dudek al verkocht en had Feyenoord misschien Vennegoor kunnen halen.
Dat gaat er bij de Feyenoorders natuurlijk moeilijk in.

Van Raaij is trouwens wel een eikel zeg. Eerst zeggen dat VoH te duur is voor P$V, en dan toch kopen.

Misschien dat ze daarom de transfersom niet bekend maken. Ik denk dat Twente meer gekregen heeft voor VoH als we hier denken. P$V heeft dat geld natuurlijk makkelijk, maar het zou een gezichtsverlies voor van Raaij worden als dat zo is.

donderdag 14 juni 2001 @ 11:46:10 #98
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1031300
Akkoord over transfer Lamey naar PSV

PSV heeft vandaag met RKC Waalwijk een akkoord bereikt over de transfer van Lamey naar PSV. De onderhandelingen met Lamey zelf zijn nog niet helemaal afgerond, maar dit lijkt slechts een formaliteit, aldus Van Raaij. De speler, die zijn jeugdopleiding genoot bij Ajax, zal net als Ten Rouwelaar en Robben nog een jaar bij zijn club blijven en pas in 2002 naar Eindhoven komen.

pi_1032990
Jawel, het zou weer eens niet zo zijn, psv heeft het geld om de spelers te binnen te halen die ze willen hebben. No matter what the price is.
Zo kan ik ook kampioen worden!
pi_1033050
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:00 schreef Kleintje het volgende:
Jawel, het zou weer eens niet zo zijn, psv heeft het geld om de spelers te binnen te halen die ze willen hebben. No matter what the price is.
Zo kan ik ook kampioen worden!
Ga je gang...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')