quote:Yuk!
Op donderdag 07 juni 2001 21:12 schreef Zapper het volgende:
Gerucht! PSV & REUSERZowel aan de kant van Ipswich Town als door Martijn Reuser is ontkend dat PSV een bod zou hebben gedaan op de middenvelder. De laatste dagen ontstond beroering rond Ipswich Town als gevolg van een hardnekkig gerucht dat PSV een miljoenenbod zou hebben gedaan op Reuser. Reuser zei van niets te weten, en ook absoluut niet weg te willen bij de Britse club. Ook de manager van Ipswich ontkende een toenadering van PSV.
Enkele Britse voetbalsites waaronder Sports.com meldden dat PSV een bod van 6 miljoen pond zou hebben uitgebracht op ex-Ajacied Martijn Reuser. De middenvelder die nu in Engeland speelt bij Ipswich Town, hielp zijn club naar een UEFA-Cup plaats, door in de laatste 12 wedstrijden 6 maal doel te treffen. De trainer van Ipswich, George Burley heeft echter al aangegeven dat hij Reuser niet wil verkopen, volgens hem is Ipswich geen verkopende club meer en wil het zijn sterkste spelers houden.
Reuser was bij de start van het seizoen geen basisspeler bij Ipswich, het laatste gedeelte van het veroverde hij echter weer een basisplaats en werd een sleutelspeler voor de 'Tractorboys'.
And Gerard Houllier could further bolster the Liverpool midfield if he can hijack Rangers' bid to land Derby's £7m-rated Seth Johnson. (Mirror).
Manchester United face competition from Inter Milan and Juventus for Kieron Dyer's signature. The Italian giants are prepared to pay £20m for the Newcastle star. (Star, Mirror)
And United boss Alex Ferguson has been alerted by news that Patrick Vieira is unsettled at Arsenal. Juventus are also interested in the French midfielder. (Independent)
Arsenal, who are worried they could lose Vieira, have lined up Bayern Munich's Owen Hargreaves as a possible replacement. But their £6.5m bid has been turned down. (Mail)
Incoming Middlesbrough boss Steve McClaren wants to make Derby's Malcolm Christie and Rory Delap his first acquisitions. He is prepared to table a £10m bid for the pair. (Star)
Aston Villa confirm they are in talks with West Ham about signing Frank Lampard. Villa have already had a £7m bid for the England midfielder turned down
quote:Zag het net op teletekst, indekken heet zoiets.
Op vrijdag 08 juni 2001 19:34 schreef CAZZO het volgende:
Bij Barcelona heeft Vice-President Jose-Luis Rovira gezegd dat de hele spelersgroep te koop staat.Dit na aanleiding van een zeer zwak seizoen.
quote:Ze zijn niet wijs daar...
Op vrijdag 08 juni 2001 19:41 schreef tong80 het volgende:[..]
Zag het net op teletekst, indekken heet zoiets.
En betalen graag,want Bruggink kregen ze daar ook al gratis.
Aan de andere kant is het dan wel zijn stomme eigen schuld natuurlijk, moet je maar niet naar Psv gaan.
Dudek gaat mischien niet naar Arsenal, feyenoord vindt het bod van de engelsen te laag
AZ wil Rzasa
18 jaar en adieu.
quote:HAHAHA PSV is volgend jaar tenminste geen kampioen meer. tussen de 20 en 25 miljoen voor VoH, wat een
Op zondag 10 juni 2001 21:39 schreef Zapper het volgende:
Volgens NOS TT is het zo goed als zeker dat VoH naar PSV gaat...
Transfersom ligt tussen de 20 & 25 miljoen gulden.
En ik snap nog steeds niet wat PSV met die makker moet
Om op de AZ tour te gaan, ik hoorde dat ze ook interesse hadden in Winter en Conolly. Of je daar de oorlog mee wint is een ander verhaal.
quote:Ik wilde het net zelf postten ja, ik vind het echt zo cool, een Japanner in Nederland. En dan nog een goede Japanner ook! Japanse voetballers roeleren.
Op dinsdag 12 juni 2001 21:21 schreef menjo het volgende:
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met de japanse international Shinji Ono, de clubs moeten er nog wel uitkomen.
quote:Speknek mag ik jou er op wijzen dat spitsen op doelpunten worden beoordeeld.
Op dinsdag 12 juni 2001 21:29 schreef speknek het volgende:[..]
HAHAHA PSV is volgend jaar tenminste geen kampioen meer. tussen de 20 en 25 miljoen voor VoH, wat een
!!
Daar is 16 miljoen voor Bob Peeters niks bij!!!
quote:60 miljoen voor een keeper ?
Op dinsdag 12 juni 2001 21:37 schreef scheur het volgende:
Tomasson gaat waarschijnlijk ook vertrekken bij F'noord. Bovendien gaat F'noord Arsenal onder druk zetten(lache!!!) vanwege Dudek; die gaan ze nl. nu aanbieden bij Barcelona, die Toldo(60 mln) te duur vinden. Valt toch best wel mee, dacht ik.
Geen geld.
quote:O, ja en 2x per jaar nieuwe handschoenen. Wel bonnetjes bewaren en inleveren bij de voorzitter.
Op dinsdag 12 juni 2001 21:39 schreef tong80 het volgende:[..]
60 miljoen voor een keeper ?
Geen geld.
quote:Doet mij er maar 2
Op dinsdag 12 juni 2001 21:39 schreef tong80 het volgende:[..]
60 miljoen voor een keeper ?
Geen geld.
quote:Mendes moet 10 miljoen kosten.. leo beenhakker: "Toen ik dat hoorde dacht ik dat we het hadden over Diego Mendes da Silva"
Op dinsdag 12 juni 2001 21:27 schreef tong80 het volgende:
De zaakwaarnemer van David Mendes da Silva (Sparta) heeft vandaag met Newcastle gesproken.18 jaar en adieu.
en dan vinden ze het vreemd dat alle nederlandse talenten naar het buitenland vertrekken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |